Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A6 Avant e-tron Concept představen, k produkční verzi prý nemá daleko

Automobilka Audi dnes představila druhou karosářskou verzi budoucí elektrické verze modelu A6, který vznikne na platformě PPE.
Zpět na článek
17. 3. 2022 06:51
Pokrok u VW - 800V, můžete využít 250kW nabíječku.
I u VW rychlé nabíjení 800V, takže i v nás můžete využít 250kW nabíječky.

A co ta bídná aerodynamika s těmi kapsami, které snižují cx.
Rozbalit vlákno
4
17. 3. 2022 07:35
Re: Pokrok u VW - 800V, můžete využít 250kW nabíječku.
Bídná aerodynamika? Kolik aut má Cd lepší než 0,2?
17. 3. 2022 08:48
Re: Pokrok u VW - 800V, můžete využít 250kW nabíječku.
Souhlas, ze bidna asi nebude.
Jen mi nejak vrta hlavou, jak muze auto s (temer) idealnim tvarem mit cx 0,22 a kombik 0,2. :-O

Pochybuju, ze seriove kombi se dostane na takovou hodnotu...

Kazdopadne spravny smer.
Uz zadne zrave V8. :yes:
Avatar - speedfred
17. 3. 2022 11:41
Re: Pokrok u VW - 800V, můžete využít 250kW nabíječku.
EV sú fajn, ale športové auto chcem na benzín a na tom sa u mňa nič nezmení.
17. 3. 2022 21:49
Re: Pokrok u VW - 800V, můžete využít 250kW nabíječku.
Skutecna "sportova" auta s malym najezdem nejsou problem.

Skvely je, jak EV setri provozni naklady pro daily car. :yes:
https://www.autobild.de/…eg-21299057.html
Avatar - MS-sport
17. 3. 2022 08:11
Toto je další z řady
e-nesmyslů na kolech. :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Jerry.Gunman
17. 3. 2022 08:55
Re: Toto je další z řady
Jako designové cvičení proč ne, ale jako reálné auto pro reálné řidiče do reálného provozu - a relativně masového použití...
Ani omylem :no: :no: :no:
17. 3. 2022 11:36
Re: Toto je další z řady
Přesně! :-) :yes:
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 13:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 10:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2022 08:53
Na diesel to nestaci
"Během 10 minut by tak mělo být možné získat dojezd až 300 kilometrů, nabití baterie z 5 na 80 procent automobilka slibuje za 25 minut."

Jj kazdych 300km zastavit na deset minut je samozrejme nehorazna ztrata drahocenneho casu.
Predevsim pro lidi, ktery travi v internetovych diskuzich hodiny denne. :D

https://www.hybrid.cz/…n-elektromobily/
Od roku 2033 chce Audi vyrábět spalovací modely pouze v Číně. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 11:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2022 11:38
Re: Na diesel to nestaci
Hehe, u Audi ještě pořád nepochopili, že cca 90 % jejich zákaníků elektropřepraníky nechce. A až jim dojdou money na dotace, bude to 99 %! :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 13:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2022 13:37
Re: Na diesel to nestaci
Samotne dobiti bude mozna kazdych 300 km za 10 minut, ale aby taky byly ty nabijecky. Ono jezdit a hledat nabijecky 20 km mino trasu bude celkem opruz
17. 3. 2022 13:31
Audi vs BMW vs MB
pre mna ako dlhorocneho fanusika a klienta BMW je tragediou ked porovnam dizajnovy smer, ktoym sa vybralo BMW vs konkurenti Audi a MB. Audi, za mna, jednoznacne najlepsie vyzerajuce nove modely, MB pekne ( az na EQS a EQE ) a nakoniec BMW cista katastrofa ( snad az na par vynimiek ). technika bude vzdy priblizne rovnaka, ale dizajn... ach jo, smutne.
Rozbalit vlákno
2
17. 3. 2022 16:18
Re: Audi vs BMW vs MB
Je fakt, že tohle vypadá velmi dobře na rozdíl od spalovací A6/A8, které se mi vůbec nelíbí. U BMW (byť to nevidím až tak tragicky jak většina) jsou naopak spalovací řady 3 až 8 super, ale EV varianty přinejmenším diskutabilní.
17. 3. 2022 20:55
Re: Audi vs BMW vs MB
Souhlas.
Nikdy bych nerekl, jako fanousek BMW, ze to napisu.
Audi (elektricka, jina me nezajimaji) se mi libi vic nez BMW.
Etron GT je paradni. :yes:

BMW nemuze byt hezke s tema plicema vpredu.
U EV navic naprosto absurdni.

Mercedes je trochu bezpohlavni.
Audi vede.
Avatar - Mokrous
17. 3. 2022 23:03
To je snad první EV, který
bych si uměl představit, že si ho koupím. Kombíky já rád. Ale!
Za prvé by musela na každým rohu stát nabíječka min. 200 kW a když píšu na každým, tak myslím na každým. :-)
A za druhý by to muselo stát slušně vybavený 2M v ceníku a 1,6 po slevě a ne 3-4M.

Potom bych byl ochoten přehodnotit svůj postoj k EV.

Zrovna včera jsem vezl na otočku náklad do Chomutova a dal jsem 586 km.
Cestou tam jsem se neloudal a za tempa na D11 bych schytal pěkně drsně...
Cestou zpět jsem byl KO a jel jsem tak nějak podle bělosti, ale vesměs do limitů.
Se svým Pas.Var. TDI EVO 147kW jsem měl v cíli 5,1/100 a v nádrži stále přes 36l nafty. Pohoda
až na ty hrozný ceny, ale měl jsem ještě nějakou předválečnou naftu, takže za 2,- Kč na km.
Dle dnešních cen 2,5 Kč/km.
Na cestě tam existují snad jen 2 nabíječky max. 50kW v mém směru, aniž bych musel někam složitě zajíždět. A buď jsou kousek ode mne, nebo kousek od cíle. A jsou pomalé, takže na 200 km pomalé jízdy, bych tam stál tak 3/4 hodiny. A na to bych se mohl vy...t.
Já spěchal, něco jsem někam vezl a tam něco řešil a nemohl nechat auto někde nabíjet a řešit to pěšky a cestou zpět jsem toho měl plný zuby a chtěl jsem domů a ne smrdět na zásuvce. Jedině žrát zase na D11 u Mekáče 3/4 hodiny a tam sosat na cestu domů. Tohle prostě ne.
Čas ještě nedozrál.
Ale pokud A6 Avant EV dá těch 400 km reálně "kdykoli" v rámci našich předpisů a na cestě bude 10 nabíjecích stanic od 150 do 300 kW v každém směru bez zajížděk. Tak už by se to dalo.
Rozbalit vlákno
0