https://www.alpina-automobiles.com/…e/b7/highlights/ než leVWný VR6 x 2 za FAKT OBŘÍ cenu (a v tabulkách britské pojišťovny na posledním místě ve spolehliVWosti). I když ty +3 km Vmax navíc vůbec nezpochybňuju :-)
Tak to by sis vsadil blbě, tu převodovku sice původně vyvinulo Porsche pro limuzíny typu Panamera, ale výrobu a další rozvoj předalo v roce 2016 ZF a ta ji prodává i mimo koncern VW, poslední kdo ji nasazuje je Aston v modelu Valhalla.. https://press.zf.com/…elease_2662.html
http://www.autovehicle.info/aston-martin-valhalla/detay/aston-martin-valhalla-2025-present-5815.html
.... V režimu Comfort a Bentley vůz na přední nápravu posílá až 480 Nm točivého momentu....
Přijde mi to dost málo. Pro porovnání - i slaboučká stará Š120 roztáčela hnací nápravu momentem až cca 1500 Nm, současná výkonná auta mají samozřejmě běžně mnohem víc
To že se poprvé použil před 19 lety,
Teda, to je panečku dlouhá historie, co začla v roce 2003 s Contíkem GT :-):-):-)
Staré Continetaly R a T používal tradiční motor RR/Bentley 6,75 V8, stejně tak nástupce Brooksland coupe a kabrio Azure. Stejný motor používalo i Arnage + úvodní roky měli ještě BMW V8.
Opět stejný motor mělo i Mulsanne 2010-2020
Takže jediný další model co měl motor W12 krom toho Contíku GT byl Flying Spur první generace (05-13). Oba tyto modely v prní generaci co se týče designu a interiérů hnus fialový a ostuda Bentley.
A pak až ty současné modely + Bentayga
Takže to je opravdu ikona, 19 let historie u Bentley a použít třech modelech ( z nichž u jednoho pouze 7 let a druhého 17 let historie)
Jestli byl nějaký motor u Bentley ikona, byl to právě 6,75 OVSEM V8 !!! 1959 -2020 ; tomu už se dá říkat LEGENDA.
A to samé platí pro Rolls-Royce, samozřejmě (akorát tam jen 1959-2002).