Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
vlastně ho vidíte, dokáže přes noc sežrat v garáži i 2 litry Vervy. :-!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ne, nemá.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
Tato prva generacia foresteru po facelifte he dodnes legendou.... pamatam ze v tych casoch to bola vcelku zaujimava koncepcia akehosi terenneho kombika.... predsa len v tych casich crossy a kdejake zdvihnute hrkalky este neboli a nejake to terrano ravka ci grandvitara uz boli proste ciste tetenaky... takze forester teda vedla nich budil dojem akehosi terenneho kombika... :yes:
Však ho Subaru (dodnes) označuje za kombík ne za SUV 😄
A slušná je i současná generace https😐/en.wikipedia.org/…/Subaru_Forester#…
A slušná je i současná generace https😐/en.wikipedia.org/…/Subaru_Forester#…
Dnes je forester uz ciste suv .... zatial co mnohe ine terenne legendy su uz naopak hrkalky... vid aj taky sportage... v terene ho vytre aj 25rocny predchodca ... to iste sorento a pod... pamatam ked sorento malo este tuhy ram a v terene sa porovnavalo aj s discovery ci pajerom alebo jeepmi .... dnes je to ale uz len radoby terenna hrkalka pre tych bohatsich ... ktorym ale zase uz netreba premiu ( ta aj rychlo pada na cene v pripade dalsieho predaja ) ... takze v tomto si zasluzi dnesny forester pochvalu ze nevymakol.. naopak pride mi v terene este schopnejsi ako kedykolvek predtym....
Dinar
Dnešní forester má max stopadesát koní, převodovku ze skůtru, takže z nuly na sto za dvanáct. Subaristi můžou jen vzpomínat…
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hmm, a ktoré z nich si kúpiš oficiálne v Európe? Nemyslím tým dovoz z USA, alebo iného regiónu. U nás je "vrchol" atmo 2,5 s CVT a 124kW....
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vyborne. Takze to je jako s tim Camry u ktereho odmitas uznat ze nejsilnejsi co se v Evrope prodava je 2.5 hybrid vid? Proc proste nemuzes drzet hubu a mas potrebu si porad mlit svou?
Když jsem reálný zajemce o nějaký automobil, tak přece neřeším, jestli to bylo dovezeno oficiálně nebo nějak jinak… nebo všichni ti majitelé RAMů a F-150 jsou na hlavu? Chci to, muzu to mít, tak o co jde?
V celé republice je jedno Subaru z NA s výkonným motorem. Dej vědět až ho budeš mít k dispozici třeba na dva dny. Ani RAM nebo F150 nikdo nekupuje naslepo. Těch jsou tu mraky.
Ale prosím tě. Když chceš třeba M550i, nechá tě dealer svézt v 530D 😉 😉 😉
M550i projedeš spíš než americkou verzi Outbacku nebo Foresteru. A u dealera.
V Polsku je jich asi dvacet v inzerci, kdybys nutně potřeboval vědět, jak se 3,6 chová s CVT, vyzkousis na ojetém. Ale myslím, že když ti vadí ta převodovka jako taková, výkon motoru na tom moc nezmění…
Takže kdo chce silnější motor, musí jet do Polska ozkoušet ojetinu a je to. No to je skvělé. :yes:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
a kdo chce M340i bez x-drive a bez hybridu, musí si ji objednat z USA.
Holt časy jsou takové. Vztekáš se tady nad Subaru a přitom sám jesti jsem to správně pochopil, 3,14čuješ nad mild-hybridem v 540i. BMW je na tom jinak? nedělá ústupky, aby mohlo prodávat?
https😐/www.youtube.com/watch?…
ale já bych pochopil, kdyby sis to auto chtěl koupit a stěžoval si, že nemůžeš. ale ty si ho koupit můžeš, ale nechceš ho😊
Holt časy jsou takové. Vztekáš se tady nad Subaru a přitom sám jesti jsem to správně pochopil, 3,14čuješ nad mild-hybridem v 540i. BMW je na tom jinak? nedělá ústupky, aby mohlo prodávat?
https😐/www.youtube.com/watch?…
ale já bych pochopil, kdyby sis to auto chtěl koupit a stěžoval si, že nemůžeš. ale ty si ho koupit můžeš, ale nechceš ho😊
Znovu Migu a platí i pro nohsledkyni Kylie. Ani jak píše Kylie na malém a chudém trhu v Německu Subaru do svých největších rodinných vozů nenabízí víc než 110 a 124kw utlumených variátorem a dobíhajících se na 100kph za 11s.
Takové ústupky nemají u dražších evropských vozů (ano Subaru nikdy nebylo levné) obdoby.
Pro Kylie...je smutné, že CVT Subaru funguje lépe než technicky jiné e-CVT, ty teoretiku. 😉 Prostě CVT (ať s přídomkem "e" nebo bez něj) je fajn do skútru nebo městských vozů.
Takové ústupky nemají u dražších evropských vozů (ano Subaru nikdy nebylo levné) obdoby.
Pro Kylie...je smutné, že CVT Subaru funguje lépe než technicky jiné e-CVT, ty teoretiku. 😉 Prostě CVT (ať s přídomkem "e" nebo bez něj) je fajn do skútru nebo městských vozů.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
v Brně před Obilním trhem /špitál, kde dělají aborce/ postával františkánský mnich s cedulí a všem případný klientkám to rozmlouval. možná bys mohl obdobnou politiku praktikovat před těmi salóny Subaru😊
V posledním předkrizovém roce 2019 to nebylo ani 1000 kupců, to bych se mezi těmi dealerstvími celkem nudil 😁
Navíc nemám ve zvyku komukoliv vymlouvat jeho volbu (narozdíl od jiných e😜ertů a e😜ertek).
Navíc nemám ve zvyku komukoliv vymlouvat jeho volbu (narozdíl od jiných e😜ertů a e😜ertek).
Já to chápu. Tebe prostě baví hanit. Ale nedejbože něco říct proti BMW. To je svatokrádež😊
A kde něco haním? Komentuji současný stav nabídky Subaru v Evropě. Nejsem akcionář BMW a jezdím tím, co mi vyhovuje.
Ty jsi nekritický obdivovatel BMW. Když jsem si před rokem dovolil napsat, že M340i s hybridem a 1800 kg je špatně, napsal jsi, že jsem to nevyzkoušel a jak se to úžasně vodí😊
O pár měsíců později už jsi napsal sám, že kila navíc u 540i jsou hodně znát😊 a to váží o 20 kg víc, než trojka...
O pár měsíců později už jsi napsal sám, že kila navíc u 540i jsou hodně znát😊 a to váží o 20 kg víc, než trojka...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přesně, jen pár votroubků tu bude zase onanovat nad inzeráty dovozů z NA. Outback a Forester jsou jak eunuši na reprodukční klinice.,
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
m.z.
Teda, to jste mě s tímto retrem velice potěšili 😄 Moc jsem si s tím autem užil a nikdy na něj nezapomenu. Bylo kapku upravené (302k) a má u mě dodnes nezastupitelné místo v mé autohistorii :yes: Mám ho i ve zdejším Moje Auto.
Mig_35
Podle diskuze jsem si myslel, ze testován byl vůz alespoň s 300 hp. A hle - testovaný kousek má 125 kW stejně jako dnešní Outback 2,5 😄 😄 😄
Vystihnute 😄
Pani s bavorakmi si idu svoje ako vzdy.
Pani s bavorakmi si idu svoje ako vzdy.
Jel jsi v posledním Outbacku? Je to odkaz Subaru a jsi spokojen?
Švagr si Outbacky kupuje posledních 10 let a s posledním je poprvé nespokojen. Musel vzít CVT a jediný motor oficiálně v nabídce. Má to na rodinné cestování a výkon je prostě nedostačující. Jediné co je fajn, že elektromotor opravdu výrazně pomáhá u zrychlování, takže první vteřinu řidiči připadá, že má výrazně výkonnější auto. Bohužel se pak výkon ztratí. Mě se naopak ve srovnání s Lexusem líbí lépe odladěný variátor, umí stále pracovat s virtuálními stupni a reaguje na pokyny pádly. Přesto to není nijak zázračná převodovka.
Švagr si Outbacky kupuje posledních 10 let a s posledním je poprvé nespokojen. Musel vzít CVT a jediný motor oficiálně v nabídce. Má to na rodinné cestování a výkon je prostě nedostačující. Jediné co je fajn, že elektromotor opravdu výrazně pomáhá u zrychlování, takže první vteřinu řidiči připadá, že má výrazně výkonnější auto. Bohužel se pak výkon ztratí. Mě se naopak ve srovnání s Lexusem líbí lépe odladěný variátor, umí stále pracovat s virtuálními stupni a reaguje na pokyny pádly. Přesto to není nijak zázračná převodovka.
Jel jsem v nejlepší variantě Outback (3,6) s archaický pětistupňovým automatem a 260 hp. Není to auto pro mě. Ale stejný motor se tam montuje dodnes. Kdo snese CVT, může si ho vyzkoušet, objednat, koupit. Ale tady byly řeči o kastrátech - v tom testu byl nějaký plnokrevník?
Edit: není to zázračná převodovka, když je někdo zvyklý na automat od ZF, bude už vždycky ze všeho jiného zklamaný. Ale Subaru to po ctyrkvaltech dotáhlo na pět stupňů u jednoho jediného modelu…manualy byly stejně priserne, musel jsi radit poradne a silou…
Edit: není to zázračná převodovka, když je někdo zvyklý na automat od ZF, bude už vždycky ze všeho jiného zklamaný. Ale Subaru to po ctyrkvaltech dotáhlo na pět stupňů u jednoho jediného modelu…manualy byly stejně priserne, musel jsi radit poradne a silou…
"Tak se u tohoto šestnáctiventilového dvoulitru vyšplhal jeho výkon na 125 kW a Forester s ním zrychluje z klidu na 100 km/h během 8,4 s a snadno se rozjede až na 198 km/h. "
Víš jak jede současný TOP v Evropě?
Víš jak jede současný TOP v Evropě?
Ty se na všechny auta díváš optikou BMW. Volvo má jenom 4válce? To je hrůza! Subaru neumí zrychlit na stovku za pět sekund? Příšerné! CVT vyje? To si nikdo nekoupí!
A přitom se to normálně prodává a docela úspěšně…
A přitom se to normálně prodává a docela úspěšně…
Proč řešíš Volvo? Kdo tu píše o stovce za 5? Co to je za argumentaci? Subaru má dnes v rámci rodinných vozů auta s dynamikou litrové Fabie, nic víc nic míň.
Jestli je to na potlesk a plné showroomy lidí, ať si každý přebere sám.
Btw: CVT nevyje, pod diktátem CVT vyje motor 😉
Jestli je to na potlesk a plné showroomy lidí, ať si každý přebere sám.
Btw: CVT nevyje, pod diktátem CVT vyje motor 😉
to jsou všechny tvoje výplody z minulosti a "logické" argumenty, proč to nikdo soudný nemůže koupit. Land Cruiser Prado má dýchavičný motor 2,8 a čeká se na něho rok a půl... nezbývá se než smířit s tím, že spousta lidí má úplně jiné kritéria, než dynamiku...
LC Prado je běžný kombík a SUV nebo auto pro specifickou skupinu lidí s požadavky na off-road? Pleteš páté přes deváté, zaklínej se s Kylie. 😉
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
lidi mají různé požadavky a kritéria. někdo chce auto, co vypadá jako gazík a nevyjede ani ze zabahněné polňačky, tak proč mu ho nedopřát?
https😐/www.youtube.com/watch?…
Subaru si zase kupují kupci, kteří chtějí auto, které v podobné situaci nezůstane stát na místě... a třeba oželí i to kulervoucí zrychlení...
https😐/www.youtube.com/watch?…
Subaru si zase kupují kupci, kteří chtějí auto, které v podobné situaci nezůstane stát na místě... a třeba oželí i to kulervoucí zrychlení...
Zatímco ostatní čtyřkolky umřou už na silnici, kde nechal traktor po vyjetí z pole bahnový šlem. 😉
Každé auto má svého kupce, pokud ho nemá, na daném trhu se přestane nabízet.
Ale o tom tohle vlákno nebylo, bylo o tom, že před dvaceti lety dělalo subaru i variantu foresteru, která měla ve své době velmi nadstandardní výkon. Dnešní forester má naopak výkon hrubě podprůměrný, nemluvě o dynamických parametrech. Nejde o to, jestli má "kulervoucí" zrychlení, jde o to, že má parametry zrychlení na úrovni nějakého skokana b-segmentu, a to je bída, a důvod k poznámce, že subaristé už můžou jen vzpomínat, doby, kdy forester mohl prohánět hothatche jsou prostě pryč.
On ten ústup subaru je vidět i na prodejích, ještě v roce 2006 se v Evropě prodávalo 20tis. foresterů ročně, ve 2019 to byla už jen půlka.
Ale o tom tohle vlákno nebylo, bylo o tom, že před dvaceti lety dělalo subaru i variantu foresteru, která měla ve své době velmi nadstandardní výkon. Dnešní forester má naopak výkon hrubě podprůměrný, nemluvě o dynamických parametrech. Nejde o to, jestli má "kulervoucí" zrychlení, jde o to, že má parametry zrychlení na úrovni nějakého skokana b-segmentu, a to je bída, a důvod k poznámce, že subaristé už můžou jen vzpomínat, doby, kdy forester mohl prohánět hothatche jsou prostě pryč.
On ten ústup subaru je vidět i na prodejích, ještě v roce 2006 se v Evropě prodávalo 20tis. foresterů ročně, ve 2019 to byla už jen půlka.
Infiniti odešlo z evropského trhu úplně. Lexus GS se přestal prodávat. Evropa není pupek světa. Jestli vyhodnotili, že jim to nestojí za to se otravovat s plněním emisí, je to jejich rozhodnutí. BMW přestalo nabízet manuály. Prostě taková je doba. Nikdo to nekupuje, tak to nebudu nabízet.
Nevím, jestli nechcete po Subaru prémiové výkony. Prémie to nikdy nebyla.
Nevím, jestli nechcete po Subaru prémiové výkony. Prémie to nikdy nebyla.
Kdo chce po Subaru prémiové výkony? Subaru nenabízí ani výkony, které samo mělo před dvěma dekádami.
V Evropě nenabízí. Mimochodem chtěl bys do auta radši čtyřstupňový automat, který bude na dálnici točit šest tisíc, nebo CVT?
Proč 4st automat? Nerozumím...
Protože takový tam byl! Nejlepší automat co měli byl v jednom autě, Outbacku 3,6R a ten měl pět stupňů. Když jsi chtěl manuál, dostal jsi páku, se kterou jsi musel dvěma rukama, což se vysvětlovalo tím, že prostě ty diferáky a jinak to nejde😊
ještě jsem slyšel jedno vysvětlení, že když se s tou šaltrou pereš tak tě to víc vtáhne do hry😊
ještě jsem slyšel jedno vysvětlení, že když se s tou šaltrou pereš tak tě to víc vtáhne do hry😊
Zbytočne to hrotíš, nikto tu nepíše o stofke za 5 a ani nerieši počet válcov pod kapotou. Porovnaj si dynamické paramatre tohoto z "retro testu" a súčasného a zaplačeš.
http😐/www.subaru.ca/WebPage.aspx?WebSiteID=282&WebPageID=4766
v Kanadě mají víc modelů, víc motorizací, víc výkonu. Na EU prostě kašlou. Když budeš trochu chtít, můžeš si cokoliv z těch aut dovézt. Když ne, koupíš si Passat Alltrack. Ale čtyřkolka, která zvládne i trochu terénu to nebude.
https😐/www.youtube.com/watch?…
udělej tohle s Passatem...
v Kanadě mají víc modelů, víc motorizací, víc výkonu. Na EU prostě kašlou. Když budeš trochu chtít, můžeš si cokoliv z těch aut dovézt. Když ne, koupíš si Passat Alltrack. Ale čtyřkolka, která zvládne i trochu terénu to nebude.
https😐/www.youtube.com/watch?…
udělej tohle s Passatem...
Mnohem reprezentativnější bude něco podobného ne?
https😐/www.youtube.com/watch?…
Taky vám teď v Kanadě tak podražilo jako u nás v ČR?
https😐/www.youtube.com/watch?…
Taky vám teď v Kanadě tak podražilo jako u nás v ČR?
Minulý měsíc se v autooutlet objevily tři Tacomy. Za týden byly dvě pryč, ta poslední je bez kůže a tak se bude prodávat hůř. Dalších pět mají na cestě. Kdo to auto chce, má možnost a kupci jsou za to rádi a neřeší, že se to nenabízí oficiálně. Prostě existuje způsob a to stačí.
Když budeš trochu chtít, takové auto si prostě opatříš. Když ne, koupíš něco jiného.
Když budeš trochu chtít, takové auto si prostě opatříš. Když ne, koupíš něco jiného.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Holt měl autor asi jiné priority
ale já se spíše ptal proč vůbec autor testu přítomnost převodovky tak důsledně zatajil ? Nemyslím že by to byla nepodstatná věc. Vždyť se podrobně věnoval třeba i umístění reostatu tachometru