Novinky
Spotreba v tomto "testu" je jen nicnerikajici dojem vyvolavajici zbytecne diskuze.
O kolik je Lexus uspornejsi nez (plug-in) hybridni konkurence je mozne zjistit az z primeho srovnani.
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…echnische-daten/
Hybridni prumer Lexusu byl 7,8l/100km.
Zatimco Audi 9,7l/100km.
A jeste spotreba v EV modu Lexusu 20,7kwh/100km.
Audi 27,5kwh/100km.
Toto jsou POJMY - fakta, vysledek skutecneho testu.
O pocitech z jizdy resp. o eCVT je mozne napsat cokoliv.
Ale popirat ucinnost (temer bezkonkurencne nizkou) a tim padem spotrebu hybridu od Toyoty je hloupost.
O kolik je Lexus uspornejsi nez (plug-in) hybridni konkurence je mozne zjistit az z primeho srovnani.
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…echnische-daten/
Hybridni prumer Lexusu byl 7,8l/100km.
Zatimco Audi 9,7l/100km.
A jeste spotreba v EV modu Lexusu 20,7kwh/100km.
Audi 27,5kwh/100km.
Toto jsou POJMY - fakta, vysledek skutecneho testu.
O pocitech z jizdy resp. o eCVT je mozne napsat cokoliv.
Ale popirat ucinnost (temer bezkonkurencne nizkou) a tim padem spotrebu hybridu od Toyoty je hloupost.
8 rokov staré porovnanie dynamicky úplne iných áut? :-!
Aké múdre po tých všetkých hlúpostiach čo sú tu popísané 😊
Aké múdre po tých všetkých hlúpostiach čo sú tu popísané 😊
Ups sorry spatny odkaz.
Me udaje jsou z testu PHEVu, ktery vysel v dubnu 2022.
Bohuzel neni na webu.
Me udaje jsou z testu PHEVu, ktery vysel v dubnu 2022.
Bohuzel neni na webu.
Neviem posúdiť Audi.
Ale v 09/2022 som bol v Berlíne na NX 350h, celý čas diaľnica, počasie ideál, letné pneu. Spotreba k 9l/100 km.
Tento týždeň na X5 30d. Počasie výrazne horšie, zimné pneu. Spotreba pod 8 l/100 km.
Možno porovnanie benzín / diesel nie je ideál, ale nejak sa mi tá nedostižná účinnosť prevodovky nepotvrdila.
V meste je určite NX lepšia voľba :yes: . Ale na dlhé trasy nepresvedčila, nehovoriac o vytí prevodovky (fakt otravné, škoda). RX možno lepšie utlmené (?), ale zasa väčšie.
Na základe mojej skúsenosti s NX predpokladám, že RX bude v meste efektívne, ale veľké. A mimo mesto zasa efektivita nič moc. Ale každý máme iné preferencie a iný podiel jázd...
Ale v 09/2022 som bol v Berlíne na NX 350h, celý čas diaľnica, počasie ideál, letné pneu. Spotreba k 9l/100 km.
Tento týždeň na X5 30d. Počasie výrazne horšie, zimné pneu. Spotreba pod 8 l/100 km.
Možno porovnanie benzín / diesel nie je ideál, ale nejak sa mi tá nedostižná účinnosť prevodovky nepotvrdila.
V meste je určite NX lepšia voľba :yes: . Ale na dlhé trasy nepresvedčila, nehovoriac o vytí prevodovky (fakt otravné, škoda). RX možno lepšie utlmené (?), ale zasa väčšie.
Na základe mojej skúsenosti s NX predpokladám, že RX bude v meste efektívne, ale veľké. A mimo mesto zasa efektivita nič moc. Ale každý máme iné preferencie a iný podiel jázd...
Tvl ty jedeš s hybridem po dalnici v suv a divis se, že diesel je na dalnici o něco úspornější? Vis vunec jak pracuje hybrid? Že dalnice je pro něj nejhorší oblast? A přesto se k tomu dieselu přibližuje? Stačí pak jen sjet z té dalnice, nedej bože do města, a spotřeba narozdil od nafty spadne hodně dolu.
Čítal si príspevok, na ktorý si odpovedal? :-!
DonVito písal, že je hlúposť popierať bezkonkurenčnú účinnosť a spotrebu hybridu…
Ja som mu napísal v skratke, že záleží ako ho používaš. Prevažne v meste :yes: , prevažne po diaľnici :no:
Ja Japoncom prajem, ale opakovane nepresvedčili… priznávam v meste jazdím minimálne.
Prajem trocha viac radosti z diskusie tvl :-!
DonVito písal, že je hlúposť popierať bezkonkurenčnú účinnosť a spotrebu hybridu…
Ja som mu napísal v skratke, že záleží ako ho používaš. Prevažne v meste :yes: , prevažne po diaľnici :no:
Ja Japoncom prajem, ale opakovane nepresvedčili… priznávam v meste jazdím minimálne.
Prajem trocha viac radosti z diskusie tvl :-!
Tak já chtěl prvotně srovnávat jabka s jabkama...
Nechtěl jsem porovnávat s účinností dieselu, kde by bylo potřeba hmotnostního přepočtu. Ale to je jedno. Věřím. že diesel bude ve většině případů na dálnici lepší.
Mně šlo o to, že se tu zpochybňoval Toyota hybrid. Přitom už minulá generace byla špičková, viz ten test.
Nepředpokládám, že nová generace bude horší.
Na druhou stranu nepochybuju, že na acz ho nevychválí. Viz nesmyslná (nerelevantní) spotřeba (nejen, ale i u Highlandera, X3 atd.) v tomto článku.
Tady je ještě doba dieselová. 😁
Tímto zdravím šéfredaktora
Jo a našel jsem obdobný test co byl v Heftu 10 AMS😒br /> https😐/www.autoe😜ress.co.uk/car-group-tests/357530/lexus-nx-450h-vs-audi-q5-50-tfsi-e-2022-twin-test-review
Once these two run low on battery charge, the Lexus is a much more efficient hybrid than the Audi. As a result the NX will average in the mid-40s for fuel economy, while the Q5 will struggle to get to 35mpg. That’s the difference between a fuel bill of £2,724 per 20,000 miles for the Lexus, and paying £1,115 more than that for the Audi over the same distance.
A zcela nepřekvapivě v britském testu vyhrál Lexus, zatímco v německém samozřejmě vyhrálo německé Audi. 😁
Nechtěl jsem porovnávat s účinností dieselu, kde by bylo potřeba hmotnostního přepočtu. Ale to je jedno. Věřím. že diesel bude ve většině případů na dálnici lepší.
Mně šlo o to, že se tu zpochybňoval Toyota hybrid. Přitom už minulá generace byla špičková, viz ten test.
Nepředpokládám, že nová generace bude horší.
Na druhou stranu nepochybuju, že na acz ho nevychválí. Viz nesmyslná (nerelevantní) spotřeba (nejen, ale i u Highlandera, X3 atd.) v tomto článku.
Tady je ještě doba dieselová. 😁
Tímto zdravím šéfredaktora
Jo a našel jsem obdobný test co byl v Heftu 10 AMS😒br /> https😐/www.autoe😜ress.co.uk/car-group-tests/357530/lexus-nx-450h-vs-audi-q5-50-tfsi-e-2022-twin-test-review
Once these two run low on battery charge, the Lexus is a much more efficient hybrid than the Audi. As a result the NX will average in the mid-40s for fuel economy, while the Q5 will struggle to get to 35mpg. That’s the difference between a fuel bill of £2,724 per 20,000 miles for the Lexus, and paying £1,115 more than that for the Audi over the same distance.
A zcela nepřekvapivě v britském testu vyhrál Lexus, zatímco v německém samozřejmě vyhrálo německé Audi. 😁
Díky za zaujímavý odkaz.
Podľa článku je najpredávanejší s veľkým náskokom Lexus RX. A tesne po Acura na treťom mieste je BMW X5, so zhruba polovičným predajom vs RX.
X5 je vyhodnotené ako top podľa Consumer reports (road test, predicted reliability, and owner satisfaction), na druhom mieste RX-L. Rovnako je vyhodnotené ako najbezpečnejšie.
BMW je na druhej strane o dosť drahšie (čo do veľkej miery vysvetľuje nižšie predajné čísla).
- The 2022 X5 has a higher starting price, between $60,600 and $106,100.
- For the 2022 Lexus, the pricing is between $45,920 and $58,110.
Obe autá super...
Podľa článku je najpredávanejší s veľkým náskokom Lexus RX. A tesne po Acura na treťom mieste je BMW X5, so zhruba polovičným predajom vs RX.
X5 je vyhodnotené ako top podľa Consumer reports (road test, predicted reliability, and owner satisfaction), na druhom mieste RX-L. Rovnako je vyhodnotené ako najbezpečnejšie.
BMW je na druhej strane o dosť drahšie (čo do veľkej miery vysvetľuje nižšie predajné čísla).
- The 2022 X5 has a higher starting price, between $60,600 and $106,100.
- For the 2022 Lexus, the pricing is between $45,920 and $58,110.
Obe autá super...
Nějak jsem si nevšiml, že by corolla, camry, highlander nebo yaris při omezovaci nechtěli nějak zrychlovat. Naopak, jeli by dal, ale omezovač je zarizne. Tak nepiš blbosti.
A yaris seovnavas s x5 45e, to je dobrý výkon tedy. :yes: 😒]
Nevím kdy jsi Toyotu s CVT/e-CVT naposledy testoval, ale jestli by aktuální verze někomu vadila, tak by to musel být opravdový hnidopich..... 😒]
https😐/www.autotransrus.com.au/…-cons-guide-2020
Nový Prius vypadá moc fajn (aspoň z foto).
Kvôli tomu prejavu som si nikdy nekúpil ani skúter, teraz nad tým začínam uvažovať znova ale elektro skúter.
eCVT je mozna monotonni pri sportovni jizde. Nicmene je to ideal z pohledu komfortu pri defenzivni jizde a z hlediska spotreby.
Mám skúsenosť so starším RX a novým NX a skutočne v porovnaní s BMW nič moc (interiér, ergonómia, dynamické parametre, prevodovka, spotreba - vo všetkom Lexus zaostával). Pre mňa to bolo sklamanie, čakal som viac.
Cenovo je podobne vybavené BMW drahšie, príplatky robia svoje. Ale zasa nie o toľko, aby bol dôvod prejsť k RX.
Odchádzajúce RX zaujalo výraznými zľavami.
Ten zbytek tebou jmenovaný je naprostý úlet, co jsi vyplodil.
Vase technicka dogmata jsou usmevna...
A pro kolik procent lidi jsou pri vyberu velkeho SUV prioritni sportovni jizdni vlastnosti?
https😐/en.m.wikipedia.org/…bal_Architecture
coz bylo jasny uz podle koncepce. RX je tedy stejna premie asi jako vw atlas, ten ma ale aspon vr6….
a ted hura vsichni toyoti olizovaci sem s minusama!!
https😐/www.carsized.com/…lander-2019-suv/
A přicházející větší grand highlander bude, teď překvapení, na stejné platformě. Takze co je to RX, rav4, HL, nebo grand HL? Ona totiž ta TNGA-K je největší a nejsložitější pro motory napříč, a pak už je jen TNGA-L pro motory podél, použité jen u nejluxusnějších sedanů. SUV TNGA-L verzi neměli a nejspis ani mít nebudou.
Motas nesmysly. To není o olizovacich, ale ze píšeš blbosti.
On je vlastně dle tvých slov HL natažený yaris cross, protoze oba mají TNGA.
Víme už o tobě, že jsi technicky slabý.
Jen kdyby se podobná věc řešila třeba u VW, tak se tu budeš v prsa bít, jak je to všechno na jendo brdo.