Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jeep Avenger dorazil do Česka. Evropské Auto roku se v akci vejde do 900 tisíc

První elektromobil značky je již možné objednávat. Přijíždí ve čtyřech výbavách, se zajímavými cenovkami a několika otazníky.
Zpět na článek
29. 5. 2023 09:03
29. 5. 2023 09:15
29. 5. 2023 09:58
29. 5. 2023 09:22
29. 5. 2023 12:13
29. 5. 2023 14:08
29. 5. 2023 15:42
29. 5. 2023 17:55
29. 5. 2023 18:29
29. 5. 2023 18:45
29. 5. 2023 19:50
30. 5. 2023 12:30
30. 5. 2023 12:51
30. 5. 2023 20:48
31. 5. 2023 10:12
31. 5. 2023 12:03
31. 5. 2023 14:47
31. 5. 2023 15:26
30. 5. 2023 20:05
29. 5. 2023 20:58
29. 5. 2023 21:25
29. 5. 2023 22:09
29. 5. 2023 08:27
Naja, unsere elektrische Zukunft
Elektrická budúcnosť v praxi:
- Najbližšie je k tomu rozmerovo Jeep Renegade (o 15,2 cm dlhší ako Avenger).
- Cena nového benzínového Renegade od 525 tis. Kč (sauto.cz)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Emel
29. 5. 2023 08:41
Re: Naja, unsere elektrische Zukunft
Proč srovnáváš ofiko cenu s něčím na sauto? Renegade již od 759t ceník...
29. 5. 2023 08:58
Re: Naja, unsere elektrische Zukunft
To je súčasťou našej elektrickej budúcnosti. Na financovanie prechodu na elektromobilitu sa zvyšuje aj cena spaľovákov.
Ukončili pôvodný model 1.0 s 120k, a zaviedli model 1,5 s 130k + hybrid. A cena šla razantne hore.
Avatar - WinDiesel
29. 5. 2023 09:14
Re: Naja, unsere elektrische Zukunft
Na ja, to se bude doooobře prodávat !!!! :-[] :-[] :-[]
Avatar - Emel
29. 5. 2023 09:23
Re: Naja, unsere elektrische Zukunft
Jo, to je pravda... emisní normy a náklady na EV přispívají i k růstu ceny spalováků... taky je to ale inflace a růst ceny materiálů a komponent.
Pokud ti vadí, že zrušili základní model a nechali silnější, tak tě můžu uklidnit, že většina konkurentů to dělá obráceně ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 12:30
Re: Naja, unsere elektrische Zukunft
máš PRAVDU plus já 12:29
29. 5. 2023 13:00
Re: Naja, unsere elektrische Zukunft
jj, +10 koní, +69 kg. Pochlapili sa :D
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 13:12
Re: Naja, unsere elektrische Zukunft
Jo ČISTÝ koně co sou i RYCHLEJŠÍ před lety https://www.auto.cz/…y-edition-128296 a je to horší a horší https://elektrickevozy.cz/…m-presto-vyhrala

Pochlap se a přečti si viz já 12:29 a hlavně pochlap se a zkus to pochopit a pochlap se a zkus s tím (s realitou) pracovat = je BUDE TO TĚŽKÝ :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 12:29
Re: Naja, unsere elektrische Zukunft
Slyšel si někdy o https://slovnik-cizich-slov.abz.cz/…hp/slovo/inflace mě teda zdražili i moje oblíbený rohlíky https://www.seznamzpravy.cz/…ami-jidla-222906 popravdě VÍC NEŽ AUTA ;-)

ale zrníčko pravdy je v tom, že když se BEV vyrábělo 1% aut a teď (asi) 10% tak bude PRINCIP PODSTATA že BEV je na výrobu levnější plus je potřeba míň dělníků (že se propouští, TO VÍŠ ne? že to novináři stylizují jako ŠPATNĚ to asi taky = no tak TO JE TO CO ZLEVŇUJE ty auta :*) :D :-! )

takže DOBRÝ POSTŘEH Lubo = s měnícím se podílem 1 k 99% na dnešních 10 k 90% se bude čím dál víc zdůrazňovat EKONOMŮM ZNÁMÝ FAKT SKUTEČNOST REALITA

nejen že BEV mívá vyšší výkon z menšího (a efektivnějšího) motoru, ale i JE výrobně LEVNĚJŠÍ

tyS to teda si vyMYSLEL OPAČNĚ = ale ekonomicko technicky = to je tak nějak PŘESNĚ OPAČNĚ = auto s lepší konstrukcí (BEV umožňuje auto postavit líp) s vyšším výkonem a nižší cenou = BUDOU proti těm na ropu ČÍM DÁL LEVNĚJŠÍ

ale vysvětluju (nejen já) to tu teprve asi deset let (no minimálně od představení TESLY 3) tak třeba UŽ to chápeŠte?????????????? jo je to ekonomicky takhle JEDNODUCHÝ a JEDNOZNAČNÝ

Asi jako https://elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet
29. 5. 2023 10:25
Re: Naja, unsere elektrische Zukunft
NightEagle je za 549 900,-. Jinak Jeep to má podobně jako Renault - vždy je "akční" cena, uvedená hned vedle v ceníku, takže za běžnou to nikdy nikdo nekoupí. A ještě se dá výrazně smlouvat.

V reálu se tedy s Latitude z logiky věci dostaneš pod těch 550. (NE je výbavou nad).
Což je, BTW, o 100t více než před cca dvěma lety. Se slabším motorem, pokud si dobře pamatuji.

A jo, je to zmatek a ty ceníky jsou, dle mého, spíše odrazující.

Ps.: Avenger je fakt malej...
Pps.: Nedávno jsem ve výloze showroomu viděl vtipnou věc - Compass NE, akční model za ceníkových 779 měl hned za předním oknem uvedenou slevu na 739. Ne na konkrétní auto, na NE obecně... Sleva zadarmo. :-)
Jinak - to si myslím, že je za SUV C, hybrid, tedy s automatem, velmi dobře vybavený, v dnešní době velice solidní nabídka. Jen mi přijde, že to neumějí marketingově "prodat".
Avatar - Emel
29. 5. 2023 11:00
Re: Naja, unsere elektrische Zukunft
Aha... no to je bordel :-), já jen pustil konfigurátor.
29. 5. 2023 11:04
Re: Naja, unsere elektrische Zukunft
Jo, neskutečný čurbes. BTW - ten NE nově nenï v ceníku, specifikace na vyžádání... :-[]
29. 5. 2023 09:03
Hmmm....
jako mě se to auto fakt líbí.... ale 900 litrů za čtyřmetrový EV.... furt to značně připomíná drahotu.... :'-( To ten Peugeot e-2008 stojí podobně nebo o malinko víc a je to o 30cm delší auto.... čili aspoň něco, kam pohodlně nacpu děcka....

věřím že své zákazníky si ten Jeep najde, je to stylovka, ale furt čekám kdy ta elektromobilita začne dávat cenově aspoň trochu smysl....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
29. 5. 2023 09:15
Re: Hmmm....
ano, 10-15 zákazníků za 3 roky si v ČR najde ... :-[] :-[] :-[]
29. 5. 2023 09:58
Re: Hmmm....
tak to těžko soudit, statistiky prodejů nemám a už asi na sda-cia.cz nejsou veřejné.... kolik se prodá třeba elektrických Fiatů 500? podle mě to nějaké desítky budou, nevidím důvod aby tenhle Jeep neudal to samé....
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 13:14
Re: Hmmm....
Viz já 12:29

a vrátíme se v čase, ty UŽ CHÁPEŠ že je nafta vícestupňově zvýhodňovaná TAK MOC že bez https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit by osobní dieslový auta byly vzácný jako.. slušnej politik ;-)
29. 5. 2023 09:22
Nesmyslné údaje
Už mám trochu alergii na nesmyslné technické údaje, které jsou prezentovány výrobci: "Jeho baterie má kapacitu 54 kWh a v městském provozu, kde má být Avenger nejčastěji využíván, slibuje dojezd až 550 kilometrů." Včera jsem někde na seznamu četl článek o uvedení Enyaqu Laurin Klement, kde se dojezd výrazně prodlouží vylepšeným termomanagementem baterie :D
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Emel
29. 5. 2023 09:31
Re: Nesmyslné údaje
Enyaq nejspíš bude facelift pro komplet řadu, kde dojde k přejmenování z 80 na 85.
"Výrazně" prodlouží... z 542 na 570 to je kolik, +5%? Zase takové drama to není... ale v tom updatu bude předehřev baterie před nabíjením a hlavně zvýšení vMax ze 160 na 180 pro běžné verze, to je docela fajn.
Avatar - WinDiesel
29. 5. 2023 09:38
Re: Nesmyslné údaje
Prodlouží a prodraží ... no nekup to za 2,2 miliony :-) :-) :-)
Avatar - Emel
29. 5. 2023 10:14
Re: Nesmyslné údaje
Proč prodraží? L&K si Škodovka zaplatit nechá, ale update by měly dostat všechny výbavy někdy ke konci roku... a za mě třeba zvednutí maximálky ze 160 na 180 je docela citelný bonus... víc než těch 5% dojezdu.
29. 5. 2023 10:39
Re: Re: Nesmyslné údaje
Preco by si to niekto normalny kupoval? Je to technicky slabe za vela penazi, ten sw este stale pada a laguje a zakaznik ma to stastie, ze za relativne rovnake peniaze ma moznost kupit lepsie ev i ice. Tak preco enyak?
Avatar - Emel
29. 5. 2023 10:59
Re: Re: Nesmyslné údaje
Zase tolik té konkurence není... Tesla je technicky lepší, ale má zase jiné mouchy...
29. 5. 2023 11:05
Registrace Enayq ČR 2023
Registrace leden únor březen duben Celkem %
Celkem 41 24 143 94 302
Škoda 5 0 42 48 95 31%
Arval 13 2 7 5 27 9%
ALD 0 2 6 4 12 4%
SkoFin 3 4 10 4 21 7%
LeasePlan 3 0 4 5 12 4%
Je to trochu lepší než za loňský rok - výrobce si registruje na sebe pouze 31 % z registrovaných aut za první čtyři měsíce. Trochu klesá celkový počet registrací - loni za 1-4/2022 bylo 360 kusů.
Avatar - Emel
29. 5. 2023 13:10
Re: Registrace Enayq ČR 2023
Pořád je to daleko nejprodávanější EV u nás... což samozřejmě na domácím trhu není až takové překvápko.
Za mě je Enyaq vcelku slušně udělané auto... a třeba ta maximálka zvednutá ze 160 na 180 z větší části řeší jednu z největších výhrad, co jsem vůči tomu měl.
Teď se mi líbí ta EV6 GT, to je za ty peníze hodně zajímavá nabídka... zase dojezd bude o něco horší.
29. 5. 2023 14:08
Re: Registrace Enayq ČR 2023
Z mého pohledu jsou všechny elektroauta hodně podobná. Z venku se mi líbí Cybertruck, z hlediska ceny a techniky jedou Číňané. Pokud potkáš někoho ze Škoda Auto a.s. řekni mu, že jeden venkovan z jihočeské zádele považuje tohle optické vylepšování výsledků za poněkud nedůstojné slovutné firmy.
Avatar - Emel
29. 5. 2023 14:18
Re: Registrace Enayq ČR 2023
Je jasné, že firma chce, aby její zaměstnanci jezdili jejími auty.
No a teď... když má všude plnou pusu řečí o elektrické budoucnosti, no tak potřebuje ukázat, že sama té budoucnosti aspoň trošku věří.

Kdyby naopak ve flotile Enyaci nebyli, tak by všichni říkali - podívejte, nám to tlačí, ale sami jezdí Kodiaqem v naftě :-)
29. 5. 2023 14:47
Re: Registrace Enayq ČR 2023
To je jasné, jezdí v tom všichni skládači od pásu a chudáci platící zákazníci čekají na dodání více než rok :-O . Za loňský rok bylo registrací na Škoda Auto a.s. 643 kusů, letos jenom 95 za čtyři měsíce a třeba v únoru nikomu Enyaqa nepřidělili.
Avatar - Emel
29. 5. 2023 15:31
Re: Registrace Enayq ČR 2023
Teď ze sebe děláš venkovana z jihočeské zádele až moc ;-)
1) zaměstnanci (aspoň ti co znám) nemají auto zdarma, mají ho za zvýhodněných podmínek. Takže ne, dělníci na páse obvykle Enyaqa nemají, mají ho ti, co by jinak měli jinou Škodovku v podobné cenové (tj. Superb nebo Kodiaq)
2) datum, který ty vidíš ve statistikách, není datum, kdy zaměstnanec dostane klíčky. Je to datum, kdy se auto registruje. Firma velikosti Škodovky klidně může zaregistrovat 50 aut najednou a pak je postupně přidělovat... a nemusí to být motivované manipulací s čísly, ale prostě jen administrativou
29. 5. 2023 16:13
Re: Registrace Enayq ČR 2023
Nevíš na koho budou registrované ty auta v rámci promo akce Elektromobilita bez starostí? Na koho jsou registrované a kdo jezdí s 55 Enyaqy, které Škoda Auto poskytla pro Předsednictví EU? Jenom se ptám, abych měl kompletní obrázek. Za poslední rok jsem neviděl v registracích žádný převod již registrovaného Enyaqa.
Avatar - Emel
29. 5. 2023 16:24
Re: Registrace Enayq ČR 2023
Ad 1 - tipoval bych Škoda Financial Services, resp. ŠkoFIN.
Ad 2 předsednictví - měla to být bezplatná zápůjčka... takže bych čekal auta registrovaná na Škodovku. Kdo s nimi jezdí dnes - netuším.
29. 5. 2023 17:10
Re: Registrace Enayq ČR 2023
Díky za informaci.
29. 5. 2023 17:51
Re: Registrace Enayq ČR 2023
Jele, a kolik km myslíš, že tou stoosmdesátkou s tím elektroverglem ujedeš? :-[]
Avatar - Emel
29. 5. 2023 18:37
Re: Registrace Enayq ČR 2023
Já nepotřebuju ujet 300km s průměrem 180, stačí mi sem tam se svézt, sem tam třeba někoho rychleji předjet...
30. 5. 2023 08:59
Re: Registrace Enayq ČR 2023
Většinou to dopadne tak, že s tím Enyaqem RS musíš uhnout kdejaké litrové Fabii, protože je prostě rychlejší ;-) Ikdyž je to na české dálnici nad 180kmh celkem extrém ;-)
Avatar - Emel
30. 5. 2023 09:25
Re: Registrace Enayq ČR 2023
Většinou jezdí litrové Fabie 180+? No to teda nevím...
A co se předjíždění týče, nemluvil jsem o dálnici...
Avatar - WinDiesel
29. 5. 2023 09:37
Re: Nesmyslné údaje
Já spíše koukám na ten protimluv .... "auto vhodné pro městský provoz" ...
29. 5. 2023 09:42
Re: Nesmyslné údaje
To je samozrejme protimluv pro kazdej chrotak.
Jasne ze ti to hlava nebere.
Ale s EV se jezdi po meste dobre, nic se nenici, netre, neopotrebovava. A navic s nulovymi emisemi. :yes:
29. 5. 2023 09:59
Re: Nesmyslné údaje
tak zrovna do města si těžko představit vhodnější auto než malý, stylový EV crossover.... čím bys tam chtěl jezdit, naftovým Touaregem?
29. 5. 2023 09:45
Re: Nesmyslné údaje
No 550km z 54kw je skutecne optimisticky i ve meste v lete. :D

To je spotreba pod 10kwh/100km.

Takze bud je novy Jeep extremne usporny nebo je to pitomost.
29. 5. 2023 10:31
Re: Nesmyslné údaje
WLTP je pitomost.

Ale jestli fakt bude spotřeba ocilovat okolo 10kwh, může se Elon jít bodnout. ;-)
29. 5. 2023 11:39
Re: Nesmyslné údaje
Myslis jako, ze Jeep prijde s necim lepsim nez Tesla?
:-)
Hochu, neznas mapu.
:D

V realu to bude jezdit za 16-17kwh/100km.
29. 5. 2023 13:39
Re: Nesmyslné údaje
Říká ti něco pojem "irone"?

A to ještě pro jistotu dám nakonec pomrkávajícího smajlíka.
29. 5. 2023 15:23
Re: Nesmyslné údaje
Aha, ok. :D

Vis, od nekterych diskuteru by to ironie nebyla..
Mrkajici smajlik mi prijde spis osobni nez ironicky.
29. 5. 2023 09:45
Sloveso v nadpise je kde?
Nejak vám vypadlo sloveso v nadpise. "Jeep Avanger do Česka".
Rozbalit vlákno
1
29. 5. 2023 13:04
Re: Sloveso v nadpise je kde?
Tu toho vypadlo viac ako vidíš...
29. 5. 2023 10:02
Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
Jeep Avenger stoji 900.000Kc v roce 2023.

https://www.auto.cz/…ojedem-dal-64275
První cena vozu 899.900,- Kč (i-MiEV, 49 kW)
První cena vozu s testovanou motorizací 899.900,- Kč (i-MiEV, 49 kW)
Základní cena testovaného vozu 899.900,- Kč (i-MiEV, 49 kW)
Cena testovaného vozu vč. příplatků 901.458,- Kč (i-MiEV, 49 kW)
Ceny mikroEV z r. 2012.
8-s :-O
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Emel
29. 5. 2023 10:11
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Hele, půl hvězdy z testu... já myslel, že nikdy nikdo nedal míň než dvě :-) - no, ta půlka je jasným obrazem toho, jaká nabídka tehdy to Mitsubishi bylo.

První EV o kterém má smysl se bavit je Leaf, který u nás začínal na 700t.
29. 5. 2023 11:11
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Auto s nejnizsimi emisemi dostalo jen pul hvezdy. :no:
Avatar - Emel
29. 5. 2023 11:14
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
No protože jinak je to strašnej střep za strašnou cenu
29. 5. 2023 12:29
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
To jo.

Ale do kteryho spalovaku si vyrobis palivo sam?
A ktery jezdi tak tise?
Je nejake lepsi auto do mesta nez tohle?
Mozna elektricky Smart.

I v te dobe si to naslo sveho kupce.
Ale to museli byt skutecni fanousci EV...
Avatar - Emel
29. 5. 2023 13:06
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Máš pravdu, kupce si to našlo - celkem 2, v roce 2011.
https://portal.sda-cia.cz/stat.php?n
pak už nic.
Jestli je to dobrý výsledek nebo ne, uvést na trh auto a prodat dva kusy (pravděpodobně vlastním dealerům) nechám na tvém uvážení ;-) , ale řekl bych, že to spravedlivě odráží kvality iMiEV.
29. 5. 2023 13:43
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Tak nemluvim jen o CR.

Ale samozrejme prukopnici to maji tezke.
Avatar - Emel
29. 5. 2023 22:07
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Stejně mi to přijde vtipné... homologuješ to, přeložíš ceníky a tak... a pak prodáš za deset let dvě auta, nejspíš sám sobě :-)
29. 5. 2023 22:32
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Homologace je pro EU, pokud vim.

Na druhou stranu, asi nepocitali, ze z toho bude za tu cenu prodejni trhak.
Avatar - Emel
30. 5. 2023 08:49
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Nojo, ale představ si... vydáš nový ceník... neprodáš nic... zase nový ceník... zase nula kusů :-)
Avatar - Barrichello
29. 5. 2023 13:40
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
V zimě si do EV vyrobíš palivo sám, ideálně při -15 když vytápíš dům tepelkem, svítíš, varíš, pereš, nabíjíš, koukáš na tV atd atd

HAHAHAHA

Lysneko a Broisov byli proti tobě žabaři,utopisto :-) :-) :-) :-) Kdybys neměl ruskej atom a Tykače s uhelkou, umrzne ti v zimě zádel prolhanej Borisove placenej čínou :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 19:46
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
já VÍM že to DODNES to NECHÁPEŠ = ale denně se tu tím "chlubit" (že si DonMIMOň? :D

ta úspora za rok KRÁT STAMILIONY domů = to je GIGA číslo (ale to je násobení = ta ZŠ kdes TY jediná neměl ropu :*)
Avatar - Barrichello
30. 5. 2023 00:16
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Jaká úspora? V zimě? Tys něco pil? :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2023 10:04
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Jo piju furt = od rána 3tí kafe :D

JO blbe BUDE UŽ JEN HŮŘ (teda líp, ale pro zpátečníky zpozdilce JEN HŮŘ https://elektrickevozy.cz/…-jak-je-to-mozne :-)

Svět se mění (a věršina lidí "to stíhá" tak do 35 = kolik ti je? :*)

https://oenergetice.cz/…hytreho-domu-1-4 si pozadu (ne jako urážka ale KONSTATOVÁNÍ
Avatar - Barrichello
30. 5. 2023 10:23
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Ne svět se nemění a každej dům je potřeba v zimě při -15 vytápět, pokud tam nechceš drkotat zimou ve 3 svetrech při teplotě 16 stupnů :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2023 10:59
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Jak říkám je to (až) EXTRÉMNĚ ŠPATNÉ zpracování informací, shrnuto viz já 10:18

uděláme TEST jak chápeš https://www.youtube.com/watch?… a NAJDI koule a zkoukni to CELÉ a NAJDI KOULE a okomentuj to

PS: hele von si někdo myslí že při -15°C (což tu moc nebývá) se nemá topit?
hele tys to (s těma svetrama = viz SPD voliči https://www.stream.cz/…-nemine-64477307 si to pochopil STEJNĚ BLBĚ jako ti na Václaváku? :-O
jako že TY máš TUHLE úroveň "myšlení"? ;-)

Já byl v zimě v pohodě, jen jsme já kolega příbuzný (doktor) v Rakousku v baráku za ca 2 miliony € netopili na 22-23°C ale trochu šetřili = a viz data VŠICHNI v EUropě celkově docela ušetřili. TyS topil na 16?? to SI TEDA větší KRETÉN než sem myslel = a nic moc o tvým IQ sem si nemyslel :*)
Avatar - Barrichello
30. 5. 2023 13:51
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Ne já sem netopil na 16 stupnů, taky netvrdím že mi barák utáhnou FV panely v zimě, narozdíl od vás utopistů.

Mínus 15 bývá v čr v lednu naprosto normálně, pamatuji i -18 v Praze v roce 2015 :-) Máš špatný znalosti - jako vždy Borisove. Cinkni si do ČHMÚ a ogěr si fakta a to se vůbec nebavím o Šumavě a Vysočině kde bývá i -25 :-)

Já se tu celou dobu bavím o tom, prohlaný utopisto jak ti v -15 pojede celej barák a Teplený čerpadlo na to co vyrobí v tom lednu FV na střeše.

To je těžká vylhaná stalinsitická utopie vid šmoulo.
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2023 15:59
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Takže shrnuto:

1) NEodpověděl

2) NEpochopil text

3) NEtopil tak JEN to KVÁKá

4) což doplnil svou závěrečnou větou: jsem OPRAVDU trapný

5) typ takový Goláň https://mall.fameplay.tv/udalosti-ludka-stanka/petr-pavel-prohral-svou-prvni-velkou-bitvu-a-hned-s-dvema-blbci-najednou
Avatar - Barrichello
30. 5. 2023 16:04
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
https://www.focus.de/…d_194571133.html

Pozdravují tě vědci :-) :-)
30. 5. 2023 16:34
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Všetky testy ako sa ide s elektromobilom do Chorvátska sa zásadne robia koncom mája/začiatkom júna (května/června).
V júli (červenci) je to totiž o šťastí, ako známy 29 hodín cesta na Istriu, na nabíjačkach pred ním vždy viac ako 10 áut :-O

V auguste (srpnu) do Talianska cez DE musí byť ešte zábava. Samostatná dovolenka len na cestu ?
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2023 20:48
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Jj to je fakt = jde to 8-stojany/" rel="nofollow" target="_blank">https://www.hybrid.cz/…ci-s-18-stojany/ pomalu vo tom žádná. Jak to asi bylo před stoletím když se přecházelo s kočárů a koní na auta?
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2023 20:39
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Víš jak ti roky říkám INFO dobrý MOZEK blbý?

ty ni po těch letech nevíš https://www.hybrid.cz/…zelenou-energii/

no a tak je to S TEBOU FURT = nepoučitelnej a vždy za blba. Mám dost příbuznejch s BEV a PHEV = no tak NEBUĎ pro jednou ZA BLBA. Sám sebe vždycky ZTRAPNÍŠ = běžnej život VŮBEC nenabíjíš (abys to pochopili NETANKUJEŠ) viz tvůj odkaz! Ani to nevíš? KOLIKRÁT ti to někdo (včetně mě) už vysvětlil?

To je jak Arese s těma emise vypustí elektrárna = takhle SEbe furt ZTRAPŇOVAT - furt dokola psát NEROZUMÍ NECHÁPU
Avatar - Barrichello
31. 5. 2023 10:13
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Pozdravují tě vedci, zelenej čínskej agente
A Filip turek, který říká to samý co já, že podporujete Čínu :-)
https://www.focus.de/…d_194571133.html
Avatar - Barrichello
31. 5. 2023 14:45
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Koho je málo? Turka?

neboj, toho je dost všude a jeho podporovatlů taky. A ti všichni vás nenávidí :-) Blbý co Borisove
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2023 15:27
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Neměl bych tu napsat JSI NAHLÁŠEN? :D :-!
29. 5. 2023 17:52
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
Jeho emise vypustí elektrárna. :-[] :no:
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 18:30
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji
hele tyS TO NEPOCHOPIL? ani po dalším vysvětlení?????

ty SI MENTÁL???? :-O

nebo LŽEŠ plácáš SCHVÁLNĚ? fakt by mě to zajímalo ;-)
Avatar - Barrichello
29. 5. 2023 13:37
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
Cca 5 let zpět šel za 1,1 mega koupit Jeep GrandCheroke s 3,6 V6 benzín, což je auto o dvě třídy větší :-) :-) :-) :-) :-)
29. 5. 2023 15:25
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
A pred sto lety ctyrsprezi.
Wtf
Relativizujes uplne vsechno, vcetne danych veci, jako je pokrok v EV za poslednich deset let!
trolle
Avatar - Barrichello
29. 5. 2023 16:36
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
Už si poslal Boeingu a Airbusu 10 usd aby přežili? čeká je krach, čína má svoje letadla
https://archiv.hn.cz/…tel-s-cestujicim
https://www.planes.cz/…vni-komercni-let
Rusko má svoje letadla Čína už taky - , ani jedni už od nich nic kupovat nebudou, a je otázka od koho bude kupovat Indie, Kuba, Irán, Jižní amerika, afrika a další...

Další eura a usd budeš muser poslat i RR, Pratt and Whitney atd.....

Blbý co Borisove
29. 5. 2023 16:50
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
Na čo je dobré do každej diskusie ťahať Rusko?

Myslím, že si fajn človek, len sa mi lepšie čítajú tie tvoje príspevky kde Rusko a podobné veci nespomínaš.

Samozrejme, máme demokraciu a môžeš písať čo chceš. Teším sa hlavne na tie o autách, tvoje nadšenie pre V8 je nákazlivé :D
Avatar - Barrichello
29. 5. 2023 17:38
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
Hammuna, Doník a spol sem tahá Rusko furt a všichni co nesouhlasí s EV a OZE označují za šířící ruský definformace.

Tak tu pouze zminuju, že co se týče letadel, už od nich čína a rusko nic kupovat nebudou. EU auta už čínan skoro nekupuje, rusák jen ty luxusní prémiovky přes překupníky, u obyčejných aut nižší třídy kupuje domácí a čínany, tak sem zvědav jak s EU a US firmám bude po ztrátě těchto trhů dařit a kolik dalších zákazníků z banánovek jim čínan s rusákem ukradne....i díky EU a USA sankcím....

A jestli chceš něco víc k tématu, na legendách sem prolezl Enyag a nabíjecí Superb a ve výbavě LK už to má apson jaktaž slušný materiály v inteiréru.

Sranda byl stánek Hyundai, kde okolo Ev verzí nikde nikdo, seděl v tom 1 člověk a pusto a prázdno, to samý u Fordu a jeho EV Mustangu, zatímco u spalovacích mustangů narváno, to samý u Bronca. :-)
29. 5. 2023 18:44
Re: Zadny vyvoj neni ...
Skvělé zítřky jsou už za rohem :
Poptávka po smartphonech zůstává slabá, zlepšení v nedohlednu
Trh počítačů se propadl o třetinu. A největší výrobce s ním
Ziskovost výrobců automobilů se snižuje
Zdroj: dnešní novinky.cz
29. 5. 2023 21:00
Re: Zadny vyvoj neni ...
Čím to asi bude?
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 21:23
Re: Zadny vyvoj neni ...
to víš i ty = to jsou (komunistické) DARY lidstvu

nejdřív ČÍNSKÝ https://cs.wikipedia.org/wiki/Covid-19

a teď RUSSKÝ https://cs.wikipedia.org/…vaze_na_Ukrajinu

to hned po sobě (Putin dostal čínské požehnání ALE povolení AŽ (3 dny pauza) po https://cs.wikipedia.org/…k%C3%A9_hry_2022

nojo jsou to VELKÉ komunistické DARY LIDSTVU = a stály BILIONY
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 19:42
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
viz vlákno a NAJEDNOU https://www.auto.cz/diskuse/89859/1#… :-O :*) :D :-!

nejen teď tady :*)
tos dělal už na tý základce kde ses neučil o ropě? VONI měli TAKY BLBOU známku :D :-!

ty si taková malá prolhaná proruSSká VELKÁ SSvoloč ;-)

a ve stejný diskuzi viz já 28.5. 8:40 = furt chceš ŘEŠIT ZAOSTÁNÍ EUropy za Amerikou a asijskými zeměmi JEŠTĚ VĚTŠÍM ZAOSTÁ(vá)NÍM jak denně požaduješ? si pitomej? proč píšeš že jsou lidi jako ty = který NECHÁPOU co se děje (a nemají technické znalosti = kluků ze Speciál TECHNIKA?

TY to ale už víš = jak to vychází = ekonomicky i technicky = takže KDE JE PROBLÉM v tvém mozku?
29. 5. 2023 21:02
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
čo sem zas ťaháš politiku, ty retardovaný osol
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 21:19
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
a ty si NEJBLBĚJŠÍ na světě? že nevidíš ani KDO ZAČAL = a votvíráš si tupej zobák JEN na ODPOVĚĎ na reakci?? :-O :D :-! :-[]

no tak VOMLUV SE osle (vážně snad) RETARDovaný = vidím že si přihlášen OKAMŽITĚ
29. 5. 2023 22:06
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
Vidím, že som trafil presne.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 22:28
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
si SLEPEJ retardovanej OSEL? :-O :*) :D :-! :-[]

TOHLE (že to zatlučeš a uděláš ze sebe ODPAD) si TAK DLOUHO vymejšlel? :D :*)

to funguje v politice zatloukat Zatloukat ZATLOUKAT = tady JE to vlákno VIDĚT tupá krávo fakt DeBILLe trapno trapně trapnej :-!

hele TAKOVEJ UBOŽÁK to je i tady docela síla :*)

chceš vidět FAKT TUPÝho trapáka HOVADO? tak di k zrcadlu A PAK NAJDI KOULE a podívej se na začátek vlákna (a PAK DO ZRCADLA = jo ten SLEPEJŠ osel TRAPÁK co na něj čumíš TO SI TY ;-)
Avatar - Barrichello
30. 5. 2023 00:17
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
Kašpar co tu vyskakuje jak divokej skaut na Křivoklátě uráží ostatní že sou retardi.

Absurdistán :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2023 10:07
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
Absurdistán je OPAK pakó FAKT NEZNALÝ :D

kdy napíšeŠ BLBOST napíŠU ti TO JE BLBOST (a dám odkaz JAK JE TO SPRÁVNĚ) že to (nepoučitelný) mozek má za URÁŽENÍ

no to JE trochu RETARDovaný :*)
Avatar - JirkaVejrazka
29. 5. 2023 21:57
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
Cina ma letadla, jen do nich neumi vyrobit motory. Rusko ma letadla, jen je od nej nikdo nekoupi.
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2023 10:15
Re: Zadny vyvoj neni, ev nezlevnuji. Skutecne?
Nejen motory, je to skládačka zahraničních dílů, asi jako https://www.hifi-voice.com/…-eversolo-dmp-a6 nicméně (tohle je) POVEDENÁ čínská SKLÁDAČKA (nevím jak to jejich letadldo (některé věci okopírovali DOBŘE a parametry mají, přesto.. fungují dost blbě ;-)
Avatar - Radek Polák
29. 5. 2023 12:13
Jeep
Auto celkem hezké , má však velkou chybu , chybí mu benzínový motor ! Elektrika je výplody Bruselu a je to mimo realitu . 😂
Rozbalit vlákno
0
29. 5. 2023 13:01
V roce 2025 bude Škoda small za 550 000
Tedy lze očekávat značný pokles cen EV.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
29. 5. 2023 13:06
Re: V roce 2025 bude Škoda small za 550 000
Odkud je to info?
Já zaznamenal, že když se řešil prototyp ID.2, tak se říkalo, že takhle levné auto (do 600t) od Škody pravděpodobně nebude.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 13:16
Re: V roce 2025 bude Škoda small za 550 000
Viz já 12:29 = to se (pochopitelně) týká i škodoVWky, i když zrovna VW dost zaspalo (a ani bilion nahonem investic do EV to moc neřešil - no patlají to vlevo vpravo a jak moc jsou mimo pochopili snad až TOTÁLNÍm PROPADem v číně https://www.autoforum.cz/…ypadajici-model/

ale se zvyšujícím se podílem BEV dojde určitě i na leVWnější škodoVWky = a až to bude tak půl na půl (BEV a ICE) tak možná i pár místní odpůrců reality, že BEV je výkonnější, umožňující lepší konstrukci auta jako takového a při jednodušším levnějším https://elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet je taky LEVNĚJŠÍ auto (výrobně a už teď brzy i prodejně = a to jsme někde na desetině výroby spalováků a jak tuhle HLOUPĚ zdůraznil barik na dáávno zaplacených investicích linkách = a přesto začíná být ICE dražší = viz loňský Speciál TECHNIKA stejný model stejná třída a už teď je lepší elektřina A BUDE už jen HŮŘ a HŮŘ :-!
29. 5. 2023 15:48
Re: V roce 2025 bude Škoda small za 550 000
Uvidime jak Cina s Elonem stlaci ceny...
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 18:40
Re: V roce 2025 bude Škoda small za 550 000
Jsem docela zvědav https://elektrickevozy.cz/…v-cine-uz-tusite
Avatar - twistedTSD
29. 5. 2023 14:08
Pug
Marně přemýšlím, kdo má být cílovka tohoto Jeep-Peugeotu. Ale lidi jsou divní.
Rozbalit vlákno
17
29. 5. 2023 15:42
Re: Pug
No cilovka bude asi podobna, jako petrolhead s narokem na sportovni vlastnosti vozu, rucku a manual.
Ktery nakonec skonci v SUV bez rucky. :D
Nebo milovnik ASX, co koupi Polo...
Sorry hosi, to bylo hodne osobni, nic ve zlym, Toppere. :-)

Proc by naopak milovnik Pola nemohl presedlat na Avenger? ;-)

Cena EV uz zde neni tak vzdalena spalovaku.
V zapadni Evrope uz je ta propast (nekde ke vsemu s pomoci dotace) preklenutelna. :yes:
29. 5. 2023 17:55
Re: Pug
Opět nehorázně lžeš. V SUV "bez ručky" většinou jezdí moje drahá polovička, protože ho chtěla. Já většinou jezdím kombíkem nižší střední nebo kompaktním sportovním sedanem. :-) S
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 18:29
Re: Pug
holka NECHTĚLA automat?? :-O

asi chodíš s HODNĚ JINEJMA holkama než já :D
29. 5. 2023 18:45
Re: Pug
To nevím. Co ale vím je to, že moje paní je výborná řidička a po automatu ani nevzdechne, protože ji baví řídit a řadit! :-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 19:50
Re: Pug
a ZKUSILA někdy automat (ne DSG)? znám VYNIKAJÍCÍ řidičku (co by asi ujela všem tady plácalům = no možná Mig;) ale PROČ jezdit po Vídni (Praze) s (dnes ve všem horším) manuálem?

Když jí BAVÍ ŘÍDIT proč tak NEZÁBAVNÉ auto = šaltpáka místo komfortnějšího automatu z antizábavného auta lepší neudělá (spíš horší když už

koho BAVÍ ŘÍDIT a jezdí (něčím jako) https://www.auto.cz/…zavislost-148431 tak jistě, ale na denní ježdění (navíc v nezábavném SUV) proč? Proč? PROČ?
30. 5. 2023 12:30
Re: Pug
Proč? Protože ji plně vyhovuje kompaktní SUV s manuální převodovkou. :-) Ještě nějaké přiblblé dotazy? :-[]
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2023 12:51
Re: Pug
přiBLBlá až BLBÁ je tvá reakce = vyhovuje jí NEZÁBAVNÉ auto

a s manuálem (na dotaz ZKUSILA NĚKDY automatickou převodovku? Roky je už i v blbym Berlingu slušná 8-st. HDM převodovka

obecné závěry (zkušenější než si ty) že manuál dnes už JEN do aut typu viz odkaz = alespoň TOHLE víš znáš četl si. Není to spíš že TYS chudině nacpal = a kdyby se projela (i j"en" takovýmhle automatem) https://www.autorevue.cz/…este-lepe--testy okamžitě ale OKAMŽITĚ by (protože jí baví řídit) ten krám cos jí nacpal PŘESTAL BAVIT ?
Avatar - Barrichello
31. 5. 2023 10:12
Re: Pug
Stupidní reakce tu předvádíš jen ty, Borisove :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2023 12:03
Re: Pug
když věcem ROZUMÍŠ je to jednoduchý https://www.auto.cz/diskuse/89872/1#…

tys nepochopil, že interiér auta nesouvisí s elektromotorem = a TO JE DRSNÝ selhání
Avatar - Barrichello
31. 5. 2023 14:47
Re: Pug
Interiér souvisí s tím, zda to auto je krám nebo jestli je to pěkný auto.

:-)

A interiéry EV sou doslova tragické, stejně jako design exteriéru, viz žabotlamy Tesly. :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2023 15:26
Re: Pug
Jsi nějak MENTÁLNĚ POSTIŽENÝ?

Viz Mercedes viz Maserati viz poslední 7er = interiér NIJAK NESOUVISÍ s použitou technikou pohonu. Dovedeš tuhle úroveň pobrat? V12 i lepší variantu čtyři https://www.auto.cz/…-340-koni-142593 můžeš dát do pěkného průměrného nebo skvělého interiéru NIJAK TO NESOUVISÍ

je tvůj mozek schopný pobrat alespoň tuhle triviální úroveň chápání /věcí/?

to co zjevně NENÍ = je co umožňuje použítí elektomotorÚ (tří čtyř) pro chování podvozku/pohonu a parametry jako rozložení hmotnosti a těžiště = vedoucí také k lepšímu chování podvozku

je to úroveň MOC O AUTECH? chceš radši rozebírat design přední masky? Nojo no
Avatar - wakantanka
30. 5. 2023 20:05
Re: Re: Pug
Človeče to s tou cenou si zabil, takže ten čo horko ťažko ako slobodný a bezdetný dal dokopy 13 tisíc na Polo si akože kúpi Avenger za 30 litrov? Tak ten bol dobrý. 😁😁😁
29. 5. 2023 20:58
Re: Pug
Pre maminu na vozenie detí do školy ideál. Len na to treba mať.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 21:25
Re: Pug
no vidíš (ze 3 tvých "názorů") 1 shoda (jedna tak budiž) 1 debiita trapnost tupost TO OSLE nečumíš na vlákno A ROVNOU ŠVIHNEŠ svou KRAVINU jako reakci?
29. 5. 2023 22:09
Re: Pug
Nečum do zrkadla keď niekomu píšeš, aj bez toho vieme čo si zač.
Avatar - Barrichello
29. 5. 2023 14:13
Viděl sem to včera na Legendách
zlatý GrandCherokee a Wagoneer. To ej asi vše co bych k tomu řekl.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2023 12:07
Re: Viděl sem to včera na Legendách
vy AUT NEZNALÉ prodavačky ŘVETE dekády "před brodem" https://fdrive.cz/…e-748-koni-10518 samozřejmě BEV se teprve (technicky) "rozjíždí" = no jako ty první generace placatých televizí, ale TECHNICKY znalým BYLO JASNÉ že CRT nemá šanci

no ty TECHNICKY ZNALÝ zjevně nejsi = UŽ si dostudoval CO je myšleno tím technicky lepší = příklad https://www.maserati.com/…nturismo-folgore
Avatar - Barrichello
31. 5. 2023 14:43
Re: Viděl sem to včera na Legendách
Prodavačko, co lidi co maj vysokou popř několik a řvou že vaše kroky je utopismus?


Jako Smil a stovky dalších? https://www.seznamzpravy.cz/…-to-smysl-231348

Na to nám povíš co, trapnej lháři? :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2023 15:31
Re: Viděl sem to včera na Legendách
VTIPný (spíš ČERNOHUMORNÝ :D ) je, že DEN PŘED TÍM než si "objevil" v novinách že nějaký (80ti letý) SMIL existuje = sem JÁ TI doporučil TADY V DISKUZI jeho knihy :*)

hele víš jak říkám *** lééééta tu KVÍKáš dekády před brodem = tohle je proces "na celý lidský život" (a ty se ho nedožiješ;)

tobě MOŽNÁ nakonec DOJDE že ty 3-4 malé elektromotůrky FAKT maj větší odpich a FAKT vyšší výkon než V12 a FAKT se to auto líp ovládá a FAKT i líp dávkuje (navíc větší) výkon než má ta V8 a 12 = ale bude to ještě TRVAT :-!

i po všech odkazech a vysvětleních = si i po letech furt jen ve fázi ABSOLUTNĚ NEVÍM s dnešním výstupem TO ZNAMENÁ ŽE tým Vaculík ze Speciál TECHNIKA tomu vůbec nerozumí, teda JÁ LÍP = když to MĚ v hlavě vychází PŘESNĚ OPAČNĚ

no tak GRATULUJU = to je DŮKAZ nezměrné PITOMOSTI a absolutní ODOLNOSTI pravdě (a znalostem aut)
29. 5. 2023 17:46
Elektrická utopie v praxi!
https://www.autoforum.cz/…oluce-je-utopii/
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2023 18:39
Re: Elektrická utopie v praxi!
ty tu hloupost HRAJEŠ abys mohl psát kraviny (dávat odkazy na Autoforum) nebo to (všechno - celý) OPRAVDU DODNES VŮBEC NECHÁPEŠ? https://www.hybrid.cz/…zelenou-energii/

Neteta Kylie tankuje pro denní ježdění (práce nákupy..) JEN "zadarmo" ze slunce = plus to auto má VÝRAZNĚ VYŠŠÍ VÝKON než tvoje.

víš bez urážení JSI JEN POZADU = a "trváš" na svém ZAOSTÁNÍ

hele máš https://www.radiomuseum.org/…_402be402_b.html nebo už placatou? jezdíš (vlakem za) parní lokomotivou nebo elektrickou? už si jel BEV nebo jen IDEOLOGIE? klucí co sou v česku asi NEJ ze Speciál TECHNIKA říkají = to co (nejen) já. že TY SE HLUBOCE MÝLÍŠ = tak jak to je?
Avatar - Barrichello
30. 5. 2023 00:22
Re: Elektrická utopie v praxi!
Jezdí 40 let starým motorákem řady 810, zvaným šukafon, který pohání dieslový motor LIAZ.
https://cs.wikipedia.org/…%BD_v%C5%AFz_810

Realita českých železnic v roce 2023, vid drahý zelený utopisto BORISOVE :-) :-) :-)

Neteta Kylie nexistuje, to vidí akorát pacient postižený těžkou schzofrenií, náš drahý český Nash vid Brosiove. PS: má sebou neteta taky pořád tu pětelitou hočkičku? A je jí 5 let už od roku 1990? :-) :-) :-) :-) :-)

Slovy klasika - měl bys zkusit vyměnit prášky, nebo doktora. Ta současná léčba hlavy nezabírá, Borisove :-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2023 10:18
Re: Elektrická utopie v praxi!
shrnu NECHÁPEŠ
30. 5. 2023 12:31
Re: Elektrická utopie v praxi!
Ne, tvoje zoufalé elektrofanatické výkřiky opravdu pochopit nelze! :-[]
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2023 12:48
Re: Elektrická utopie v praxi!
až TAK SI MIMO? no to je ZNALOST = viz Vaculík a (jeho) Speciál TECHNIKA

ty (opravdu) ZOUFALE dáváš odkazy na Autoforum :-O :D
a to je PRAVÉ nefalšované ZOUFALSTVÍ

takže JAK SI vysvětluješ prokopce a sebe a barika vs realita planety (daná všem ode mne přes Vávru po...

nemáš ŽÁDNÉ teoretické ZNALOSTI (bohužel OVĚŘENO) nemáš žádné praktické zkušenosti = tak proč se ztrapňuješ? NELZE ti chápat? No to je možné (hodně lidí ca od 35 let další vývoj nechápe = kolik ti je?
Avatar - legnaw (novy)
30. 5. 2023 08:51
jde to i s benzinakem
...kto ma zajem o pazoutackej trihrnek 1.2 v ES je od 23300eur (cca 552k kačen), v IT od 23900 eur..
Rozbalit vlákno
2
30. 5. 2023 20:51
Re: jde to i s benzinakem
Pořád tisíckrát lepší tříhrnek, než odporný sterilní elektromotor a zoufalé baterky se směšnou energetickou hustotou! :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2023 21:33
Re: jde to i s benzinakem
TY jenž DÁVÁŠ odkazy NA autoforum https://www.autoforum.cz/…-jeste-navysili/

JAK to teda je = ty roky co tu píšeš NESMYSL jako teď = HLUBOCE seS MÝLIL a podpořil to jak nám amíci https://www.hybrid.cz/…prvni-ctvrtleti/ i Asie https://www.garaz.cz/…rsporty-21005918 utíká

nebo dál (jako barik) chceš věc "řešit" JEŠTĚ VĚTŠÍM zpožděním? :-)

už TO NENÍ SRANDA arese = už ti to (viz já 12:48) uteklo MOC (fakt NEVNÍMÁŠ že svět je jinde? Jedno jestli manuálem a nejNEzábavnější konstrukcí auta pro ženu, nebo FAKT BLBOSTí o "sterilním" motoru https://www.auto.cz/…y-edition-128296