Novinky
RRAAFF
0
Chválím zadní pohon, do vyšších tříd se hodí. Ovšem to už dnes není ve vyšších třídách zájem o klasický sedan a kombi? Proč všechno dneska je na bázy crossoverů?
0
U crossoveroch u Opelu je to trochu nebezpečné hlavne co sa týka drahsich aut, nezapominajme ako dopadol Signum aj ked priestorny a pekny voz ostal nepochopeny, skoda. Treba dufat v lepsie zajtrajsky >😁
sargis
0
No, bud sme na auta typu Signum, Vel Satis, Avantime ci trieda R este nedozreli, alebo ich jednoducho nie nie treba, hlavne vo vyssej strednej. U Opla ide o riadny risk.
ManInBlack
0
Že jo. Raději bych taky klasickou limuzínu. My máme Omegu A a nemůžeme si jí vynachválit. Nepočítám-li rezivění, protože A ještě nemá pozink. S těma crossoverama mě už vyloženě se*ou (tímto se administrátorům omlouvám za vulgarismus).
RRAAFF
0
Omegu jsme měli dřív, taky Omega A 1987 1,8 66kw 😉 (ještě karburátor) a velká spokojenost, i ta koroze nebyla strašná (jen zadní podběh). Nevýhodou bylo, že nemohla Natural, čili vždycky to bylo zdržení s těma aditívama 😄. Tu jsem před 6lety zrušil o strom (tak 65-70km/h tacho do stromu) a nic se mi nestalo kromě zlomenýho prstu, zachránila mi život. Pak jsme měli chvilku Lagunu půjčenou, pak půjčenou chvilku Omegu A 2,0i automat a taky, snad přes 400tkm(bylo zaseklý počítadlo někde na 350tkm) a jela báječně (akorát už byla dost rezlá). Taková malá Omegová historie. Já bych bral Omegu A Lotus, ovšem to jen jako druhý auto( neměl bych to srdce s tím jezdit v zimě a v dešti) a navíc stojí 22000 Eur, což je celkem drahé druhé auto >😁