To je dost mylna predstava, vyroba Purosangue je omezena na 20 procent z celkoveho poctu vyrobenych Ferrari. Loni vyrobili 11151 aut, takze si to snadno dopocitas
Tak pri tomto modely bude limitom kapacita vyrobnej linky. Napada ma kacirska myslienka, ze keby ferarri stratilo uplne zabrany a prenajali si vyrobne kapacity, tak toho predaju viac ako stelvio, tornale a levante dokopy. :D
Aplikovat designový jazyk supersportu na SUV prostě nelze. Z kočky pes nikdy nebude. Za mě je to zrůdné. O smysluplnosti se nemá smysl bavit, stejně je to hračka pro kopačky, hokejky, barbiny nebo šejky.
Nekrič hop. Tiež nemám rád tieto novodobé "športiaky" s podvozkom zdvihnutým jak na pole. Ale na ceste ich zase toľko nevidíš a odhliadnuc od typu karosérie je dizajn u Ferrari a podobných značiek vždy parádny.
Tak nespochybnujem, ze sa 550ka paci vela ludom. Moja salka kavy to nie je. Pri tej 550ke tusim bola posledna moznost manualu pri v12ke, preto je taka oblubena a cenena, po fl 575 tam dali uz f1 style prevodovku na ktoru kazdy nadaval, kym to poladili v dalsich modeloch.
... tohle na sletu těch svým vyblijmozků neuvidíš. Vem si ruskou vlaječku a běž si mlátit maso nad putlákem, ty vořežprute. Ale krásně sis zazáviděl, viď?
...pro pravověrné Ferraristy je to svatokrádež, podle mě je to nádherné auto s dechberoucimi výkony. Také 12válec je v dnešní době téměř zázrak. SUV to (naštěstí) není ani za mák a crossover možná jen trochu, ale právě proto: Bravo, Ferrari! :-):yes:
.... mě to prostě nebere.... rovnou si mě můžou škrtnout ze seznamu.... ;-)
ale chválím ty "udržitelné a recyklovatelné materiály", to v SUV s V12 prostě potěší.... :D:yes:
Jinak samozřejmě na poměry třídy je to asi úžasné a kupce si to najde jak nic, o tom asi netřeba pochybovat....
:-):-!
Me si taky muzou skrtnout, ja mam slabost pro Ferrari Roma. Nedavno jsem prohlizel nazivo a je to skutecne tak pekny jako na fotkach a videu :yes:
.... ano 80kg holku taky vyfotíš tak že bude hezká, ale když si pak vedle ní naživo stoupne nějaká normální koc tak najednou vidíš, že to je fakt hrůza ;-)
Jinak máš ale pravdu, na fotkách to vypadá mnohem kompaktnější.... Právě toho se děsím, že naživo to bude hrozná almara....
Mno ja myslím že to bol cieľ, aby to na tých 5 metrov nevyzeralo ani na živo. On taký Urus tiež nie je drobec a na živo mi zas nejaký veľký, prerastený nepripadá. Ale môžem sa mýliť. Ja v tom vidím jasný odkaz na náš FF a pozdáva sa mi viac ako Aston DBX.
V dnešní době V12 ? Jak to že to není na baterky ? tfuj tfuk tfuj :-[] Ta baterka z Peugeotu 308 by tomu určitě slušela :D:D Doufejme, že hodnej strejda Tavares rychle zasáhne a napraví tuhle strašlivou chybu ;-)
však to byl vtip, pro ty co to snad nepochopili ;-) chvála bohu že tomu tak není :yes: Jinak to "SUV" co není SUV má poměrně zajímavé aktivní tlumiče, díky kterým Purosangue nepotřebuje zkrutné stabilizátory ;-)
... opět Ferrari. Tady jde jen se tiše kochat s bradavkama jako projektily a husinou jak šmirglpapír. To absolutní vrchol krásy a plnokrevnosti.
Právem PUROSANQUE!!!
Nicméně, je to Ital a ani u Ferrari se nevyhnou svým bolístkám.... takže se připrav, že i za 10plus se budeš muset naučit mávnout rukou a říct si, je to Ital. Ale ty mu to rád odpustíš.
Úplně jste mě navnadili, uličníci! Jdu se drobet svíznout. :yes::yes::yes:
Myslím že Enzo to robil aj pre peniaze a toto bude robiť "eFku" peniaze, ohliadnúc od toho že to bude jazdit lepšie ako väčšina áut.
Za mňa je to celkom dobré aj keď SUV a cross moc nemusím. A daleko lepšie to vypadá ako konkurencia.
A v cervenej to bude este viac svietit.... milionari sa uz tesia... uspech zaruceny .. otazne je len to preco vo ferrari s takymto niecim tak dlho vyckavali... po lambe uruse konecne uz aj ferrari ma suv :yes:
Není to auto, které bych chtěl, ale v zásadě se mi libí. Jen se marně snažím přijít na to, komu je tohle auto určeno. Ferrari jsem vždy vnímal jakou značku pro lidi, kteří chtějí řídit sami. A tady najednou vidím auto, kde bych chtěl sedět vpravo vzadu, což je za mě naprosto proti DNA značky. Lamborghini Urus sice taky není auto, po kterém bych toužil, ale když už, tak tohle bych chtěl řídit sám.