Zajímalo by mě, jestli je to fakt komplet ta původní specifikace motoru, tj. včetně kombinace přímého a nepřímého vstřiku... ale zase ne tolik, abych to hledal.
Racionálně to smysl nedává, s mými předsudky vůči čínské výrobě už vůbec ne... no ale úplný úlet to za individuálku taky není.
Je to tak.... A tusim aj ten novy velky citroen a la outback je uz z ciny... a komu to vadi ze jo... len teda len par takym ktori zaspali kdesi v r 2000 a jazdia este vytunenymi golfami 4... svet aut sa ale odvtedy uz hodne zmenil... a este sa len zmeni... cinski vyrocovia zatial u nas stale este len "obzeraju" a "obhryzkavaju" svoju korist ... ale pockajme ked sa na nu skutocne uz "vrhnu" ... to budete koukat....
Kym napises takyto nezmysel, tak by si si aspon mohol nastudovat, ze prave v Cine postupuje elektromobilita najrychlejsim tempom a podiel elektrickych aut a pluginov uz dosahuje 26% zo vsetkych novych predanych aut. Tendencia rychlo stupajuca.
Že na tie debiliny vôbec reaguješ. Podaktorí ľudia majú pred očami červeno, len sa elektromobil spomenie a budú trepať piate cez deviate bez rozmyslu, len aby to tej hnusnej elektrine nandali...
Me by zase zajimalo cinske BMW 3, protoze maji ty prodlouzeny platformy. Tak doufam do mesice dvou bude clanek :-! Prece nebudeme delat, ze v cine maji jen Skodovky :-!
ježíši kriste, trochu si to najdi, že škoda má v číně problém s odbytem a tam povolili soudruzi vývoz, bmw se tam prodává dobře a výroba nedosahuje poptávky., tak je bmw zakázaný vyvážet. I tady jsou (třeba soused) co vyměnili nejnovější octavii za bmw3 a stydí se, že koupili za stejné peníze škodovku a chcou na tu škodovku zapomenout.
Aspoň netrep hlúposti. Toľko, čo najlacnejšie BMW3, stojí RS v plnej palbe aj so štvorkolkou. Chceš povedať, že chlap, čo vlastnil najdrahšiu Octu, išiel do základného modelu BMW a ešte sa za tú Octaviu hanbí? Väčšiu blbosť si si už vymyslieť nevedel?
Co servis a náhradní díly? S čím si poradí běžný autorizák a co už bude na dlouhé lokty?
A co software? Co vím, tak tyhle věci se samy aktualizují přes vlastní datovou SIMku.
Ceníková cena v Číně cca 850 tis. Prodejní cena v ČR - 1,5 mil. Dost pochybuju, že kdo se chce lišit a má mega a půl v kapse, koupí si starej model Kodiaqa s horším motorem a trochu jinou (méně praktickou) linií karoserie. To je jako přijít do lepší restaurace a nechat jim tam pětikilo za smažák s hranolkama. Určitě tam takovej budu jedinej a originální, ale to neznamená, že ostatním, co si za stejné peníze koupili dobré jídlo, nebudu pro smích..