Ojetiny
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
2
A co se o tom krapu bude psat za 15 let? Bude to supr koupe s velkou uzitnou hodnotou nebo bude s mrtvou baterkou ve srote?
traveldrive
0
Chcelo by to mokrý uterák.
https😐/www.testyojetin.cz/…edrazena-octavia
Celkové hodnocení
Audi A4 s označením B6 a B7 není špatná volba, pokud dobře vyberete. Dejte si pozor na stav motoru a převodovky a snažte se najít auto s co možná nejjasnější servisní historií. Počítejte ale s tím, že případné opravy, i když vám s běžnými koncernovými motory pomůže každý servis, nebudou zrovna levné. Autorizovaný servis si pak naúčtuje i za obyčejnou A4 částky odpovídající prémiovému autu. Pokud se nebojíte utrácet, možná bude lepší se podívat po dražší a větší A6 nebo po konkurečním BMW řady 3, které jezdí přeci jen výrazně lépe. Ani s Mercedesem třídy C neuděláte chybu, i když ten měl v počátečních fázích výroby docela velké mezery v kvalitě zpracování. Problém Audi A4 je spíše v tom, že prostě nejezdí tak dobře, jak by se na Audi slušelo. Proto ho chtějte raději s velkým motorem a pohonem všech kol quattro, ať má aspoň výkon a je něčím zajímavé. Pokud chcete obyčejný motor, například testovaný 1.9 TDI PD, raději si kupte škodovku nebo Volkswagen, na které jsou přeci jen servisní práce a díly ještě levnější. Ba co víc, jízdními vlastnostmi, kultivovaností a pohodlím zas třeba Octavia nebo Passat za touto A4 nijak výrazně nezaostávají.
Celkové hodnocení
Audi A4 s označením B6 a B7 není špatná volba, pokud dobře vyberete. Dejte si pozor na stav motoru a převodovky a snažte se najít auto s co možná nejjasnější servisní historií. Počítejte ale s tím, že případné opravy, i když vám s běžnými koncernovými motory pomůže každý servis, nebudou zrovna levné. Autorizovaný servis si pak naúčtuje i za obyčejnou A4 částky odpovídající prémiovému autu. Pokud se nebojíte utrácet, možná bude lepší se podívat po dražší a větší A6 nebo po konkurečním BMW řady 3, které jezdí přeci jen výrazně lépe. Ani s Mercedesem třídy C neuděláte chybu, i když ten měl v počátečních fázích výroby docela velké mezery v kvalitě zpracování. Problém Audi A4 je spíše v tom, že prostě nejezdí tak dobře, jak by se na Audi slušelo. Proto ho chtějte raději s velkým motorem a pohonem všech kol quattro, ať má aspoň výkon a je něčím zajímavé. Pokud chcete obyčejný motor, například testovaný 1.9 TDI PD, raději si kupte škodovku nebo Volkswagen, na které jsou přeci jen servisní práce a díly ještě levnější. Ba co víc, jízdními vlastnostmi, kultivovaností a pohodlím zas třeba Octavia nebo Passat za touto A4 nijak výrazně nezaostávají.
No, jestli někdo napíše že Octavia nebo Passat se pohodlím příliš neliší, tak s A4 nikdy nejel.
Zas článek omilá jen "načtené" novinářské klišé. Že E46 jezdila líp?? No jezdila, taky to byl zadohrab. Ale taky byla výrazně stísněnější a menší. A tahle A4 rozhodně nejezdí špatně. Jezdí velmi dobře, ale je to na dálnice. Není to auto agilní a zábavné. Ale je to auto pohodlné s velmi dobrými jízdními vlastnostmi.
Zas článek omilá jen "načtené" novinářské klišé. Že E46 jezdila líp?? No jezdila, taky to byl zadohrab. Ale taky byla výrazně stísněnější a menší. A tahle A4 rozhodně nejezdí špatně. Jezdí velmi dobře, ale je to na dálnice. Není to auto agilní a zábavné. Ale je to auto pohodlné s velmi dobrými jízdními vlastnostmi.
...a za těch časů se prodával souběžně ještě Passat jako čtyřkolka s Torsenem, a konkurence od BMW, MB i Lexus měla primárně poháněnou zadní nápravu. Prostě navoněná bída /A4/.
Nevíš o čem mluvíš. A4 je tak navoněná bída, že pokud má údržbu tak dodnes jezdí a jezdí. Naopak většina E46 neno MB jsou na šroťáku...
Tak, tahle A4 pokud vim, mela alepson lepsi antikorozni ochranu, nez dobová Oktávka, mechanicky velké motory neznám, ale osobne bych dnes jako ojetinu vzal akorát 1.6mpi/2.0 (je to mpi?) a hezky udrzovane 1.9tdi. Vse ostatni smrdi drahou opravou. Automatu bych se vyhnul také. Mel jsem 2.5 roku zpet v hledacku, ale diky automatu s velmi spatnou povesti (2.0i) jsem se na to vykaslal.
Jinak Migu, s kterou Oktavii srovnavas ? Jizda v te 1. Generace rozhodne za A4 te doby brutalne zaostava
Jinak Migu, s kterou Oktavii srovnavas ? Jizda v te 1. Generace rozhodne za A4 te doby brutalne zaostava
Já s žádnou. Jde o doporučení pro kupce ojetého auta a varování, že prémiové náhradní díly budou stát pořád víc u Audi, než u Passatu nebo Škodovky.
Měl jsem 2.0 TDI, jelo to 230 a žralo 5,5 na sto a jezdil jsem s tím z Brna do Soluně za 12 hodin.
Pak jsem projel i S5 s quattrem. Potom jsem měl ještě 2 A6ky a to byl konce mého Audího období. Svezl jsem se v BMW a už jsem měl nějakou tu rozlišovací schopnost a poznal jsem, že to lze dělat i jinak😊
Místo Oktávky bych do té srovnávačky asi zahrnul prvního Superba.
Ale nostalgicky vzpomínat, že taková auta už se vyrábět nebudou.... nedotáčivé mrchy s motorem před nápravou, patřičně přetíženou... to auto se za prémii považuje omylem😊
Měl jsem 2.0 TDI, jelo to 230 a žralo 5,5 na sto a jezdil jsem s tím z Brna do Soluně za 12 hodin.
Pak jsem projel i S5 s quattrem. Potom jsem měl ještě 2 A6ky a to byl konce mého Audího období. Svezl jsem se v BMW a už jsem měl nějakou tu rozlišovací schopnost a poznal jsem, že to lze dělat i jinak😊
Místo Oktávky bych do té srovnávačky asi zahrnul prvního Superba.
Ale nostalgicky vzpomínat, že taková auta už se vyrábět nebudou.... nedotáčivé mrchy s motorem před nápravou, patřičně přetíženou... to auto se za prémii považuje omylem😊
Servisne je Oktavka asi u mas nedostižná, ale jízda je fakt velký rozdil. Nejblíže kultivovaností a komfortu měla asi dvojková, trojka je uz zase krokem zpet.
2.0TDi z tehle éry je takovej risk v loterii, tyhle motory nekdy majiteli dokazaly vykouzlit nejednu starost a hodne drahou a vzhledem k tomu, jak jsou ta auta dnes stará a ojetá bych vsadil na klasiku. Pak vím a to i z okolí, že pruser byvala i 2.5TDi.
Jo BMW je jinde, ale myslim, ze tam u ojetiny musis taky peclive vybirat motor
2.0TDi z tehle éry je takovej risk v loterii, tyhle motory nekdy majiteli dokazaly vykouzlit nejednu starost a hodne drahou a vzhledem k tomu, jak jsou ta auta dnes stará a ojetá bych vsadil na klasiku. Pak vím a to i z okolí, že pruser byvala i 2.5TDi.
Jo BMW je jinde, ale myslim, ze tam u ojetiny musis taky peclive vybirat motor
neřeším to tak do detailu, přijde mi legrační ten nadpis "taková auta už se nevyrábí"
nechal bych někoho svézt s aktuální A4 a s tou starou... jsem zvědav, kdo by o té staré vráně mluvil jako o šperku... je to furt lepší Superb, Passat nebo co, možná dokud nepřijde ke slovu pohon všech kol...
nechal bych někoho svézt s aktuální A4 a s tou starou... jsem zvědav, kdo by o té staré vráně mluvil jako o šperku... je to furt lepší Superb, Passat nebo co, možná dokud nepřijde ke slovu pohon všech kol...
Tak to jsou už hodně historický motory. Modernější benzíny se ti nelíbí? Mě by lákal 3,2 FSI. V tý B7 nebo 2,0 TFSI v B8 😉
No, řeč je o B6/B7, já jsem na to koukal, když jsme sháněli levnou ojetinu s automatem, měl jsem vyhlídlou 2.0i sedan s tím multitronicem a to fakt radši ne i když auto vypadalo hodně hezky, nesháněl sem, aby to jelo, ale aby to jezdilo 😁.
Mne jinak A4 vlastně ani extra nebere, koncern není můj šálek kávy a tyhle generace B8 (příjde mi, že strašně opticky zestárly) mívaly většinu těch nejproblémovějších motorizací EAA111 + 2.0 TDI. O velkých motorech nic nevím, jenže já kupuji 2 druhy aut. Jako hlavní auto je pro mne generace B8 už stará a jako to druhé levnější auto zase zbytečně drahá a potenciálně nákladná na servis. Líbí se mi ta poslední generace, třeba s 2.0TSi v Spaketu, to by mi jako rodinné auto stačilo i s tím 140kw a haldexem, nýbrž zatím nemám důvod měnit... potřebuju vyměnit akorát pneumatiky 😁
Mne jinak A4 vlastně ani extra nebere, koncern není můj šálek kávy a tyhle generace B8 (příjde mi, že strašně opticky zestárly) mívaly většinu těch nejproblémovějších motorizací EAA111 + 2.0 TDI. O velkých motorech nic nevím, jenže já kupuji 2 druhy aut. Jako hlavní auto je pro mne generace B8 už stará a jako to druhé levnější auto zase zbytečně drahá a potenciálně nákladná na servis. Líbí se mi ta poslední generace, třeba s 2.0TSi v Spaketu, to by mi jako rodinné auto stačilo i s tím 140kw a haldexem, nýbrž zatím nemám důvod měnit... potřebuju vyměnit akorát pneumatiky 😁
No ten multitronic se nepovedl. To fakt nebrat. Lepší je manuál. To je jistota, že to bude fungovat.
Ano souhlasím s tebou, že opticky zestárly. Respektive ony ty A4 byly designově zastaralý už v době kdy to auto vyjelo. Exteriér se fakt moc nepovedl. Hlavně ta B6 mi přijde zepředu vyloženě ošklivá.
Ano souhlasím s tebou, že opticky zestárly. Respektive ony ty A4 byly designově zastaralý už v době kdy to auto vyjelo. Exteriér se fakt moc nepovedl. Hlavně ta B6 mi přijde zepředu vyloženě ošklivá.
Mne na tehle starších prémiovkách vadi i to, že s tím jezdí většinou jako s levnými ojetinami kdejaký frajirek, hochštapler a podobně, co z toho dělá kdovíco nemá i když cena takového auta, za kterou to koupil nedosahuje ani třetiny ceny nové Fabie, pak taky odpovídá stav vozidel a agresivita na silnici 😁
Tak a4 kombi s podladenym dvojlitrom je prekvapivo lacna aj ako nova, ked nezenies vybavu do max. Ja som naklikal nieco za 46k co sa mi zda na dnesnu dobu ok, ale srale pobavi, ked pytaju v dnesnej dobe 500€ za handsfree
korala
Příspěvek podléhá schvalování.