Novinky
Ano, jsou to skutečné poklady "zlaté" éry spalovacích motorů, ale toto je jejich poslední labutí píseň. Určitě na trhu zůstanou ještě někteří exkluzivní výrobci, ale budou to vzácné kousky pro vybrané sběratele.
Budoucnost elektromobilů je ještě blíže, než jsme si mysleli :yes:
Budoucnost elektromobilů je ještě blíže, než jsme si mysleli :yes:
❗️Nový apoštol třídy - Tesla Model 3 Performance ❗️
————————————————————————
• Hmotnost: 1 851 kg
• Nákladovy prostor: 682 litrů
• Kola: 20" kola Warp
• Sedadla: 5 dospelych osob
• Displeje: 15,4" stredová dotyková obrazovka + 8" zadní dotyková obrazovka
• Světlá vyska: 128 mm
• Celková šířka: Sklopená zrcátka: 1933 mm
Nesklopená zrcátka: 2 089 mm
• Celková vyska: 1 431 mm
• Celková délka: 4 720 mm
• Rozchod - vpředu a vzadu: 1 584 mm a 1570 mm
Sklopená zrcátka: 1 933 mm
Nesklopená zrcátka: 2 089 mm
• Celková délka: 4 720 mm
• Rozchod - vpředu a vzadu: 1 584 mm a 1 570 mm
• Spotřeba energie: 16,7 kWh/100 km
• Emise CO2: 0 g/km
• Třída účinnosti CO2: A+
• Nabíjení: Supercharging max. 250 kW
• Rychlost nabíjení: 228 km za 15 minut
• Záruka: 4 roky nebo 80 000 km podle toho, co nastane dříve.
Akumulátor a hnací ústrojí 8 let nebo 192 000 km podle toho, co nastane dříve. :yes:
————————————————————————
• Hmotnost: 1 851 kg
• Nákladovy prostor: 682 litrů
• Kola: 20" kola Warp
• Sedadla: 5 dospelych osob
• Displeje: 15,4" stredová dotyková obrazovka + 8" zadní dotyková obrazovka
• Světlá vyska: 128 mm
• Celková šířka: Sklopená zrcátka: 1933 mm
Nesklopená zrcátka: 2 089 mm
• Celková vyska: 1 431 mm
• Celková délka: 4 720 mm
• Rozchod - vpředu a vzadu: 1 584 mm a 1570 mm
Sklopená zrcátka: 1 933 mm
Nesklopená zrcátka: 2 089 mm
• Celková délka: 4 720 mm
• Rozchod - vpředu a vzadu: 1 584 mm a 1 570 mm
• Spotřeba energie: 16,7 kWh/100 km
• Emise CO2: 0 g/km
• Třída účinnosti CO2: A+
• Nabíjení: Supercharging max. 250 kW
• Rychlost nabíjení: 228 km za 15 minut
• Záruka: 4 roky nebo 80 000 km podle toho, co nastane dříve.
Akumulátor a hnací ústrojí 8 let nebo 192 000 km podle toho, co nastane dříve. :yes:
Jo. Tak jsem to pochopil správně. Taky jsem si tu "tabulku" musel projít důkladně znovu, jestli při druhém měření se měřili to samé auto.
Wow, ne waw, more, podobně nahoře píšeš, "poslední labutí píseň", to je co? Něco jako čokoládová čokoláda? 😒] Je lepší znát výrazy, které používáš, zejména, když u toho chceš být břitce ironický, jinak se ze škatulky obecního blba nikdy nedostaneš. 😉
V tom článku nebylo tolik jazykových chyb. Proč si to autor po sobě alespoň nepřečte?! 😲 😒 :no:
jaké peckovní motory umí výrobci evropských supersportů a ted se zamyslíme nad tím jaký V6, V8 A V12 si koupíme v obyčejném sedanu, kombíku a SUV.
A za kolik, a když si dám vyfiltrovat nabídky na ebvropském trhu tak u aut do 3 mega budou tvořit 60% ameriky
Takže asi tak 😄 😄 😄 😄 😄
Takže zdravíme Detroit a Mexiko 😄
pro bežná EU auta s motory víc jak R6/V6 už je třeba navštěvovat zejména veteránskou inzerci 😄
A za kolik, a když si dám vyfiltrovat nabídky na ebvropském trhu tak u aut do 3 mega budou tvořit 60% ameriky
Takže asi tak 😄 😄 😄 😄 😄
Takže zdravíme Detroit a Mexiko 😄
pro bežná EU auta s motory víc jak R6/V6 už je třeba navštěvovat zejména veteránskou inzerci 😄
To mě spíš zaráží, že sklopená zrcátka vyšla v obou měřeních na milimetr stejně, to je fakt divný...a zrovna tak obě měření nesklopených, taky stejný, to musí bejt zázrak, že ani dýlka a rozchody se napodruhý nezměnily. Raději to měli změřit potřetí, pro jistotu. 😄
Zapomněl jsi na dvakrát přeplňovaný třílitr V6 Alfy Romeo montovaný do Giulie a Stelvia! 😄 :yes: :yes: :yes:
všechno prémie a ještě se to leckdy bude mít problém vejít do těch 3 mega....
Aneb dobře už bylo.
Aneb dobře už bylo.
Tesla Model 3 Performance :yes:
https😐/www.tesla.com/…cz/model3-choose
Výkon 465 HP
Pohon vsech kol AWD
528 km Dojezd (WLTP)*
3,1 ≤ 0-100 km/h
262 km/h MAX
1 367 990 Kč