to samé se říkalo i o Marchionnem, byvalemu šéfovi Fiat/FCA a předchůdci Tavarese..... a čeho dosahl ? Lancia prakticky mrtvá, živořící Alfa Romeo a Fiat, ktery se propadnul z kdysi evropské jedničky v prodejii malých vozidel na samé dno. A o tom co dokazal za hranicemi by ti tady mohl prozměnu Barik vyprávět dlouhosahlé story.....
Číňany chválí i Elon Musk a o Američanech říká, že jsou líní a nechtějí chodit do práce. Tady je úryvek z jednoho článku v amerických internetových novinách : "V dubnu Musk pochválil a poděkoval čínské komunistické vládě za to, že povolila provoz závodu Tesla v zemi v rámci "uzavřeného systému", v němž zaměstnanci bydlí v areálu továrny a spí na podlaze. Společnost zaměstnancům dodala spací pytle a matrace a umožnila jim, aby se utábořili na volné ploše tovární podlahy." :yes:
vždycky když vidím ten jeho xicht s tím přiblblým usměvem, tak se mi otevírá kudla v kapse. Ten člověk neskutečně poškodil (spolu s Lindou Jackson) Citroen a dost pochybuji o jeho (elektro) vizích a způsobilosti úspěšně vést celý koncern Stellantis. Opravdu se bojím o budoucnost těch automobilových značek, které má pod palcem a které pod jeho vedením míří úplně špatným směrem. A jeho falešná kritika EU a elektomobility mě v tom jedině utvrzuje ....
za to může Rusko,
surovin mimo Ruska je dost, jen je do Evropy dopravit
Helmuti se konečně vzbudili a první terminály na zkapalněný plyn budou postaveny do 10 měsíců
Rusko to se ztrátou bude prodávat do Číny a Indie, ti si Rusko vychutnávají už teď :yes:
Tavares má v tomhle pravdu, lektromobily způsobují zásadní závislost Evropy na Asii a hlavně Číně a jejích surovinách a továrnách + jimi ovládaných afrických a jihoamerických surovinách (kde tyto státy čína ekonomicky zcela kontroluje a jsou na ní závislé).
Bohužel zelení, neostalinstičtí utopisté z EU a USA, bez technického vzdělání a naprosto odtržení od reality všedních dnů - si toto neuvědomují nebo to záměrně ignorují.