Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná

Data za první dva letošní měsíce ukazují, že ze všech čínských automobilek se v Evropě daří zatím pouze zavedenému MG. Ostatní značky paběrkují.
Zpět na článek
18. 4. 2024 06:30
Čína podporuje Russsko
Po Číně ale zaútočí Indie, Vietnam, Taiwan a Mexiko.

Dokonce i Tavares oznámil, že přesune výrobu do Indie.
Musk jde nyní do Mexika a Indie, v USA vyhazuje zaměstnance.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Roman Horký
18. 4. 2024 06:58
Re: Čína podporuje Russsko
Začínají se množit nálepky Made in India. Už se mi několikrát stalo, že jsem tušil nalepku Made in PRC a nebyla tam. Jestli se do toho Indie opre, tak budou v PRCu brečet. Paradoxně Indie je demokratická, ale stejně je s Ruzzakama. No a upadajici líní Evropani si budou moci akorát chytat svoje zeleny prdy do pytlíku. Vaše děti vám jednou poděkují jak jste jim to zařídili. Jak jste během jedné generace zadupali práci deseti předchozích generaci ve jménu falešného boha.
18. 4. 2024 07:27
Re: Čína podporuje Russsko
Significant human rights issues included credible reports of: unlawful and arbitrary killings, including extrajudicial killings by the government or its agents; torture or cruel, inhuman, or degrading treatment or punishment by police and prison officials; harsh and life-threatening prison conditions; arbitrary arrest and detention; political prisoners or detainees; arbitrary or unlawful interference with privacy; restrictions on freedom of expression and media, including violence or threats of violence, unjustified arrests or prosecutions of journalists ...
To je citace z oficiální americké vládní zprávy o "demokracii" v Indii.
Avatar - chcíplý pes
18. 4. 2024 08:20
Re: Čína podporuje Russsko
Díky za dezinformací, Petře!

https://www.state.gov/reports/2022-country-reports-on-human-rights-practices/philippines/
18. 4. 2024 08:30
Re: Čína podporuje Russsko
To je neskutečný lhář… Proč tohle dělá?
Avatar - JirkaVejrazka
18. 4. 2024 09:17
Re: Čína podporuje Russsko
https://www.state.gov/reports/2022-country-reports-on-human-rights-practices/india/

Protoze to je ve skutecnosti napsane pro obe zeme?

Nesoudim, jenom poukazuju na to, ze dezinformace sem zavadi chciply pes.
Avatar - Roman Horký
18. 4. 2024 10:16
Re: Čína podporuje Russsko
A někdo je tak hloupý, že se o tom baví s dalším multinickem toho psychopata.
18. 4. 2024 10:32
Re: Čína podporuje Russsko
:D :D :D
Avatar - chcíplý pes
18. 4. 2024 10:35
Re: Čína podporuje Russsko
kArese, špatné dýchání v Priuse nemusí být jen z vedra. Jak poznat, že to může být příznak potíží se srdcem? Infarkt myokardu nelze podceňovat!

https://www.autoforum.cz/…tracene-hodnoty/
18. 4. 2024 09:09
Re: Čína podporuje Russsko
A) Je to informace
https://www.state.gov/reports/2022-country-reports-on-human-rights-practices/india

B) Díky za to upozornění, že se jmenuju jinak, než jak mě odmala oslovovali rodiče, příbuzní, kamarádi a než mám uvedeno v rodném listě.
Avatar - chcíplý pes
18. 4. 2024 09:17
Re: Čína podporuje Russsko
A) Tá tvá citace tam není
Significant human rights issues included credible reports of: unlawful and arbitrary killings, including extrajudicial killings by the government or its agents; torture or cruel, inhuman, or degrading treatment or punishment by police and prison officials; harsh and life-threatening prison conditions; arbitrary arrest and detention; political prisoners or detainees; arbitrary or unlawful interference with privacy; restrictions on freedom of expression and media, including violence or threats of violence, unjustified arrests or prosecutions of journalists ...

B) Nemáš zač, Petře.
18. 4. 2024 09:23
Re: Čína podporuje Russsko
A) Nauč se číst a zjistíš, že tam je
Avatar - chcíplý pes
18. 4. 2024 09:31
Re: Čína podporuje Russsko
YHBT. YHL. HAND.
Avatar - JirkaVejrazka
18. 4. 2024 09:36
Re: Čína podporuje Russsko
Takze sprosty troll, ktery se bavi rozdmychavnim nenavisti mezi lidmi. Dalo se to cekat.
Avatar - chcíplý pes
18. 4. 2024 09:40
Re: Čína podporuje Russsko
Souhlasím, Jirko, TycoonJE troII!

Nikdy se nepokoušejte přesvědčit trolla, že máte pravdu, zadáním mnoha přesvědčivých argumentů. Obecně platí, že diskuse s takovým člověkem je ztráta času. Nezajímá ho názor ostatních lidí, důležitá je pro něj samotná reakce, možnost hněvat se, urazit.
Avatar - JirkaVejrazka
18. 4. 2024 09:47
Re: Čína podporuje Russsko
Nemusis na me reagovat, ja na tebe take uz reagovat nebudu. Diskutovat s trollem je zbytecne.
Avatar - twistedTSD
18. 4. 2024 10:16
Re: Čína podporuje Russsko
Vůbec na to stvoření nereagujte!!!
Avatar - chcíplý pes
18. 4. 2024 10:19
Re: Čína podporuje Russsko
Ve všem s tebou souhlasím, Petře!
https://www.seznam.cz/…7748ab2d5f156fe2
18. 4. 2024 10:29
Re: Čína podporuje Russsko
Indie má smůlu v lokalitě. Oteplování tu zemi decimuje a pravděpodobně jim to zabrání stát se velmocí jako USA nebo Čína. Paradoxní je, že jejich sousední světový prasák vyprodukuje nejvíce oxidu uhličitého na světě a naopak Indie 5x méně.

Indie je "demokratická". Nepředstavujte se demokracii jakou známe. Má mnohé prvky totality. Navíc je prolezlá byrokracií asi jako málokterý stát na světě.

Výhodou pro montovny ze Západu je přístup státu. Indie nevyžaduje vstup státu do společnosti, která tam vyrábí. Naopak Čína vlastní klidně i 50 %, ostatně známe příklad jako SAIC. Teď to sice už zrušili, ale to proto, že už tam všichni jsou a potřebují se tvářit jako velcí dobráci a demokraté.

Náboženství a kastovní systém je jeden z mnoha problémů a dovolím si tvrdit, že ten menší. Problém historicky je malý tlak na kvalitní vzdělávací systém a to se táhne dodnes. Dalším problémem je infrastruktura. Nezjišťoval jsem historicky kde je problém, ale dlouho se nic nedělo. Teda kromě toho, že mohou být rádi, že jim Britové začali stavět železnici, která je tam dodnes.
Avatar - Barrichello
18. 4. 2024 11:29
Re: Čína podporuje Russsko
Pust si video z Iránské přehlídky, uvidíš tam jeden ukrajinskej KraZ za druhým, sranda jak peníze nesmrdí a jak ukrajinci doávali amrádní techniku svému nepříteli :-) :-) :-)
Avatar - Roman Horký
18. 4. 2024 11:45
Re: Čína podporuje Russsko
S nepřítelem obchodoval už třeba František 1. Štěpán Lotrinský. A ten byl třeba všechno, jen ne hloupý. A on obchodoval dokonce s přímým nepřítelem, se kterým jeho manželka zrovna vedla válku.
18. 4. 2024 06:43
A kde je Volvo?
To je přece taky Číňan
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2024 08:10
Dokud auto není spotřební zboží
Dokud auto není spotřební zboží, čínské automobilky neuspějí. Individuální konfigurace, servisní služby, náhradní díly, zůstatková hodnota, to je u aut stále důležité a evropské automobilky to umí. K tomu má většina z nich sílu značky a některé i prvek zábavy či potěšení z auta.
Nesmí se nechat zlákat šancí na krátkodobý zisk a udělat z auta spotřební zboží, které se po 5 letech provozu dá do šrotu, protože pak už by čínské automobilky uspět mohly. Velkou výzvou jsou EV, kde cena baterie často překračuje zůstatkovou hodnotu. Snadná vyměnitelnost jednotlivých modulů či článků, ideálně s nějakým stupněm standardizace napříč automobilkami, by mohla být konkurenční výhoda evropských automobilek.
Rozbalit vlákno
6
18. 4. 2024 10:33
Re: Dokud auto není spotřební zboží
:yes: :yes: :yes:
18. 4. 2024 10:45
Re: Dokud auto není spotřební zboží
Ano, přesně tak. Číňané si mysleli, že to půjde snadno a auta se hromadí v přístavech a odstavných plochách, protože jedna věc je něco vyrobit, ale druhá je to prodat.
18. 4. 2024 10:14
Re: Dokud auto není spotřební zboží
Probuďte se, auto uz dávno je spotřební zboží! Nikoho uz nezajímá technická stranka vozu, ani odolnost....hlavne aby to melo klimu, navigaci, apku v mobilu a cool vzhled....
Za to ze to neni úplně zbozi na 5 let může jen vysoká cena.
Avatar - twistedTSD
18. 4. 2024 10:19
Re: Dokud auto není spotřební zboží
Ale zajímá. Ano, jistě, že vysoká cena je hlavní důvod, proč nás zajímá odolnost, zůstatková cena atd. Když se podívám na laciné čínské zázraky v Rusku, které se po dvou zimách rozpadají na prvočinitele, tak ne, díky.
18. 4. 2024 10:51
Re: Dokud auto není spotřební zboží
V ČR odhadem polovinu aut nakupují leasingovky, stát a jiní velcí fleetoví zákazníci. A tam je zůstatková hodnota či dostupný a rychlý servis stále jedním z hlavních kritérií. Tesla si hraje tak jako Apple svou vlastní ligu, té se to víceméně netýká, ale ostatní výrobci, pokud chtějí na evropském trhu uspět, musí přijmout náročnost evropského trhu.
Avatar - Barrichello
18. 4. 2024 09:50
Dneska sem potkal 3x MG
na to žě nkteré slavné evropské a japonské značky sem viděl v počtu 0 ks je to úspěch.
Rozbalit vlákno
0