Testy
Stříbrnýho, po FL-blinkry ve světlech, má to automatickou klimu a ohřev předního skla, mám v baráku a jezdí sním tchyňa, taky výbava Ghia. Je to nejhorší auto co znám, musí se nutit zatáčet stejně jak tchyňu poslušnosti. Jak se to kupovalo, tak jsem měl UNO, které mělo o 8L menší spotřebu, ale zase byla akce, že jsme dostali jízdenku na vlak čd. Ale přečkalo to mojich dalších 7 aut.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Fokus a nezataci ? To bude problém buď v řidiči a nebo v technickém stavu
Nebo v pohádce.
Jako Fokus 1 definoval jizdni vlastnosti a kdo ho nekdy ridil, tak to zazil. Kdyz auto neni rozbite, tak zataci skvele dodnes… ale u Petra je to nejak tak logicke, ze ma vse obracene.
Ten volant jde ztuha, ty to auto musíš nutit do zatáčky jak 815, můžeš si psát cokoliv, ale jak budeš mět moje zkušenosti, tak dej vědět. Ahoj.
Jezdil sem s hatchbacky 1.8tddi a 1.6i a oba zatacely skvele a ano, volant je tuzsi, taky ma odezvu a neni to jako tocit bez odporu, to preci nema se sportovnosti co delat, to je dobry do mesta pro duchodce…
PetrUmrd je nekonečný mamlas, stačí mu volant bez odporu a má sporťák.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
U corolly je to i motorizacemi, 1.2T je jako videohra, tocis malickem a bez odezvy
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mne se tedy sedan corolla hodne libi, v te gr verzi, skoda, ze nema normalni motor. Tedy v USA ano , MT a 2.0 atmo, to by bylo zajimave
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
přečti si co píši, musíš to nutit do zatáčky. Co musíš ve focusu dvouma rukama, v karose jedním prstem.
Ridil si nekdy sportovni auto ?
ne, jenom jsem vlastnil Z4 a UNO na sportovním podvozku, jinak nejvíce 520koní. Nejsem typ, co lepí na auta sportovní pruhy. I na C-HR mohu zapnout sportovní mod SPORT. Na Z4 řízení se měnilo samo na stylu jízdy a otáčkách.
A z4 melo lehke rizeni bez odporu ? ja tedy z4 neridil, ale jine Bmw ano a vsechny mely zoetnou vazbu . Fokus je trochu starsi, tak nema treba promenlivy posilovac, ale ja si vybavuji, ze se mi s tim jezdilo vyborne
Nútiť Focusa I. do zákruty? Však to auto zákruty priam miluje! Kebyže napíšeš že nemá rado vyjazdené koľaje na diaľnici pri vyšších rýchlostiach, tak ti aj uverím, že si aj nejakého niekedy riadil ty Karoso. 🙂
Ištván Futro
Příspěvek podléhá schvalování.
Tak takéhoto Focusa Sedan som už pekne dlho nestretol, ale iné som chcel. Napíšte aké staré autá (20 a viac rokov) vo svojom okolí najčastejšie stretávate. Uvedomujem si, že je to z obdobia, keď boli predaje nových áut v najlepšej ére, ale zároveň na Slovensku a v Čechách sa nedá povedať, že by bolo nové auto vyslovene cenovo dostupnou komoditou v tom období.
Ja čo si tak v BA všímam, tak stále jazdí strašne veľa jednotkových Fabií aj Octavií. Potom staré Toyoty, prvé Yarisy, Avensisy, pomenej Corolly. dvojkové Renaulty Clio a Thalie, Nissany Almera a Micra, VW Polo, Polo Classic/Variant aj Seaty Cordoba, prvé Fiaty Punto, ale už nejak vymizli a ďalšie s častejším výskytom mi už asi nenapadnú.
Celkom by ma zaujímalo, či stále jazdia preto, lebo sú tak bezproblémové alebo je to skôr tým, že kedysi dali za ne majitelia veľa peňazí a neoplatí sa im meniť za novšie.
Ja čo si tak v BA všímam, tak stále jazdí strašne veľa jednotkových Fabií aj Octavií. Potom staré Toyoty, prvé Yarisy, Avensisy, pomenej Corolly. dvojkové Renaulty Clio a Thalie, Nissany Almera a Micra, VW Polo, Polo Classic/Variant aj Seaty Cordoba, prvé Fiaty Punto, ale už nejak vymizli a ďalšie s častejším výskytom mi už asi nenapadnú.
Celkom by ma zaujímalo, či stále jazdia preto, lebo sú tak bezproblémové alebo je to skôr tým, že kedysi dali za ne majitelia veľa peňazí a neoplatí sa im meniť za novšie.
Škodovky a Francouze- Clia, 206 a megany/scéniky AI dost těchto Fikusu, jen ne tak pěkných jako v testu - Praha a okolí
Francouzi jezdi pro odolne karoserie a jednoduche benzinove motory, i kdyz diskuteri mini jinak… vse ostatni se da opravit - elektrika, vrzani a dalsi mensi opravy.
Skodovky sice hnijou, ale zase ty stare maji odolne motory
Toyot u nas 20plus moc nejezdi, ale tyto stare taky koroduji
Francouzi jezdi pro odolne karoserie a jednoduche benzinove motory, i kdyz diskuteri mini jinak… vse ostatni se da opravit - elektrika, vrzani a dalsi mensi opravy.
Skodovky sice hnijou, ale zase ty stare maji odolne motory
Toyot u nas 20plus moc nejezdi, ale tyto stare taky koroduji
Nejčastěji asi F1. Pak to jsou yarisové, nějaká ta clia, peugeoti už vymizely stejne jako citroeny, VW nebo ford, to už je rarita potkat na silnici. Občas se ještě objeví nějaký ten passat venkovského tuzera.
Ja tedy fokuse 1 vidam, ale vetsinou uz v dost silenem stavu
Pojízdné vraky také počítám a stejne to na silnici naštěstí nepotkávám.
Ještě jsem zapomněl O1, některé taky v hroznem stavu. Ty jsou taky dost
Ještě jsem zapomněl O1, některé taky v hroznem stavu. Ty jsou taky dost
Ono do kategorie 20 plus uz letos taky patri i prvni kusy Mondea mk3 a ty teda vidam taky casto, vetsinou tddi 😁 to poznas…
Nejvic asi Skodovky a Renaulti, Toyot mozna nejakej ten Yaris 1
Nejvic asi Skodovky a Renaulti, Toyot mozna nejakej ten Yaris 1
Felícia,Astra G a vela vela Golfov IV.
To mate ma Slovensku tohle? Astru už si nepamatuju kdy jsem videl naposledy, Felicii tak jednou za 3 měsícem možná ještě mín a G4 už vůbec. Zajímavé, jak jsou vozove parky tolik rozdílné.
Aj dvaja kolegovia majú Felície a tých G IV a aj Octavia I tak tých tu behá fakt dosť a samozrejme snažia sa byť jedny z najrýchlejších na cestách 😄 .Nechápem ako môžu prejsť cez STK/EK.
U nás - Fabia a Octavia jasně. I těch Felicií je ještě relativně dost.
206 a Clio, občas i Thalia.
Docela dost vídám Fusion.
Focus už spíš II, I už docela vymizela.
No a potkávám dost MX-5 a RX-7, ale to je zase jinej příběh 😄
EDIT: taky spousta prémiovek - staré A4 / A6 / E / 5... jo, a taky Sharan I je poměrně častý auto.
206 a Clio, občas i Thalia.
Docela dost vídám Fusion.
Focus už spíš II, I už docela vymizela.
No a potkávám dost MX-5 a RX-7, ale to je zase jinej příběh 😄
EDIT: taky spousta prémiovek - staré A4 / A6 / E / 5... jo, a taky Sharan I je poměrně častý auto.
Obecně koncern, ten prostě tehdy držel. Pak asi BMW. FoFo si pořídil soused, který vždy dojezdí nějaký vrak, tak jsem zvědavý, jak dlouho ho bude mít.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Švagor ho chcel v roku 2000 kúpiť ale HB s 1.6 atmo, vtedy to myslim bola novinka ale na Slovensku bol asi len jeden predajca a ten mu ho nacenil na 750 000 sk a to sa mu zdalo veľa.Nakoniec zobral Astru G v lepšej výbave za 640 000 sk a bol s ňou až do roku 2012 kým ju predal spokojný.Neviem či do teraz má vôbec Ford na SK oficiálneho dovozcu.
Nemá. Ford je u nás úplne okrajová značka. Žiadne priame zastúpenie, žiadna lokalizácia, slabé servisné pokrytie, vysoké ceny, veľký prepad hodnoty.
Novinka to bola v roku 96 🙂 a vtedy 3dv. HB začínal na cca 500 tis. SKK. 5dv. HB s 1,6 stál cca 550 tisíc SKK. S klímou a oknami v elektrike cca do 600 tisíc. Keď Focus I. končil koncom roka 2003 sme otcovi zobrali jeden za 490 tisíc. aj s kompletom zimných pneu na plecháčoch. Astra G jazdila oproti Focusue o dva triedy horšie.
Focus MK 1 sa vyrábal od 1998-2004.Takže kým sa dostal ku nám tak to mohlo byť 1999/2000.Ináč to bolo auto roka 1999 čo je napísané aj v článku.Keď konči model tak tie ceny bývajú spravidla lepšie.Švagor si vyberal auto v decembri 2000.Astry vtedy stáli okolo 640 000 sk,Focus aj Golf IV okolo 750 000 sk.Všetko s 1.6 atmo motormy.Keby Astra jazdila o dve triedy horšie ako by to jazdilo?Ako rebriňák.Zase nepreháňaj.
Zlomový auto. Strejda měl kombíka s tou 1.6 a bylo to fajn auto. V té době teda relativně v základu, takže bez klimy a se švihadlama vzadu...
Spíš tam dej aktuální atmosféru
Jo ma to volant a 4 kola.
Tohle mužeš zkoušet na podobneho hňupa, ale ne na mě.
A o mě nemusiš mit strach ja jsem svepravny a dostatečně schopny na to, abych si dokazal zjistit informace či si je dohledat tedy ty o ktere mam zajem.
Nějaky upraveny sotva pruměrny yaris mě opravdu nezajima.