Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Fiat Punto 1,2i

22 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
tohle Punto vypadá dobře i po 20ti letech, určitě nejlepší design ve třídě. Teď a to ještě bez PSA jim zbylo jen retro.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Punto chybi,nicproti.

Ale Panda i Tipo jsou fajn auta.
Bez retra.
Arese
Až na to, že ty blázni už nyní Tipo v EU nabízejí jen v té nejdražší, hybridní verzi. To je ovšem jeho evropský rozsudek smrti! 😲 😲 😲 :no:
P.S. Že dnes Fiat nemá v nabídce hatchback segmentu B, je prostě neuvěřitelné a zcela neomluvitelné selhání!!! 😲 😲 😲 :no: :yes: :no: :no: :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tato druha generacia punta s tymi malymi kukadlami ( teda este pred faceliftom ) je za mna najlegendarnejsia ... to punto este aj dnes dobre vyzera... urcite lepsie ako 20 rocna corsa ci 20 rocny yaris... dufam a stale verim ze sa punto raz vrati a dockame sa aj 4 generacie...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
A furt je to paradni auto.
I po ctvrt milionu km jezdi pod 6.
Je pohodlne a prostorne.... s kritikou potahu sedacek asi lze souhlasit, ale to moje ma nastesti potah z alcantry, takze ani tato prekazka radosti z pouzivani neplati.
😄

ABS mam. Jedine co mi chybi k dokonalosti je klimatizace.
Cenduro
Mám ho tchán, najeto po 17 letech pouhých 50 tisíc. Jak mám pro fiaty slabost, tak to je vrána. Vypadá jako nový, ale prostě vrána.
Hendly
324 tis za 44kW bez ABS a klimatizace v roce 2000…

Az tu zas nekdo bude psat o tom, ze jsou dnes auta draha a nesmysle o likvidaci individuální mobility tak se znova kouknete kolik byla driv cena aut…
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak se podívej na rok 2010.
TT
Cena Dacie Logan v roku 2005 bola 199.000,-Kč. V roku 2010 sa dala kúpiť za 149.000,-Kč.
Ceny Fiatu Punto z roku 2010 sú z dnešného pohľadu tiež z ríše rozprávok, viď tabuľka v článku: https😐/www.auto.cz/…-358-900-kc-2815
Hendly
2010 rok po velke bankovní krizi kdy automobilky dostávají srotovne a bojují o přežití?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Narodil jsem se v demokratickém Česku, dospěl jsem v době strmého ekonomického růstu a rodinných kombi za 400. Dnes bojuji s tím, aby mi rok co rok neklesala životní úroveň, ceny nemovitostí se zněkolikanásobily, šulini jako ty mi vnucují elektroplečku za mega - ale wait, v roce 2000 stálo Punto víc platů než Fabia dnes, tak to se mám vlastně super a země se ubírá skvělým směrem. Jupí.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
A proc by Ti nemohla klesnout "zivotni uroven"?
TT
Čo je to za debilnú otázku?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
WTF? Proč bych měl chtít, aby klesla?
Arese
No přece, abys zachránil světové klima, to je přece jasné, ne? 😒] 😒]
Hendly
Kde zacit… treba ma tva zivotni uroven neco spolecneho s tvou urovni komunikace a znalosti…
EV ti nikdo nenuti. Muzes si kupovat co chces.
Za cenu toho punta v prepoctu na kupní sílu dnes muzes mit neporovnatelne lepsi a vetsi auto.
A to i pres skutecnost, ze za sebou mame prvni globalni pandemie a nejen v evrope zuří válka.

A prestan urazet…
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Kolikrát ti mám ještě psát, že je mi jedno, jestli jsem na tom podle tebe lépe nebo hůř než před 23 lety? A argoantní připomínky o mých znalostech si strč někam. To, že růst průměrné mzdy neodpovídá růstu životních nákladů, zdaleka není něco, co se týká výhradně mě a mých znalostí.
Hendly
Tak aktualni stav rustu ma zcela konkretni duvody. Proc je nechapes?

PS: za to v jakem rustu a pohodlí jsi vyrůstal a zil ma z podstatne casti vliv EU. To jen az tady zas na EU budes nadavat.
TT
O čo ti ide?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Přesně takového jsem měl, jen v jiné barvě. :yes: Zadní sedadla právě standardně hlavové opěrky a tříbodový pás uprostřed neměla - kvůli čemuž jsem kupoval Punto v nadstandardní výbavě, ale stále bez ABS. Bylo to skvělé auto. Výrobní kvalita sice poněkud italská, ale po stránce prostornosti dostačující pro 4 dospělé i s batožinou.
Dominik Michalček
Tyto vozy již v té dobe meli elektro mechanický posilovač na sloupku volantu.
Elektro hydraulický posilňovač meli první fabie jestli SE nemýlim
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Elektrohydraulický měla i druhá Fabia. Punto skutečně mělo elektromechanický.