Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Elektromobil MG ZS teď koupíte se zvýhodněním až 50 tisíc korun

Elektrický crossover MG ZS EV od začátku letošního roku koupíte s akčním zvýhodněním až 50 tisíc korun. Kolik stojí a co nabízí?
Zpět na článek
Avatar - Stejsn
9. 1. 2024 15:25
Mít to na předku ovál,
vypadalo by to jako Kuga. Design už číňani dohnali (resp. možná západní design se přizpůsobil Číně), kvalitu už dotahují taky (stejně jako to raketově dokázali korejci), cenu zadotují. Záplava čínských aut je v Evropě nevyhnutelná.
Rozbalit vlákno
6
9. 1. 2024 15:53
Re: Mít to na předku ovál,
V realu to auto je dost neproporční a připomíná spíš starší ix35. To dotahování v designu je spíš jejich neustálé kopírování, které se posouvá víc do roviny "inspirování", ale to že čínská auta vypadají jako starší zavedené modely není náhoda.

Jinak bohužel ano, čínští komunisté se naučili pracovat s kapitalismem, takže možnosti to dostat na trh mají. Už jen to že disponují značkou MG. Viděl jsem v realu víc jejich modelů i zevnitř a za mě je to lowend na úrovni Dacie s lepšíma displejema a snahou aby to vypadalo hodnotněji, ale není..
9. 1. 2024 16:11
Re: Mít to na předku ovál,
No, souhlasil bych se Stesnem. Když kouknu na novýho Kodiaqa, tak to je čínskej zmar... A lowend na úrovni Dacie? :-D To je takovej pěknej obrat pro ty, co v nový Dacii už dlouho neseděli. ;-) Ta Dacie je dnes už mnohdy kvalitnější než mainstream.
9. 1. 2024 20:09
Re: Mít to na předku ovál,
To se pleteš, znám, seděl a Dacii hodně fandím, ale s mainstreamem typu Toyota nebo VW se to rovnat nemůže. Chtěl jsem jen říct, že MG s aktuální modelovou řadou zaujme jen a pouze cenou, ničím jiným.
9. 1. 2024 21:28
Re: Mít to na předku ovál,
S tím si dovolím nesouhlasit.... potom co jsem viděl se ženou ZS byly jsme příjemně překvapeni. Ano Evropa je trochu jinde, ale je ten malý kousek zásadní? Myslím že rozhodně ne. Jen jsme to viděli vizuálně, funkčně o tom nevím nic, ale vizuální stránka (kvalita / zpracování) rozhodně není důvod proč MG nebrat.
10. 1. 2024 07:28
Re: Mít to na předku ovál,
Ten malý kúsok môže byť zásadný. Menej kvalitný krehký plast môže byť inde nie len na pohľad, podobne použité laky, lepidlá, tlmiace hmoty a materiály celkovo. Úroveň spracovania často odráža aj kvalitu a úroveň samotných materiálov a technických riešení. Čína autami dobieha svet, ale pre mňa je ešte rozdiel medzi ich produkciou a autami starých európskych značiek docela zásadný.
10. 1. 2024 12:53
Re: Mít to na předku ovál,
Na první pohled to možná nevypadá špatně, ale je to bych řekl hodně maskováním nějakou lacinou koženkou. Když to důkladně osaháš, projedeš nebo zatížíš nějakým opotřebením tak je to za mě bohužel větší bída než v té Dacii, kde sice vidíš na první pohled tvrdý plast, ale je aspoň odolný. K tomu pazvuky za jízdy. Zase, ta Dacia na první pohled působí laciněji, ale celkově funguje. Nejhorší v tomhle MG5 kombík, to bych po ix25 nominoval na nejhorší moderní auto. Přitom na první pohled na to nevypadá. Nebo teda aspoň v kontextu cenovky.
Avatar - WinDiesel
9. 1. 2024 15:49
Už tam běžím.
A to se vyplatí !!! :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WinDiesel
9. 1. 2024 15:52
Proč není článek označen jako REKLAMA?
Jak hluboko ještě klesnete, auto-cz?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jenik3
9. 1. 2024 16:42
EV bez moznosti domaciho nabijeni
Lze fungovat s EV po prakticke strance, kdyz nemam svoje nabijeni primo v dome/garazi?
Na verejnych nabickach se nabijet da, k tomu jsou urcene. Jak dlouho trva nabit akumulator na 100% a kolik km to auto nasledne ujede. Ja vim, jak ktere...ale radove.
Jako vstupni parametr: Odhadem ujedeme denne 30 km po meste.
Rozbalit vlákno
10
9. 1. 2024 16:47
Re: EV bez moznosti domaciho nabijeni
Když si na veřejné nabíječce nabiju EV za necelé 2 hodiny na 500km tak jestli dobře počítám máš to na 16 dnů. Tak budeš nabíjet 4 hodiny za měsíc. A nechci se s tebou pouštět do diskuse jestli je to moc nebo málo a kolik káviček musíš u toho nabíjení vypít. Je mi to jedno.
Avatar - Jenik3
9. 1. 2024 16:55
Re: EV bez moznosti domaciho nabijeni
Mne to jako priblizny udaj staci. Takze staci kazdy tyden dobit ani ne hodinu pro jezdeni po meste.
9. 1. 2024 17:13
Re: EV bez moznosti domaciho nabijeni
Pro 30 km za den každopádně. Pokud mluvíme o normálním ev a ne nějaké rykše typu peugeot ion.
9. 1. 2024 17:57
Re: EV bez moznosti domaciho nabijeni
Vždyť se to tady omílá už tak 5 let, tak jsem se to snad dobře naučil.

Primárně není vhodné nabíjet na 100%. Kurví to víc baterku a ta poslední procenta moc dlouho trvají. Na 100% se doporučuje nabíjet jen v případě plánované dlouhé jízdy, třeba i nad limit dojezdu, nejlépe doma, pomalu, pokud možno z vlastní elektrárny a bateriového úložiště tedy těsně před jízdou, abys využil delší dojezd prvního stintu cesty v rámci itineráře plánování nabíjení konkrétní trasy,

Pokud se nabíjí na veřejných nabíječkách, na jízdy po 30km denně, je lepší nabíjet 4 x po 15 minutách třeba ob den než jednou týdně hodinu. Je žádoucí držet úroveň nabití +/- mezi min. 20% a max. 80%. A 30-70% je ještě lepší.
Avatar - Mokrous
9. 1. 2024 18:04
Re: EV bez moznosti domaciho nabijeni
Ale ty železofosfátovky dneska zase naopak mají rády do 100%, ne? Alespoň Tesla to tak myslím uvádí u standard range baterie. Akorát tyhle baterie zase mají větší selfdischarge a další bolístky, ne? Ale na crcačky po městě to je asi ideál. Měly by zase dát bambilion cyklů. Prejže.
9. 1. 2024 18:09
Re: EV bez moznosti domaciho nabijeni
Jasně, mluvil jsem o li-ionkách, dnes zatím nejobvyklejších v EV.
Avatar - Mokrous
9. 1. 2024 18:13
Re: EV bez moznosti domaciho nabijeni
Jasan.
9. 1. 2024 20:15
Re: EV bez moznosti domaciho nabijeni
Na těch nejrychlejších ano. Ale majorita co je zatím v Praze na ulici nebo v OC má max 22 kw, takže bych počítal spíš dvojnásobek.
9. 1. 2024 20:24
Re: EV bez moznosti domaciho nabijeni
Ještě bych dodal, že nabíjet lze dobře i na pomalých nabíječkách (do 22KW) typicky v nákupních centrech nebo u některých obchodů: tam vás to nezdrží, byť škoda, že většina aut umí jen 11kW.
Avatar - Jenik3
10. 1. 2024 09:33
Re: EV bez moznosti domaciho nabijeni
Nabíjet u obchodní centra 15-20minut nevidím jako problém. To je efektivně využity čas stání auta.
Ale nevím, kolik ta pomalá nabíječka dodá energie za tuto dobu.
9. 1. 2024 17:56
Dobre zaplatené
Aspoň to požičajú za takúto propagáciu autorovi, nech spraví povrchný test o tom ako to nemal kde nabíjať? :D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
10. 1. 2024 02:37
S benzinmi parada
Ale ako elektro bez masky mi to uz ako paradny kauf ani paradne auto nepride ...
Rozbalit vlákno
0