Projeli jsme auto, za jehož volantem majitelé zřejmě nestráví mnoho času. Audi A8 L 60 TFSI quattro je ideální na to, abyste měli vlastního řidiče a vozili se vzadu.
Ale tak třeba to byli přátelé Italské Opery jako v Někdo to rád horké a byli s šéfem na Opeře u Rigo letta :-)
Jinak o 0,8 mega výš je sice rok staré, ale opravdu mírně jeté Bentley Flying Spur, což je designově a provedením interiéru kára někde úplně jinde a pro lidi s vkusem a milovníky opery určitě důstojnější povoz https://carvago.com/…ying-spur-405-kw
Sice stejný koncern, ale trošku jiné pojetí ..... a auto které nepotkáš každý den na ulici.
Jen pro upřesnění Viagra je obchodní název pro účinnou látku sildenafil. Další obchodní názvy pro stejnou látku jsou Amfidor, Balcoga, Ecriten, Grasil, Katora, Modrasil, Olvion, Sildenafil Accord, Sildenafil Actavis, Sildenafil Aurovitas, Sildenafil Mylan, Sildenafil Sandoz, Sildenafil Teva a Vizarsin. Tohle je seznam jen těch, které jsou obchodované v ČR. Cialis je obchodní název pro tadalafil, tedy konkurenční přípravek pro stejnou indikaci. I tadalafil je obchodován v ČR pod dalšími 13 obchodními názvy.
Gerocilan, Tadalafil Accord, Tadalafil AOP, Tadalafil Aristo, Tadalafil Aurovitas, Tadalafil Belupo, Tadalafil Mylan, Tadalafil Sandoz, Tadalafil Stada, Tadalafil Teva, Tadalafil Xantis, Tadard, Tadilecto a Zenavil. Je jich 14. Všechno od jednoho dodavatele - jen různé krabičky z jedné balící linky, výroba Indie.
Ale pocnuc uz predoslou generaciu je A8 vzhladovo divna... najkrajsia bola este ta uplne prva "hlinikova" z 90 rokov ... akoze sorry ale ta tlama novej A8 je opat otrasna ... to na operu radsej v A6tke
Dříve takto vypadaly čínské verze evropských modelů - vzalo se standardní evropské auto a olepilo se bambilionem chromových lišt a jiných fejkových pikačovin. Teď to máme na evropském trhu ve standardu a s cenovkou 5 mega plus... no nevím, nevím... :no::no::-)
Tady souhlasím s Barrym, krabice od bot olepená China style chromem, sedmu bych ani nezmiňoval, to je z bláta do rybníka, o to víc je to teď pro S-Klasse, design sice generický, ale on je původ toho designu právě u S-Klasse, takže generičnost je logická, každopádně to auto je elegantní, úhledný sedan bez rušivých prvků, v akt. generaci mu to na jeho dva konkurenty stačí s přehledem, alespoň co se exterieru týká. ;-)
Problém není vůbec v chromu a lištách, to je naopak tradiční součást pravých limuzín, problém je, že na jinak tuctové a designově mdlé A8 to psůobí kolotočářsky a směšně.
Na Bentley a Rollsu nikoliv a tyto značky neobjevili tento styl před 10 lety kvůli čínanům...
A v tom je ten hlavní rozdíl.
Ale to by chtělo mít vkus a znát historii no :-) A uvědomit si, že zatímco Bentley s modely jako S2, T1, T2, Mulsanne atd maj v luxusních limuzínách obrovskou tradici, tak Audi plácalo před 40 lety jako vrchol Audi 200, což byl obyčejnej midsize :-) A to je předělaná Audi 100 C2 a vrcholný motor byl pětiválec 2,1 :-)
Prostě Audi je tradiční výrobce limuzín no, s bohatou historií :-):-):-):-)