Začínají se množit nálepky Made in India. Už se mi několikrát stalo, že jsem tušil nalepku Made in PRC a nebyla tam. Jestli se do toho Indie opre, tak budou v PRCu brečet. Paradoxně Indie je demokratická, ale stejně je s Ruzzakama. No a upadajici líní Evropani si budou moci akorát chytat svoje zeleny prdy do pytlíku. Vaše děti vám jednou poděkují jak jste jim to zařídili. Jak jste během jedné generace zadupali práci deseti předchozích generaci ve jménu falešného boha.
Significant human rights issues included credible reports of: unlawful and arbitrary killings, including extrajudicial killings by the government or its agents; torture or cruel, inhuman, or degrading treatment or punishment by police and prison officials; harsh and life-threatening prison conditions; arbitrary arrest and detention; political prisoners or detainees; arbitrary or unlawful interference with privacy; restrictions on freedom of expression and media, including violence or threats of violence, unjustified arrests or prosecutions of journalists ...
To je citace z oficiální americké vládní zprávy o "demokracii" v Indii.
A) Tá tvá citace tam není
Significant human rights issues included credible reports of: unlawful and arbitrary killings, including extrajudicial killings by the government or its agents; torture or cruel, inhuman, or degrading treatment or punishment by police and prison officials; harsh and life-threatening prison conditions; arbitrary arrest and detention; political prisoners or detainees; arbitrary or unlawful interference with privacy; restrictions on freedom of expression and media, including violence or threats of violence, unjustified arrests or prosecutions of journalists ...
Nikdy se nepokoušejte přesvědčit trolla, že máte pravdu, zadáním mnoha přesvědčivých argumentů. Obecně platí, že diskuse s takovým člověkem je ztráta času. Nezajímá ho názor ostatních lidí, důležitá je pro něj samotná reakce, možnost hněvat se, urazit.
Indie má smůlu v lokalitě. Oteplování tu zemi decimuje a pravděpodobně jim to zabrání stát se velmocí jako USA nebo Čína. Paradoxní je, že jejich sousední světový prasák vyprodukuje nejvíce oxidu uhličitého na světě a naopak Indie 5x méně.
Indie je "demokratická". Nepředstavujte se demokracii jakou známe. Má mnohé prvky totality. Navíc je prolezlá byrokracií asi jako málokterý stát na světě.
Výhodou pro montovny ze Západu je přístup státu. Indie nevyžaduje vstup státu do společnosti, která tam vyrábí. Naopak Čína vlastní klidně i 50 %, ostatně známe příklad jako SAIC. Teď to sice už zrušili, ale to proto, že už tam všichni jsou a potřebují se tvářit jako velcí dobráci a demokraté.
Náboženství a kastovní systém je jeden z mnoha problémů a dovolím si tvrdit, že ten menší. Problém historicky je malý tlak na kvalitní vzdělávací systém a to se táhne dodnes. Dalším problémem je infrastruktura. Nezjišťoval jsem historicky kde je problém, ale dlouho se nic nedělo. Teda kromě toho, že mohou být rádi, že jim Britové začali stavět železnici, která je tam dodnes.
Pust si video z Iránské přehlídky, uvidíš tam jeden ukrajinskej KraZ za druhým, sranda jak peníze nesmrdí a jak ukrajinci doávali amrádní techniku svému nepříteli :-):-):-)
S nepřítelem obchodoval už třeba František 1. Štěpán Lotrinský. A ten byl třeba všechno, jen ne hloupý. A on obchodoval dokonce s přímým nepřítelem, se kterým jeho manželka zrovna vedla válku.
Dokud auto není spotřební zboží, čínské automobilky neuspějí. Individuální konfigurace, servisní služby, náhradní díly, zůstatková hodnota, to je u aut stále důležité a evropské automobilky to umí. K tomu má většina z nich sílu značky a některé i prvek zábavy či potěšení z auta.
Nesmí se nechat zlákat šancí na krátkodobý zisk a udělat z auta spotřební zboží, které se po 5 letech provozu dá do šrotu, protože pak už by čínské automobilky uspět mohly. Velkou výzvou jsou EV, kde cena baterie často překračuje zůstatkovou hodnotu. Snadná vyměnitelnost jednotlivých modulů či článků, ideálně s nějakým stupněm standardizace napříč automobilkami, by mohla být konkurenční výhoda evropských automobilek.
Ano, přesně tak. Číňané si mysleli, že to půjde snadno a auta se hromadí v přístavech a odstavných plochách, protože jedna věc je něco vyrobit, ale druhá je to prodat.
Probuďte se, auto uz dávno je spotřební zboží! Nikoho uz nezajímá technická stranka vozu, ani odolnost....hlavne aby to melo klimu, navigaci, apku v mobilu a cool vzhled....
Za to ze to neni úplně zbozi na 5 let může jen vysoká cena.
Ale zajímá. Ano, jistě, že vysoká cena je hlavní důvod, proč nás zajímá odolnost, zůstatková cena atd. Když se podívám na laciné čínské zázraky v Rusku, které se po dvou zimách rozpadají na prvočinitele, tak ne, díky.
V ČR odhadem polovinu aut nakupují leasingovky, stát a jiní velcí fleetoví zákazníci. A tam je zůstatková hodnota či dostupný a rychlý servis stále jedním z hlavních kritérií. Tesla si hraje tak jako Apple svou vlastní ligu, té se to víceméně netýká, ale ostatní výrobci, pokud chtějí na evropském trhu uspět, musí přijmout náročnost evropského trhu.