Za rok 2023 jsme zveřejnili 186 testů a šestnáct srovnání. A v následujícím přehledu přinášíme jejich abecední seznam, kdybyste při čekání na nový rok 2024 měli snad dlouhou chvíli.
Najviac sa mi pacil test arteonu shooting brake ( v tej uplne top kombinacii ) zo zaciatku tohto roka ... uplne dokonale auto ... proste mnam mnam :yes:
Vcelku prekvapko ze kia ( co ma na trhu xy modelov ) a vzdy kopec noviniek na trhu tu mala len 3 testy za cely rok na urovni nejakeho "neviditelneho" subaru ... u toyoty ma prekvapilo ze sa netestoval za cely rok ziaden yaris ( pritom ma mnozstvo zaujimavych variacii a je to stale relativne nove auto ) ... ale chapem ze niektore modely uz testerom mozu prist "tuctove" a okukane ... ja sa uz teraz tesim na buduci rok na test coltu s 1,0 mpi-T ... snad tu na neho nebudem cakat az do leta ( aj ked urcite aj osobne si ho vyskusam u nas dovtedy ) ... inak udajne su tam aj zmeny v nastaveni podvozka voci cliu a par dalsich "neviditelnych" odlisnosti ale to mi predajca este nevedel blizsie povedat ( alebo mozno este nechcel ) nakolko prve kusky na predajni budu az v januari...
Vsetkym fandom aut inak pekneho silvestra a stastny novy rok ... nech bude este lepsi ako tento ( aspon teda ja som ho mal vcelku ok ) a nech to kazdemu aj nadalej paradne jazdi... :yes:
skladbu testů neurčujeme ani tak my, ale hlavně oficiální zastoupení automobilek, která objednávají jednotlivé modely do novinářské flotily. Od těch pak v průběhu roku dostáváme seznam, případně si o daná auta napíšeme, pokud víme, že je mají k dispozici.
Pokud bychom nějaký model vyloženě potřebovali (třeba ke srovnání), většinou to problém nebývá, byť je to komplikovanější. Bere se třeba od prodejců, případně z vlastních vozových parků automobilek, což s sebou ovšem může nést omezení v podobě kratší zápůjčky s omezeným nájezdem.
Moc děkujeme a přeje hezký konec starého a ještě krásnější začátek nového roku :-)
co se týče Tesly, před Vánoci jsme napsali mail PR, která má na starost mimo jiné i Česko, tak uvidíme, jestli se ozve. Míč je na její straně.
Dosud totiž oficiální zápůjčky neexistovaly. A brát si teslu přes nějakou půjčovnu se nám z principu moc nechce, byť se to takhle v minulosti řešit muselo.
Mužici maj 30 let dodávky GAZ Gazelle, Valdaj, Sobol a Gazelle Next jako ekvivalent evropských dodávek. Buchanka je na Sibiř, stepi Mongolsko a Kazachstánu atd nebo na export do Peru, Chile, Bolivie a Venezuely a tam nemá konkurenci za peníze za které je.
A koho ty ruzzke srač%ky zajímají kromě tebe? Normální slušný člověk se nechlubi tím, že zná každé ruzzke hov=no. Tahni za tím svým ruzzkym batuskou fýrerem a neopruzuj mezi slušnými lidmi
Lžeš. Tvoje zalibenost v ruzzacku je veřejným tajemstvím. A znovu opakuji, dnes není doba kdy se jde schovávat za techniku. Která v ruzzackem cccp vždycky stala za gov$no. Kdo pamatuje výpočetní techniku a elektroniku a auta a všechno cdelano v Cucala Carevna Carovi Ptaka ten ví.
Konečně se ti stepní ožralí vrazi okopali aby i mladá generace pochopila co za svinskou svoloc tam žije.
Hele, mohl bys trochu vychladnout. Za celou dobu si nejsem vědom byť i náznaku podpory Putinovského Ruska ze strany Barika.
A když někdo háji německé značky, tak mu taky nikdo nepodsouvá že je nscista!!!
Za mě bych se přiklonil k tomu, aby jste testovali mnohem víc čínských modelů. Protože tady se bude lámat chleba.
Budoucnost Evropy je BYD, Nio, MG, Dongfeng... Čím dříve všichni pochopí, na jaké úrovni čínské modely dnes jsou a za jakou cenu mohou být dostupné, tím větší šance je, že alespoň některé tradiční evropské značky přežijí :-!
ano mas pravdu. Tesla mi do ruky nepatri. Nevim proc bych se mel nechat nejakym Muskem vychovavat. Nevim proc bych mel podporovat nekoho kdo vypnul par blbejch satelitu nekde na marzu co ho nic nestaly a tim zhorsil (a to se drzim pri zemi) moznosti UK… At si ty pojizdny kraksny s povinnejma updatama necha. Nechapu jak to muze nekdo za svy penize koupit
Chce ho jen minimum lidí. Další hřebíček do rakve koncernu. Tímhle asi těžko zaplácnou neúspěch svej ostatních elektromobilů, notabene v populární SUV kategorii. VW začně rejt držkou v zemi a bude muset zavírat další továrny a propouštět desetitisíce lidí. Jejich neschopnost udělat kvalitní elektromobil jim podráží nohy. Konkurence v Číně je neůprosná a zákazník nechce předpotopní infotainment a nemastnej neslanej konzervativní dizajn. Osud Nokie se blíží čím dál tím :)))
Re: Tak a je to tu, vyhajpovanej VW iD7 je Číně propadák.
Problém ID.7 je jinde.
Myslet si, že ID.7 bude mít úspěch v Číně, je úplně mimo. ID.7 je velmi dobrý automobil a přinesl do EV světa to, co VW umělo s v čem vynikalo - a to je vnímána kvalita z pohledu autíčkáře.
Problém je v tom, že zrovna tohle Čína moc neřeší, s kvalitou výroby jako takové navíc Číňani dávno problém nemají. A potrpí si na jiné věci.
Nebýt ceny, tak věřím že ID.7 čeká v Evropě úspěch.
Re: Tak a je to tu, vyhajpovanej VW iD7 je Číně propadák.
Dôvera voči značke utrpela zrejme nielen u nás.
Za mňa to boli ešte pred pár rokmi autá s fajn kvalitou, rozumným pomerom cena/výkon/prevádzkové náklady, dobrou technikou a ovládaním.
Zmenilo sa to na drahú a komplikovanú ponuku modelov (nezmyselne široká záplava modelov obsahujúca písmená T, Q a I D), ktorá si vyžiadala extrémne investície a zdražovanie.
Neúspešná snaha podobať sa Tesle (to sa podarilo len kvalitou a ovládaním, ktoré možno chcú nadšenci Tesly, ale klasickí zákazníci VW nie). A povesť VW gate tiež nepomáha.
Lubo, mám X5 45e, najeto 25 000 km.
Kdo na takové auto má, tak nemohu jinak než jenom doporučit.
Baterka na jedno nabití ukazuje dojezd dle venkovní teploty 70 - 90 km. realita více méně odpovídá. Dobíjím každý den a tak dlouhodobá spotřeba benzínu 6,7 l. Z 25 t km ujelo auto 8 500 km elektrických.
Komfort - naprosto v pořádku ( vzduch vaky) je to těžké auto 2,5 t. Je to cítit na brzdách, že tá hmota tam je. Ale to všechny baterkáče.
Toto auto má smysl když člověk nejezdí často dlouhé tratě. Tam bych šel do X5 40 d. Samozřejmě vůbec žádný problém s dlouhými tratěmi ale je potřeba počítat se spotřebou 11,12 l/100 km. Někomu to vadí ale u 3 l benzínu i bez baterek je spotřeba u tak těžkého auta běžná.
Měl jsem před tímto autem 540i ( v ten samý motor) , najel jsem s ním přes 200 tkm se spotřebou 9,7.
Závady - 0.
BMW se v tom německém triumvirátu podle mne drží statečně. Mám zkušenosti se všemi prémiovkami z Německa - Audi A6 allroad, Porsche 911, Porsche Cayman, MB SL63 AMG a myslím si, že BMW za ty peníze pořád dává nejvíce a celkem bez nějakých přešlapů. Samozřejmě hejtři se najdou vždycky a u tak širokého portfolia typů, které BMW chrlí, se vždy najde nějaké nepovedené dítko. Také ne každý kus je spolehlivý ale já po 5-ti kusech BMW si nemohu stěžovat ani na jedno.
No a nová X5 50e je celkem v mechanické části beze změny, je tam větší baterka a silnější elektromotor, která se nechá nabíjet i AC nabíječkou. Ovšem víme, že co ničí baterky nejvíce je rychlé nabíjení "silným proudem". Já nabíjím pouze doma a nikdy ne "rychlým proudem). Ono se to přes noc v klidu nabije i těmi 3A, které tam lezou pomalu. Tady platí staré rčení - Spěchání toliko pro hovado dobré jest :-)
Díky za zdieľanie a konkrétne info.
Tiež som mal 540i, a aktuálne X5 30d s končiacou zárukou a necelými 100 tis km. Tak zvažujem či si ponechám, alebo spravím upgrade.
S novou X5 som krátko jazdil, a zatiaľ z nového iDrive aj nového vzhľadu prístrojovej dosky sklamanie.
Preto by som okrem X5 LCI zvážil aj nové Škodovky ak manželka dovolí (zákazníci nie sú nadšení z drahého auta). Príp aj X5 45e v dobrej cene.