Novinky
pokial viem BMW u svojich biturbo motorov udava to ze jedno taha hned odspodu a druhe sa pripaja neskor...To druhe je bezne u vsetkych aut s turbom. to prve len v biturbo(zatial...).
Ja som myslel zatah v nizkych otackach.
Ja som myslel zatah v nizkych otackach.
Tak jsem asi zil v omylu. Protoze vzdy se tvrdilo ze turbo se pouziva aby auto tahalom ve vyssich otackach a na to "odspodu" je kompresor, ale tak dobre >😁
Nie. Ale mne osobne je jedno kolko ma auto valcov. Ide mi aj o spotrebu. A na ceskych forach sa casto stretavam s hroznym nazorom na HTP...
Ze by New HTP malo len 1 valec, dve turba aby to tahalo pekne odspodu? Bude sa tro volat BTHTP. Na vyber budu dve verzie, pri kupe si bude mozne priplatit za valec naviac(pre sportovo zameranejsich vodicov). A spotreba???
>😁 :yes:
Osobně jsem zvědav, jak si poradí se silami, setrvačníkem a tak celkově. Určitě to bude zajímavý motor.
Osobně jsem zvědav, jak si poradí se silami, setrvačníkem a tak celkově. Určitě to bude zajímavý motor.
Ale takhle to mily Fiate nejak neoslovuje ten srdecni organ a to je holt to, co preci jen tak trochu pri koupi auta jeste nejakou roli hraje ...
No a kdyz si to tak sectu vsechno dohromady a pak zase odectu, tak mi nakonec vychazi ten rezultat, ze muj imaginerni, ctyricet let stary a udrzovany Fiat 124 je vlastne ekologictejsi nez tahle kreace .
No a proc to rikam ? Asi proto, ze ten stary Fiat nejak na srot nechce, kdezto tohle novy auto na nem zarucene za ctyri roky najde misto - RECYCLING.
RECYCLING znamena: Vyroba Odpadku !