Design
MS-sport
10
e-nesmyslů na kolech. :-!
Přejít do diskuze
Jako designové cvičení proč ne, ale jako reálné auto pro reálné řidiče do reálného provozu - a relativně masového použití...
Ani omylem :no: :no: :no:
Ani omylem :no: :no: :no:
pre mna ako dlhorocneho fanusika a klienta BMW je tragediou ked porovnam dizajnovy smer, ktoym sa vybralo BMW vs konkurenti Audi a MB. Audi, za mna, jednoznacne najlepsie vyzerajuce nove modely, MB pekne ( az na EQS a EQE ) a nakoniec BMW cista katastrofa ( snad az na par vynimiek ). technika bude vzdy priblizne rovnaka, ale dizajn... ach jo, smutne.
"Během 10 minut by tak mělo být možné získat dojezd až 300 kilometrů, nabití baterie z 5 na 80 procent automobilka slibuje za 25 minut."
Jj kazdych 300km zastavit na deset minut je samozrejme nehorazna ztrata drahocenneho casu.
Predevsim pro lidi, ktery travi v internetovych diskuzich hodiny denne. 😁
https😐/www.hybrid.cz/…n-elektromobily/
Od roku 2033 chce Audi vyrábět spalovací modely pouze v Číně. :yes:
Jj kazdych 300km zastavit na deset minut je samozrejme nehorazna ztrata drahocenneho casu.
Predevsim pro lidi, ktery travi v internetovych diskuzich hodiny denne. 😁
https😐/www.hybrid.cz/…n-elektromobily/
Od roku 2033 chce Audi vyrábět spalovací modely pouze v Číně. :yes:
Hehe, u Audi ještě pořád nepochopili, že cca 90 % jejich zákaníků elektropřepraníky nechce. A až jim dojdou money na dotace, bude to 99 %! 😄 😄 😄
Je fakt, že tohle vypadá velmi dobře na rozdíl od spalovací A6/A8, které se mi vůbec nelíbí. U BMW (byť to nevidím až tak tragicky jak většina) jsou naopak spalovací řady 3 až 8 super, ale EV varianty přinejmenším diskutabilní.
Samotne dobiti bude mozna kazdych 300 km za 10 minut, ale aby taky byly ty nabijecky. Ono jezdit a hledat nabijecky 20 km mino trasu bude celkem opruz
Souhlas, ze bidna asi nebude.
Jen mi nejak vrta hlavou, jak muze auto s (temer) idealnim tvarem mit cx 0,22 a kombik 0,2. 😲
Pochybuju, ze seriove kombi se dostane na takovou hodnotu...
Kazdopadne spravny smer.
Uz zadne zrave V8. :yes:
Jen mi nejak vrta hlavou, jak muze auto s (temer) idealnim tvarem mit cx 0,22 a kombik 0,2. 😲
Pochybuju, ze seriove kombi se dostane na takovou hodnotu...
Kazdopadne spravny smer.
Uz zadne zrave V8. :yes:
bych si uměl představit, že si ho koupím. Kombíky já rád. Ale!
Za prvé by musela na každým rohu stát nabíječka min. 200 kW a když píšu na každým, tak myslím na každým. 😄
A za druhý by to muselo stát slušně vybavený 2M v ceníku a 1,6 po slevě a ne 3-4M.
Potom bych byl ochoten přehodnotit svůj postoj k EV.
Zrovna včera jsem vezl na otočku náklad do Chomutova a dal jsem 586 km.
Cestou tam jsem se neloudal a za tempa na D11 bych schytal pěkně drsně...
Cestou zpět jsem byl KO a jel jsem tak nějak podle bělosti, ale vesměs do limitů.
Se svým Pas.Var. TDI EVO 147kW jsem měl v cíli 5,1/100 a v nádrži stále přes 36l nafty. Pohoda
až na ty hrozný ceny, ale měl jsem ještě nějakou předválečnou naftu, takže za 2,- Kč na km.
Dle dnešních cen 2,5 Kč/km.
Na cestě tam existují snad jen 2 nabíječky max. 50kW v mém směru, aniž bych musel někam složitě zajíždět. A buď jsou kousek ode mne, nebo kousek od cíle. A jsou pomalé, takže na 200 km pomalé jízdy, bych tam stál tak 3/4 hodiny. A na to bych se mohl vy...t.
Já spěchal, něco jsem někam vezl a tam něco řešil a nemohl nechat auto někde nabíjet a řešit to pěšky a cestou zpět jsem toho měl plný zuby a chtěl jsem domů a ne smrdět na zásuvce. Jedině žrát zase na D11 u Mekáče 3/4 hodiny a tam sosat na cestu domů. Tohle prostě ne.
Čas ještě nedozrál.
Ale pokud A6 Avant EV dá těch 400 km reálně "kdykoli" v rámci našich předpisů a na cestě bude 10 nabíjecích stanic od 150 do 300 kW v každém směru bez zajížděk. Tak už by se to dalo.
Za prvé by musela na každým rohu stát nabíječka min. 200 kW a když píšu na každým, tak myslím na každým. 😄
A za druhý by to muselo stát slušně vybavený 2M v ceníku a 1,6 po slevě a ne 3-4M.
Potom bych byl ochoten přehodnotit svůj postoj k EV.
Zrovna včera jsem vezl na otočku náklad do Chomutova a dal jsem 586 km.
Cestou tam jsem se neloudal a za tempa na D11 bych schytal pěkně drsně...
Cestou zpět jsem byl KO a jel jsem tak nějak podle bělosti, ale vesměs do limitů.
Se svým Pas.Var. TDI EVO 147kW jsem měl v cíli 5,1/100 a v nádrži stále přes 36l nafty. Pohoda
až na ty hrozný ceny, ale měl jsem ještě nějakou předválečnou naftu, takže za 2,- Kč na km.
Dle dnešních cen 2,5 Kč/km.
Na cestě tam existují snad jen 2 nabíječky max. 50kW v mém směru, aniž bych musel někam složitě zajíždět. A buď jsou kousek ode mne, nebo kousek od cíle. A jsou pomalé, takže na 200 km pomalé jízdy, bych tam stál tak 3/4 hodiny. A na to bych se mohl vy...t.
Já spěchal, něco jsem někam vezl a tam něco řešil a nemohl nechat auto někde nabíjet a řešit to pěšky a cestou zpět jsem toho měl plný zuby a chtěl jsem domů a ne smrdět na zásuvce. Jedině žrát zase na D11 u Mekáče 3/4 hodiny a tam sosat na cestu domů. Tohle prostě ne.
Čas ještě nedozrál.
Ale pokud A6 Avant EV dá těch 400 km reálně "kdykoli" v rámci našich předpisů a na cestě bude 10 nabíjecích stanic od 150 do 300 kW v každém směru bez zajížděk. Tak už by se to dalo.
Skutecna "sportova" auta s malym najezdem nejsou problem.
Skvely je, jak EV setri provozni naklady pro daily car. :yes😒br />https😐/www.autobild.de/…eg-21299057.html
Skvely je, jak EV setri provozni naklady pro daily car. :yes😒br />https😐/www.autobild.de/…eg-21299057.html
Souhlas.
Nikdy bych nerekl, jako fanousek BMW, ze to napisu.
Audi (elektricka, jina me nezajimaji) se mi libi vic nez BMW.
Etron GT je paradni. :yes😒br />
BMW nemuze byt hezke s tema plicema vpredu.
U EV navic naprosto absurdni.
Mercedes je trochu bezpohlavni.
Audi vede.
Nikdy bych nerekl, jako fanousek BMW, ze to napisu.
Audi (elektricka, jina me nezajimaji) se mi libi vic nez BMW.
Etron GT je paradni. :yes😒br />
BMW nemuze byt hezke s tema plicema vpredu.
U EV navic naprosto absurdni.
Mercedes je trochu bezpohlavni.
Audi vede.
Amaterasu
hele klucí neznalí popírající furt dokola ty znalejší = CO si TÍM chcete DOKÁZAT?
Procesy tohohle rozsahu (kterým bez urážky NEMŮŽETE ROZUMĚT = Jerry nedal ani rozdíl mezi ekono-mií a ekono-mikou, vtipně zrovna když napsal že oboru docela ROZUMÍ :-! ) jsou na strašně moc let = a vy dva SI DOJEZDÍTE ČÍM CHCETE JAK CHCETE
ale PROČ máte potřebu denně křičet VÁVRA a MUSK atd. jsou (proti mě) tupý neznalý. Proč??
Procesy tohohle rozsahu (kterým bez urážky NEMŮŽETE ROZUMĚT = Jerry nedal ani rozdíl mezi ekono-mií a ekono-mikou, vtipně zrovna když napsal že oboru docela ROZUMÍ :-! ) jsou na strašně moc let = a vy dva SI DOJEZDÍTE ČÍM CHCETE JAK CHCETE
ale PROČ máte potřebu denně křičet VÁVRA a MUSK atd. jsou (proti mě) tupý neznalý. Proč??
Amaterasu
no a VÍŠ že to máš ZASE ÚPLNĚ ekonomicky BLBĚ doslova NARUBY? :😉
vysvětloval sem to tady 100x já a jednou Vávra 😉
Elektřina a elektromobil je a bude až DRTIVĚ LEVNĚJŠÍ = a kašli na nějaký momentální zdražení či co se zrovna děje = tohle je pro období CELÝCH ŽIVOTŮ a tam je to jednoznačné
TY si klíďo můžeš dojezdit NA CO CHCEŠ = takže PROČ ty bojuješ stovkami vět a tisíci slov PROTI TOMU čím jak budou jednou jezdit tvoje VNOUČATA???
vadí že budou i jinak telefonovat? koukat jinak na filmy atd.?
vysvětloval sem to tady 100x já a jednou Vávra 😉
Elektřina a elektromobil je a bude až DRTIVĚ LEVNĚJŠÍ = a kašli na nějaký momentální zdražení či co se zrovna děje = tohle je pro období CELÝCH ŽIVOTŮ a tam je to jednoznačné
TY si klíďo můžeš dojezdit NA CO CHCEŠ = takže PROČ ty bojuješ stovkami vět a tisíci slov PROTI TOMU čím jak budou jednou jezdit tvoje VNOUČATA???
vadí že budou i jinak telefonovat? koukat jinak na filmy atd.?
Amaterasu
a takovéhle mozky = mají volební právo
podle toho to vypadá https😐/m.facebook.com/…156173819225836/?…
podle toho to vypadá https😐/m.facebook.com/…156173819225836/?…