Novinky
Ozzman
10
Jedna známá má CX-60 PHEV jako služební auto a dost si stěžuje na vnitřní prostor. Auto veliké z venku, ale velmi malé uvnitř.
Přejít do diskuze
Já mohu soudit jen M3 a M6. U té trojky asi jo, jako není to jako Oktávka, ale šestka mne přišla použitelná, samozřejmě premiant třídy to taky není. V SUV jsem od nich nikdy nejezdil. Mne se tedy nelíbí ani CX60, vlastně žádné jejich SUV, příjdou mi disproporční, dlouhé hranaté čumáky a zaoblené zádě.
http😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/9006596.jpg?…
ne, to neni hezky
http😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/9006596.jpg?…
ne, to neni hezky
Já ? Reaguji na první příspěvek, diskutéra neznám a píše o tom, že Windiesel tu pěje na CX60 ódy a to je pravda... jestli je to ten stejný troll, tak pardón, ale jak je mám sakra poznat ? Vždyť jich je tu snad 20 a pořád se to mění....Snažím se na něj nereagovat, ale né vždy to vyjde...myslím, že já jsem jeden z mála, který s těmi profláklými nediskutuje, projdi diskuze...
Za jeden a čtvrt milionu slušně vybavený šestiválec nabídne kdo?
Trošku střelba mimo terč.
Trošku střelba mimo terč.
To platí v podstatě pro jakoukoliv mazdu, v CX-80 to bude uvnitř lepší, bohužel zas kvůli tomu to auto vypadá jako jezevčík.
To se stane každému, kdo bude pravidelně jezdit delší trasy s EV...nemůžeš při nabíjení jen pít vodu a kávu 😉
Velmi male rozhodne neni, pokud zmama nema 2m a 150kg. Vzhledem k vnejsim rozmerum by mohlo byt podelne vic mista na zadnich sedadlech, ale pri 180cm mam za sebou porad rezervu. Do sirky je mista vic nez dost.
V ČR se za první tři měsíce letošního roku prodalo 44 dieselů a 20 PHEV, takže šestiválec převažuje, nicméně celkové prodeje cca 20-25 ks měsíčně jsou hodně bídné.
A já trubka šel nejdřív do diskuze, tak mi ta poznámka přišla vtipná až po překliknu na galerii 😁
Dementy jsem na skole sikanoval. Rekni tem svym sikanatorum, at pritlaci, evidentne mas jeste rezervicky.
Tie 6valce su primarne robene pre us, tam sa im tusim dari a z eu casom zmiznu. A 6ka nebude, vraj nejake 4dverove kupe pre usa, ale ani to sa mi nechce verit
Je to pravda, snazil som sa natrieskat do kufra bicykle a nebolo to teda nic moc. Sedacky su slabe a na velke kolesa nie su na nase rozbite cesty. K dizlu som sa zial este nedostal
Není na té fotce nějaké BMW? Je, že jo. 😉 Anebo že by byly auta Mazdy a BMW jako vejce vejci. Mno, anebo já mám po kyselici kuří slep 😄 BTW taková CX-30 je pro mne proporčně zn. Ideál, jen by pravda mohly být menší ty plastový lemy.
...postavili vedle toho pořádnýho urostlýho chlapa a ne podvyživenýho chlapečka z druhý třídy, tak by to ani nemuselo vypadat na první pohled jako strašnej mastodont.
Nesouhlasím, Tvarem si nemají co vyčítat, interiér v obou případech vypadá dobře, ale technicky je Mazda jiná liga.
Taky mam 3.3 v silnejsi variante. Zatim najeto 14 000 km (od listopadu). Tiche, kultivovane, necukave, skvela spotreba.
Mezi nevyhody radim😒br /> - je tvrdsi oproti autum se vzduchovym tlumenim - porad ale pohodlne
- kratky sedmy stupen (2700 ot/min @ 135km/h) oproti osmicce (2000 @ 135 km/h). Pri predjizdeni je pak motor slyset, ale zase je prebytek vykonu (120 -> 150 za ~5s po seslapnuti plynu).
- bojacny adaptivni tempomat (pry je pripraven update, ktery to resi - budu resit pri servise)
Vyhody😒br /> - Design
- Motor (vykon, spotreba, tichost & kultivovanost)
- Prostornost
- Cena (nejsou nabidky, ktere by se jen blizily v dane cenove hladine)
Rozhodne doporucuji. Hlavne zkusit osobne. Budete spokojeny.
Mezi nevyhody radim😒br /> - je tvrdsi oproti autum se vzduchovym tlumenim - porad ale pohodlne
- kratky sedmy stupen (2700 ot/min @ 135km/h) oproti osmicce (2000 @ 135 km/h). Pri predjizdeni je pak motor slyset, ale zase je prebytek vykonu (120 -> 150 za ~5s po seslapnuti plynu).
- bojacny adaptivni tempomat (pry je pripraven update, ktery to resi - budu resit pri servise)
Vyhody😒br /> - Design
- Motor (vykon, spotreba, tichost & kultivovanost)
- Prostornost
- Cena (nejsou nabidky, ktere by se jen blizily v dane cenove hladine)
Rozhodne doporucuji. Hlavne zkusit osobne. Budete spokojeny.
A proč by to dělali? Mají to na háku, počet diskuzních příspěvků sice klesá, ale relativně lineárně. Vyhovuje jim to. 😉
Je smutné, že tady s tím nikdo nic nedělá. Z kdysi slavného webu plného vášnivých diskuzí, peprných výěn názorů, ale vše v rámci nějaké etiky se stal odpad pro ubožáka, možná jich je víc, kteří to dovedli do stavu klinické smrti. Za chvíli to budou moct zavřit. Diskuze prakticky nepoužitelné a z XXX diskutujících se tu dá diskutovat tak s deseti lidmi, pokud diskuzi neplevelý některý z trolů.
Technicky ano, ale vzhled exteriéru mne u aktuálních SUV od Mazdy nebere. Kodiaq vidím jako trochu hezčí krabici. Ale proti gustu, nikomu to nevnucuji, víš, že já nejsem zrovna SUV nadšenec 😁
Rom, Karese, CBB, Zasmrádlý čokl, všechno jeden týpek. Však to sám poznáš na první dobrou.
Hezčí? Mě to připomíná spíš tohle: https😐/www.asiaskop.cz/…humbnail/481.jpg 😁
Źádný auto, co má zadní dveře delší než přední, nemůže nikdy vypadat dobře...
Źádný auto, co má zadní dveře delší než přední, nemůže nikdy vypadat dobře...
Mam 43.000 km a je v pohode, necuka, radi rychle a hladce. Naopak, patri urcite mezi ty lepsi. I v MB obcas 9q zmatkuje, nebo kopne, to se stane vsude. Jde o miru. Zrovna prevodovka a motor je v cx60 to posledni, co bych resil. Ma to detske nemoci, ale celkove jsem velmi spokojeny.
To je síce pravda, ale mimo bubliny petrolheadov dnes na šiestich valcoch podľa mňa mnohí netrvajú. Táto Mazda je cenovo vo vodách, kde mainstream už na to nemá a kupci prémie...idú radšej do prémie alebo aspoň Touaregu.
Ten hybrid ale asi taky není úplně výhra, námitky jsou napříč recenzenty taky. Ale chápu, že když se někdo bojí, že ho s tím nepustěj do města a nebo že bude platit nesmyslný daně za diesel nebo daně za objem (jako v GB třeba, nevím), tak do toho nepůjde. Už tu někdo ale píše že v ČR je to 2/3 ve prospěch objednávek na diesel ... Na SK je to jinak?
Tomu dieselu na prémii ale chybí výkon i krouťák, je to takový podstřelený. Kde Mazda poslední dobou exceluje je design interiéru, já tomu neumím vytknout prakticky nic.
Tomu dieselu na prémii ale chybí výkon i krouťák, je to takový podstřelený. Kde Mazda poslední dobou exceluje je design interiéru, já tomu neumím vytknout prakticky nic.
co se týče těch SUV, můj dojem je že Mazda dělala všechno proto aby to auto moc jako SUV nevypadalo
tywoe posuzovat auto podle dveří - jsi zřejmě odborník na design
uveď co úžasného jsi vytvořil že takhle plkáš 😁
uveď co úžasného jsi vytvořil že takhle plkáš 😁
nevím jak u vás na Slováči, ale tady je poměr skoro 2/1 pro diesel, stačí když si vlezeš na sda-cia.cz
Je to segment, kde Mazda do ted klienty nemela. Navic clovek kupujici si cx60 musi byt tak trochu fanda. Masovka z toho nikdy nebude, nicmene v pondeli mi prodejce rikal, ze se zajem (i o) cx60 zveda. Ted to bylo mrtvy.
Keď som sa naposledy bavil s predajcom Mazdy, prekvapivo tvrdil, že ten naftový šesťvalec nikto nekupuje. Keď som argumentoval, že po tom ľudia volali a registrujem pozitívne ohlasy na R6, potvrdil, že to áno, na internete všetci volali po poriadnom veľkom motore a šesťvalec virtuálne všetci chvália, že prémia za cenu mainstreamu a pod., ale keď príde isté k istému a idú auto reálne kúpiť, tak ľudia povedia, že či ten motor nie je príliš veľký, že či sa onedlho dostanú s naftou do centra miest a... kúpia hybrid. Ešte viac to vraj platí pre benzínový R6, po ktorom všetci petrolheadi volajú, ale keby prišiel, nikto by si ho nekúpil, a to ako v zvažovanej novej 6ke, tak ani v SUV.