...do kriminálu toho, kdo tomu dal čísla a do blázince, toho, kdo to vyrobil.
Jiri Sperl
Příspěvek podléhá schvalování.
jean192
0
Gil54, copak soudruhu? Nejaký dôvod, prečo by mal ísť do kriminálu? Keby si nebol totálne vytrený tupec, tak by si si prečítal, jak to vzniklo a prečo to má značky. A kedže nepredpokladám, že by si bol schopný to dohľadať, tak pre tvoju informáciu, tie značky to dostalo legálne podľa zákona.
gil54
0
Nevím proč soudruhu.
Kriminál i blázinec je nadsázka.
Řádnou RZ to nemůže legálně získat - jako výměnu motoru na původní doklady nelze použít, protože takový motor v původním motocyklu nebyl nikdy použit a ani schválen. Uznat jako novou stavbu asi také nelze, protože nesplňuje mnoho parametrů, namátkou nemá blinkry, brzdy také nebudou splňovat soudobé požadavky, emise asi také ne.....
Ani veteránské by to nemohlo, právě kvůli motoru získat.
Místo urážek raději argumentuj na základě čeho je legalita těch registraček. Tentokrát jsem nepoužil žádný eufemismus, tak případnou odpověď očekávám bez urážek.
Jiří Kutlvašr
Příspěvek podléhá schvalování.
jean192
0
No, tak som sa nemýlil, že nebudeš schopný si to dohľadať, tak som to dohľadal za teba😒br />
V rámci přestavby můžete totiž sáhnout pouze do jediné oblasti, ať je to motor, podvozek, brzdy, a její schvalování se řídí normami platnými v době vzniku daného vozidla. Pérák je super v tom, že v té době moc norem nebylo – to u Kývačky už bych měl problémy.“
Kriminál i blázinec je nadsázka.
Řádnou RZ to nemůže legálně získat - jako výměnu motoru na původní doklady nelze použít, protože takový motor v původním motocyklu nebyl nikdy použit a ani schválen. Uznat jako novou stavbu asi také nelze, protože nesplňuje mnoho parametrů, namátkou nemá blinkry, brzdy také nebudou splňovat soudobé požadavky, emise asi také ne.....
Ani veteránské by to nemohlo, právě kvůli motoru získat.
Místo urážek raději argumentuj na základě čeho je legalita těch registraček. Tentokrát jsem nepoužil žádný eufemismus, tak případnou odpověď očekávám bez urážek.
V rámci přestavby můžete totiž sáhnout pouze do jediné oblasti, ať je to motor, podvozek, brzdy, a její schvalování se řídí normami platnými v době vzniku daného vozidla. Pérák je super v tom, že v té době moc norem nebylo – to u Kývačky už bych měl problémy.“
Více na: https😐/www.motorkari.cz/…lnici-46647.html
Copyright © Motorkari.cz