Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT – Sedmimístný solitér

82 komentářů

Dini
No myslím se můžeme zase všichni uklidnit. Evropské automobilky mají dost času se na příchod připravit a scénář bude podobný jak s Japonci.
johny555
Ehm, aby to nedopadlo, jak u mobilů... Kde je Nokia, Ericsson...?
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Spalovací Dongfeng už není moc v kurzů, přesto můžete se podívat na čerstvé videjko od Stealthe: https😐/youtube.com/watch?… :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Co to, Stealth dělá Snídaně s nohou?
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Redakce je odpad
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vecernicek2
Místo tradiční tabulky technických údajů tabulka se subjektivníma známkama? Jako fakt?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tu máš ve 2.kapitole
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Je to cinska sracka, je trebaji chvalit.
Ukol znel jasne.

Asi i chapu, ze Cina dobre zaplatila.

Nechapu tu bezbrehou moralni ochablost mistnich pseudonovinaru...
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A nenapadlo tě že to auto prostě a jednoduše jen může být dobré?!?

Můžeme mít 1000 a 1 pochybnost o opravitelnosti, spolehlivosti, trvanlivosti atd.

Ale pokud máme hodnotit vlastnosti nového vozu a toho co nabízí, tak tady není pochyb. Nezávislé testy reapektuhodných autorit potvrzuji jediné - mnohé čínské modely jsou dávno ve většině ohledu lepší než zavedené značky z Evropy, Japonska a Koreje.
argejev
prosim o 5 vozidiel ktore splnaju tieto kriteria. a to ak by som mal byt zvedavsi, tak pojem "mnohe" by v sebe mohol skryvat povedzme 10+ modelov...
vdaka.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nio
Voyah
HiPhi
Lynk&Co

Modely si vyber :-!
argejev
pouzivas argumentacne fauly.
je to trosku primitivny sposob trolovania vyuzivajuci logiku: " hovoria to viaceri...je to vseobecna pravda...ved sa o tom uz davno vie" inymi slovami sa skryvas za neexistujucu/domnelu autoritu cim chces dat svojim nazorom vahu.
ak si s tym Ty OK, ja ta nepotrebujem viac Tvojich pseudoargumentov a prajem Ti vela stastnych kilometrov vo vozidle made in china...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Píšeš jen nesmysly.
Napsal jsem ti zcela konkrétní značky. Jestli chceš, tak se podíváš na libovolný test od těch autorit, které sám uznáváš.
Můžu ti dát nespočet odkazů. Když něco vypadá jako kachna, lítá jako kachna chodí jako kachna a kváká jako kachna, tak je to s největší pravděpodobností kachna.
Tedy když čínské auto vypadá kvalitně, jezdí skvěle, působí přesvědčivě, tak asi bude kvalitní.

Trollíš jen ty.
argejev
...zaujal ma komentar "mnohé čínské modely jsou dávno ve většině ohledu lepší než zavedené značky z Evropy, Japonska a Koreje"...
takze skus najst aj nieco kde budu tie cinske modely porovnavane s tou japonskou, europskou alebo korejskou konkurenciou a budu vo vetsine parametrov lepšie...
a teraz vazne, skus sa zamysliet nad tvojou formulaciou a tym co realne hovoria redaktori. oni tie auta hodnotia pozitivne, ako pekne, ako zaujimavu alternativu ale ze by boli zasadne lepsie, dostupnejsie, kvalitnejsie...cinske EV auta su kompromis. nie top of the class, nie volbu z rozumu ale kompromis(aj z dovodov ktore si dal bokom ako servisma siet, ci sekundarny predaj....)
a v pripade spalovakov su vyslovene zastarale predrazene sroty.
ale to je len moj nazor ktory tak rad sirim 😊
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Opět píšeš kraviny.

Kompromis? Je podle tebe VW, Škoda a další taky jen kompromis??? Pokud ano tak by mě dost zajímalo mezi čím to je kompromis. Protože už I ty ceny jsou prémiové, zatímco produkty rozhodně ne.

A to, že se do Evropy zatím nedováží Čínská prémie, je nasnadě. Bohatý Evropský zákazník asi nemá potřebu jít do něčeho, co tady nemá status, zázemí, tradici.
argejev
a znovu pouzivas argumentacny faul. vyvracias a spochybnujes nieco co som nenapisal.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
cinske EV auta su kompromis

Ne opravdu jsi vůbec tohle nenapsal.... jen tady lžeš :no: Naopak reaguji přesně na to co jsi napsal :-!
A než tady vymyslíš další smutný blábol, tak já vím, že jsi napsal Čínské EV. A právě proto jsem to označení kompromis použil na konkurenční evropské značky.
argejev
ty ma na tuto diskusiu asi nepotrebujes sam mi povies co a ako som myslel, aj ze to nie je pravda, ze to je blabol.
ak niecomu nerozumies a zaujima ta to, tak sa opytaj. ak ta to nezaujima tak nereaguj. maj sa...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Stále jsi mi neodpověděl. Zda považuješ VW, Škodu a další za kompromis. Stále čekám :-!
argejev
asi nechapem. pytas sa ci je kompromis kupa cinsleho alebo tradicneho elektromobilu? cinan je lacny cinou dotovany spehovaci nastroj bez servisnej siete s predpokladam velkym odpisom pri sekundarnom predaji...ak sa nerozpadne...
tradicni su drahi...neovereni s malymi vyrobnymi seriami, takze bude treba SW updaty...
takze kompromis...
zhavlik1
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Anonym
Anonym
Kdyby sis podrobně přečetl článek, tak je tam napsáno, že Dongfeng si s technickými údaji moc hlavu neláme. Klidně si dá rozdílné údaje o výkonu do ceníku a do technické specifikace. A třeba modelu Shine jsem si všiml, že u motoru 1.5 s výkonem 145 kW a točivým momentem 300 Nm má napsáno, že jde o atmosfericky plněný motor.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hvězda raději nepřidělujete nebo nestačily?!? 😒]

Chápu, že tohle bude převzato ze SM, ale myslím že i u těchto testů padalo hodnocení s hvězdami.
Tiborek
Kubrt byl nadšený 😁 Já bych si čínské auto nekoupil, ani kdyby bylo za dvě kila. Tak nějak bych za své peníze radši nakrmil evropského dělníka, než čínského.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Presne tak.
A nejen delnika. I vyvojare... a podobne.

Vite proc jsou korejska auta levnejsi / ziskovejsi, nez evropska?

Protoze korejsky delnik zije v ghettu, uvnitr fabriky. Dela 12 hodin atech druhych 12 spi naproti fabriky.
To co potrebuje k zivotu, nakoupi uvnitr automobilky.
Rodina zije na 18 m2.
A 2x za rok ho autobusem vyvezou do mesta.

A proc jsou cinska jeste levnejsi?

Protoze korejjsky delnik se ma vlastne dobre.
Relativne.

Ne, to fakt podporovat nechci a nebudu.

A novinari nas svet devastuji.
Urychluji jeho devastaci, misto aby nas svet branili.
Oslavuji Cinu a homosexualitu...

https😐/www.prozeny.cz/…u-na-odbiv-94216?…
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Samozřejmě, souhlasím s tebou ve všem, ale moc mě mrzí tvá orientace. Homosexualita je samozřejmě nemoc. Doporučuji ti najít kvalifikovaného odborníka, který ti určitě pomůže s tvou poruchou.

P.S. Jako první krok, doporučím tě přestat čist bulvár typu prozeny.cz a auto.cz
XTad
Myslis korejskeho delnika v Nosovicich?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
:yes: 😒] ta sedla :yes:
zhavlik1
To psali na sputniku nebo Vám přeskočilo? Korejský dělník se má rozhodně lépe než dělník ve škodovce. Si pletete severní a jižní Koreu haha. Jinak v J.Korei si lidé vydělají dvojnásobek resp cca 2,5x tolik v čistém co u nás, a my jsme pro ně levná montovna hlupáku. Pro info údaje před 8-mi lety a srovnání s ČR: Průměrná měsíční mzda v Jižní Koreji se v roce 2016 pohybovala kolem 2 430 dolarů, tedy přibližně 59 400 Kč. Navíc zdanění práce je v Jižní Koreji přibližně poloviční co v ČR. U nás činila průměrná mzda ve třetím čtvrtletí 2017 29 050 Kč
Avatar - Don Seladon
Don Seladon
Korejský dělník žijící v gethu v Nošovicích a Žilině... Rozumím.
Vysvětlení, že korejský dělník se má dobře a proto jsou čínská auta ještě lepší už vůbec nechápu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Moment, když už chceš hrát na tuhle notu...

Takže mám podporovat českého nemakačenka, který má poloviční produktivitu a za státní peníze je doma a hongá si nohama když zrovna je covid nebo někdo vypne dotace na EV nebo nedojdou baterie z Číny???

Aha, já zapomněl. Jsem euroekosocualstická ovce a tak musím držet basu s euroekosocialstickou bandou de-mentů 8-s Nedej bože že se na tohle vykašlu a přistoupím na hru EU a zařídím se sám podle hesla na hrubý pytel hrubá záplata!!!
Avatar - Anonym
Anonym
myslíte Semira, Ibrahima, Mustafu a Anatolije, to sou Evropani jak poleno 😄 😄 😄 😄
_Teddy_
Dnes: "Ja bych si cinske auto nekoupil"
Pred 10 rokmi: "Ja bych si korejske auto nekoupil"
Pred 20 rokmi: "Ja bych si japonske auto nekoupil"
vondry87
Za 10 let: Evropské auto bych si nikdy nekoupil..
ericn
S jejich plánovanou budoucností žádné evropské auto už nejspíš nebude :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
No takto to bohužel směřuje.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tak to bude... a uz dnes by som s MG ZS aj HS nemal problem ... alebo nejaky dongfeng T5 evo... paradne auta :yes:
argejev
paradne je hodne silne slovo 😉
dostupne...lacne...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Za 10 let: Evropské auto už nejde koupit :-!
johny555
Já už teď ne. Korejec vyrobený v Československu už dávno lepší než koncernové nedodělky či francouzské technické podivnosti.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, a co?

Taky jsem si nikdy zadne takove nekoupil.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Víš proč nepřežila žádná britská automobilka? Protože uvažovali jako ty :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Ono jich přežilo dost, ale žádná není v britských rukách, kromě malosériovek typu Morgan, Lister atd
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Přežily de facto jen britské značky. Nejlepším příkladem je MG
Avatar - Anonym
Anonym
prakticky ze všech britských značek, které se dožily počátku 90 let nepřežil jen Rover, jinak všechno funguje.
XTad
Jednak nevim, v cem byla v roce 2004 japonska auta horsi nez dnes (resp. v roce 2014 korejska), ale tohle uplne srovnavat nelze. Cinsky prumysl vznikl na ubohem kopirovani. I ostatni automobilky se obcas inspiruji dilcim technickym resenim ci designovym prvkem, ale nevykradou cele auto vcetne znacku na kapote. Cinani ano a delaji to dodnes. Problem ovsem neni v nich. Problem jsou lide, kteri tyto vyrobky kupuji a dovoluji Cine zaplavovat svet lacinymi sunty, prestoze vedi, jakou maji povest. A diky tomu muze dnes Cina preplacet talentovane lidi ze zapadu, kteri se nestiti s ni kolaborovat a tak muze budit dojem, ze dohnala a predehnala svet.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Japonsko není nepřátelská totalita.
Miorolo
"... každý model v portfoliu koncernu má vlastní identitu."
Moc se mi líbí automobilky, u kterých nejsou všechna auta, jak přes kopírák a každý model se liší. Naprostý opak německého koncernu, kde vše vypadá stejně (nudně).
Mr.Murphy
blby je kdyz zakladem te identity je design jak kdyby to kreslily deti.... 😁 😁 😁
Avatar - Anonym
Anonym
tak je to prosté 😄
ericn
No a je k tomu taky důvod. Viděl si ty fotky? Je to prostě hnusné :no:
Arese
Přesně tak.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
Žáček ZŠ Čížek promluvil. 😒]
Avatar - Mikesus
Mikesus
On sem někdo přidal do fotogalerie dovurameny volant škodovky, pristojovy štít superbu nebo jeho zadní partie? To jsem si nevšiml
ericn
To proto, že článek o Škodovce není, nemyslíš? Btw ten volant je úplně v pohodě :yes:

A pak kdo si musí za každou cenu rýpnout 😉
Avatar - Mikesus
Mikesus
Však ten volant je tragédie. A stejně subjektivní jako tvé tvrzení, že tohle je hnusné. Mne se to tedy též nelíbí, ale nejsem designer, abych mohl hodnotit jaký je design. Můžu tict mne se libi/nelíbí. Odborníky tu evidentně máme jiné, jako třeba tebe, když hodnotis jaké to je, a ne jak to působí na tebe.
Předpokládám nejméně průmyslový design, kdyz tak erudovane hodnotis.
Ne, někomu do ničeho, jen mi vadí jak kazdej je samozvanej deisgner a místo toho aby napsal "mne se libi/nelíbí/hnusí" napíše eruodvaně " je to hnusné, designově neyvrovnané/špatné" atd.
Avatar - Anonym
Anonym
Interiér naprosto v pohodě, snad až na volič automatu mě tam nic vyloženě nevadí. Exteriér žádnbá hitpaárda ale 100 lidí, 100 chutí. Tohle budou hlavně kupovat lidi co maj děti a potřebují levné MPV
ericn
Já bych neřekl, 814tis není za pro nás Čechy "neznámou" a hlavně čínskou značku zrovna málo. Navíc, kdo by se na ten předek chtěl každé ráno koukat. Nepodařené kopie Lexusu. Holt Čínský design není pro každého.

Největší otázka je servis a spolehlivost. Česká rodina raději sáhne po Berlingu a jeho klonech nebo ta bohatší po Touranu, případně po Caddyně 😉
Avatar - Anonym
Anonym
klasická průměrná česká rodina sáhne tak po ojetém sharanu, smaxu/galaxy nebo voyageru/town and country/caravanu bo na nic víc nemá, ale to jen tak bokem
ericn
Otázkou je, co vlastně chceš. Já sáhl po novém Touranu a udělal jsem dobře, za 6 let, co ho mám, jsem nic zásadního (mimo výměny klíčku v záruce), neřešil 😉
jhamil
Plně souhlasím :yes: , čínský design mi moc nesedne. Modely této značky se mi nelíbí. U MG tam HS docela ujde.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Inak na prvy pohlad som myslel ze kukam na mitsu grandis... tiez to bola podobne tvarovana zehlicka...

Nakoniec to bude korea a cina ktora nam europanom vrati naspat k zivotu mpv segment ... kto by to povedal ... diky dongfeng 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To je marny.

Jednak to hezky neni.

Ale i kdyby bylo: hlavni problem je v tom, ze konkurenci cilene likviduji statnimi dotacemi na vsechno.
Neplati jen pro auta.
Statem podporovana kriminalita na vlastnickych pravech... a prvotni nizka cena prace stojici na zotroceni lidi.

O tom to cele ne.
Michal Černý
Dobrý den.
Některé údaje v článku nejsou přesné. Dost zásadní je značka vozu. Autor uvádí: "Na českém trhu preferuje dovozce název DONGFENG U-Tour..."
Dovozce, tedy slovenský Plastonic s.r.o., tento vůz prostřednictví "dfmotor.cz" a "dfmotor.sk" stejně jako prostřednictvím přímých prodejců inzerujete a propaguje pod značkou Dongfeng. Veškerá dokumentace, kterou dostane kupující, odkazuje na tuto značku. Prodejce vám tedy prodá a vy zaplatíte vůz DONGFENG U-Tour. Pokud si jako službu u prodejce sjednáte přihlášení vozu, dostanete "malý techničák", kde je v kolonce D.1 Tovární značka uvedeno JOYEAR. Pokud si auto chcete přihlásit sami, dostanete certifikát pro přihlášení. Pro přihlášení vozu značky, která je v certifikátu uvedena: 0.1 Značka (obchodní název výrobce) JOYEAR. Nevím, zda je to podvod nebo uvedení v omyl. Nevím, zda je v tom úmysl. Ale jak už jsem uvedl, nikde ani zmínka o značce JOYEAR. Co se za tím skrývá, nevím. Vím ale, že to je fakt minimálně klamání zákazníka. Značka vozu platí ta, která je v "techničáku" a to je JOYEAR.
A ještě praktická poznámka ke spotřebě. Mám průměrnou spotřebu 7,1 l/km. To se mi rozhodně jako vyšší spotřeba nezdá.
Mr.Murphy
.... tak si to honem utikejte koupit :yes: :yes: Elektricke sedacky bez pameti, design jak kdyby to bylo bourane, MPV s dvema misty ve druhe rade a bez posuvnych dveri. Ale tak jako clovek usetri, ze jo.... :yes: :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
sharan a alhambra taky neměly posuvné dveře a a jak to lidi kupovali
Mr.Murphy
ja se nebavim a autech do roku 2010.... posledni generace je mela.
Avatar - Anonym
Anonym
to měla, ale první generace je 15 let neměla 😄

Kdo chce posuvný dveře tak si koupí za 8 kilo jetou Pacificu a dostane jako bonus i pořádný motor https😐/www.sauto.cz/…cifica/203326392
ericn
No jo, ale u toho už o kompaktním autě mluvit nemůžeš. Je to dlouhá kráva, 5,2m 😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Este viac ako tie kusky s posuvnymi... presne tak :yes:
Mr.Murphy
tim tahle vec prosla?
Avatar - Ozzman
Ozzman
To se testuje až v provozu, je to z Číny ne ?
ericn
A po nárazu už koukat na crashtest nebudeš 😒]
Michal Černý
Zásadní je, že v techničáku budete mít napsanou značku JOYEAR a ne DONGFENG. To vám nikdo před koupí, ani při ní, ani po ní neprozradí. Ani tato recenze to neuvádí. To zjistíte až po předání "malého TP" nebo po předání certifikátu, pokud si auto přihlašujete sami. Dle mého názoru je to podvod nebo přinejmenším klamání zákazníka.
Jinak bych opravil pár nepřesností...
- paměť sedačka má
- průměrná spotřeba 7,1 l/100km se mi nejeví jako
vyšší, jak je uvedeno v "mínusech"
- k zde uvedené ceně je třeba přičíst cenu za barvu,
tedy cca 15 tis. Ta se přičítá vždy,
pokud nedostanete slevu
Michal Černý
Příspěvek podléhá schvalování.
Michal Černý
Příspěvek podléhá schvalování.
Michal Černý
Ano, tento vůz je všude inzerován, propagován a prodáván pod značkou DONGFENG. Veškerou dokumentaci a informace od prodejce při koupi dostáváte k vozu DONGFENG U-Tour. Ale ten nejdůležitější dokument, tedy "techničák" nebo v případě, že si sami auto přhlašujete tak certifikát, dostanete k vozu značky JOYEAR. To už ale máte auto zaplacené...
Dle mého názoru se jedná o podvod, v lepším případu o klamání zákazníka.
johny555
Staria 1M+, Multivan 1,2 M+
Pardon, ale Touran je rozměrově zcela mimo

Prodejní trhák to nebude, alespoň první náznaky konkurence.