Novinky
Oscar_Romero
14
Rozkaz zněl jasně...
Přejít do diskuze
A jak hlasovala veřejnost?
Tyhle prdejný novinářský ovce vždycky vyberou, co jim nadiktují.
Tyhle prdejný novinářský ovce vždycky vyberou, co jim nadiktují.
A co je jim to platný... stejně toho prodají pár kousků.
Jediná otázka je, jestli i my ostatní budeme mít co kupovat, nebo holt budeme udržovat ta auta, co už máme.
Jinak není nejasného vůbec nic.
Jediná otázka je, jestli i my ostatní budeme mít co kupovat, nebo holt budeme udržovat ta auta, co už máme.
Jinak není nejasného vůbec nic.
Nemáš prečo prudiť, veď si to mohol čakať. Beztak je to anketa len na to, aby mali dať čo na titulku.
Na Kubě udržují staré ameriky už 60 let. Dopadneme asi jako na Kubě.
Mimochodem, tuto "nadvládu" starých amerik zlomily až LEVNÉ čínské a ruské auťáky.
DRAHÉ PHEV a EV způsobí kubánský efekt. Ano, mohou nám nakonec dobře udržované spalováky i zakázat. EV-maniaci jsou schopni všeho.
Mimochodem, tuto "nadvládu" starých amerik zlomily až LEVNÉ čínské a ruské auťáky.
DRAHÉ PHEV a EV způsobí kubánský efekt. Ano, mohou nám nakonec dobře udržované spalováky i zakázat. EV-maniaci jsou schopni všeho.
Naopak je vítězství EV zcela očekávané :yes: Snad nikdo rozumný nemohl čekat, že by snad zvítězila fosilní prdlavka :no:
v jakémsi Outbacku s diesel jsem se jednou vezl. Na volnoběh se to třáslo jako... no jako... dieselový boxer (rozuměj blbina na entou).
Tak je fakt, že máme rok 2022. Když v roce 1902 někde vyhrál paromobil, taky na to s odstupem času koukáme jako na roztomilou anomálii. A trend je neprosto jasný...
Když se podíváme na vývoj v Číně a USA, pak mají politici EU možná i víc rozumu než sami evropští výrobci (kteří by zřejmě rádi vyráběli spalováky ještě 50 let, až by se stal z Evropy fosilní skanzen s "bonusem" závislosti na Rusku). Každopádně politici by neměli udělat tu chybu, jako když pomoci daňových pobídek uvrtali výrobce do vývoje dieselových smradláků, což byl evropský unikát a znamenalo to akorát stovky miliard euro utopených nákladů. V rámci mezinárodní konkurence to bylo naprosto k ničemu, resp. spíš pro ostudu..
...již evidentně svírají i českou autožurnalistiku. Chce se mi zvracet... Styďte se, páni novináři! 😲 :no: :no: :no:
Bojím se, že pokud to bude EU myslet s tou ekologií vážně, pak součástí strategie musí být to, že udržování "starých vraků" (protože statisticky není jiná metrika stavu auta než věk) zásadně zkomplikovat.
bude statcit, kdyz zavrou kohouty s ropou
cim driv prestaneme byt zavisli na fasistickym rusku a diktatorskych arabacich, tim lip pro nas (a hur pro ne)
cim driv prestaneme byt zavisli na fasistickym rusku a diktatorskych arabacich, tim lip pro nas (a hur pro ne)
Jeden jediny duvod proc vzit 340d a ne 340i? Premyslim nad tim uz 5 minut a zadnej me nenapada, tak se ptam... 😄
Rozdil nebude 5, ale 2, prinejhorsim 3l. To je XY testy, mistnimi zkusenostmi, spritmonitorem a ja nevim cim jeste dokazana skutecnost. Takze pak otazka jestli pronajimas, nebo kupujes.
- Pokud pronajimas, usetris mozna nekolik stovek (nedejboze i tisic korun) mesicne, ale sam si odpovez jestli ti to za to kadlani, navic u o 40k slabsiho auta, stoji.
- Pokud kupujes, vychazi to na cca 100tis Kc rozdil v palivu na kazdych 100tis km co najedes. Rozpusteno v letech, u auta za 1,8mil, plus znovu to kadlani, nizsi vykon... ma to cenu?
Vic pochopim kdyz nekdo laboruje mezi 540d a 540i, tam u 40i neni ta pridana hodnota M performance modelu, za 5er navic casto vidim karavan nebo prives s lodi kde se Nm navic hodi, ale u trojky? Abych to zkratil, nepresvedcils me. 😄
PS: i do te 5er patri 40i 😉
- Pokud pronajimas, usetris mozna nekolik stovek (nedejboze i tisic korun) mesicne, ale sam si odpovez jestli ti to za to kadlani, navic u o 40k slabsiho auta, stoji.
- Pokud kupujes, vychazi to na cca 100tis Kc rozdil v palivu na kazdych 100tis km co najedes. Rozpusteno v letech, u auta za 1,8mil, plus znovu to kadlani, nizsi vykon... ma to cenu?
Vic pochopim kdyz nekdo laboruje mezi 540d a 540i, tam u 40i neni ta pridana hodnota M performance modelu, za 5er navic casto vidim karavan nebo prives s lodi kde se Nm navic hodi, ale u trojky? Abych to zkratil, nepresvedcils me. 😄
PS: i do te 5er patri 40i 😉
S 540i lehce přes limit pohodlně do 8, výrazněji nad limit 9-10. 15 leda opravdu na čuně někde v zatáčkách do kopce.
To si nedovolí, okamžitě by měli statisícové demonstrace v ulicích, blokaci velkých dopravních tepen a pravděpodobně i generální stávku! 😄 😄 😄 Politici v demokratických státech musí sloužit svým občanům, ne naopak! :yes:
Chci jezdit za 10 ne za 15. Nekoupím si auto co má 300+ koní a pak to šudlil za 8 benzínu v ponožce.
Tady ti je zakáží provozovat a budeš mít po pr... Nejprve zákazy do měst, vyššími daněmi a poplatky a pak to zakáží úplně a budeš to moct opečovávat, ale jezdit s tím ne.
Mea culpa. Při aktuálních cenách benzínu a nafty se to stírá, ale předtím - protože 40i rádo hlavně prémiový benzín - už to byl docela výrazný rozdíl. A placený servis taky udělá svoje. Já bych samozřejmě za všech okolností vzal benzín - ale chápu, že to má někdo jinak a naftu strpí.
Vzdyt pisu 2 az 3 litry. Do toho vypoctu cca 100tis kc navic na 100tis najetych kilometru jsem pak vzal cenu paliva 2,5L rozdil.
delší servisní interval, u dálničních letů třeba v DE bude určitě 40i výše než o litr, koneckonců i spritmonitor v čistém porovnání M340i/M340d ukazuje skoro dva litry...
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…