Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW oficiálně představuje M Performance díly pro novou M2

BMW M2 s M Performance díly pouze potvrzuje svou divokost a nespoutanost.
Zpět na článek
26. 10. 2022 19:22
26. 10. 2022 20:13
26. 10. 2022 23:09
27. 10. 2022 08:08
27. 10. 2022 11:35
27. 10. 2022 08:15
27. 10. 2022 08:22
27. 10. 2022 08:32
27. 10. 2022 08:51
27. 10. 2022 08:52
27. 10. 2022 09:59
27. 10. 2022 10:30
27. 10. 2022 11:15
27. 10. 2022 11:50
27. 10. 2022 11:58
27. 10. 2022 12:09
27. 10. 2022 12:23
27. 10. 2022 12:37
27. 10. 2022 13:34
27. 10. 2022 14:36
27. 10. 2022 14:42
27. 10. 2022 14:53
27. 10. 2022 15:11
27. 10. 2022 15:24
27. 10. 2022 15:34
27. 10. 2022 15:51
27. 10. 2022 16:06
27. 10. 2022 17:15
27. 10. 2022 18:59
27. 10. 2022 21:00
27. 10. 2022 15:57
27. 10. 2022 16:14
27. 10. 2022 19:01
27. 10. 2022 20:52
28. 10. 2022 09:53
28. 10. 2022 10:46
28. 10. 2022 11:03
28. 10. 2022 11:09
28. 10. 2022 11:25
28. 10. 2022 11:33
27. 10. 2022 11:24
27. 10. 2022 11:56
27. 10. 2022 11:59
27. 10. 2022 12:05
27. 10. 2022 12:12
27. 10. 2022 12:18
27. 10. 2022 12:26
27. 10. 2022 12:31
27. 10. 2022 12:46
27. 10. 2022 22:20
27. 10. 2022 22:28
28. 10. 2022 08:42
27. 10. 2022 11:34
27. 10. 2022 11:46
27. 10. 2022 11:53
27. 10. 2022 12:03
27. 10. 2022 12:11
27. 10. 2022 12:21
27. 10. 2022 12:27
27. 10. 2022 12:28
27. 10. 2022 12:21
27. 10. 2022 14:02
27. 10. 2022 19:31
27. 10. 2022 20:58
28. 10. 2022 09:48
28. 10. 2022 10:39
28. 10. 2022 10:41
28. 10. 2022 10:48
27. 10. 2022 10:32
27. 10. 2022 10:40
27. 10. 2022 11:08
27. 10. 2022 17:20
28. 10. 2022 15:30
26. 10. 2022 20:35
27. 10. 2022 00:00
27. 10. 2022 08:23
26. 10. 2022 22:34
27. 10. 2022 08:04
27. 10. 2022 10:22
27. 10. 2022 12:14
27. 10. 2022 17:02
27. 10. 2022 17:54
28. 10. 2022 13:25
26. 10. 2022 19:22
design
to je tak škaredé, až je to krásne...
Rozbalit vlákno
72
26. 10. 2022 20:13
Re: design
Jo ten design M2 neni uplne top, ale vzit to takhle s nadhledem a udelat to tak nejak brutalisticky mi pripada jako dobry napad.
Ted to aspon vypada jako “hracka” v tom dobrym slova smyslu.
Avatar - speedfred
26. 10. 2022 23:09
Re: design
“Hračka” čo má 1700kg? Nie, nie a nie.
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 08:08
Re: design
Nejsi TROCHU MIMO? Má to (vlastně) rozměry https://de.wikipedia.org/…iki/BMW_E90_(M3)#…

HELE vono to má (vlastně) i podobný kila :-O
Avatar - fOE
27. 10. 2022 11:35
Re: design
Na vicerostrankach jsem nasel ze tech 1655kg bylo Leergewicht nach EU* 1655kg, tedy i s 75kg euroridicem. Ostatne GTS verze je tam rozepsana i na te wikipedii a ta byla po redukcni diete lehci, ale jiste ne lehci o 150kg...
http://www.treffseiten.de/…ten_m3_07_07.pdf

Takze tu mame M3 s V8, ktera vazila 1580kg prazdna (dle DIN) a 1655kg s euroridicem.
A pak tu mame M2 s R6, ktera vazi 1700kg prazdna (dle DIN) a 1775kg s euroridicem.

fOE stays not impressed. :-[]
27. 10. 2022 08:15
Re: design
dobrý postřeh H.sakra. fakt délka i hmotnost odpovídá M3 E90. na obrázcích to vypadá menší...
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 08:22
Re: design
Ď = zadní rozchod je shodnej se současnou M4

Jen výkon je větší než ta M3 E90 = tohle "hodnocení" věcí tyhle závěry (ála speedfred) je většinou TEN "problém" (nejen u aut :-!
27. 10. 2022 08:32
Re: design
Skoda, ze neni z4 40i s manualem, ta by mela 1500...
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 08:51
Re: design
GR 86 mikesus nám https://www.toyota.cz/nova-auta/gr86 do roka a do dne https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_gr86.pdf poví jestli to za ty prachy stálo ;-)

Já TO NEVYDRŽÍM řeknu to už teď JO SAKRA JO :-!
27. 10. 2022 08:52
Re: design
Je Supra. Ale až jsem se do toho nacpal, tak jsem pochopil, že takhle malý auto nezkousnu.
edit: a heleho:)
https://img.classistatic.de/…84a-be9d4373cfb0?…
už jsou na salónech
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 09:59
Re: design
1700 kg má moje XJ což byla 5metrová limuzína nejvyšší třídy (Luxusní vozy). A ještě je to možná i nižší jak tohle.

Sranda co :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 10:30
Re: design
Sranda jak si blbej = to často je = jak pitomej moc ne a votravuje to

VIZ já 8:08 = nic?

To byly 90tý léta = když (s)končil ne? Tak to 5 metrů fakt neměl = měřil míň než dnešní (třeba) Camry

když sme tu tý Toyota měl výkon jako dnešní Yaris = ale to neřeš zůstaň u DIVENÍ že současná Camry váží ca 1500-1700 kg
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 11:15
Re: design
5000 mm přesně, řada XJ X308, 1997-2003. Nástupce X350, kterou sem měl taky dokonce 5090 mm. Samozřejmě se bavíme o SWB, LWB mělo dokonce až 5215 mm.

Dovzdělej se :-) Je smutný, jak může diskutovat o autech někdo, kdo o nich nic neví.

https://en.wikipedia.org/…Jaguar_XJ_(X308)

Žij v iluzi, že sportovní je auto, co má 2,2-3,3 tuny a výšku 1,4-1,8 metru :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 11:50
Re: design
to mi povídej SAKRA JE SMUTNÝ si povídat s lidma jako ty co (nejen) o autech NIC NEVÍ :-O :D :-!

Já klidně přiznám že sem se u auta z 80tek splet = jo je to tak :*)

ale na rozdíl od (nejen) tebe MĚ NEpřekvapujou ty hmotnosti = ani další věci = no a tebe jo. Já sem lepší v současným a budoucím = ty v autě z před 35 lety konstrukcí 80. léta minulého století minulého tisíciletí
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 11:58
Re: design
Tak tak, radši budu jezdit v 25 let starým autě co má styl a charakter než v obtloustlý nový káře, co má po najetí 150 tis km 30x větší náklady, protože je to procpaný zbytečnou elektronikou a eko-kurví*ky a při výměně svíček a rozvodů se musí vyndat motor ven - a místo motoru to má motor ze sekačky s 10 turby.

To už uměl Artioli v roce 1990, narvat 4 turba na 3,5 V12 v Bugatti EB110.
To ste moc za 32 let nepokročili, drazí inovátoři :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 12:09
Re: design
Mě je fuk v čem ty = já se NA ROZDÍL OD no nejen ;-) TEBE NEdivím = změnám co na autech proběhly :D :-!

ať v motorech ať v pohonech nebo i s tou hmotností. A pindání o charakteru = no tak SI KUP AUTO S CHARAKTEREM https://www.autojournal.cz/…-stale-nejlepsi/ ale ne 35 let starý

a když na něj nemáš tak klidně auto z 80tek když na víc nemáš ALE NEŽVAŇ kraviny že takový se už nedělaj = jen na něj nemáš
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 12:23
Re: design
Přímovstřiky sem měl dva, twinturbo sazomet sem měl taky, 8.st automat sem měl taky, AWD sem měl taky. Sou to super káry - do 5-7 let stáří a 150 tis km.
Pak se začnou dít věci :-) :-) Sem rád, že už to nemam a zbavil sem se toho akorát včas.

Když sem byl u kámoše, měl na dílně 300C HEMI AWD s původním motorem, najeto 750 000 Km.

Až to najedeš s Lexusem nebo novým BMW, přijd, pobavíme se :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 12:37
Re: design
takže KLASIKA vOMEZENÝCH = všechno chápu (jen) PODLE SEBE a SVÉ zkušenosti = no jaký překvapení :*)

tak koukám že TI ASI už DOŠLO = že si blekotal a lepší auta sou = jen na ně nemáš. bavíme se TEĎ a já opravil nesmysl cos napsal TEĎ = a víš proč ho nepopíráš

750t. km mě nebere = dostal si odkazy na drtivě vyšší nájezdy daleko menších motorů (Nissan, Toyota ale i PSA) tos ZAPOMNĚL?
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 13:34
Re: design
Jasně, hlavně že Jaguar nemá 5 metrů vid, jak ses prve přel :-)

Ty nájezdy menších motorů - v podmínkách ČR - chci vidět na vlastní oči :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 14:36
Re: design
hele JAK TO že si to nepamatuješ?? Jeden z těch R4 byl = právě i z česka :-)

Jo asi o 15 sem ty 80tky podcenil = ale to(hle) NENÍ ZNALOST (ve smyslu CHÁPAT) to dneska najde dítě na mobilu během chvilky (a jo já se nepodíval). V12 s výkonem R3 není klad ale ZÁPOR

tvoje ZNALOST odpovídá (spíš) tomu VOPRAVIL ;-)

a protože JE SMUTNÝ POVÍDAT SI O AUTECH S NĚKÝM KDO NEVÍ ANI ZÁKLADY = tak víš sám proč

Hele to mělo takový ty šílený disky? A ne až tak skvělej podvozek ale BALÓNY = kolikátky tam sou?
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 14:42
Re: design
Kola sou origo Jaguar, dávala se různá dle výbavy a verze a trhu.

Nejlepší výbavy měl Daimler logicky a pro USA verze VanDen Plas.
Jsou to 16" 225/60 - normální profil na tu dobu.

V12 má proti R3 trošku jiný chod, asi 20x kultivovanější, má to plynulý zátah a nepotřebuje to hlavně TURBO :-) :-) A V12 v cestovních kárách nikdy nebyly primárně o výkonu, leckteré tehdejší V8 měly větší výkon jak V12.

Bohužel ty Jaguaří V12 sou náchylné na chlazení, a to zejména u sportáků typu XJS a pokud neměly kvalitní servis a majitele co se starali, je to spíš cesta k problémům a kasička.
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 14:53
Re: design
Origo byly i ty o kterých mluvím = já je snad zkusím najít :D

LOGIKA a ZNALOST (ve smyslu CHÁPÁNÍ) NEjsou tvá silná stránka = musíš používat VŠECHNY data (trochu uvažování https://cs.wikipedia.org/…/Troj%C4%8Dlenka to je ta ZŠ kde si nebral https://www.1zdar.cz/…-52-246-314-.pdf

při STEJNÉM (podobném) výkonu = je to přesně NAOPAK a napsal sem že JESTLI SE JEN NEVYTAHUJEŠ ŽE O AUTECH NĚCO VÍŠ tak ti to nemusím vysvětlovat = vypadá to...

NEpřeháněl bych to s tím výkonovým optimismem 80. let (v "běžných" autech = třeba typu tenhle Jag)
Ty to máš za ZNALOST takže možná (na rozdíl ode mne) dáš z hlavy od kdy ten V12 dělali
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 15:11
Re: design
Ano je to všechno naopak, R3 sou super mají sametový chod - proto měly a stále MAJI tříválce vyvažovací hřídel vid http://www.motorpal.cz/…zovaci-hridel-2/
Poví nám místní technický guru k čemu tam je?
:-) :-) :-) :-)

V12 u Jaguaru v 90. letech končil, nebot Ford už to nepovažoval za dostatečně perspektivní (spíš do toho nechtěl cpát prachy), když už musel zafinancovat vývoj nové generace motorů - právě těch AJV8, které jako základ používal i Aston Martin nebo americké vozy Lincoln LS a Ford Thunderbird poslední generace.
Nebot do té doby používané R6 už byly přežité a zastaralé a taky to v Evropě krom BMW už nikdo nepoužíval. A při absenci V12 logicky chyběl V8, který veškerá konkurence měla. A vyvíjet V8 a V12 současně, na to Ford neměl asi ani kapacity, ani prachy.

Poslední V12 v Jaguaru měl výkon 322 HP. Na rok 1997, atmosféru a bez vývoje posledních let stále velmi slušné. Existovala závodní verze motoru, se zvětšeným obsahem na 7,0 a výkonem 760 HP, to bylo DOHC a ladil to Tom Walkinshaw a jeho TWR, bývalý závodní jezdec a taky člověk co ladil závodní Jaguary anebo vlastnil i stáj Arrows F1.

Moje znalosti sou velmi dobré, neboj.
27. 10. 2022 15:24
Re: design
Sorry, ale XJ má 5 metrů odjakživa. Navíc to není žádný auto z 80tek. Je to model, který se už přes 40 let vyrábí. Takže stačí napsat. Jo promiň jsem se spletl. ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 15:34
Re: design
To sorry beru dál tam máš chyby = tohle (tenhle model) JE AUTO 80tek = vy2chápete DOST PODBNĚ ;-)

to JAKO JÁ moc https://www.auto.cz/diskuse/87378/1#… lidí ne UZNEJ :*) :D :-!

Ale jestli TY budeš dělat to co píšeš = ok. XJ míval těch ca 4.8m jako DNES ta Camry = to k tvému ODJAKŽIVA (ale řešíme FAKT KRAVINU každej ví jak moc rostou = i když v týhle diskuzi kupodivu dost lidí.. :-!

ale hlavně jde o to co sem napsal = jak s motorem tak hmotností
že VY2JAK1 si z toho vytrhnete ten svůj rozsah (oba stejně) je jistě náhoda

A já se ke SVÉMU omylu HLÁSÍM = vy 2 skoro nikdy ;-)
tady jde o HMOTNOST = no a za těch 35 let fakt vyrostla = a(le) nejen nesmyslně.

BLBOST je i ten podvozek (který na dobu nebyl určitě špatný a na těch balónech to jelo příjemně i před.. no už HODNĚ lety :D ale jsou lepší (nejen) viz odkaz
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 15:51
Re: design
Zeptej se webpajy, ten jezdil víc modelů Jaguaru než já (3); takže ti potvrdí že Jaguar podvozky uměl, ono už z té nízké výšky a nízké hmotnosti logicky pramení dobré jízdní vlastnosti.
XJR měl navíc tlumiče CATS, sportovní pružiny a ten podvozek ještě víc tvrdší. Další generace X350 měla navíc hliníkovou kastli, což bylo na jednu stranu super a na druhou prů*er, ale to je na delší debatu.

Jo a Kdybys to nevěděl s tím hřídelem - tak si můžeš počíst
https://www.portalridice.cz/…zuje-motor-3-dil

"A tak se podívejme na tříválec. Na první pohled by to mělo být lepší. Ale pak začneme pootáčet hvězdicí s hroty pootočenými o 120° a zjistíme, že vlastně jde o těžkou asymetrii. Nejsou žádné protilehlé síly, které by se alespoň částečně vyrušily. Proto jsou s tříválci takové problémy. Vyvážit jejich frekvence I. a II. řádu se dá prakticky jen přes vyvažovací hřídele, jenže to jde zase proti smyslu používání tříválců, tedy menší a levnější zástavbě."

Motor jak víno, že jo :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 16:06
Re: design
ad1odst. tvoje zpracování info je katastrofa = já a) říkám že je to dobrý podvozek JEL JSEM! a pája je VELMI ŠPATNÝ hodnotitel = je tu SEZNAM věcí kdy došel k OPAČNÝM závěrům (než testy + MOJE znalost = a tvrdí že ON má pravdu... a Vaculík je blb atp:) takže JEHO FAKT NE!!! NEumí posoudit = někdo pro to má cit, pája NIKOLIV


jde furt jen O TVÉ NEZNALOSTI a NECHÁPÁNÍ viz (pro tebe) paradoxy. Jako tuposti co na mě zkoušíš s hřídelem. To ví zase každej BLB co se trochu zajímá = ale už to na 100% vypadá ŽE TY NETUŠÍŠ KDE je TEN PROBLÉM že radši R4 místo V12
prostě DETAILY DROBNOSTI jak machruješ znáš = ale tam KONČÍŠ

Jo motor jak víno = když používáš mozek a ROZUMÍŠ tomu = což ty zjevně moc ne;)

my se NEbavíme o motorech z ca stejné doby a zhruba odpovídající svým výkonem svému objemu a počtu válců = to víš to je ta hlava. a pak nejen TY ZÁKLADY co tady ukazuješ JÁ UMÍM 2x2 a sem TAK CHYTREJ že i 2 na druhou (umíš ne? ;-) ) ale o dopadu na auto

TO je TO co tu říkám o elektromotory poháněném autě = které zvládá v milisekundě vektorování točivého momentu na každé kolo = ale to už je vyšší dívčí = a tam už ti to nejde
27. 10. 2022 17:15
Re: design
Proč házet perly sviním? Proč nabízet pecorino někomu, kdo žvatlá, že nejlepší sýr je tofu? ;-)
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 18:59
Re: design
Vlastně máš pravdu, debata s některými lidmi, co maj svojí pravdu a brilatní tech. znalosti je ztrátou času :-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 21:00
Re: design
ano NAPROSTO JEDNOZNAČNĚ ano https://cs.wikipedia.org/…ger%C5%AFv_efekt

ty SE NEMŮŽEŠ dostat výš já tě NEMŮŽU dostat na svou úroveń = ode mě FAKT BLBÝ protože já (na rozdíl od tebe) tu teorii znám
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 15:57
Re: design
Tak tak, X300 měl 5024 mm, XJ40 měl 4989 mm a staré XJ Series I-III měl 4813-4947 u SWB. LWB logicky vždy delší.
Takže ano, mimo Serie I to mělo vždycky v podstatě 5 m.
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 16:14
Re: design
no a PŘESTAŃ se točit na nedůležitém = to sme PROBRALI já sem auto z 80tek mírně podcenil = přestřelil to ryccardo co napsal ODJAKŽIVA

ale jde o HMOTNOST to je PODSTATA = a u téhle (dle všeho povedené) M2 je ta hmotnost LOGICKÁ = viz dřív v diskuzi

že o další dekádu a půl dřív byl podobně těžký větší Jag TAK ZNALÝ jako ty taky jistě ví důvod = já jo abych tě namích, když tak trapně machruješ že se vyznáš a vono základku máš zmáklou a za znalost (a neznalost) bereš rozměr auta z 80. let minulého tisíciletí (a JO ZMÝLIL sem se = holt nejsem to školní dítě co to do pár vteřin vidí v mobilu NEkouk sem se) a já spíš znalost konstrukce aut

takže přes webpájovskou úroveň pindání o motorech a PRYČ od jeho "cítění" jak co které auto = vychází mu to (až) POZORUHODNĚ jinak, příčinu radši nechci znát :-)
TY VÍŠ proč je lepší menší motor = a JEDNOZNAČNĚ? proč jsou lepší elektromotory (nejlíp třeba 3 jako má např. https://www.auto.cz/…-761-koni-145985 ) a na to si prostě spalovák neškrtne = nemůžeš JEN brát počet válců a objem JE VÍC. to platilo v dobách toho pana HYANa dneska sou prostě televize JINÝ než za jeho mládí

Hele hrdino neodpověděl si (ani na jedno vlákno) https://www.auto.cz/diskuse/87267/1#…
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 19:01
Re: design
Jasně, auto z 80tek vyráběný v letech 1997-2003.

hele, Felda je taky auto z 80.tek a v podstatě i jedničková Fabie, protože starý 1,3 a 1,4 motor je pořád konstrukčně z roku nebreč a Felda je překarosovanej Favorit vid. To samý Ford Crown Victoria a dalších cca 3000 aut :)

To nemá cenu, s jistými jedinci debata nikam nevede.

Prostě R3 je stejně kultivovaný jako V12 a vyvažovací hřídel je tam pro okrasu, aby ten motor víc vážil. A u V12 jich musí být 10, aby byl stejně kultivovaný jako R3.
Máš pravdu, Lojzo

:-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 20:52
Re: design
hele to už PŘEHNÁNÍŠ i na svůj rozsah NEZNALOSTÍ
https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XJ#… je to auto z 80. let = ty máš teda tenhle https://en.wikipedia.org/…Jaguar_XJ_(X308) poslední facelift?

prosim tě NEOPAKUJ tupej lojzo ty dětský blekoty o kultivovanosti = znám i JAG R6 i V8 a taky ty R3 = ale VO TOM TO NENÍ !!!

Logicky dneska na výkon dřívějších V8 nebo V12 stačí daleko menší objemy a počty válců = a tak je to ve všech oborech SI ULTRA NEználek, že to neznáš? Jedno jestli rychlost procesorů rozlišení tv atd.

no a ten stejnej výkon z menšího = umožňuje LEPŠÍ POSTAVENÍ AUTA = ale to už sme v znalostech na který furt dokola NEREAGUJEŠ

Příklad k tv nebo čipu jakžtakž sedí TUPCI TUPÝ přirovnávaj k sýru = fakt asi v sebepřesvědčení KDYŽ NEVÍM VO ČEM MLUVÍ = to bude blbej von = to sou tyhle lidi https://www.stream.cz/…-nemine-64477307

Protože ti nikdy nic nedojde na 1 dobrou a často ani po opakování = tak polopaticky TY KYDY o vyvažovacích hřídelích atd. TO VOLE ZNÁM DESETILETÍ = nebuď trapnější než je nutný. ZOPAKUJU mluvíme o věci LEVEL NAD tím co tu furt blekotáš = a ty vždy reaguješ HELE JÁ VÍM ŽE 1+1=2 a to TY URČITĚ NE :D :-!
Avatar - Barrichello
28. 10. 2022 09:53
Re: design
Dnešní motory maj vyšší výkon díky turbům, přímému vstriku, VVT a pár dalším fičurám, které v 80 v běžných autech nebyly, v 90. už ale věci jako VVT a proměnná délka sání atd naprosto běžně. Zbytek je furt to samý - OHV nebo DOHC, to už se dělá desítky let, rozvody řetez nebo řemen, klika, vačka, ojnice, písty, válce, blok, ventily, svíčky, cívky, sání atd

Ne všechny inovace sou super, třeba takový výřivý klapky vid, to je věc. Když budeš chvíli googlit, najdeš tak 20 000 motorů, kde se ty výřivý klapky ulomily, vletěly do sání a motor PAPA.

Ale hlavně že je to inovace. :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 10. 2022 10:46
Re: design
Furt SE MOTÁŠ V KRUHU svých (omezených) znalostí

hlavně teda (omezeného) chápání = svět je jinde, jen tobě to (zatím?) nedochází a PROTOŽE to nechápeš tak to zpochybňuješ a vysmíváš se A TAK TO BYLO V CELÉ LIDSKÉ HISTORII = nejsi žádná výjimka :*)

Já nic nemám proti V12 (ta neteta měla i W12 = v Bentley a nic moc podvozek) ale prostě tenhle motor ve videu je dál (a JE FUK jestli to tvá hlava chápe nebo jí to dojde za čas, nebo nikdy) https://fdrive.cz/…prvni-dojmy-9002?…

https://www.novinky.cz/…00-koni-40407092

už sem to psal a (zatím = uvidíme) se mi moc líbí i https://autobible.euro.cz/…ovku-da-za-27-s/ to co FURT OPAKUJU a ty se FURT NECHYTÁŠ je realita že TOHLE s V12 nedodokážeš = a nemyslim 0-100 :-)
Avatar - Barrichello
28. 10. 2022 11:03
Re: design
Svět je jinde tím, že na R3 nandáme 4 turba a dostaneme super mega litrovej výkon.
Jasně.

Tak si ten svět užij - my o něj nestojíme.

My, co máme rádi velké motory dostaneme stejný výkon z V8 co má 6-7 litrů. Bez turba s mnohem vyšší spolehlivostí, nebot motory s litrovým výkonem nahnaným na hranice možností fakt spolehlivostí neoplývaj. Můžeš tu lhát že jo, zkušenosti lidí ty auta servisující sou naprosto jiné.

Jak ses mohl dočíst na příkladu toho závodního V12 od TWR, litrový výkon jde vyždímat ze všeho. 760 HP místo 320 je docela rozdíl, ale problém je, že ten motor s 760 dá 5 závodů.
Ten s 320 dá 600 000 km :-)

O Zvuku, kultivovnalosti chodu, jednoduchosti techniky atd vůbec nemluvě.
Avatar - Hammunasakra
28. 10. 2022 11:09
Re: design
víš místo TLAČENÍ svých STARÝCH (pro někoho jistě NADprůměrných = ale nezkoušej to na mě;) ZNALOSTÍ = pro jistotu zopakuju STARÝCH ZNALOSTÍ = stačí psát:

svět mi UJEL co se to děje NECHÁPU chci (dál) všechno postaru

Já nic nemám proti V12 = jen (na rozdíl od tebe) holt vím co proč umí ty 3 elektromotory (menší efektivnější schopný dát auto to co sebelepší V12 apod. NE = to https://cs.wikipedia.org/wiki/Princip

že už do (tak celkem radikální) ZMĚNY nejde starobní důchodce https://www.auto.cz/diskuse/87267/1#… se dá pochopit. Kolik (že) je tobě?

ad ZVUK to si už ze mě děláš fakt asi ..del = hele ZNÁŠ NĚKOHO kdo se věnuje (zrovna právě) ZVUKu = víc než já? :-O :*) :D :-!

Takže doporučuju (snad nic lepšího sem neslyšel) https://www.hifi-voice.com/…sta-dreamplay-xc
Avatar - Barrichello
28. 10. 2022 11:25
Re: design
Jinak k pokroku - auto má nikasilové vložky válců, což bylo tehdá děsně módní a použvalo to i Porsche a BMW atd. Dlouhodbě používáno u závodních aut, pro lepší parametry než klasicky vyrábené válce.

Pak se od toho začlo upouštět, protože nízká kvalita paliv mimo Evropu v té době (1995-2005), zejména USA + Asie + exSojuz způsobila, že sirnatý benzín ten nikasil rozežral a motor byl KO (ztráta komprese atd)

To máš další příklad toho, že "pokrok a inovace" ne vždy znamená reálné zlepšení. A že co funguje v závodech, nemusí fungovat v běžné realitě.
Avatar - Hammunasakra
28. 10. 2022 11:33
Re: design
Vidím že se snažíš PRODAT SVÉ znalosti = no já mám koule, proto sem napsal NADprůměrné ;-)

Ale taky že se točíš v kruhu = a že u starobního důchodce (při všem respektu pan Hyan) to že už nechce (nemá to smysl = obměna na BEV bude trvat desítky let = celosvětově třeba století) začínat něco nového = DÁVÁ SMYSL

JESTLI si chodil do ZŠ (a neučil se tam to co my ostatní https://www.1zdar.cz/…-52-246-314-.pdf ) v letech KDY SI TVRDIL = tak bys na sobě měl máknout, i když v poho dožiješ s JEN ropákama a svět "ve všem co dělá auto autem z https://cs.wikipedia.org/wiki/Princip lépe postavenými auty" můžeš taky UŽ VYPUSTIT

Jen je SMUTNÝ KOLIK ENERGIE neznalí nevzdělaní zpátečníci = věnují BOJI PROTI tomu že svět přechází na (např.) novej typ televizních obrazovek nebo zesíků atd.
TY můžeš ve svých historických ojetinách = dojezdit až do věku pana HYANa
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 11:24
Re: design
Ještě že máš ten GR-Yaris vid

ŽE 98,5% všech vyrobených Yarisů má jinak max 125 HP, nezájem vid.


https://en.wikipedia.org/…ta_Yaris_(XP210) - max 125 HP

A camry v té době mohla mít 197 HP https://en.wikipedia.org/…ota_Camry_(XV20)


:-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 11:56
Re: design
ty to FAKT NEchápeš = viď ;-)

tak si tam dosaď nějaký 4válce, když nechceš 3válec https://www.auto.cz/…tyri-lidi-133549

když napíšeš co mívala tehdy nějaká Camry = je to (zase opět) jako JÁ NECHÁPU v komplexu = JEN VOMEZENĚ jednotlivosti :-(

a já ti na to řeknu: Já VÍM bariku, já přece VÍM jak ti to (ne)myslí. A protože si už starej vopelichanej pro ruSSkej SSvoloč = = = takže to znamená že https://www.csfd.cz/…-nebude/prehled/ což byl docela fajn film což se o tvým fanatismu PROTI EUroatlantický civilizace (co dál popíráš = zdraví tě https://www.databazeknih.cz/…a-upadaji-427563 tyhle lidi máš NEpopírat ale POSLOUCHAT ;-) říct nedá

VÍM CHÁPU že to PŘESNĚ OBRÁCENĚ (vaculíkovo pravidlo) je daný HLUBOKOU NEZNALOSTÍ ale i tak JE TO HNUS
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 11:59
Re: design
jsi opět nahlášen - propagace SS, politika, urážky, zesměšnování :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 12:05
Re: design
jsi furt BONZÁK = vzpomínající na socialismus = citující zde (už SE BOJÍŠ viď UŽ si vopatrnej :D :-! ) léééééta RUSKÝ DEZINFOMRAČNÍ WEBY

ZPÁTEČNÍK tvrdě PROTI EUroatlantické civilizace (s BONUSem, že popíráš že něco takovýho existuje :*)
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 12:12
Re: design
Nahlašuji naprosto všechny, dneska už 10 lidí :-)

Když žádná politika, tak NIKDO.

CÍLEM, JE ABY POLITICKE KECY USTALY, NEBO STE BYLI VSICHNI SMAZANI!!!
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 12:18
Re: design
jsi tělem duší chováním PRAVÝ KOMUNISTA = bohužel i názory a ZNALOSTMI :-!
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 12:26
Re: design
Moje znalosti o britských, amerických a ruských autech sou tak 40x větší než vás všech tady dohromady.

A opravil a vylepšil sem si na tom vlastnoručně tak 5x tolik co průměrný člen ACZ.

Na ostatní kraksny se jaksi bohužel nespecializuju.

Takže mě tešilo, ZELENY POKLADE
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 12:31
Re: design
to VOPRAVIL možná = nepřu se :-!

to 40x to ti nevim = teda SAKRA že VÍM :-O :D
možná v tom VOPRAVOVÁNÍ = se nepřu ;-)
no a PROTO si ***ej jak ti svět utíká = jó už není jako v 2. polovině 80tek která se ti tak socialisticky líbila. Ani ty auta už nebudou takový jako bejvaly = budou ve všem co dělá auto autem lepší = a ty budeš v tu chvíli vědět o autech 40x míň než (třeba) já. PROTO si TAK MOC křečovitě zoufale PROTI :*)

to že lidi chápou další souvislosti a i moderní auta a nejen ojetiny = neznamená že sou ZELENÝ

možná ten POKLAD :*)
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 12:46
Re: design
Všichni co dělaj auta a opravdu jim rozumí říkají, že nejlepší doba co se týče kvality aut byly 90. léta, hned pod nima 80ky a co se týče designu nejhezčí 60.léta (globálně). I když design je samozřejmě věc vkusu, někdo rád obliny, někdo hranaté.

Zajímavé ale je, že se na tom shodne tolik lidí napříč značkami.

Moderní neznamená vždy lepší. Spolehlivější, lépe vyrobené ani kvalitnější materiály. Dneska spíš přesně naopak.
27. 10. 2022 22:20
Re: design
Jedinej bonzak jsi tady ty.
28. 10. 2022 08:42
Re: design
Vubec nic me nese re. Jen nesnasim udavace. Bud si ale vedom ze takovi lide vetsinou nemaji peknej zivot. Ono se jim to vetsinou vraci ;-)
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 11:34
Re: design
A dokonce sem se nesekl, je to nižší. XJ 1300 mm výška a nová M2 1402 mm a k tomu těch krásných 1730 kg.

Sport car jak svi* :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Paradoxy doby, že drazí kolegové - když je sportovní auto těžší a vyšší jak o 420 mm delší luxusní limuzína 00. let s motorem V8 k tomu navíc, at ZIJE POKROK :-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 11:46
Re: design
TOLIKA příspěvky psát JÁ SEM BEZ MOZKU rozhodně NEUMÍM si dát věci do souvislostí = je neefektivní bariku a pokrok je právě o efektivitě (bys věděl kdybys do školy chodil = stejně jako že je https://www.youtube.com/watch?… nebo co znamená dekáda ;-)
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 11:53
Re: design
Pokrok v tom, udělat auto o 365 kg kg těžší, 244 mm vyšší, s řadovou šestkou , na kterou narveš turba je k smíchu.

To umí cvičená vopice z Tramtárie, na tom nic pokrokového není.
https://en.wikipedia.org/…W_7_Series_(G70)

Pozdravuju hochy z Mnichova a že si to můžou narvat do zádele. Nikdy ty luxusní limuzíny dělat neuměli, Jaguar měl navíc vždycky výrazně lepší podvozek. A nevypadala to jak tuctová nudná šed.
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 12:03
Re: design
Víš já v něm jezdil = ŠOKovanej? :-O :-!

ale TY NEchápeš vo čem JE PRINCIP = si zaseklej názorově (soudruzi Jakeš Čuba) taky v těch 80tkách. No to radši ten starej Jag :-)

ale to NIC NEzMĚNÍ na tom nechápání hmotnosti nebo výkonu motorů = nebo i NUTNOSTI co tebe ne ale VŠECHNY DĚTI světa učili https://www.1zdar.cz/…-52-246-314-.pdf a ty STEJNĚ jako tady nechápeš VO CO GO ty motory a hmotnost = tak necháš co tě učili na tý ZŠ

tak radši říkáš MĚ TO NEUČILI = a si TAK MOC zaseklej názorově v době z který je náhodou tenhle Jag (2. polovina 80tek) že mi nesedí tvý tvrzení KDY si chodil do tý ZŠ (na základě čeho se mi poslal UČEBNICI z roku kdy si to tam TEORETICKY chodil = a vono tam vo ropě bylo :-O ;-)

vzhled u auta nic proti = ale někdo holt dá na techniku = v tomhle případě dost na https://www.autonews.com/…mic-vehicle-ever

tvrdil si že si na ZŠ chodil tak to zkus = každý auto nižší spotřeba = o KOLIK VÍC je ruSSák v ***i? :-!
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 12:11
Re: design
Ty motory jsou furt stejný jak v 90. jen ta to narvali přímý vstřik, DPF a hlavně ty turba. Okradli kvalitu materiálu,řetězy rozvodů sou ve skutečnosti řetízky a proto se všechny nový auta po roce 2010 tak úžasně sypou.

Narvat na motor Turba umí i Hennessy a udělat dostat z auta co má v sérii 550 HP třeba klidně 1000 HP :-)

To umí s prominutím každý pitomec.

to není pokrok, zkus se dovzdělat v konstrukci motorů a popívdat s lidma, co auta servisují 20+let a za rok jim projde rukama třeba 3500 aut.
Já takový lidi znam.
Denně mi vypráví, jak pokročila kvalita :-) :-) :-)
Ve 140 tis prasklý rozvody, zakarbovaný motory, zadřený klikovky, vylítlý ojnice, spotřeba oleje 2,8 litru na 12 000 km, URVANÝ ŠROUBY z přestavovače vačky, u BMW slavný Vanos vid, to je pecka věc a další věci.
80% auta MADE IN (or engineered) GERMANY nebo FRANCE, holt kvalita. :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 12:21
Re: design
zase ti tam PŘEVLÁDÁ IDEOLOGIE + to tak lidi mívají ZDŮVODNIT si TO SVÝ = v tvým případě STARÝ :-!

motor NENÍ o počtu válců ani objemu = UŽ JSME TO PROBÍRALI a DOSTAL SI ODKAZY = to NEMÁ vliv na životnost (nájezd km). Použiju citát:

DOVZDĚLEJ SE :-) JE SMUTNÝ JAK MŮŽE DISKUTOVAT O AUTECH NĚKDO, KDO O NICH NIC NEVÍ
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 12:27
Re: design
Bohužel se naprosto tragicky pleteš :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 12:28
Re: design
no SLUŠNĚ SES zase SHODIL :yes: :*) :D :-!

takže odkazy ZMIZELY z paměti?
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 12:21
Re: design
zase ti tam PŘEVLÁDÁ IDEOLOGIE + to tak lidi mívají ZDŮVODNIT si TO SVÝ = v tvým případě STARÝ :-!

motor NENÍ o počtu válců ani objemu = UŽ JSME TO PROBÍRALI a DOSTAL SI ODKAZY = to NEMÁ vliv na životnost (nájezd km). Použiju citát:

DOVZDĚLEJ SE :-) JE SMUTNÝ JAK MŮŽE DISKUTOVAT O AUTECH NĚKDO, KDO O NICH NIC NEVÍ
27. 10. 2022 14:02
Re: design
Není problém narvat na motor turba. Problém je sladit tu jednotku tak, aby reálně fungovala. Zážehové motory BMW s turbem minimálně v poslední generaci mají krásnou reakci na plynový pedál, dá se nádherně dávkovat výkon a to spousta jiných neumí ani u fabricky přeplňovaných jednotek, natož u tunerů.
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 19:31
Re: design
Problém je ten , že už to lidi uměli před 30-40 lety a tady se to vydává za Pokrok :)
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 20:58
Re: design
problém si ty nebo pája nebo ryccardo = viz já 20:52 poslední odstaveček

TO JE TEN PROBLÉM = vaše nezdravý sebevědomí = no viz https://www.stream.cz/…-nemine-64477307 to jhttps://cs.wikipedia.org/…ger%C5%AFv_efekt

ale možná díky tomu chápeš, že to co je dnes https://elektrickevozy.cz/…rekord-v-dojezdu tak za čas i dostupnější auta

A to Lucid neni zas tak šíleně drahej = tam je TEĎ zlom v poměru výkon(y)/cena = podívej kolik musíš přidat abys měl jen o pár koní víc https://fdrive.cz/…vera/specifikace
Avatar - Barrichello
28. 10. 2022 09:48
Re: design
My sme s těmi auty aspon něco najezdili, narozdíl od kecalů co maj v garáži škodovku a mondeo, ale dokážou se bavit zarytě i o Ferrari, který viděli 3x v životě z 10 metrů :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 10. 2022 10:39
Re: design
Nojo Ferrari = to ti vysvětlila už (ne)teta Kylie (pár jich měli, párkrát byla i ve fabrice) že to NENÍ takovej zázrak = jak (š)moulové jako ty myslí ;-)

že FAKT LEPŠÍ byl ten https://www.auto.cz/diskuse/87267/1#…

tyhle dětský pindy = musíš zkoušet na někoho POD svou intelektuální úrovní = snad někoho najdeš :*)
Avatar - Barrichello
28. 10. 2022 10:41
Re: design
Těch Ferrari bylo za celé roky vyrobeno stovky modelů, takže záleží jak které.

Na zbytek nemá cenu reagovat. Všichni sou hlupáci, jen ty si letadlo. Víme. :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 10. 2022 10:48
Re: design
Ne = si dál ÚPLNĚ MIMO = slušně NECHÁPEŠ vo čem je řeč. A teď vtip (osud miluje černej humor) PROTOŽE viz ty 9:48 ;-)

trapnost o hlupácích a letadlech = nemá asi cenu komentovat. Beru jako důkaz že TI něco v hlavě bliklo :-!
Avatar - iudex
27. 10. 2022 10:32
Re: design
Je to platforma M3/M4 (komplet podvozok a hnacie ústrojenstvo), takže sa nedá čakať, že to bude zázrakom o dva metráky ľahšie. nerozporujem, že 1,7 tony je pre malý športiak dosť, ale zober si to tak, že dnes má kompaktný hatch so štvorvalcom takmer toľko isto, konkrétneA45AMG má 1660 kg (!). Kto by to povedal na malý hatchback?
Avatar - iudex
27. 10. 2022 11:08
Re: design
Zbytočne reaguješ, Mr. Vizjá. ;-)
27. 10. 2022 17:20
Re: design
Však se podívej kolik váží Emira...a to je Lotus. Obecně tloustneme ;-)

Na druhou stranu chceme s těmi auty jezdit často, bez omezení a univerzálně. Jaký je pak rozdíl ideálně ukazuje třeba "A Massive Hunt" Grand Tour 2020 ;-)
Avatar - speedfred
28. 10. 2022 15:30
Re: design
Áno, aj u Lotusu som bol nepríjemne prekvapený váhou.
Nehovorím že súčasná M2 bola lahkonohá baletka ale tá váha je už fakt za hranou u nových áut. Potom robia zase CS/CSL či čo ale keď už je základ taký tak to není dobré.
Však ty to vieš najlepšie.

Za mňa by bola asi fajn Supra 40i a MT.
26. 10. 2022 19:53
M Performance díly...
...za mě ok, snad až na ty vopičárny na lemech blatníků.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pradeda777
26. 10. 2022 20:35
Výfuky???
....které jsou správné?????????? :-O
Rozbalit vlákno
2
27. 10. 2022 00:00
Re: Výfuky???
Ty vodorovně standardní, ty šikmo uprostřed M Performance, řekl bych.
27. 10. 2022 08:23
Re: Výfuky???
https://www.caricos.com/…1920x1080/4.html
když jsem to tehdy viděl, měl jsem záchvat smíchu. teď se tím inspirovalo BMW
Avatar - Emel
26. 10. 2022 22:34
Hmm
to je jak vod hondy...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 08:04
Re: Hmm
Trochu jo ale docela pěkný = u mě (technicky) super (vzhledově) dobrý (celkově) líbí
Avatar - iudex
27. 10. 2022 10:22
Re: Hmm
Presne tak, presne štýl Hondy spred 5 a viac rokov, táto vytunená M2 je duc***u sestrou minulého Civicu type R. Honda sa chvalabohu zbadala a tento hranatý tramsformer-štýl opustila, no a BMW akoby ho našlo. 8-s
Za mňa proste celé zle, už základ je ťažko stráviteľný, ale toto je čistý tuzing. Krídlo á la fast&furious, samoúčelné lištičky a polepy...
No a problém je, že keď sa to bude predávať - čo sa bude - BMW si to nesprávne vysvetlí tak, že sa to predáva, teda sa to asi ľuďom páči a nové bavoráky pôjdu týmto smerom. Pritom M2 sa bude predávať, aj keby vyzerala ako Ssangyong, lebo proste technicky je to špičkové auto a jediné svojho druhu a petrolheadov hľadajúcich v danej kategórii je to v podstate automatická voľba.
EDIT: sranda, slovo duchovný v lokáli sa považuje za vulgarizmus (duch.o.v.n.o.u).
27. 10. 2022 12:14
Re: Hmm
Mě se to nelíbí v základu, ale tohle je tak praštěné, že bych řekl ano. Ta přehnaná ztřeštěnost k M2 sedí, nikdy bych si nemyslel, že to napíšu. Váha je opravdu nemístná, ale spíš závisí na tom jak se bude řídit.
Avatar - pradeda777
27. 10. 2022 17:02
Re: Hmm
Mě se M2 líbí s těmi M Perfomance parts. Hlavně 3/4 pohled zezadu. Výfuky i ty polepy. Až na ty lištičky u blatníků. I ten zadní spoiler ala Honda je cajk. Ale to su já.... :-! Jen zepředu ty hranaté nádechy nemusím. Jak to mohl managment podepsat nikdy nepochopím...asi měli pilno těsně před polední přestávkou.... ;-\
Avatar - speedfred
27. 10. 2022 17:54
Je to možné
aby tý dvaja dokázali takto zadr.bať diskusiu?
ACZ-politika. Mali by ste spraviť nový web.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 18:56
Re: Je to možné
A diskuze o politice vidíš přesně kde? :-) A líbí se ti sportovní BMW co váží víc jak luxusní limuzína z roku 2003 a ještě je dokonce i vyšší?

Tak pokud jo, tak si to UZIJ :-) :-) :-) Aby ses nedivil, až tě s tríválcovým hatchbackem z roku 2022 trhne v zatgáčce něcco z roku 1980 co je čtvrt tuny lehčí a o půl metru nižší :-) :-) :-) SWAPNOUT výkonnější/potunit dobový - motor do takovýho káry umí i Franta Vomáčka z vedlejší Lhoty. Udělat lehkou a obratnou a nízkou káru už dneska mimo supersporty ale neumí nikdo.

PS: všechno co za něco stálo - bylo už VYROBENO :-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 21:09
Re: Je to možné
ad PS: nemusíš furt opakovat SEM STAREJ ROZHODNĚ MÝ MYŠLENÍ VĚCI MI UTEKLY = tak SI to RADŠI VYSVĚTLUJU ŽE VŠECHNO CO NECHÁPU = JE ŠPATNĚ ;-)

Lehká obratná nízká kára (ne supersport neni problém) mikesus má objednanou https://www.autohled.cz/…-prevodovka/7775

Kolega https://www.auto.cz/…edine-ale-134259

Ty se hádáš že tohle 17 let vyráběný https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XJ#… neni začátek v 80. letech + ptal sem se KDY ZAČAL ten V12 je to furt stejnej (základ) někdy od začátku 70tek?
Avatar - Barrichello
28. 10. 2022 09:47
Re: Je to možné
X308 samozřejmě vychází z 300 (kromě motorů a převodovek, ty sou kompletně jiné) a to vychází z XJ40, ale od doby XJ40 na těch autech bylo uděláno tolik změn, že se nedá říct že je to auto z 80. let.

Resp. pak se dá o některých aut z 80 let říct, že sou z 60.

Jedna Toyota, to je širokej výběr. Ta Supra už je mnohem dražší a mimochodem stejně vysoká jak ten Jaguar. Takže XJ je vlastně sportovní kára vid. Ostatně britové tomu říkali Sport Saloon, ale to si budeš nejdřív muset nastudovat význam :)
Avatar - Hammunasakra
28. 10. 2022 10:53
Re: Je to možné
(použil sem) jen TVŮJ ODKAZ :*)

hele CO si nepochopil, že XJ znám jezdil sem, ne zas tak moc nějakej tisíc km ale ZNÁM

tvá touha NADŘADIT svý znalosti nad mý = je fakt trapná = tenhle PRINCIP když blb něco ví a domnívá se že když PRO NĚJ je to znalost (případně NOVÁ znalost) tak to nikdo jinej na světě neví = to je FAKT trapně TRAPNÝ :-O :*) :D :-!

Ne bariku NIKDY v životě sem nečet žádnej Autocar apod. nikdy Nikdy NIKDY :-!
Avatar - Barrichello
28. 10. 2022 11:00
Re: Je to možné
Problém je, že čtením Autocaru nezískáš zkušenosti jako když se bavíš s lidma, co ty auta jezdí 20 let nebo s nima jezdíš sám.
O V12 sem v Mlékojedech krásně debatil s klukem, co má Daimlera a ty motory umí servisovat a pěkně sme si o všem popvídali a člověk se dozveděl spousty nového.

To v Autocaru a Motortrendu a Jalopniku či kýho vejra ale faakt neajdeš. Ani ve videu Douga DeMuro, tam se dozvíš kde je páčka kterou se otvírá kufr, ale nic o kvalitě motorů, servisních věcech atd.
Avatar - Hammunasakra
28. 10. 2022 11:05
Re: Je to možné
ten Autocar bylo na TUPÝ MACHROVÁNÍ že nevím = si koukám (taky) nepochopil :*)

no a naběhl sis (odkazem) sám (tady němčina) https://de.wikipedia.org/…wiki/Jaguar_X308

a FURT SE TOČÍŠ V tom KRUHU = svého světa ("umí servisovat a pěkně sme si popovídali" :-)

No a já svém REÁLNÉ ZKUŠENOSTI s mnoha Ferrari = když už máme příspěvek se souhrnem KDE JAK V ČEM KOLIKRÁT si Barik naběhl na (sám sobě nastavené) vidle
Avatar - Barrichello
28. 10. 2022 11:14
Re: Je to možné
Zvládáš číst?

čím sem si naběhl odkazem? Dole sem ti psal, že X308 je facelift X300 a ten že vychází z XJ40.

Ale pokud tobě a autorům německého verze na wiki neuniklo, tak XJ40 má trošku jinou kastli, úplně jiný interiér, naprosto jiné motory a převodovky. A jinou elektroniku. Tak co nám zbylo? Část podvozku a část kastle - to je auto z 80. let jak vyšitý. Jasně.

Takovýchle aut ti najdu 1000 když budu chbvíli hledat. Kdo by pořád dělal auto od základu jiné, 100% odlišné, když ten zdravý základ funguje a není na tom co vylepšovat.
Zejména když Ford šetřil kudy mohl a cpal tam věci jako plastové napínáky nebo vodní pumpu s plastovýma lopatkama, tak ti budou financovat auto, co bude 100% odlišné od XJ40. A za situace, kdy byl Jaguar ve ztrátě.

HAHAHAHA.
Říct to tehdá účetnímu a manžerům Fordu, že chceš od základu jiné auto - umlátí tě šanonem a pošlou do cvokárny. Zkus zapojit mozek, když něco píšeš.
Avatar - Hammunasakra
28. 10. 2022 11:17
Re: Je to možné
Zvládáš chápat? TO sem napsal na začátku :-)

Je to auto z 80. let = tečka konec (že pak faceliftované a NE celé roky stejné = no to SNAD NEmusíme rozebírat ;-)
Avatar - Barrichello
28. 10. 2022 11:18
Re: Je to možné
To byl teda brutální facelift, asi takový, že víc faceliftované auto na světe NEEXISTUJE :-) (cca 65- 70% věcí naprosto odlišných u X308 vs XJ40). Z pohonného ústrojí je stejná snad akorát zadní náprava :)
Avatar - Hammunasakra
28. 10. 2022 11:27
Re: Je to možné
Woow = tak kluk NEMÁ KOULE

když se v těch autech tak vyznáš, tak 65 nebo 70% to je VELKÝ ROZDÍL

a si moc rychlej zase sem EDIToval a zase.. :D :D

TAKŽE: víš bariku s tím F-errari a ty teď (fakt zoufalý) argument o F-ordu (tady https://www.autoforum.cz/…za-vymenu-oleje/ ti taky splní hodně přání ale o to fakt NEŠLO = zkus se vrátit = jo SÁM sis vytáhl FERRARI VIDLE a NABĚHL si na ně) to už je VELKÁ křeč!
Chápu že moc lidí co byli (opakovaně) ve Ferrari továrně neznáš = musíš holt HLEDAT = hledat viz já (poslední odst) 10:39

EDIT najdi koule a reaguj https://www.auto.cz/diskuse/87267/1#…
Avatar - Barrichello
28. 10. 2022 11:33
Re: Je to možné
Jelikož se orientuju na lidi, co dělaj do amerik a britů + servisují běžná EU auta (nebot mimo specalisty a veterány je servis těchto aut sám o sobě neuživí, při počtu těch aut v čr) + sem tam nějakého japonce typu Mazda, Lexus, Toyota, tak samozřejmě logicky neznam moc lidí kolem italů.

Mam nastudováno nějaké věci kolem Maserati, nebot sem svého času chtěl kupovat Quattroporte, ale jinak se v této komunitě lidí nepohybuju.

Takže ano, neznam moc lidí co byli v továrně Ferrari.

Vy zas třeba neznáte lidi, co byli v továrně Aston Martinu, Jaguaru či TVR. Já ano. Každej známe někoho.
Avatar - pradeda777
28. 10. 2022 12:09
Re: Je to možné
Co kdybyste si s Hamunou založili něco podobného jako je Soukupův Barrandov TV? :-!
28. 10. 2022 13:25
Re: Je to možné
soukup a agáta :yes:
Avatar - speedfred
28. 10. 2022 15:31
Re: Je to možné
😂😂😂😂 Barík má k autám aspoň niečo, ale Hamuna (aj tak HL) totálne nič.
Avatar - Barrichello
28. 10. 2022 18:54
Re: Je to možné
Tak já těmi auty reálně jezdím, menší věci si opravuju sám (a nejen sobě) a halvně sem toho na těch autech tuny vylepšil instalací dílů z příbuzných modelů nebo vyšších výbav atd.

Proto se vždycky směju, jak lidi brečí že na nových autech (pro ně už po roce 2000 pomalu) si nejde nic udělat sám.

Já na Chargeru - kompletně vyměněný sedačky, půlka věcí středového tunelu, výměna oleje v motoru a v diferáku, žárovky, kola, sání od KN, aktivace ventilovaných sedaček, nový klíček a jeho aktivace , výměna budíků, hlavice řadící páky , výměna rádia z modelu 2014 ;
na Rollsu kompletní výměna stěračů včetně mechanismu posuvu, celých ramen + ramínek, vymontování veškerého dřeva palubky + piknikové stolky + zpětné namontování po renovaci, výměna volantu, oprava posuvu sedaček výměnou mechanismu posuvu, oprava zamykání kufru, dotažení hadic, výměna žárovek, zprovoznění centrálu, výměna svíček a kabelů ke svíčkám, vyčištění rozdělovače a palce, výměna oleje, vyndání rádia a instalace parkovací kamery
A na spoustě dalších aut instalace parkovacích kamer, jiná rádia, výměna kotoučů, destiček, sání, vyndání a kontrola cívek, svíček, vyndání a vyčištění škrtící klapky, další aktivace klíčů a DO, oprava pousu el. okna ve dveřích, výměna teplotní pojistky ventilátoru topení, výměna nemrzky, výměna světel, masky, výměna el. ovl. antény , aktualizace map navigací, atd

Ale nic na tom nejde dělat no :)

A hlavně - měl sem R3, měl sem 3x R4, měl sem 6x V6 včetně dieslu a 6x V8 včetně přeplnovaného kompresorem tak si můžu dovolit srovnat co jak jede. A další auta půjčená od známých a i firem ......a jezdil sem i E-Golfem a Teslou.
Perlička: nejvíc aut od jenoho modelu, které sem řídil bylo 300C- těch sem řídil 6ks, včetně kombíku, AWD, SRT8 6,4, 5,7 V8 s 8st ZF - ty mam zmapované naprosto dokonale :) A jako spolejzedec sem ještě jezdil Magnunem.
Avatar - Hammunasakra
28. 10. 2022 20:43
Re: Je to možné
a já jako spoluLETEC jsem letěl mnoha LETADLY = trumfni to :-!

furt se motáš v (chápeš že proti celku proti znalosti) EXTRÉMNĚ VOMEZENÉM) já = i když sem ho strčil do víc holek než ty NEJSEM GYNEKOLOG ;-)

a mám PRAVOU (ne)tetu Kylii = a všechno vo autech co měli JE PRAVDA :-)
asi nenajdeš moc lidí který by utratili za auta víc prachů = včetně toho PŮVODNÍho PLÁNu, prachy za poslední AMG cabrio (teď nechci kecat 90?t.€) si budeme půjčovat drahá auta = poznáme jich tak (daleko) víc. No to už je fakt dávno = plán BYL a sakra HODNĚ porušen :-!

no a podstata = ty spalovákům nerozumíš jako pan Hyan ale jako on si TAM SI SKONČIL. U něj to dává vzhledem k jeho věku smysl. U tebe to vzhledem k tvému mozku = nojo TAKY DÁVÁ SMYSL :-!

a DOŠLO TI TO https://www.auto.cz/diskuse/87267/1#… ;-)