Diesel se kazil každých 100t km, benzíny jsou jak pokažené každý metr. Kdo přesedl v Outbacku z diesla na 2,5ku, ten může povídat jaký to je krok zpět. Motor nic po mě nechtěj.
Boxer dizle si mozu spolahlivostne podat ruku s dizlami od mazdy... nic horsie pod kapotou nejde uz kupit... je teda fajn ze subaru sa dnes uz s dizlami vobec nezaobera...
Ty wole bačo nevíš o tom nic ale plkáš tady.
Zajímavé je že poruchy u ostatních značek - a že jich nebylo málo - nevadí :-)
Zamysli se nad svým plkáním, jestli to teda dokážeš.
A kdyby se chtělo, tak mi můžeš do SZ napsat jaké přesně problémy měly diesely Mazdy a Subaru a já ti to vyvrátím. První motory z řady jistě měly nějaké problémy, u faceliftů to bylo lepší a poslední facelift dává motory zcela bez poruch, leda nějaké drobnosti, senzory třeba.
Pokud nebudeš argumentovat věcně, jen plkáš a jsi bača.
Tak se teď ukaž, nádhero diamantová.
Za 4,8 s? to nedá ani Impreza ne? jo a je zajímavý, že na dálnici dost často vidim jak s tim někdo jede tak 180 km/h... asi když už se to rozjede, tak nechce brzdit :)
moc tomu nerozumím. Ta 2,4T má po přepočtení z MPG na litry spotřebu kolem 8. Řekl bych, že to bude spotřeba americká, tzn. reálná. Asi neumí fabulovat tak dobře, jako evropské automobilky.
Nicméně Forester má i v USA jeden jediný motor, 2,5ku atmo.