Nová elektrická kona nepřináší z hlediska techniky revoluci. Navazuje na to dobré, s čím přišel předchůdce, napravuje jeho drobné nedostatky a vše balí do většího kabátu.
Toto vraj auto má taký hnusný, odpudzujúci zovňajšok, je nesympatické z každého pohľadu zvnoka aj zvnútra, že sa na jeho techniku a parametre ani nepýtam. Nie je prečo.
Ty baterky měly být 67kWh a 82 kWh. 48 nemá u tak těžkého a protiaerodynamického auta co dělat.
S tou baterkou 48 nedojedu ani z Brna na letiště do Prahy. Po dálnici ve 140, většinou s protivětrem očekávám hodně přes 20 kWh/100 km.
Neviete niekto, prečo na auto.cz, ale ani na informačne vždy korektnom autofóre nepíšu o požiari na letisku Luton v UK? Alebo keď je príčinou požiaru spaľovák, tak je to tak všedné, že ani viac ako tisícka zhorených áut nestojí za článok?
Protože to nikoho už nezajímá z toho důvodu, že je to naprosto běžná věc. A uhasit to taky asi nešlo během pár minut, jak tu trotlové píšou u požárech EV, které jsou naopak dost výjimečné.
Súhlasím, buďme fér a povedzme si príklad z reality - napríklad keď nedávno v Nemecku aktivisti zapálili 15 Tesiel, tak to požiarnici mali po hodine pod kontrolou, žiadne auto nemuselo byť ponorené do kontajnera s vodou ani nič podobné.
Na auto.cz nová Kona narástla do dĺžky 150mm a má objem kufru 446l, kdežto na autorevue.cz Kona narástla o 175mm a kufor má veľký 466l...
Ktoré informácie sú korektné?