Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Známe české ceny Alfy Romeo Tonale! Nejlevnější verze se vešla do 900 tisíc

Italská automobilka Alfa Romeo do svého nového SUV Tonale vkládá velké naděje. Nepokouší se objevovat Ameriku a hraje to dost opatrně. Čerstvě spuštěný konfigurátor prozradil české ceny.
Zpět na článek
4. 7. 2022 18:18
4. 7. 2022 18:34
4. 7. 2022 21:27
4. 7. 2022 18:35
4. 7. 2022 18:39
4. 7. 2022 18:56
4. 7. 2022 19:12
5. 7. 2022 13:47
5. 7. 2022 13:54
4. 7. 2022 20:26
4. 7. 2022 20:47
5. 7. 2022 11:07
5. 7. 2022 12:11
4. 7. 2022 23:43
6. 7. 2022 22:57
7. 7. 2022 13:09
Avatar - abacus
4. 7. 2022 18:18
Výhodný kup
Arese, Lukas13 už si to kupujú, len to ma nevýhodu, že to ma automat. Tak v "kvedlačce" určite. A aby to nemalo viac ako 150 koní, naviac by to už toho bol veľa. Samozrejme v dvojkolke.
A Ericn si to určite kúpi , keď to bude stáť 399 000 Kčs.
No jednoducho je to chopper - To se kocháš to se dívaš.
Rozbalit vlákno
45
4. 7. 2022 18:46
Re: Výhodný kup
Je to drahé. Původní ceny platné ještě 14 dní nazpět začínaly na cca 820 a sprintka byla za 870. Strašně to teď přestřelili
4. 7. 2022 18:56
Re: Výhodný kup
Souhlas. Přesně to, čeho jsem se bál. Snad to půjde dolů, úspěch bych Alfě moc přál.

Nepřibude časem 1,33?
Avatar - abacus
4. 7. 2022 19:19
Re: Výhodný kup
Určite trojválec 1,2 by tomu od PSA pristal. Hlavne aby to bolo lacné.
Tie časy sú už preč.
Alfa je pre ľudí čo majú na to, nie pre bedač z Renault klubu.
Avatar - twistedTSD
4. 7. 2022 20:03
Re: Výhodný kup
Aha, tak to asi moc lidí, kteří na ni mají, není.
4. 7. 2022 20:14
Re: Výhodný kup
Spíš to dopadne jako vždycky u Alfy, koupí jí pár nadšenců a pak bude sbírat drobky. Za tyhle peníze nové zákazníky sotva přesvědčí…
5. 7. 2022 19:26
Re: Výhodný kup
Tých čo na to majú bude asi stále dosť, ale otázka znie: Kto je ochotný za Alfu položiť prémiovú sumu okrem pár "fanúšikov"?
Avatar - del42sa
5. 7. 2022 09:16
Re: Výhodný kup
ještě lepší by byl ten slabší třívalec 1.0 PureTech 68 o výkonu 50 kW :D
5. 7. 2022 10:38
Re: Výhodný kup
To by se ani nerozjelo :-[]
4. 7. 2022 19:24
Re: Re: Výhodný kup
1.33 pouze jako plug in
4. 7. 2022 19:57
Re: Re: Výhodný kup
Škoda, 1.33 180 Hp by byl výborný základ. Ač uznávám, že by parazitoval tu hybridní 1.5.

Hele, ty to budeš vědět - dá se u Alfy dneska nějak slušně smlouvat o ceně?
4. 7. 2022 20:42
Re: Re: Re: Výhodný kup
Momentálně u Tonale ani prd
4. 7. 2022 20:46
Re: Re: Re: Výhodný kup
Tak to je škoda. Když si vezmu ceník třeba GLB...

Snad se proberou, to auto si to zaslouží.
4. 7. 2022 20:50
Re: Re: Re: Re: Výhodný kup
Podle mě jsou 100tis přes. . .
4. 7. 2022 20:53
Re: Re: Re: Re: Re: Výhodný kup
Hlavně doufám že ta nová převodovka s tím Ev uvnitř je daleko lepší než ten automat co je v compasse. Jinak by to byla docela tragédie. Doufám že si s tím alfa pohrála
4. 7. 2022 20:56
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výhodný kup
Jinak základ s 1.33 130K s výborným manuálem C635 by byl super základ. Bohužel. . .
4. 7. 2022 21:07
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výhodný kup
Odpověď na všechny tři příspěvky - jo, vidím to úplně stejně :yes:

S cenou se snad proberou, je to nový model... Převodovka - taky doufám, ten automat v Compassu je největší slabina toho auta. U 1.5 nevím (hypoteticky může pomoci baterka), snad to bude lepší, i v případě Compassu.
A té benzínové 1.33 je fakt škoda, základ by to byl skvělý.
4. 7. 2022 21:23
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výhodný kup
Je to tak. Já ještě počkám rok na brenero. Pro manželku. Tedy za předpokladu že tam budou italské motory a ne ty šroty od PSA. . .
4. 7. 2022 21:33
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výhodný kup
Držím palce, ať to s těmi motory vyjde.

BTW - jen info pro zajímavost - když to bylo úplně nové, bylo třeba jednou dolít olej (mezi ryskami je jen 0.7 litru). Pak si to sedlo a nebere to defacto nic. U přímovstřikého turbobenzínu super.
Avatar - abacus
4. 7. 2022 19:35
Re: Výhodný kup
Ceny odrážajú realitu trhu a snahu zaradiť sa k prémii. Predsa nebudeš produkt, ktorý má ponúkať "viac" predávať za dompingove ceny. Na to tu má Stellantis veľa adeptov.
Samozrejme to pokuľháva na obe nohy, pretože ako "prémiový hráč" sa vytasím s tým najlepším čo mám. Čo v tomto modelovom rade akosi zatiaľ nevidím.

Ale od témy modelového radu. Giulia vo verzii TI s 2,0 a 280k motorom, je plne akceptovateľná ( pre mňa). Na SK za 60 - 62 cenníkovo asi ťažko kúpiš niečo lepšie. ( jediné dva problémy, ktoré s ňou mám sú bixenóny - chcelo by to LED adaptiv- matrix a pre mňa presvedčenie, že spoľahlivosť je O.K. )
Avatar - Ja Prvni 123
5. 7. 2022 11:51
Re: Výhodný kup
Drahe?
A vis kolik stoji Tipo s timhle pohonem?

A vis kolik stoji Fabia s dsg?!
Avatar - Emel
5. 7. 2022 13:56
Re: Výhodný kup
Nevím, ale podíval jsem se - 489t za 1.5TSI 110kW DSG Style... takže je to -400t proti základnímu Tonale. Má z toho něco vyplývat?
Avatar - Ja Prvni 123
5. 7. 2022 21:52
Re: Výhodný kup
Ano.
Ale je treba vnimat kolik stala pred 2 rokama.
Avatar - Emel
5. 7. 2022 23:12
Re: Výhodný kup
Před dvěma rokama neměla 1.5TSI.
1.0TSI Style 81kW stálo 380t, dneska stojí 409... to není zase takový drama vzhledem k tomu, že Fa4 je přece jen o kus "dospělejší" auto.
6. 7. 2022 08:47
Re: Výhodný kup
skoda ze to neni s manualem
za 440tis by to nebyla spatna cena
manzelce bych to koupil na leto kdy nemusi jezdit 4 kolkou za 10 kdyz mame tu energetickou krizi
a na zimu by vytahla 4 kolku
a za par roku by to mely deti jako svoje prvni auto k obouchani
4. 7. 2022 18:56
Re: Výhodný kup
Vskutku vtipné.

Každopádně, jeho bráška mi stačí.
Avatar - abacus
4. 7. 2022 19:36
Re: Výhodný kup
Až budem potrebovať s JEEP-om o objeme motora 1,3 l pokosiť trávnik, dám ti vedieť. :-)
4. 7. 2022 20:05
Re: Výhodný kup
Jo, 270 Nm krouťák - to by mohlo pokosit pěkně.
4. 7. 2022 20:11
Re: Výhodný kup
Vidíš a on si myslel, jak tě nadzvedne ;-)
4. 7. 2022 20:15
Re: Výhodný kup
;-)

Hele, nevíš kde se tohle tady vzalo? Někoho takhle agresivního už dlouho nepamatuju.
Avatar - abacus
4. 7. 2022 20:26
Re: Výhodný kup
Už som vyrástol, aby som si dával servítky pred ústa. Len Vám "bonvivánom" nastavujem zrkadlo.
4. 7. 2022 20:30
Re: Výhodný kup
No, moc ti to nejde. Zato všem úspěšně předvádíš co jsi zač ty.
Avatar - abacus
4. 7. 2022 20:37
Re: Výhodný kup
Určite mám sa čo učiť od niekoho, čo "svoje" SUV v dvojkolke s podpriemerným, priam pre značku znevažujúcim motorom !!! dokáže tak blahoslavene ospevovať na nete.
5. 7. 2022 12:02
Re: Výhodný kup
Jseš jen neuvěřitelně trapný ubožák. :-( :no:
P.S. Ten jeho Jeep je velmi dobrá volba, při výběru mého budoucího auta skončil na druhém místě. :-) :yes:
Avatar - Mikesus
5. 7. 2022 13:55
Re: Výhodný kup
aby sis užil zábavu s manuálwm v SUV, že? ne, pro většinu to není zas tak dobrá volba, to ukazují i prodeje.
Takže svůj názor nepokládej za fakt. Ale chápu, už asi senilníš a tyhle 2 rozdíly nedokážeš pochopit.
6. 7. 2022 01:14
Re: Výhodný kup
Já jsem reagoval na příspěvek na člověka s nickem abacus, ne mikesus. Nebo ty používáš 2 nicky? No, znějí podobně přihlouple, to se musí nechat... :-[] :yes:
Avatar - Mikesus
6. 7. 2022 12:39
Re: Výhodný kup
Takze nesmím reagovat na nesmysly, kdyz jsem nebyl na začátku vlákna?
5. 7. 2022 12:11
Re: Výhodný kup
Vzdyt puvodni willis mel taky nejaky ctyrvalec.
4. 7. 2022 20:45
Re: Re: Výhodný kup
Já nevím proč na tyhle lidi vůbec reaguješ
4. 7. 2022 20:46
Re: Re: Výhodný kup
Pravda :yes:
4. 7. 2022 21:35
Re: Výhodný kup
Naprosto souhlasím ;-) Je to trouba a nemá smysl na něj reagovat…

Jinak ano, nejvíc agresivní jsou aktuálně zdejší EV fans, jak s nimi nesouhlasíš, jsou jak praštěný.
4. 7. 2022 21:44
Re: Výhodný kup
Ota má pravdu. Asi je to jediná cesta, jak si diskuze tady ještě užít - některé jedince prostě ignorovat. Nás slušných a v pohodě je tu stále dost (což neznamená, že spolu musíme vždy jen souhlasit, naopak, drobné spory a špičkování jsou kořením diskuzí), tak proč se rozčilovat. ;-)

Nejtěžší věcí na světě je vysvětlit hlupákovi, že je hloupej ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
5. 7. 2022 12:32
Re: Výhodný kup
Zatim ze sebe vic teda delas osla.

Somara.

Ty zrcadlo.
:-)
7. 7. 2022 16:35
Re: Výhodný kup
"Už nastavili zrcadlo?" :-[] :-[] :-[] :yes:
5. 7. 2022 19:28
Re: Výhodný kup
Očakával by som, že keď niekto vyrastie, tak je schopný napísať zmysluplnú vetu(y) bez urážania a kopania okolo seba. Zatiaľ si nastavil zrkadlo len sebe
Avatar - Dzakobo
4. 7. 2022 18:27
Už se těšíme
Bude to krásný jednorožec na silnici...
160k stačí, komu ne, tak si to poladí na +- 200k, což bude na přední pohon s nepříliš širokými pneu tak na hraně...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
4. 7. 2022 23:22
Re: Už se těšíme
Úplně nechápu myšlenku.
160k stačit asi bude, ale za 1,066M to úplně cuore sportivo není. Načipovat se dá kde co, ale zrovna 1.5 hybrid na to asi nebude ideální adept.
Nepříliš široké pneu? Už v základu jsou 235, na tom běžně jezdí 300k hothatche, ne?
Avatar - Ja Prvni 123
5. 7. 2022 12:33
Re: Už se těšíme
Lidi uz fakt blbnou.

235 nejsou siroke gumy...
6. 7. 2022 09:02
Re: Už se těšíme
No, pokud se bavíme o SUV tak asi ne, obecně bych ale řekl, že to široké gumy jsou, třeba u V40 mám v techničáku pouze šířky 195 a 205 :-)
4. 7. 2022 18:34
Auto
krásné a základní cena také není špatná. Ještě do nabídky přibude plug-in hybrid 190 a 270 koní.
Jo a webové stránky budou do pár týdnů úplně nové, koukněte na alfaromeo.it jak budou vypadat ty české.
Rozbalit vlákno
1
4. 7. 2022 21:27
Re: Auto
A pokud vím tak plug-in bude jako 4X4 a někde ve videorecenzi říkali, že bude i 1.6 nafta. No a k článku, podle toho co tady píšou, jde třeba winter paket připlatit až od výbavy TI. Není to pravda, jde i u Sprintu.
Avatar - Dzakobo
4. 7. 2022 18:35
Plug-in
Taky bude zajímavé, jak pojede plug-in, věřím, že velmi dobře...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
4. 7. 2022 18:39
Parada
Tak tato alfa by uz konecne mohla mat uspech .... :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - hugino
4. 7. 2022 18:56
Re: Parada
No neviem.U nás základ so 130k za 35 000 €.Karpat kecal lebo pri predstavovaní tvrdil že by malo ísť od cca 27 000 €.Tak čo tu máme za 35 000 €.Corolla Cross,Compass,HR-V,Tiguan,Ateca,Karoq,3008,Grandland,CX-5,Kuga,Formentor a hlavne Qashqai ...no Tonale to bude mať podľa mňa ťažké + tá predajná a servisná sieť no neviem neviem aj keď nevyzerá zle.Alfa má zásadný problém s cenami.Oni sa neustále hrajú na prémiu a na tie ich ceny aj doplatili.V podstate to vyzerá že skončia ako Lancia a pritom je to značka ktorú majú skoro všetci radi ale nikdy by si ju aj tak ako novú nekúpili.A to hlavne kvôli premršteným cenám.
4. 7. 2022 19:12
Re: Parada
Mohlo,ale nebude.
Skoda...
5. 7. 2022 11:51
Re: Parada
Alfa nikdy nedosiahne úspech, pokiaľ nezapracuje na predajnej sieti. Musím priznať, že mám iba 1 skúsenosť, takže možno ide o výnimku, ale odradila ma trvalo. V 2018 som sa chcel ísť v Petržalke pozrieť na Stelvio ako novinku. Vôjdem dnu, tam 2 experti v oblekoch, pozerajú na mňa ako na bezdomovca (mal som sandále, kraťasy a tričko, lebo vonku bolo 30+ stupňov). Chytím sa dverí, auto zamknuté. "Kľuče má kolega, on tu dnes nie je..." - "Dá sa dohodnúť termín skúšobnej jazdy?" - "To je iba pre vážnych záujemcov a na to nevyzeráte...". "Ďakujem zbohom..."

Nakoniec som kúpil 540xi a neľutujem - pre mňa Alfa ako možnosť minimálne v BA neexistuje.
5. 7. 2022 13:47
Re: Parada
Mno, podobné zkazky znám taky, třeba v M-B. Je to asi velmi individuální.

Co se týče mé poslední zkušenosti v Jeepu (takže někde měli i Alfu), ten nejvíc "kravaťácký" a upjatý prodejce o autu věděl nejméně a nejvíce si vymýšlel. Tam zrovna Alfu měli taky. Ti ostatní byli naopak super a bylo vidět že ta auta je baví.

BTW - zrovna u Alfy bych čekal, že jsou zvyklí na nadšence a je jedno, zda je to kravaťák nebo není, resp. čekal bych podstatně více těch jiných typů lidí, než je u prémie obvyklé.
4. 7. 2022 20:26
Ty ceny...
....jsou bohužel (jako vždy) silné přestřelené. Otázka je, jestli se s prodejcem dá dohodnout na nějaké slušně slevě. Motorizace raději nebudu komentovat, ovšem vnější i vnitřní design je tradičně výborný. Zvláště ta zelená jí moc sluší! :-) :yes: Teď ještě jak to jezdí a jak je na palubě při akceleraci slyšet motor...
Rozbalit vlákno
10
4. 7. 2022 20:47
Re: Ty ceny...
Ne nedá se dohodnout žádná cena. . .
5. 7. 2022 12:11
Re: Ty ceny...
No tak ty jejich prodeje pak podle toho budou vypadat. Několik prvních měsíců si to pár nadšenců koupí, ale pak jim odbyt tradičně spadne do suterénu. Velká škoda... :-(
Avatar - Avanti
4. 7. 2022 23:43
Re: Ty ceny...
Potvrdzujem, čo píše Ota, cena nejde zjednať. Cena je skrátka fix, maximálne predvádzačka 2% dole. Inak ceny sú už dávno vonku tuto https://www.fcafans.com/…aktualna-ponuka/
Tonale mám odjazdené, vysypalo sa tu mnoho dojmov (predpokladám, že bez skúseností).. rozhodne jediné, čo odporúčam, ak si to niekto pôjdete vyskúšať - zahoďte predsudky, nemyslite na žiadne 1.3 Firefly, na žiadne Jeepy a Fiaty. Tonale je majstrovské umenie Alfy Romeo v plnej sile pre kompaktnú triedu C-SUV a p- Karpat si po svojej recenzii môže dať akurát tak facku. :no:
1.5 je perfektná, výbušná, nepotrebuje ani režim D na to, aby sa prebudila, funguje to fakt skvele. 20" disky bez akejkoľvek straty komfortu, vynikajúci dojem zo správania na okreskách a čo ma prekvapilo najviac je akustika - 120-130 a v Tonale je absolútne ticho.
Berte, kým je, Speciale je to najvýhodnejšie, čo možno dostať.
5. 7. 2022 07:40
Re: Re: Ty ceny...
Děkuji za tvoje dojmy. Já si ji půjdu vyzkoušet ke konci měsíce. Jinak jak říkáš největší smysl teď dává Speciale. P.S Karpata mám moc rád ale první jízdní dojmy vzal u Tonale za špatný konec. Jako porovnávat to se Stelviem je dost mimo no. . . .
Avatar - speedfred
5. 7. 2022 07:48
Re: Re: Ty ceny...
Až pôjdem na (dúfam že pravidelný😀) servis s AR tak rád si skúsim aj ja Tonale, tie ceny mi prídu i tak dosť sebavedomé aj keď auto je to pekné.
5. 7. 2022 10:44
Re: Re: Ty ceny...
Ten test od Míši Karpata jsem viděl, celkem auto chválil až na řízení a motor. Měl prostě nějaké očekávání a to se nesplnilo. Když chce někdo velký peníze za malý SUV musí nabídnout prostě víc. 130k (ještě navíc z hybridu) má dneska kde kdo a to v daleko menších autech. Spíš bych se jel projet (což ty určitě půjdeš) nebo si počkat na plnohodnotný test ;-)
5. 7. 2022 14:23
Re: Ty ceny...
Tak nějak zareaguji i na ty, co reagovali přede mnou.

Avanti, k tvému projetí - jsem velmi zvědav, jaké budou mé dojmy. Jak z podvozku, tak z motoru. Myslím, že budu schopen rozlišit rozdíl v nastavení vůči Compassu. Čekám, že bude značný. To co se hodí k Jeepu se fakt nehodí k Alfě - vlastně jde o dva protipóly, kdy Alfa je prostě sportovní značka, Jeep terénní (jo, ať se abucus a jiní klidně přeskočí - za mě je to jako italská sportovní motorka vs americký chopper, brát prosím s nadhledem, ale lepší přirovnání nemám) no a Tonale/Compass by ten feeling těchto značek měli "naplňovat", aniž by ho splňovali do puntíku - jsou to SUV sklasickou koncepcí zástavby, tzn. ani sporťák, ani off-road z toho prostě nikdy nebude. Na druhou stranu - jsou to auta, která mohou být pro lidi vstupní branou do světa Alfy/Jeepu. Compass ten feeling Jeepu má a já pevně věřím, že Tonale bude to samé pro Alfu. Ti lidé, kteří tomu kouzlu podlehnou, mají hodně kam v budoucnu růst...
Na 1,33 se zapomíná těžko, lehký benzím by se do toho náramě hodil, kor ten se 180Hp+manuál... Vím, je to z říše snů, ale byl by to základ jako víno.

Větší kola - uvidím po projetí. Pro Compass jsou dle mého nejlepším kompromisem 18ky, větší fakt nee. Naopak 17 jsou pro klidnější řidiče úplný ideál. Opět - uvidím po projetí, zda se přikloním více na stranu tvou, nebo p. Karpata.

Ticho - tomu věřím. Znám a je to silně návykové. Předpokládám ,že Alfa na tom bude ještě lépe.

BTW - to, co p. Karpat říkal o řízení (a ukazoval na videu) mě hoooodně překvapilo. Zejména proto, že Compass takovou vůli kolem středu prostě nemá, ani náhodou. Že by předprodukční kousek?

A ostatní pánové - jsem zvědav na vaše názory, až to projedete. Oto, Ty máš možnost unikátního srovnání, vzhledem k autům která dobře znáš a jezdíš. No a speedfred - Ty máš možnost srovnání s bezzákluzovou střelou země-země od stejného výrobce, tzn. s tím nej, co Alfa umí. Jsem na vaše názory hodně zvědav.

Návrh - co kdyby ten, co to projede, napsal krátký názor ostatním do SZ? Ať máme nějaké srovnání. ;-)
5. 7. 2022 19:46
Re: Re: Ty ceny...
Zkusím. . .
Avatar - Avanti
6. 7. 2022 22:57
Re: Ty ceny...
Je to tak, 1.33 s jej ostrým charakterom a výkonom 180 koní by sa Tonale náramne hodila. Avšak od 1.5 som čakal kvôli Millerovmu cyklu, dlhému zdvihu a emisnému naladeniu veľké "prodlevy", no nič také sa nedialo. Tá 130tka je naozaj promptná!

K riadeniu by som ešte rád dodal, že je naozaj špecifické, niekomu môže prísť necitlivé oproti S/G. Naopak na S/G sa niektorí recenzenti/zákazníci sťažujú, že vyžaduje až príliš pozornosti. V Tonale mi neprišlo, že v stredovej polohe bola vôľa, to riadenie je ostré od prvého mihnutia, ale reaguje komfortnejšie.

Treba skúsiť, rád si prečítam taktiež dojmy ostatných. Zatiaľ sa Tonale javí ako výborný produkt a po zoznámení mu ja osobne nemôžem nič zásadné vyčítať. Čerstvý výsledok 5 hviezdičiek v NCAP mu rozhodné len pridá na popularite a nebude to žiaden prázdny dojem.
Avatar - Ja Prvni 123
5. 7. 2022 11:52
Dobe je zla.
Technicky to teda Alfa neni.

Ale nevypada spatne.
A kdyz uz hybrid, tak tenhle neni spatnej.

Hrat si na sport je asi zbytecny, a ten zaklad ma cenu dobrou.
Na dnesni dobu.
Rozbalit vlákno
6
5. 7. 2022 13:40
Re: Dobe je zla.
Hele, nevím no. Technicky je to platforma vyvinutá původně pro 500X, s protaženým rozvorem (takže ano, nejblíže je Compass, ale základ je od Fiatu). Giulietta na tom byla velmi podobně, nemýlím-li se.

Ano, Giu a Stevio mají vlastní (výbornou) platformu s prémiovou podélnou zástavbou, ale v C segmentu - má to dnes vlastně někdo? (nevím, vlastně řečnická otázka)

Chci tím říci - je to jako Audi Q3 - mohl bych říci, že je to jen přebouchaný Tiguan. Ale kdo obě auta jel, ví že působí o dost jinak. O ligu výš.

Vím (dokonale) jak je laděný Compass - a to se k Alfě nehodí. Ale umím si představit jiné naladění, víme že tam je nějaká elektro náhražka samosvorného diferáku (něco podobného měla už ta Giulietta, nemýlím -li se) a umím si představit, v rámci platformy, že Alfa se z toho udělat dá. Alfa nižší střední - SUV "nástupce" Giulietty, ne baby Stelvio, jestli chápeš jak to myslím.

Uvidíme po prvních testech a projetí ;-)

Ps.: Základ si myslím, je podle mého 100t přestřelený. Věc názoru. Jukni na ceny GLB, například. M-B klame tělem, ale je to spíš o půl třídy větší auto.
5. 7. 2022 19:58
Re: Re: Dobe je zla.
Vzhledem k tomu že giuliettu jsem měl tak tě jenom trošku poopravím s její platformou. Je to C-evo. V podstatě úplně nová platforma. Jediné co je na ní společné s Fiatem jsou dva plechy pod nohama předních pasažérů. Později ji dostali ještě Jeep Cherokee a Dodge Dart Chrysler 200. Byla to skvělá a dráha platforma (velký podíl vysokopevnostní oceli hliník atp.) Určitě bych ji na Tonale viděl raději než B-wide ( nicméně také dobrá platforma) bohužel C-evo už neumožňovala žádnou přiblblou elektrifikaci. . . .
5. 7. 2022 22:22
Re: Re: Dobe je zla.
Ověřil jsem a máš pravdu. A verzi "Compact" - kratší rozvor - měla jen Giulietta - jeden by řekl, slušné plýtvání ;-)
6. 7. 2022 08:09
Re: Re: Re: Dobe je zla.
U Italů klasika. Vše origo. Tomu je ale už samozřejmě konec. Ale C-evo skvělá platforma. . . .
Avatar - Ja Prvni 123
6. 7. 2022 18:45
Re: Dobe je zla.
No, nevim.
Jako vypada slusne.
Ale zaklad 945 tis. A nema ani mlhovky. Kdyz to dovybavis na obdobnou uroven, jsem dost pres milion - takze asi 200 tis nad Tonalem.

A porad to neni hybrid, kterej neco stoji.

Netvrdim, ze si ji koupim, ale cena mi prijde v poradku.
Avatar - Emel
7. 7. 2022 13:09
Re: Dobe je zla.
GLB je větší, tohle je asi spíš konkurent GLA... a tam jsou ty ceny asi tak podobné. Skromnou konfiguraci se 120kW jsem skončil někde 1,020...
Avatar - Ja Prvni 123
5. 7. 2022 12:38
A jinak, novinar by to napsal cele.
Nejen plivat jedovatou slinu na zanedbane stranky.
Ano, jsou hrozny.

Madari nastesti jako importer do CR a SR konci, tak uz na to kaslou.
Prebira to Emil Frey.
Takze cekam, ze se to zlepsi.
Obecne, nejen stranky.
A prebira vsechny Italy, nejen Alfu.
Rozbalit vlákno
3
5. 7. 2022 13:28
Re: A jinak, novinar by to napsal cele.
Takže někdo, kdo s Italy dosud nespolupracoval, chápu-li správně?

Aby z toho švýcarská rodinná firmy neměla vosypky - jednání s Italy je velmi specifické (manželka velmi dobře zná) ;-)

Jinak - nemyslím to zle, Emil Frey neznám, nemám vlastní zkušenost. Uvidíme a doufejme, že se věci pohnou k lepšímu. :yes:
Avatar - Mikesus
5. 7. 2022 13:58
Re: A jinak, novinar by to napsal cele.
ono je to vše jen o lidech. U freye jsem jednu chvíli byl, jakmile se obměnil personál, mizel jsem též.
5. 7. 2022 14:52
Re: A jinak, novinar by to napsal cele.
Souhlas, samozřejmě. Díky za info :yes:
5. 7. 2022 20:30
Osobná skúsenosť
Na niektorých zahraničných autoweboch som postrehol dosť veľké výčitky voči spracovaniu interiéru, tak som to bol pozrieť v Trnave, predajňa Begam, zelený kúsok za 41 000 €. Úprimne, ak chce byť Alfa prémiou, musí pre to aj niečo urobiť. Na to, že som sedel v dobre vybavenej verzii, to teda nie je žiadne terno. Čo ma ale úplne dorazilo je nechutný plastový panel ovládania klimatizácie, kde ani jedno z 11 tlačidiel nelícuje. Niektoré sú o 1 - 2 mm nižšie (A/C), špáry medzi nimi nebudem komentovať. Na funkčnosť to nemá žiaden vplyv, v tejto cene je to ale total faul. Sportage, Tuscon, alebo Qashqai je v porovnaní s Totale pôsobia ako Bentley. Je mi to ľúto, ale Taliani už podľa mňa rezignovali. Ceny komentovať nebudem, ak to niekto bude chcieť, pôjde do toho. V každom prípade nejde o ničím výnimočnú Alfu, na to je tu Giulia, alebo Stelvio. Na masku Tonale si môžete dať akýkoľvek znak automobilky. Bohužiaľ.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
6. 7. 2022 18:47
Re: Osobná skúsenosť
Pujdu se podivat.
Jestli mas pravdun tak je to drsna ostuda.

A jestli to pravda neni, tak je to na facku.
:-)
6. 7. 2022 20:22
Re: Osobná skúsenosť
https://uloz.to/file/InxmYnghtn91/tonale-faul-jpg#!ZGqvBQR1BGywAQZ5ZQNkAJVlZ2VmZGyhqREuqQAhYI9KZmt1