Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spy Photos: BMW X6 - velké terénní kupé na obzoru (nové fotografie)

57 komentářů

:yes: :yes: :yes:
snad trošku pohnou i se stylingem,protože x5 a x3 nejsou auta,která bych si dal za rámeček 😐
Klaudius
X5 je na mna trochu velke a usadle auto, ale X3 ma docela svih a smrnc. Chces povedat, ze X3 nevyzera dobre?
X3 podle mě opravdu dobře nevypadá. Páté dveře vypadají jako z jiného auta, neladí ani blinkry na přední světla. Celkově působí hodně nesourodě. X3 opravdu "nevyzerá dobre" a můžete se do mě fandové BMW pustit, jen prosím slušně 😉 .
Klaudius
Co clovek, to nazor. Mne sa zase X3 paci, X5 uz na mna posobi prilis "nadrozmerne". Ma svoju tvar, svoj styl a svoj vyraz a nepomylis si ju vobec s nicim.
To ano, má vlastní tvář. Souhlasím, že každému se líbí něco jiného (což je dobře).
Ani mne sa X3 nepaci, ale zato nova X5-ka, to je paradicka. 😉
Teda mě osobně se nelíbí ani jedno ;-\ Nemám rád sedmi místné SUV, protože jejich velikost zamaskovat prostě nejde. Audi Q7 je fakt děs. Mimochodem nechápu, proč si je někdo vlastně kupuje. Jede Q7 nebo X5 a v ní jen řidič...Nač to? Jen proto, aby dotyčný ukázal, že na to má? Proč si teda nekoupí CL nebo něco podobného v téhle třídě?
Pretoze to nie je v tej istej triede. Taketo auto dodava cloveku pocit bezpecnosti a takisto nema obavy, ze na polnej ceste osucha podvozok.
Jenom závidíš...
Nie,podla mna vyzera absolutne zle :no:
Nechapem komu sa pacia tie pseudoauta do terenu s tou ukrutnou spotrebou...Asi len mafianom a dealerom, aby sa im lepsie parkovalo v meste 😉 alebo im to masirovalo ich nizky intelekt >😁
Ale coby..priemernym zivnostnikom s 9mm Glockom a verziou N1 😊
Wartburg 353W
Presne takovymi auty se ma bojovat proti znecistovani ovzdusi a plytvani energiemi. Jeste by to chtelo predni ochranny ram na rozrazeni potrhlych ekoaktivistu a jeden kulomet integrovany pod kapotou.
Akože nejaká "Henlein edition" ? >😁
Klaudius
Holt svetom dnes hybu iba peniaze, nie ekologia. Bohuzial.
Ale pánové, už jste byli na dovolené ? Letecky ? Víte jakou spotřebu má takový Boeing 737 při jednom jediném letu s turisty třeba do Řecka ? Asi tak 20 tun paliva. To je srovnatelné s celoživotní spotřebou takového auta. Auta používají katalyzátory atd.. Používá něco takového letadlo ? Atd. atd.
Zkus si zjistit, jaké hodnoty vycházejí u letecké dopravy na 100km a jednoho pasažéra. Spíš mi vadí zbytečný provoz ve velkých městech, kdy 1 člověk jede do práce sám autem, i když by to šlo jinak.
vsechny vyhnat na kolo!! zacpat huby nos a bude klid😊
737/900 s asi 15t paliva ma pri max. zatazeni dolet cez 2700km + predpisane rezervy, max. hmotnost vnutorneho paliva je 21000kg. Takze do Grecka do 20 ton nebude... 😉
U letadel se zanedbává několik důležitých argumentů a to častý přídavek stopového množství bromovaných uhlovodíků (což je pro ozón fakt cool), a pak to, že se emise vypouští ve svrchní části atmosféry, kde napáchají největší škody. Letecký provoz vytváří nejvetší emise CO2 z celkové světové dopravy.
No tak halony sa pouzivaju iba v hasiacich pristrojoch, takze netvoria ani stopu v spalinach leteckych motorov... Vacsi problem je produkcia NOx, kedze letecke motory spaluju palivo pri velmi vysokych teplotach, ale aj tu uz je tendencia k znizovaniu. Neviem odkial mas udaje o percentualnom podiely leteckej dopravy, ale mohol by si dat link 😉 No a gro ozonovej vrstvy je tak medzi 19-25km, teda min. 7 km nad najvyssou letovou hladinou. Ovela vacsie skody ako letecka doprava narobi produkcia energii a polnohospodarstvo. Je iste, ze ludia by nemuseli cestovat za kazdou prkotinou cez ocean, ale co narobis? Okrem toho, letecka doprava je vysoko efektivna.
Je zajímavý, že o ekologii kvákaj dycky lidi, který na pětilitr nemaj >😁
Přesně. Co je komu do toho kolik sousedovo auto žere? Pro někoho je 5litru na sto moc, pro někoho 25litru na sto neni problem. At má každý co chce.
Klaudius
Nie si na hlavu? Je jedno ci je to auto susedove alebo moje. Ked uz spominame ekologiu. Toto nie je vojna mlokov ale globalny problem. Kamos. 😉
Až někdo vyřeší smradlavé avie, liazky, žigulíky a 120cítky tak se můžou lidi začít navážet do těhle aut. To pak ani nehlesnu. Zatim jakékoliv nové BMW s V8 produkuje mín bordelu než 20 let starý motor 1,2, takže všechny takové kecy o škodlivosti SUV dost zavání zavistí. Mrkni do USA - mají přísnější normy než tady a motor pod 3l abys hledal lupou.
Klaudius
Vecne kecy tych, co si nevedia upriet luxus vykonu. Tie smrdiace stare vraky z ciest pomaly miznu a zmiznu coskoro uplne. Smrdia a spinia preto, lebo su starej konstrukcie, nie z prebytku vykonu alebo objemu motora. Ten novy bavorak by kludne vystacil aj s mensim motorom, velka cast koni je maximalne zbytocnych, vyuzitelne maximalne len pre frajerinu. Takze ked spinia stare auta (kedze inu moznost nemaju), tak nove maju automaticky narok spinit viac ako je nutne, kym tie stare tiez spinit neprestanu? Dost divna logika, nie?
Já se nechci hádat. Ale myslim že když do fabie combi htp nacpeš rodinu a výbavu na dovču tak pojedeš pořád na plný plyn abys vůbec jel. Spotřeba bude k 10l, spíš víc. Ten V8 pojede stejným tempem tak za 11 - 13l. To je realná spotřeba, věř nebo ne. Emise budou zhruba stejné. Nehledě na to že velkých SUV v benzinu se moc neprodá, takže o nějakém extra velkém znečištění díky nim bych moc nemluvil. p.s. Tim nechci pomlouvat motor htp jak je tu modní, do města nebo když jezdíš sám je dost dobrý.
Klaudius
Ak V8 spali o 3 litre viac ako HTP, ako moze mat rovnake mnozstvo emisi? Maximalne rovnake mnozstvo meranych emisii. Z tych troch litrov navyse nevyraba predsa kyslik. Ak pojedme do dosledkov, tie ostatne plyny co sa nesleduju, tiez nie su vzduch.
Jasně že nebudou mít stejné emise, ale rozdíl moc velký nebude. Rozhodně ne tak velký aby někteří ekoteroristé označovali řidiče velkých SUV za vrahy planety. Je v tom víc závisti než rozumu. Navíc když mrknu v čem ti " ekologove" jezdí na své demonstrace tak se musim smát.
Z hlediska vyuzitelnosti to vidím jako variantu Q7 (a ta fotka ze zadniho leveho pohledu je jasna..)- cili vivat verzim N1 a "podnikatelum"... 😉
>😁 doufám, že to kladívko na skla bude sériová výbava a nebude se za něj muset platit >😁
Myslel jsem, že význam slova "kupé" znám.
kupe je vse co nekdo oznaci za kupe! jestli sis myslel ze je to neco dvoudverovy tak ses pletl😊
S tím, že se tak začínají nálepkovat i "vícedvéřová" kupé, jsem se už před nějakou dobou smířil; ale nenapadlo mě, že je vlastně ÚPLNĚ JEDNO, o jaké vozidlo se jedná.. pokud se to pořád ještě omezuje na vozidla (a části vagónů 😊
Od chvíle, co někdo vypustil "sportovní MPV" už mě nepřekvapí nic.
...koho a čím chce BMW vlastně oslovit 😊 Když srovnáme koncepci Audi Q7 a Mercedesu GL, je každé z aut nasměrované zcela protichůdně smýšlejícím spotřebitelům a přece si na trhu konkurují. BMW má tu výhodu, že se může orientovat právě podle tržních úspěchů těchto dvou vozů na ten směr, který se zdá být výhodnější, nebo do prázdného místa v odbytišti, na kterém se tento typ vozů prodává.
Klaudius
Skor by som povedal, ze v BMW citia steklenie v zaludk pri pohlade na Cayenne a jeho uspech.
Renomé vozu Cayenne a jeho udržení (ne-li náprava) je problém, kvůli kterému mnoho managerů a ingeneerů z Porsche pracuje dnem i nocí a snaží se dosáhnout toho, aby seriová produkce SUV dostála kvalit ruční výroby vozů řady 911(993). Audi vědomo si takových úskalí odvodilo seriovou Q7 mutací Allroadu a Touaregu, Mercedes raději jen narouboval na ML velkou záď aby vytvořil GL. Vyrábět seriově tak veliké auto s tolika palubními systémy v bezchybné kvalitě je totiž problém i pro nadnárodní multimiliardovou korporaci. Veškeré akcie BMW patří jedné rodině, potomkům zakladatelů. To jak nakládají s divizí Automotive, je spíše prozíravost a o nějaké závisti, nemůže být řeč, jejich X5 udělala totiž díru do světa!
Akcie BMW ani zdaleka nepatří všechna jedné rodině... Jinak souhlas,ale neplatí to podle mě jen o velkých SUV 😉
Klaudius
Nepisal som o zavisti. Nemaju preco. Su dost uspesni aj bez nej. Skor vycitili kusok perspektivneho trhu, tak preco to nevyuzit.
Jakej úspěch má Cayenne? Já jen pořád slyším jak na to všichni nadávaj.
Jakej úspěch má Cayenne? Já jen pořád slyším jak na to všichni nadávaj.
Kdo to * dělá? :no: :no:
Kupe???? vy o com tocite? 😲
Prvně musím říci, že přes prvotní Bangleovy výstřelky se mi zdá, že se BMW opět vrací k designu let minulých a navazuje na něj. Příkladem může být X3 a snad i tato X6.
Zajímalo by mě kdy bude na trhu a jaká bude základní cena? Nad X5? Nebo bude mezi X3 a X5?
Mna by zaujimalo, co to kladivko na rozbitie okna pripevnene na dverach, vid prva fotka, bude v seriovej vybave auta, alebo aky bude zan priplatok >😁 Inac tiez moc nevidim zmysel tohto auta.
Tak to se mě od BMW moc líbí.Chtěl jsem prodat mé nové ML,ale počkám na X6.Doufám,že tam budou dávat aspon 5litr! :-!
Tohle že je kupé? Vždyť je to kombík! Kurnik, už v tom mám bordel... No a vlastně co. M-B CL je vlastně dvoudvéřová limuzína, tak to.
nechápem čo budeme robiť s toľkými SUV ;-\
Ty asi nic, když na to nemáš...
Vidíte taky na poslední fotce Rolls-Royce Phantom?
BMW budu hosnotit až budou oficiální fotky
>😁 jo je tam a to modrý bude asi BMW jednička ne? Super kontrast :yes:
Rozhodně si nemyslím, že X6 bude zbytečný produkt. Vždyť se jedná o vůz pro celoroční provoz i ve stížených horských podmínkách (v zimě), stejně tak o "žrouta" mnohých stovek dálničních kilometrů. A právě ty dálnice z X6 udělají favorita před neméně zajímavou X5.
osobne si myslím, že väčšine zákazníkov postači X5(je veľká-hodí sa do každého ročného obdobia a aj do ľahkého terénu)
..kam většina majitelů jakéhokoliv SUV stejně nikdy nejede a nepojede,pominu-li bezva silnice v česku a slovensku 😒