Tohle násilné michání různých automoiblových stylů je fakt šílené. Proč sakra neudělají pořádný čistokrevný hatchback, kombi, nebo sedan? :-O:-(:no:
P.S. Pokud to bude mít opět strašný i-Cocpit, tak je to stejně jedno. Nekoupitelné to bude tak jako tak, nemluvě o tradičně zoufalé nabídce motorů... :-(
Za mě je to velmi pěkný auto, má styl. S čím souhlsím jsou ty motory, 3hrnek nechceš a plugin taky ne. Chybí tomu 1.6THP 133kW jako čistý benzin. Není důvod sebou tahat 250kg baterek. i-Cockpit mi neva, vidim na vše, zkoušel jsem na 208 i 308 a dobrý, dá se na to zvyknout ;-)
No to je přesně ono, je ostudný mít benzinový vrchol s 3 hrnkem. Pokud chceš víc, musíš sebou tahat zbytečný a těžký baterky... Plugin je ta nejhorší varianta...
nápad to rozhodně není špatný, ale v případě Peugeotu těch křívek a ruzných kudrlinek je až příliš moc a je to za hranou kýče, ale možná se to někomu líbí stejně jako i-Cockpit ;-)
Neviem, za mňa na prvý pohľad nezaprie priame príbuzenstvo s Citroenom. Celkovo mi viaceré modely Stellantisu prídu príliš rovnaké a málo svojbytné. Niečo ako ceed a i30...
Njn jen ten Ceed má na výběr víc motorů a hlavně i čtyřválce. např XCeed má 1.5TGDI 118kw a 1.6TGDI 150kW - pořád lepší volba. Tj pokud bych teď šel koupit nižší střední Ceed/XCeed 1.5TGDI, manuál ve výbavě TOP za 600k Kč je jasné volba :yes:
Tohle je auto, kde s konečným verdiktem počkám rok dva. Nemyslím si totiž, že by tento design měl vyšší a trvalou hodnotu.
Třeba u BMW z doby Bangle nebo u Škody z doby Kabaněho si člověk naopak po letech řekne, jakxto skvělé nakreslili. Ale tohle...?!? Prvoplánovitě libové zveličené křivky.
Kdyby to byla baba, tak bude mít umělá prsa velikosti středního melounu, nalepené řasy, botoxové rty, nehty velikosti škrabky na led, bude víc výslečená než oblečená, ve všech dírkách piercing, k tomu a příčesek delší než anakonda a samozřejmě nejmíň 12 cm štoly a kilo rtěnky a litr parfému k tomu.