První čistě elektrický lexus nabízí šmrncovní vzhled, příjemnou kabinu a skvěle jezdí, bohužel má ale i několik výrazných vad na kráse, kvůli kterým bude těžké si ho obhájit.
Asi není moc fotogenický, protože v realu je za mě kvalitní interiér jedno z velkých plusů Lexusu UX. Třeba GLA umí ve správné výbavě hezčí, ale neřekl bych že kvalitnější.
Minimálně ty baterkové věci - kapacita, nabíjení - nejsou na úrovni, kterou bych čekal za 1,3M základní ceny... a asi ani 30% sleva by to nezachránila.
Tak mirai je na dálky, tohle na jízdy kolem komína. Bohužel to zatím dopadlo jinak a dálky je HL s ES, na září mám slíbenou prezentaci BZ4X, tak jsem na to zvědav.
Na gr modely slevy skoro nejsou. Myslím, že u naší 86 to bylo asi 10%. Treba na supru je to cca 3%.
Ovšem dnes na to gr86, to spíš je potřeba všimné, abys vůbec měl šanci.
Teslu koupíš -30% z Německa, Škodovku - jako velkoodběratel možná, naše malá firma kde si každej může vybrat co chce, už je u Škodovky bezpečně pod 10%... ale Enyaq ještě nikdo nepoptával.
Myslím, že ani Toyota / Lex by nám 30% nedala. Je fakt, že na Camry jsme nějakou zajímavou nabídku v takových řádech měli, ale třeba na Corollu už ne. Nakonec to ale nikdy nedospělo do finále.
Já bych koupil GR-86, ale obávám se, že tam bych maximálně dostal koberečky a ještě bych prodejci dlužil flašku.
Jen souhlasím s tvým názorem, že to tak je i v reálu a přesně na mne to auto takto působí.
Myslis, že od BMW , Tesly nebo škody dostanu taky 30% slevu?
Tento týden už konečně jdou objednat FL highlandery. Že prý už se nedávají takové slevy, místo 30% "jen" 26%.
Dealer Toyoty nejsem, ale ta sleva taková v pohodě je.me cena nepřišla hrozná, obzvlášť když tohle je téměř plná výbava. Ale ano, souhlasím je to predelany ICE, proto ještě chvíli cekam na RZ jaké bude
Však to píšu, ne? :-)
Když to vezmeš jako auto do města a okolí, tak ani ta vyšší karoserie ničemu nevadí, u příměstskýho auta není aerodynamika až tak klíčová... a dojezd je dostatečný a maximálka taky... jen to trošku kazí ta cenovka.
A jsme zpět u toho, proč jsem psal, že si dneska nejlíp obhájí cenu relativně velký a silný EV jako třeba i4 nebo TM3 nebo třeba i Enyaq, zatímco pokusy o něco levnějšího nabídnou za nepatrně nižší cenu zásadně menší užitnou hodnotu...
Za 1,5-1,6 ze i4 40i s mnohem vetsi baterii, neporovnatene vetsim dojezdem, lepsim nabijenim, vyssik vykonem a navic je to zadokolka. Lex je prestavenej spalovak navic automobilky bez zkusenosti s ev. Za milion mozna, za 1,5 bych musel bejt dealer toyoty (a mit na to aspon 30%slevu) abych o tom uvazoval
Jezdil jsem s tím, ani dojezd, ani maximalka, ani cena mi problematické nepřijde. Není to auto na dlouhé přesuny, není to rodiné auto, je to auto do města a okolí. Ale radši bych na to asi klasickou karoserii než SUV.
Ja třeba o něm uvažuji. Mel jsem možnost to projet. Kam se na to hrabe diesel, plynulá a tichá jízda, ve sport režimu zvuk jak startující letadlo ( to bylo vtipné ), ale jelo to hezky, pohodlné, s adaptivnimi tlumiči, pokud by člověk chtěl tvrdší podvozek. Ale za mne do takového auta stačí ten režim komfort podvozku. Cenovka v dnešní době není zas tak hrozná. A prostorem je fabie dost pozadu tedy jak se tu někteří snaží říct podle fotek a papíru. V pohodě se svými 186cm jsem seděl sám za sebou a ještě měl místa dost
Taky to dobře jezdí... na to by se asi na motoristickém webu zapomínat nemělo. Ale i autor naznačuje, že jsou ty hvězdy spíš za osobní sympatie než objektivně.
Holt je to auto do města a okolí pro bohaté... pak ti nevadí dojezd ani maximálka.
„Domnívám se, že by se cena za litr benzinu i nafty mohla vrátit na čtyřicet korun do konce roku, jelikož POPTAVKA po ropě klesá.
uvádí spolumajitel více než čtyřiceti benzinek Tank ONO Jiří Ondra.
V trznim hospodarstvi obchodni marze tvori poptavka, to je proste holy fakt. Cim vic bude elektroaut, tim mene se spotrebuje ropy. Tyhle principy ty a tvi pochlebovaci proste nechapou.
Je to vevnitř malé a má to i malý kufr, NIKAM TO NEDOJEDE, váží to 1.8 tuny a stojí to 1,5 mega, ale je to lexus a je to docela hezké, takže 4 hvězdy.
PS: Třešinkou na dortu je maximálka 160.
Když dámě míň tak nám příště nic nepučí :'-(
Dozadu se nikdo nevejde, kufr na úrovni Fabie a pro jistotu opět bez průvlaku, na dálnici funguje stylem: "Hodinu jedu - hodinu nabíjím" a to vše jen za něco málo přes 1,5 mega.
Ja nevim, jak muzes byt tak hloupy, cim vic bude elektrokramu, tim bude mensi poptavka po nafte a benzinu a poptavka je to, co urcuje jeho cenu. Vysoka poptavka = vysoka cena, nizka poptavka = nizsi cena.
Spravne bys mel rikat vivat elektro, kupujte elektro. Tomu se rika strategie.
Stejne neverim ze jsi to schopen pochopit :-)