První elektrická Honda prodávaná v Evropě přišla už s mnoha designovými úpravami. Tato designová úprava ve sportovním pojetí odkazuje na posledního mistra světa Formule 1 Maxe Verstappena.
No pokud je Fiat 20 letá technika tak Honda je 30 letá (horší kapacita, horší dojezd, pomalejší AC i DC nabíjení, vyšší spotřeba na ujetý km) a jestliže cena Hondy je o nějakých 10téček nad Fiatem a to nemluvím o hezkém retro designu Fiatu, který dává v ceně. Takže i kdyby Honda byla o 15 tis. éček levnější, tak její prodeje si k prodejům F500e ani nečuchnou.
Popravdě tato sekačka na trávu dává kupodivu smysl i mě, jakož to příznivci spalovacích motorů. malé auto do města super. Akorát pak narazíš na absolutně nesmyslnou cenu a fak, že ve městě žije většina lidí v bytech bez garáže a prodlužovačky z okna tahat nebudou. Takže to co dává smysl je vlastně z pohledu použitelnosti z větší části nesmysl.
Vazne zamestnavatele (alespon nekteri) nemaji moznost pripravit na firemnich parkovistich levne pomale AC nabijeni?
A jestli budou mit motivaci zamestnavatele svym zamestnancum toto umoznit?
Vzhledem k temer nulove nezamestnanosti si myslim, ze ano.
PS Neposuzuj to podle sebe nebo podle soucasneho stavu. Bavime se o blizke budoucnosti. Pro vetsinu zamestnanci by byl bonus i jen preprodej energie za ceny podniku. I to by znamenalo, ze budou jezdit velmi levne.
Musel jsem se odlásit, abych viděl co píše, mám ho na HL. Ale jisté je že žije a jestli vůbec pracuje, tak i pracuje v jedné místnosti, kde tráví celý život a ven jde tak maximálně vynést koš, protože žije naprosto mimo realitu a o tom, jak to v životě funguje nemá ani ponětí.
Ty si úplne ale fakt že úplne mimo.Ja keby som povedal majitelovi firmy + ďalších dvadsať zamestnancov že sme si kúpili všetci po cca 40 000 € elektrospotrebič a či by nám nemohol postaviť na parkovisku nabíjačky a s pladbou za elektrinu sa voláko dohodneme lebo ja keď bývam v paneláku tak nemám ho kde nabíjať tak by ma určite ale fakt že určite poslal do pi...če.Ty s tou demagógiou raz skončíš v Bohnicích.
Práveže ja mám dream job ale toto čo si napísal je už fakt mimo.Nechcel som ťa v žiadnom prípade uraziť ak áno tak prepáč ale poďme späť do reality.Človek ktorý chodí do práce za cca. 850 € /poznám bohužial hlavne takých / platí hypotéku,pôžičku,účty všetko ide hore atď myslíš že takýto občan má na to aby si mohol kúpiť napr.Hondu-e za cca 40 000 € a ešte riešil kde a kedy to bude nabíjať ?Najlepšie keď premúdrelý redaktor napíše že elektromobil je dobrý ako druhé auto do rodiny.V reále sú ludia radi ak si vôbec dovolia prvé / jediné / nové auto tak raz za 10-12 rokov za cca 15-17 000 € a modlia sa keď sa skončí záruka aby sa nič ne po....Toto je realita bežných občanov a keď sa vrátim k majitelovy našej firmy absolútne si ho neviem predstaviť že by stál pri nabíjačke pretože asi dva roky dozadu mal požičaného od svojej manželky Lexus a po návrate z haciendy v Chorvátsku jebol klúče na stôl a povedal že v živote pri 1100 km ceste nevidel tolko púmp.Pri jeho štýle jazdy tankoval každých 350 km.Tak vôbec si ho neviem predstaviť ako každých 400 km stojí 1-2 hodiny pri nabíjačke / ak nebude samozrejme obsadená/.A vieš čo si minulý rok kúpil ? Audi Q 8 s poctivým trojlitrovým turbodieslom na parádnych 21 " kolesách.Takže on určite nerieši elektromobilitu a ja za ním nepôjdem s tým že som si kúpil elektromobil a nech mi požičia predlžovačku alebo nech mi postavý nabíjačku.Lebo za prvé by mi znížil plat a za druhé by mi povedal či mi je..e.Takže tento tvoj návrh by u nás a aj v ďalších 99,9 % firmách na SK by určite neprešiel.