Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
šofér
za ty prachy to u nás koupí jen opravdoví fandové značky...
miromen
Na tomhle kousku neni krom designu zajimaveho asi nic.
Spiš se zase vyznamenala redakce. Pohotovostni hmotnost je pouze bez nuly nebo je to uplně špatně ?
A taky mě docela zarazila vnitřni šiřka vzadu, kde udavana hodnota 1380mm je mimo kompaktni třidu a je někde na pruměru aut o segment niže.
Spiš se zase vyznamenala redakce. Pohotovostni hmotnost je pouze bez nuly nebo je to uplně špatně ?
A taky mě docela zarazila vnitřni šiřka vzadu, kde udavana hodnota 1380mm je mimo kompaktni třidu a je někde na pruměru aut o segment niže.
NN, je to navoněná bída a jak jsem psal, dražší než prémie. MB A CDI 4M vyjde levněji. A to je jiná liga. BMW 120d taky, A3 za 1,1M umí taky výkonnou AWD.
Alfonz666
kdybych chtěl udělat dojem, tak nechám ds 4 doma a přijedu tramvají
hugino
Naživo vyzerá ešte lepšie ako na obrázku len ma zarazilo že pri rozmere kolies R 19 má pneu šírku len 205 mm a zozadu to vyzerá trochu smiešne.Ak DS 4 tak jedine s turbobenzínovým štvorvalcom PureTech 1.6 181 k.Za mňa :yes: až na tú cenu.
topten
je rychlejsi, sviznejsi, zere stejne benzinu, a vsadim boty, ze proti chrochtu je i tissi
KANKUNEN
S dvoulitrem by to bylo jiné auto. PSA nemá normální hybrid, to je škoda, ty dobíjecí stojí nesmysl.
Nevím, známý má Berlingo nebo jak se to dnes jmenuje, to dleší provedení s 1,5 a automatem 8kvaltem a jezdí to parádně. Silné je to dost.
_Karel_
Je to pěknej, stylovej mainstreamovej hathback.
Spotřebu budu brát jako novinářskou, jinak to není žádná sláva. Bral bych určitě raději benzín.
Spotřebu budu brát jako novinářskou, jinak to není žádná sláva. Bral bych určitě raději benzín.
souhlas, benzín je lepší volbou. A jako bonus DS 4 pořád nabízí ryze benzínový motor se 165kW pro ty kteří nechtějí hybrid :yes:
Vy ocásci ani nevíte pořádně proč, a pořád se s tím benzínem opakujete :-)
Ale nakonec, když to chcete platit, vaše volba. Diesel je tak tichý, že o něm ani nevíte.
Tak si připravte navíc 2x50 Kč na 100 kilometrů, nebo i víc.
1,6 benzín nenabízí opravdu nic, co by člověka přesvědčilo, aby ho koupil :-! :-! :-!
Ale nakonec, když to chcete platit, vaše volba. Diesel je tak tichý, že o něm ani nevíte.
Tak si připravte navíc 2x50 Kč na 100 kilometrů, nebo i víc.
1,6 benzín nenabízí opravdu nic, co by člověka přesvědčilo, aby ho koupil :-! :-! :-!
Avantime
S týmto modelom som značku DS konečne začal akceptovať, že má svoje miesto pod slnkom. Jazdil som tú najsilnejšiu benzínovú 1,6-ku a fakt sa mi to páčilo. Hovorím to ako niekto, kto má rád francúzske autá, ale je preto na ne aj často prísny, lebo ho iritujú ich zbytočné prešľapy v porovnaní s nemeckou konkurenciou. Tu je najväčším nedostatkom odskakujúci zadok. Chýba viacprvková zadná náprava a tie veľké kolesá robia svoje. Ešte mi vadilo, že ručná brzda ostáva aj keď zaradím do D a chvíľu má človek pocit, že urve zadné brzdy ako si to auto kľakne, potom sa odbrzdí. Nič viac mi ale nevadilo, veľmi príjemne to jazdí, má výkon, podľa mňa super vyzerá a teda to spracovanie je fakt solídne. Rozhodovať sa medzi súčasnou Jednotkou od BMW a týmto, idem do DSka a myslím to úplne vážne. :yes:
DS4 je první model, o kterém se dá v rámci nabídky DS uvažovat a taky první, který se mi líbí. Interiér je bez debaty prémiový a stejně tak výbava. Cena je přiměřená nabídce a svoje kupce si to auto určitě najde :yes:
Dáme tipovačku na prodejní výsledek :-)?
zaleží jaký trh posuzuješ, ale kolem česka se netočí svět ;-)
Môžeme si to pripomenúť raz keď skončí výroba, zatiaľ by si sa asi popálil. Veci sa majú tak, že Stellantis tlačí DS4-ky, lebo sú z jeho kompaktných hatchbackov najdrahšie a výroba P308 a Astry musí počkať, resp. ide len v malých množstvách (stále je to niekoľkonásobne viac ako DS4). No a keďže DSka sú hneď k dispo, tak sa v pohode zaradili medzi fleet, čo sa predtým pri tejto značke mimo Francúzska a Belgicka nedialo.
Možno im to docvakne aj s tou zadnou náparavou - asi to chce ešte čas. Po tuctovkách vyzdobených bižutériou je toto ako z iného sveta.
kyklop
Spotreba nič moc k tomu "váhavý" a uskákaný hdm automat. Kde sa stala chyba?
No jednooký, já jsem se svezl v Berlingu, prodloužené verzi, s motorem 1,5 HDI a 8-kvaltem hdm Aisin a vůbec nic "neuskakovalo" či "neskákalo".
Aisin funguje skvěle.
Myslel jsi uskákaný automat nebo uskákaný podvozek?
Aisin funguje skvěle.
Myslel jsi uskákaný automat nebo uskákaný podvozek?
Arese
...takže kromě pár bohatých automobilových analfabetů a fanatických příznivců značky (existuje v případě DS vůbec někdo takový?) je to prakticky neprodejné... :-( :no: Nabídka motorizací je opravdu jen pro hodně nenáročné řidiče, stejně jako zcela "neprémiový" podvozek. Stejně se 90 % nevelké výroby tohoto výtvoru prodá ve Francii, jinde to bude opravdu jen automobilová kuriozita, ale jako automobilové zpestření - proč ne? :-)
Co máš proti 1.6T 225k v kompaktu?
Nic. Ovšem jen dokud si neuvědomíš, že tou 1.6 její nabídka končí. :-( Zatímco taková Cupra Formentor nabízí čtyřválcovou jedna-pětku (vč. verze s manuálem) jako základ, a pro náročnější je zde taky dvoulitr, naftový dvoulitr (vč. verze s manuálem) a nad ním jako lahůdku dokonce pětiválec 2,5 l, a to jsem ještě nezmínil alternativní čtyřkolku s víceprvkovou zadní nápravou! :-) ]
adamzprahy
Jestli se tomu podvozek skutečně chová tak jak se popisuje v článku, tak je to fakt bída ve srovnání s konkurencí a DS4 pokračuje ve stereotypu, že je to naleštěná bída :/
Na druhou stranu věřím, že si to cílovku v západní EU najde díky designu exteriéru i interiéru.
Na druhou stranu věřím, že si to cílovku v západní EU najde díky designu exteriéru i interiéru.
nejdřív se tou "naleštěnou bídou" projeď a pak zkus hodnotit ;-)
Proto začínám můj názor “pokud je to tak jak se píše v článku”. Ty máš zkušenost? Za mě je etalon mlácení od podvozku Superb, který si hraje na limuzínu, ale neumí tlumit ani jako základní Mercedesy (A, CLA, GLA). Jak si v tom stojí DS4 podle tebe? Dle článku mi to zní něco jako ten Superb, takže horší než “prémiová” konkurence za šílenou cenovku. Rád zkusím abych to kdyžtak mohl vyvracet. Proto jsem se ozval.
Ale jo, dobře, torzku má v základu i A-Klasse a Ravioli nevypadaj špatně... snad až na ty chromový kliky. Takovej francouzskej Formentor... tak asi proč ne.
Tohle je asi spíš konkurent Q3 Sportback, ten je (s tím dvoulitrem a automatem) za 1,09.
DS může fungovat jako EV značka, jinak nemá motory ani podvozek.