Technický specialista Martin Vaculík je velkým fanouškem předchozího Multivanu T6.1. Po svezení s novou T7 ale uznává, že některé výbavové prvky může jeho oblíbený model jen tiše závidět.
Mám VW T4 najeto asi 600000 km, spotřeba 7,5, výkon 111 kW, místa hromada, ve výbavě mě nic nechybí (v elektrice, automatická klima s ovládáním i vzadu, nezávislé topení, měnič napětí, lcd s dvd pro zadní sedadla, dotyková kostka co umí navigovat, hrát mp3, dvd, apod.): Tohle nové žere víc, nemá to kufr, stojí to ranec. Nevidím za těch dvacet let pokrok spíše zhoršení.
Při vsi úctě k t4, nám říkáš ze mas asi 25 let starý vyhuntovany vrak, který smrdí a cudi jak Chvaletice o moderní bezpečnosti si to muže nechat zdát, a ty se tím ještě chlubis? Nechapu.
Tak slušný trolling je ten prvotní příspěvek. A pokud ten první příspěvek není trolling a je to myšleno vážně, pak je to permanentní jedový trolling všech slušných lidí na ulicích.
Ani ne. K t4 mám respekt. Ale zhruba tak od roku 2010 platí ze to auto je proste zastaralý. A teď máme 2022. Mít doma jednu z úcty jako veterána OK, ale na každodenní provoz? WTF!
A co má jako být? Auta za posledních 20 let neudělaly žádný významný pokrok. Jsou to vesměs jednotlivosti které dělají pohodlnější (a taky notně
složitější) celek. Kde je obrovský pokrok je samozřejmě elektronika. Jenže to má jak klady, tak především zápory. Z druhé strany, ale na nových autech je spousta věcí neuveritelně odrbaných. Samozřejmě tam kde to běžný uživatel nevidí.
Když sednu do 20 let starého auta, tak absolutně nemám problém.
Tak jo. 20let to je rok 2002. Takže říkáš ze golf IV je srovnatelný s gVIII. Vectra 2 s insignii 2, 206 s 208 2gen, laguna 2 s talismanem, Mondeo 2 s dnešním atd. !!! Chápeš jaký jsi automobilový jelito?!!
Tiež mám ten pocit. VW dostáva veľa negatívnych známok, tak povolali Vaculíka, aby mu trochu pomohol. Svoju prácu robí dobre, ale nemyslím si, že na tunajšej reputácii auta to niečo zmení.
Snažil se hodně hodně moc, ale z ho*na byč prostě neupleteš ;-) Celé to video bylo křečovitě, viz jeho snažení jak funguje vyhřívání sedadel a volantu, Chválení dementního VW infotaimentu, který má mouchy jak ve VW, tak ve Škodovce i v Seatu. Žiji s ním už rok a pořád bída. Základní motory 150k na skoro 3t auto. A že se nezmínil o tom obrovsky tlustém zvojeném A sloupku, kde se schová i Tatra, divný, chválit dlouhý předek, že je to jak u osobáku :-[] Ještě, že nemluvil o designu, který je nestravitelně tupý. Snad jen to “tažný” musím ocenit, to samé mám i na Touranu a to funguje dobře…
150 k je špička od 5 do 6 tisíc otáčok.
V najpoužívanejšom pásme, t. j. okolo 3000 otáčok motor dáva reálnych 60-65 kW. Treba sa mrknúť na graf. Keď chceš využívať najvyšší výkon, nebudeš stačiť tankovať.
Takže Multisharan s 1,5TSi ve výbavě Life má 2039kg, v plný náloži max 2.6t, tj většinou s tím budeš jezdit s rodinou, takže těch 2,4t budeš mít vždycky. K tomu pouze 100kW a 250Nm. Mám doma Touran 2018 s 1,4TSI a 110kW/250Nm, prázdný váží 1560kg podle TP, naložený na dovolenou bude mít tak o 300kg víc, takže řekněme kolem 1850kg. Auto je celkově menší a jede poměrně slušně, ale raketa to opravdu není. Když si vezmu že T7 bude o 500-600kg těžší, je o dost větší, má o 10kW míň, jak to asi pojede? Dost vlažně, řekl bych ;-)
no ono aj ja mam automaticku klimu, ale ked dlho jazdis tak jednoducho vzdy plus minus 1 stupen hore dole, niekedy 2 regulujem.
zasvieti slnko, musis ubrat. slnko sa schova musis pridat.
Ja mením každú chvíľu, záleží na vonkajších podmienkach. Keď sa do okien opiera slnko, nastavíš klímu inak ako keď je zamračené a inak ráno, keď je pod nulou ako cez obed, keď je aspoň plus desať. Mať to stále rovnako je hlúposť a neprospieva to ani posádke, ani autu.