Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A3 dostává malý čtyřválec 1,4 TFSI (92 kW)

Malý, jednoduše přeplňovaný motor 1,4 TFSI se dostává i pod kapotu Audi. Nejednotná terminologie zkratek TSI a TFSI v rámci značek Volkswagen Group asi zmátne méně zkušené zákazníky.
Zpět na článek
neregistrovaný "1.4 TSI"
21. 7. 2007 22:52
Re: Do Skody
Řekl bych, že spíš ne, na Fabii je ten motor moc drahý a Octavie si vystačí s tím, co teď má. Možná snad jedině jako základní motorizace pro nového Superba, ale na to si budeme muset počkat do příštího jara...
21. 7. 2007 16:28
Re: Mikroturbomotory...
Bohužel dneska všichni tlačí na emise a spotřebu a to s objemem 2 a výše účinně dosahovat nelze.Proto se projevuje tento velmi důležitý Downsizing :-!
Avatar - CtvrtSardel
21. 7. 2007 14:49
Re: Do Skody
Neobjevuju nic, pouze vyslovuju svoje domnenky. Tady se toho napsalo uz tolik, ze opravdu nevim o vsem. Jestli Te to tak drazdi, tak se omlouvam (i kdyz podle me nemam za co).
neregistrovaný "Milý stydlín"
21. 7. 2007 13:37
Re: Do Skody
Objevuješ Ameriku, 1,4turbo 90kW nahradí 1,6FSi. Nedávno se tu o tom psalo :-)
Avatar - CtvrtSardel
21. 7. 2007 12:56
Re: Motory
Maly turbobenzin je rozhodne cesta do budoucnosti, to ze Peugeot prisel s atmosferou je tim, ze chtel mit novej zaklad misto letite 1.4 75k. U dieslu se porad jeste nabizi nekolik malo atmo verzi, u benzinu to bude podle me stejne. Ne do vseho se nacpe turbo. Uz jenom kvuli cene a zakladnim modelum. Neznamena to, ze takovy atmo benzin 63 AMG je zaklad >:-[]
Avatar - CtvrtSardel
21. 7. 2007 12:53
Re: Do Skody
Fabii by ho mohli dat, kdyz uz se jim nechce podelit o compturbo. Byla by to takova "FR" Fabie :-) RS by melo dostat neco silnejsiho. V octavii by mohl nahradit 1.6, nejspis FSI. Ten (i bez FSI)by mohli nabizet jako zaklad misto tragicke 1.4!
neregistrovaný "A1"
21. 7. 2007 12:45
Motory
Jsem skutečně zvědav, třeba za pět let, jak to bude vypadat v základních motorizacích jednotlivých automobilek, jestli turbo skutečně vytlačí atmosféru, jako je tomu dnes u dieselů a zda se výrobci aut vydají cestou ještě nižších objemů s turbem, jako třeba 1.2T od Renaultu, který tímto motorem a jeho charakteristikou skutečně překvapil. I když naopak Peugeot nyní přišel s novou atm. 1.4, ...je ovšem zcela zřejmé, že ke snížení emisí a spotřeby, a k dostatečnému výkonu nevede jiná cesta než právě maloobjemový turbobenzín.
neregistrovaný "Coulin"
21. 7. 2007 11:53
Mikroturbomotory...
To je teď v evropě hit nafoukaný motory malého objemu-jestli jim to bude fungovat tak jedině :yes: Budu se hold muset vypravit do VWstánku,abych se povozil >:-[] Pak to nafotim a pošlu to svému chlebodárci do JAP... >:D >:-[] jinak jsem zvědavej jak se tenhle trend chytne -před lety jsem měl možnost zkusit nějaké mikro Turbo Daihatsu a byl docela voheň >:D >:-[] A pak je třeba vzpomenout Uno Turbo a R5 Alpina-to byla jiná doba.Rychlá a zběsilá :yes: Zlatá 80-90 léta :'-( Dost snění a hledět vpřed...
21. 7. 2007 11:32
Re: Do Skody
Do fabie by byl pekny, ale octavii myslim skvele slusi 1.8TFSI -- 118kW ... A to by jeste sel naladit o par kW vic ...
21. 7. 2007 10:58
Do Skody
Doufam,ze se tento motor dostane i do Skody.Patrne nejlepsi by byl ve Fabii,Octavii by slusel take ;-)