vkusně přilepený tablet a nádherné analogové budíky. Je hezky hranatá. Bude se jmenovat Sharyaq. V létě již za 2 minuty dobijete tolik, abyste se dokázali vrátit od "benzínky" autobusem domů. V zimě jen s deštníkem. Cena již byla stanovena, ale z důvodu nízké kapacity ji nebylo lze do našeho ERP zapsat. Čekáme až náš IT dodavatel rozšíří kapacitu pro číselná pole.
žádný autobus nepojede, nebo leda Karosa z roku 1995 :-):-):-) Když si dopravní podniky za nemocné řeidiče najmou malé nezávislé dopravce, kteří maj všichni 10-35 let staré stroje :-):-):-)
Máš Romano vytříbený vkus. Přeju ti, abys mohla doživotně jezdit v jednom z nejlepších aut z katastru obce Mladá Boleslav. :yes: Nejezdi moc daleko nebo se nevrátíš a to by byla Škoda.
Enyaq má pro mě jeden problém a to je přední maska. Tohle je divný celý, hlavně ta přední část pod maskou... ale i oplastování podběhů. No ale proti gustu...
Nesmyslné je to jen z pohledu původního významu té zkratky. Pokud to bereš tak, že SUV je zvýšené auto bez velkých terénních ambicí, tak to naopak do města docela smysl dává (více prostoru na menším půdorysu, odolnost vůči obrubníkům, aerodynamika není problém).
No, pokiaľ to berieš z praktického hľadiska, že SUV je obvykle auto s väčšími vonkajšími rozmermi a horšou ponukou vo vnútri, robustnosťou naoko ale väčšou váhou reálne, či so svetlou výškou vhodnou na obrubníky, cez ktoré nemáš s autom čo liezť. Je drahšie, ťažšie, má väčšiu spotrebu, často je z neho horší výhľad, horšie sa s ním parkuje aj jazdí v užších uliciach.
Reálne SUV do mesta vpodstate nepatrí.
S tou horší nabídkou místa to není pravda. V Kodiaqu je víc místa než v Superbu a je o 16cm kratší (a není tedy důvod, aby se s ním po městě jezdilo hůř, než se Superbem).
Superb Combi 1.5TSI ACT Greentech 1477kg, kufr 660 a nosnost 599, Kodiaq 1.5TSI ACT 1444kg, kufr 835 a nosnost 707kg.
https://www.autoweek.nl/auto/vergelijk/98792-103624/
Jo, jakmile se trošku rozjedeš, tak aerodynamika dělá svoje, stejně tak těžiště... ale ve městě to vůbec není tak černobílý.