Testy
KANKUNEN
tohle Punto vypadá dobře i po 20ti letech, určitě nejlepší design ve třídě. Teď a to ještě bez PSA jim zbylo jen retro.
Arese
Až na to, že ty blázni už nyní Tipo v EU nabízejí jen v té nejdražší, hybridní verzi. To je ovšem jeho evropský rozsudek smrti! 😲 😲 😲 :no:
P.S. Že dnes Fiat nemá v nabídce hatchback segmentu B, je prostě neuvěřitelné a zcela neomluvitelné selhání!!! 😲 😲 😲 :no: :yes: :no: :no: :yes:
P.S. Že dnes Fiat nemá v nabídce hatchback segmentu B, je prostě neuvěřitelné a zcela neomluvitelné selhání!!! 😲 😲 😲 :no: :yes: :no: :no: :yes:
TT
Cena Dacie Logan v roku 2005 bola 199.000,-Kč. V roku 2010 sa dala kúpiť za 149.000,-Kč.
Ceny Fiatu Punto z roku 2010 sú z dnešného pohľadu tiež z ríše rozprávok, viď tabuľka v článku: https😐/www.auto.cz/…-358-900-kc-2815
Ceny Fiatu Punto z roku 2010 sú z dnešného pohľadu tiež z ríše rozprávok, viď tabuľka v článku: https😐/www.auto.cz/…-358-900-kc-2815
Hendly
2010 rok po velke bankovní krizi kdy automobilky dostávají srotovne a bojují o přežití?
twistedTSD
Narodil jsem se v demokratickém Česku, dospěl jsem v době strmého ekonomického růstu a rodinných kombi za 400. Dnes bojuji s tím, aby mi rok co rok neklesala životní úroveň, ceny nemovitostí se zněkolikanásobily, šulini jako ty mi vnucují elektroplečku za mega - ale wait, v roce 2000 stálo Punto víc platů než Fabia dnes, tak to se mám vlastně super a země se ubírá skvělým směrem. Jupí.
3_diamanty
Tato druha generacia punta s tymi malymi kukadlami ( teda este pred faceliftom ) je za mna najlegendarnejsia ... to punto este aj dnes dobre vyzera... urcite lepsie ako 20 rocna corsa ci 20 rocny yaris... dufam a stale verim ze sa punto raz vrati a dockame sa aj 4 generacie...
Ja Prvni 123
A furt je to paradni auto.
I po ctvrt milionu km jezdi pod 6.
Je pohodlne a prostorne.... s kritikou potahu sedacek asi lze souhlasit, ale to moje ma nastesti potah z alcantry, takze ani tato prekazka radosti z pouzivani neplati.
😄
ABS mam. Jedine co mi chybi k dokonalosti je klimatizace.
I po ctvrt milionu km jezdi pod 6.
Je pohodlne a prostorne.... s kritikou potahu sedacek asi lze souhlasit, ale to moje ma nastesti potah z alcantry, takze ani tato prekazka radosti z pouzivani neplati.
😄
ABS mam. Jedine co mi chybi k dokonalosti je klimatizace.
twistedTSD
Elektrohydraulický měla i druhá Fabia. Punto skutečně mělo elektromechanický.
twistedTSD
Kolikrát ti mám ještě psát, že je mi jedno, jestli jsem na tom podle tebe lépe nebo hůř než před 23 lety? A argoantní připomínky o mých znalostech si strč někam. To, že růst průměrné mzdy neodpovídá růstu životních nákladů, zdaleka není něco, co se týká výhradně mě a mých znalostí.
twistedTSD
Přesně takového jsem měl, jen v jiné barvě. :yes: Zadní sedadla právě standardně hlavové opěrky a tříbodový pás uprostřed neměla - kvůli čemuž jsem kupoval Punto v nadstandardní výbavě, ale stále bez ABS. Bylo to skvělé auto. Výrobní kvalita sice poněkud italská, ale po stránce prostornosti dostačující pro 4 dospělé i s batožinou.
Hendly
Tak aktualni stav rustu ma zcela konkretni duvody. Proc je nechapes?
PS: za to v jakem rustu a pohodlí jsi vyrůstal a zil ma z podstatne casti vliv EU. To jen az tady zas na EU budes nadavat.
PS: za to v jakem rustu a pohodlí jsi vyrůstal a zil ma z podstatne casti vliv EU. To jen az tady zas na EU budes nadavat.
Hendly
Kde zacit… treba ma tva zivotni uroven neco spolecneho s tvou urovni komunikace a znalosti…
EV ti nikdo nenuti. Muzes si kupovat co chces.
Za cenu toho punta v prepoctu na kupní sílu dnes muzes mit neporovnatelne lepsi a vetsi auto.
A to i pres skutecnost, ze za sebou mame prvni globalni pandemie a nejen v evrope zuří válka.
A prestan urazet…
EV ti nikdo nenuti. Muzes si kupovat co chces.
Za cenu toho punta v prepoctu na kupní sílu dnes muzes mit neporovnatelne lepsi a vetsi auto.
A to i pres skutecnost, ze za sebou mame prvni globalni pandemie a nejen v evrope zuří válka.
A prestan urazet…
Dominik Michalček
Tyto vozy již v té dobe meli elektro mechanický posilovač na sloupku volantu.
Elektro hydraulický posilňovač meli první fabie jestli SE nemýlim
Elektro hydraulický posilňovač meli první fabie jestli SE nemýlim
Cenduro
Mám ho tchán, najeto po 17 letech pouhých 50 tisíc. Jak mám pro fiaty slabost, tak to je vrána. Vypadá jako nový, ale prostě vrána.
Az tu zas nekdo bude psat o tom, ze jsou dnes auta draha a nesmysle o likvidaci individuální mobility tak se znova kouknete kolik byla driv cena aut…