Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia přišla o pozici nejprodávanějšího nového osobního auta na Slovensku

Škoda Fabia loni přišla o pozici nejprodávanějšího modelu nových osobních aut na Slovensku, do čela žebříčku se dostal Hyundai i30. Vyplývá to z údajů, které poskytl místní Svaz automobilového průmyslu.
Zpět na článek
24. 1. 2023 12:15
24. 1. 2023 13:01
24. 1. 2023 15:39
24. 1. 2023 14:12
25. 1. 2023 00:08
25. 1. 2023 07:12
25. 1. 2023 08:12
24. 1. 2023 17:25
24. 1. 2023 09:47
Tam se musí Škodárna snažit
a Fabia začíná v přepočtu od 319 000.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
24. 1. 2023 10:20
Re: Tam se musí Škodárna snažit
Škoda se přece snaží! Nabídne přímo celou plejádu dalších zkratomobilů, bravo!
Avatar - Emel
24. 1. 2023 13:04
Re: Tam se musí Škodárna snažit
...což je částečně dané tím, že tam nabízí výbavu Active, v CZ začíná až s Ambition.
Avatar - kari.laz
24. 1. 2023 12:15
cena
Pokud vynechám "zdechlinu" 1.0 MPI 59kW, tak začíná Fabia na 15020 Euro a i30 začíná na 15490 Euro. To už stojí za zvážení, jestli Fabia, nebo i30.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jenik3
24. 1. 2023 13:01
Re: cena
Jak jsou na tom cenove i20 a Rio?
Avatar - kari.laz
24. 1. 2023 15:39
Re: cena
koukal jsem jen v rychlosti na sk weby automobilek. Tam je i20 cca 12040. Přitom nejlevnější Fabia výbava active 13330. Kia RIO 12690.
24. 1. 2023 14:12
6000
Nedělal bych z toho kovbojku. Soukromníci si za svoje těžce zdaněný love kupují Hyundai a firmy do fleetů kupují škodovky za jiné ceny než je ceníková. No a Škoda Auto připravuje propouštění cca 6000 lidí…
Rozbalit vlákno
3
25. 1. 2023 00:08
Re: 6000
A bude hůř, mnohem hůř. Jen co skončí současná generace Fabie a Scaly a přímí nástupci už nebudou... :-O :-O :-O :no:
25. 1. 2023 07:12
Re: 6000
Na druhou stranu třeba Yeti, který byl dle techničáku kombi, má na výšku 1691 mm. Oproti tomu Kamiq má udávanou výšku 1531 mm. Yeti má na délku 4223 mm a Kamiq 4241 mm.

Oni tam sice krapet kouzlili s hagusy, když to měřili, ale když ty dva stojí vedle sebe, tak ten výškový rozdíl je vizuálně značný. Lidi chtějí SUV, tak tomu říkají SUV, ale krabicoidní tvary jim nejdou příliš do krámu z pohledu emisí, tak to stejně čím dál víc přibližují autům, kterými jsme jezdili dřív.
Avatar - hugino
25. 1. 2023 08:12
Re: 6000
Presne ako sme už viac krát písali tak týmto prístupom EU k elektromobilite totálne zničia auto priemysel v Europe pretože stredná vrstva aj keď to nebolo jednoduché si dokázala raz za povedzme 8-10 rokov dovoliť kúpiť nové benzínové/naftové auto povedzme za 18-20 000 €. Teraz to vyzerá že nariadením EU / buď BEV za 35 000 € alebo choď pešo / sa už aj bežné autá stávajú nedostupnými lebo vývoj a výrobu BEV platia ICE autá. Jedine korejci to zobrali za správny koniec a na tom len profitujú a budú profitovať ak sa VW group nespamätá. Jedinú šancu vidím v budúcoročných volbách do EU parlamentu že by sa zmenilo osadenstvo v parlamente. Tak treba si dobre rozmyslieť koho treba voliť. Taliani už dvíhajú varovný prst. A ak sa nič nezmení tak za pár rokov tu máme v Európe vlnu protestov kvôli prudkému nárastu nezamestnanosti a to ešte len začne anarchia.
24. 1. 2023 17:25
Kdo chce kam...
Neměli by ještě zdražit? Prodává se míň, tak je potřeba si to vykompenzovat :-[] Takže s jakým prodejem budou uzavírat rok 2023? S půl milionem? A to chtěli být stabilně 1mio+ prodaných kusů...
Rozbalit vlákno
1
25. 1. 2023 00:09
Re: Kdo chce kam...
Dokud bude ve Wolfsburgu vládnout bezpřehý elektrofašimus, bude to jen horší a horší. Samozřejmě i se Škodou.... :-O :-O :-O :-( :no: :no: :no: