Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Fabia přišla o pozici nejprodávanějšího nového osobního auta na Slovensku

12 komentářů

PowerHouse
a Fabia začíná v přepočtu od 319 000.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Škoda se přece snaží! Nabídne přímo celou plejádu dalších zkratomobilů, bravo!
Avatar - Emel
Emel
...což je částečně dané tím, že tam nabízí výbavu Active, v CZ začíná až s Ambition.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Pokud vynechám "zdechlinu" 1.0 MPI 59kW, tak začíná Fabia na 15020 Euro a i30 začíná na 15490 Euro. To už stojí za zvážení, jestli Fabia, nebo i30.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Jak jsou na tom cenove i20 a Rio?
Avatar - kari.laz
kari.laz
koukal jsem jen v rychlosti na sk weby automobilek. Tam je i20 cca 12040. Přitom nejlevnější Fabia výbava active 13330. Kia RIO 12690.
Xifarg
Nedělal bych z toho kovbojku. Soukromníci si za svoje těžce zdaněný love kupují Hyundai a firmy do fleetů kupují škodovky za jiné ceny než je ceníková. No a Škoda Auto připravuje propouštění cca 6000 lidí…
Arese
A bude hůř, mnohem hůř. Jen co skončí současná generace Fabie a Scaly a přímí nástupci už nebudou... :-O :-O :-O :no:
brk77
Na druhou stranu třeba Yeti, který byl dle techničáku kombi, má na výšku 1691 mm. Oproti tomu Kamiq má udávanou výšku 1531 mm. Yeti má na délku 4223 mm a Kamiq 4241 mm.

Oni tam sice krapet kouzlili s hagusy, když to měřili, ale když ty dva stojí vedle sebe, tak ten výškový rozdíl je vizuálně značný. Lidi chtějí SUV, tak tomu říkají SUV, ale krabicoidní tvary jim nejdou příliš do krámu z pohledu emisí, tak to stejně čím dál víc přibližují autům, kterými jsme jezdili dřív.
Avatar - hugino
hugino
Presne ako sme už viac krát písali tak týmto prístupom EU k elektromobilite totálne zničia auto priemysel v Europe pretože stredná vrstva aj keď to nebolo jednoduché si dokázala raz za povedzme 8-10 rokov dovoliť kúpiť nové benzínové/naftové auto povedzme za 18-20 000 €. Teraz to vyzerá že nariadením EU / buď BEV za 35 000 € alebo choď pešo / sa už aj bežné autá stávajú nedostupnými lebo vývoj a výrobu BEV platia ICE autá. Jedine korejci to zobrali za správny koniec a na tom len profitujú a budú profitovať ak sa VW group nespamätá. Jedinú šancu vidím v budúcoročných volbách do EU parlamentu že by sa zmenilo osadenstvo v parlamente. Tak treba si dobre rozmyslieť koho treba voliť. Taliani už dvíhajú varovný prst. A ak sa nič nezmení tak za pár rokov tu máme v Európe vlnu protestov kvôli prudkému nárastu nezamestnanosti a to ešte len začne anarchia.
ericn
Neměli by ještě zdražit? Prodává se míň, tak je potřeba si to vykompenzovat :-[] Takže s jakým prodejem budou uzavírat rok 2023? S půl milionem? A to chtěli být stabilně 1mio+ prodaných kusů...
Arese
Dokud bude ve Wolfsburgu vládnout bezpřehý elektrofašimus, bude to jen horší a horší. Samozřejmě i se Škodou.... :-O :-O :-O :-( :no: :no: :no: