Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeČesko bude do normy Euro 7 prosazovat realistické technické detaily aut, říká ministr Kupka
34 komentářů
rohor
3
zatím jen v soutěži, kvůli komu jsem si zatím nejvíc poprskal monitor. Jsi před Jakešem, ale zatím za Fialou.
Ja Prvni 123
4
Pust si ze zaznamu Babise... a uzivej si to.
renda4
Stačí nepodvádět na STK a celkové emise v ovzduší jsou někde jinde, v Rakousku když zjistí že STK podvádělo tak ho zavřou, u nás ? Je to byznys...
České STK jsou taková živoucí lekce pro anarchokapitalisty, že privatizace represivních složek v praxi nefunguje. :no: :D
Co se ti nelíbí na STK? Pro mě fungují skvele. Mám auto v pořádku, projdu. Nemám auto v pořádku tak buď se dozvím závady nebo neprojdu.
Jseš ještě evidentně naivní hoch... :-)
Třeba to, že systém českých STK je v podstatě systém mafie. O licenci na STK rozhodují krajské úřady a to pod vlivem silného lobbingu stávajcíích STK. Výsledkem je, že je velmi obtížné získat licenci na novou STK, tím pádem je konkurence omezená a ceny zbytečně vysoké.
A pak když jedete na STK, tak bez úplatku nebo známosti se tam chovají jinak než s úplatkem a/nebo známostí.
A pak když jedete na STK, tak bez úplatku nebo známosti se tam chovají jinak než s úplatkem a/nebo známostí.
DonVito
Vzdy pri cteni podobnych narku, jak by bylo obtizne splnit EU7 si vzpomenu, jak mi zde majitele EU6 (i nizsich) aut vysvetluji, ze EV je bezemisni "jen" lokalne.
:D
:D
???
Je bezemisni jen lokalne.
Co je na tom nepochopitelneho?
Jo ten tupej vykrik v clanku!
No, jiste. Za bezne jizdy brzdi rekuperaci.
Ale v okamziku prudkeho brzdeni to hrave dozene a predezene, vzhledem je sve vaze.
Je bezemisni jen lokalne.
Co je na tom nepochopitelneho?
Jo ten tupej vykrik v clanku!
No, jiste. Za bezne jizdy brzdi rekuperaci.
Ale v okamziku prudkeho brzdeni to hrave dozene a predezene, vzhledem je sve vaze.
To je ale samozrejmost.
U aut se totiz primarne resi prime emise.
Pojem bezemisni vozidlo je jasne definovan.
A nemysli se tim nulove celkove emise.
Auto s nulovymi celkovymi emisemi na svete neexistuje. Jen hejter EV si o sobe mysli, ze je jediny, kdo to vi a ma potrebu poucovat a takovych zakladnich vecech osratni...
Komentar k posledni vete: fakta o netknutych brzdach EV hovori o opaku toho (bullshitu) cos vyplodil. Mas pro toto sve tvrzeni nejaky dukaz?
Zeptej se prosim nejakeho elektromobilisty, jak casto meni desticky a koutouce a pak to zkus porovnat s vlastni zkusenosti.
Jestli se nepletu, nic takoveho jsi neprovedl.
;-)
Resp. rad si poslechnu, co ses dozvedel za udaje od majitelu EV.
:D
PS U sveho auta taky resis globalni emise? Od tezby, pres dopravu az po rafinaci ropy?? Jo tobe jsou tyhle emise ukradeny? Ja vim. Resis je jen kdyz se ti to hodi - u EV.
:no:
U aut se totiz primarne resi prime emise.
Pojem bezemisni vozidlo je jasne definovan.
A nemysli se tim nulove celkove emise.
Auto s nulovymi celkovymi emisemi na svete neexistuje. Jen hejter EV si o sobe mysli, ze je jediny, kdo to vi a ma potrebu poucovat a takovych zakladnich vecech osratni...
Komentar k posledni vete: fakta o netknutych brzdach EV hovori o opaku toho (bullshitu) cos vyplodil. Mas pro toto sve tvrzeni nejaky dukaz?
Zeptej se prosim nejakeho elektromobilisty, jak casto meni desticky a koutouce a pak to zkus porovnat s vlastni zkusenosti.
Jestli se nepletu, nic takoveho jsi neprovedl.
;-)
Resp. rad si poslechnu, co ses dozvedel za udaje od majitelu EV.
:D
PS U sveho auta taky resis globalni emise? Od tezby, pres dopravu az po rafinaci ropy?? Jo tobe jsou tyhle emise ukradeny? Ja vim. Resis je jen kdyz se ti to hodi - u EV.
:no:
Trhni si nohou.
Ja jsem za svuj benzinak zaplatil sam. Platim dane a poplatky z kazdeho litru benzinu.
Netezim dotace na kazdem rohu, od lidi co nikdy nebudou mit na zadne nove auto, vcetne matek samozivitelek... pod zelenym praporem ekologie.
Az si za auto zaplatis sam a budes platit vsechny dane i poplatky jako ja, bude mi uplne jedno cim jezdis.
Ja jsem za svuj benzinak zaplatil sam. Platim dane a poplatky z kazdeho litru benzinu.
Netezim dotace na kazdem rohu, od lidi co nikdy nebudou mit na zadne nove auto, vcetne matek samozivitelek... pod zelenym praporem ekologie.
Az si za auto zaplatis sam a budes platit vsechny dane i poplatky jako ja, bude mi uplne jedno cim jezdis.
Takze zavist?
Kdyz pominu to, ze jsem zadne dotace necerpal, jak si mam tvuj prispevek vylozit?
Tak ze platis spotrebni dan rad?
:D:D:D
Ja ne. Tak ji za benzin neplatim.
;-)
Kdyz pominu to, ze jsem zadne dotace necerpal, jak si mam tvuj prispevek vylozit?
Tak ze platis spotrebni dan rad?
:D:D:D
Ja ne. Tak ji za benzin neplatim.
;-)
Ano, elektromobil brzdy využívá méně často.
Ale ...hodně závisí na způsobu jízdy.
Najel jsem se svými spalovacími auty něco přes 300 tkm a ještě nikdy jsem nikdy neojel destičky. Brzdy jsem měnil vždy jen kvůli kotoučům, ať už kvůli házivosti předních kotoučů, či hloubkové korozi zadních kotoučů. Obě dvě věci se můžou stát i elektromobilům.
Ale ...hodně závisí na způsobu jízdy.
Najel jsem se svými spalovacími auty něco přes 300 tkm a ještě nikdy jsem nikdy neojel destičky. Brzdy jsem měnil vždy jen kvůli kotoučům, ať už kvůli házivosti předních kotoučů, či hloubkové korozi zadních kotoučů. Obě dvě věci se můžou stát i elektromobilům.
Jen dement si mysli ze nas nejake bezemisni EV spasi. Je to uplne bezvyznamne a nepodstatne. Moderni spalovaky nejsou z pohledu emisi problem.
zeptej se majitelů EV a hybridů, jak často řeší zatuhlé a zarezlé brzdy a pak se zeptej majitelů spalováků.
kotouč stojí dneska 1000 kč za kus od kvalitní značky jako Zimmermann, Textar, Brembo, ATE atd, vyměním si to sám doma za hodinku :-)
Pohodička
kotouč stojí dneska 1000 kč za kus od kvalitní značky jako Zimmermann, Textar, Brembo, ATE atd, vyměním si to sám doma za hodinku :-)
Pohodička
Já to řeším na zadní nápravě každý rok po zimě. U EV a hybridu, kde se brzdy prakticky nehýbou to bude ještě horší, ačkoliv Hamuna se mi pokoušel namluvit, že se zatuhlýma brzdama na Aurisu žádný problém není. No nechce se mi tomu ale vůbec věřit.
Vito je fanaticky pablb ale ty to s tím prudkým brzděním taky neprehanej
Ja Ti nevim.
Vis kolik vazi EV?
Pry kvuli tomu budou / chteji zvysovat limit na ridicak, 3.5 tuny nestaci...
Vyrobci pneumatik resi potrebu zvysovat nosnost pneumatik...
Kdyz takovou mrchu potrebujes zastavit, tak fyziku neokecas.
Vis kolik vazi EV?
Pry kvuli tomu budou / chteji zvysovat limit na ridicak, 3.5 tuny nestaci...
Vyrobci pneumatik resi potrebu zvysovat nosnost pneumatik...
Kdyz takovou mrchu potrebujes zastavit, tak fyziku neokecas.
No vzdyt to tak taky je a navic moderni auta nemaji nijak zavratne hodnoty emisi, takze s nejaky Euro5 a vys neni problem. U benzinu jeste nizsi.
Ne, jeste nektere EU6 diesely jsou katastrofalni.
https://www.trueinitiative.org/…is-from-scottish
Zjisti si vysledky testu RDE - fakta a pak neco pis.. :-)
Majority of post-RDE Euro 6 diesel cars still over-emitting, shows new TRUE analysis from Scottish cities
:no: :no: :no:
Despite improvements, post-RDE Euro 6 diesel cars showed variable NOx emissions performance across vehicle families, up to 2 and 4 times the laboratory and RDE type-approval limit respectively. Only a minority had mean real-world emissions below the RDE type-approval limit
EU6 diesely prekracuji laboratotrni vysledky NOx v realu 2x az 4x!!! :-O :no:
Toto je zmerena realita EU6! Prej EU5 neni problem??? WTF
Kdyz uz, tak jsi mel napsat u dieselu minimalne EU6d-temp. Prohledni si obrazek v odkazu. Resp. zkus si clanek clanek precist. Pak budes psat jinak.
;-)
Dik
https://www.trueinitiative.org/…is-from-scottish
Zjisti si vysledky testu RDE - fakta a pak neco pis.. :-)
Majority of post-RDE Euro 6 diesel cars still over-emitting, shows new TRUE analysis from Scottish cities
:no: :no: :no:
Despite improvements, post-RDE Euro 6 diesel cars showed variable NOx emissions performance across vehicle families, up to 2 and 4 times the laboratory and RDE type-approval limit respectively. Only a minority had mean real-world emissions below the RDE type-approval limit
EU6 diesely prekracuji laboratotrni vysledky NOx v realu 2x az 4x!!! :-O :no:
Toto je zmerena realita EU6! Prej EU5 neni problem??? WTF
Kdyz uz, tak jsi mel napsat u dieselu minimalne EU6d-temp. Prohledni si obrazek v odkazu. Resp. zkus si clanek clanek precist. Pak budes psat jinak.
;-)
Dik
Ale kulový. EURO6 ani v dieselu není problém. Ta auta pokud mají DPF v pořádku mají čisté výfuky. A s NOx na mě nechoď. Obzvlášť s nějakýma nafixlovanýma laboratorníma testama. Realita je úplně jinde. A nikdo tě nenutí bydlet v Praze. Jakmile vyjedeš mimo tuhle díru, tak nějaký NOx nemusíš vůbec řešit. BTW koukáš někdy na mapku kvality ovzduší? Vidíš někde problém? Zjevně i ty 4x větší emise NOx jsou tak zanedbatelně malé, že to s kvalitou ovzduší nijak nehne.
https://www.chmi.cz/…ed-stavu-ovzdusi
https://www.chmi.cz/…ed-stavu-ovzdusi
Líní zaprdenci co si chěj užívat města ale maj problém s dopravou, takových zoufalců a zelených utopistů je tu víc, to sis asi všiml.
Taky jim marně radím samotu u Boubína, ale tam se jim nechce. Tam by si sojový latéčko museli vařit sami a ještě makam kolem baráku, aby jim to nepadlo na hlavu :-):-):-):-)
Je to na úrovni, jako kdyby si někdo pronajal byt ve Vodičkový s oknama na hlavní ulici a stěžoval si že ho ruší hluk tramvaje a její zvonění . Tak bud tam chci bejt anebo tam bejt nechci a bydlím na samotě mezi srnkama a veverkama :-) A mam vzdoušek jak na arktidě a ticho.
Taky jim marně radím samotu u Boubína, ale tam se jim nechce. Tam by si sojový latéčko museli vařit sami a ještě makam kolem baráku, aby jim to nepadlo na hlavu :-):-):-):-)
Je to na úrovni, jako kdyby si někdo pronajal byt ve Vodičkový s oknama na hlavní ulici a stěžoval si že ho ruší hluk tramvaje a její zvonění . Tak bud tam chci bejt anebo tam bejt nechci a bydlím na samotě mezi srnkama a veverkama :-) A mam vzdoušek jak na arktidě a ticho.
Jenik3
Je dobře, že autor článku napsal, že terpve v trialogu se láme chleba. To, co se domluví v trialogu je formálně politická dohoda, která se vtělí do finálního znění právního předpisu.
Do této doby to všechno byly jen návrhy a představy.
Jsem zvědavý, co si prosadí členské státy proti parlamentu a komisi. Jednání za členské státy vedou Španělé. Alespoň, že mají jednu automobilku na své půdě.
Do této doby to všechno byly jen návrhy a představy.
Jsem zvědavý, co si prosadí členské státy proti parlamentu a komisi. Jednání za členské státy vedou Španělé. Alespoň, že mají jednu automobilku na své půdě.
pradeda777
.....zrušit! Systém jen nahrává korupci..... :-[] :-[] :-[] STK vyžadovat jen pokud by byly u namátkové policejní kontroly zjištěny nedostatky a také při změně majitele vozidla. Tento systém funguje úspěšně již dlouho třeba v Austrálii. STK provádí jakékoliv zaregistrované servisní místo, obvykle servis u čerpací stanice.