Novinky
traveldrive
2
Pridávam sa. Plus indické ceny - pre nás úplne irelevantné. Porovnávať sa nedá vôbec nič, veď indické platy sú celkom inde ako tie naše a medzi rôznymi regiónmi sú obrovské rozdiely. priemerne zarábajúci Ind môže zarobiť 150 alebo aj 350 dolárov mesačne. Na niektorých miestach sú šťastní so zárobkom okolo stovky, inde to ide okolo 500. Každopádne sú hlboko aj pod našou úrovňou a autá sú v Indii naozaj len pre tých dobre situovaných, priemerný človek na ne nikdy nedosiahne.
Přejít do diskuze
Ked to sem dali prvy krat. Ok. Povedal som si: zaujimavost pre indicky trh. Dakujeme. Ale kua treti krat tu melu o aute, co sa sem v zivote nepodiva. Na co je to dobre? Soudruzi.
jj, ale jestli to nebude koupěschopným Indům u takového modelu vadit
i když to samozřejmě není, jako když Fiat cpal Britům Argentu, když válčili s Argentinou
i když to samozřejmě není, jako když Fiat cpal Britům Argentu, když válčili s Argentinou
jj, ale jestli to nebude koupěschopným Indům u takového modelu vadit
i když to samozřejmě není, jako když Fiat cpal Britům Argentu, když válčili s Argentinou
i když to samozřejmě není, jako když Fiat cpal Britům Argentu, když válčili s Argentinou
Snad se Škoda Slavia této třídy ujme. Aby ji v silně kastovní Indii s velmi slušnou znalostí Angličtiny nehendikepoval název hodně podobný označení otroka (slave).
V RB OSN hlasují pro Rusko Indové stejně jako Čína.
To víš, potřebují ropu pro svá auta.
To víš, potřebují ropu pro svá auta.
u nás by stála 450tkč s pětistupnovou převodovkou, u nich je to levnější nebot nevyrábí 5ku a šestku. Dvě převodovky se vždy prodraží a vyspělejší automobilky to jak škoda nedělá.