Elektromobily
Významné zlepšení pro revoluční plod Elona Muska -
Teslu Cybertruck.
———————————————————————-
• Dostane vylepšený offroadový režim. Offroadový režim přidá virtuální uzávěrky diferenciálů vpředu a vzadu.
• Novinkou je systém Trail Assist jenž usnadňuje jízdu nízkou rychlostí na nerovném povrchu a současně umožňuje řidiči lépe se soustředit na řízení.
• Novy jízdní režim Baja. Ten zlepšuje vyvážení vozu a ovladatelnost ve chvíli, kdy řidič nastaví stabilizační systém na minimum. Součástí aktualizace je i nová kalibrace adaptivního podvozku, který by měl nově lépe zvážit vůz a podle toho upravit světlou výšku.
• Pro přespání poslouží režim CyberTent. Ten upravuje odpružení tak, aby se vůz při zaparkování na nerovném povrchu zpět vyrovnal. To pomůže například v situaci, kdy Cybertruck poslouží k přespání a posádka v něm se bude chtít vyspat bez toho, aniž by padala na jednu stranu. Tento režim zajišťuje i to, že elektrické zásuvky zůstanou po celou dobu zapnuté.
Tesla Cybertruck vs Ford F-150 Lighting: https😐/youtube.com/watch?… :yes:
Teslu Cybertruck.
———————————————————————-
• Dostane vylepšený offroadový režim. Offroadový režim přidá virtuální uzávěrky diferenciálů vpředu a vzadu.
• Novinkou je systém Trail Assist jenž usnadňuje jízdu nízkou rychlostí na nerovném povrchu a současně umožňuje řidiči lépe se soustředit na řízení.
• Novy jízdní režim Baja. Ten zlepšuje vyvážení vozu a ovladatelnost ve chvíli, kdy řidič nastaví stabilizační systém na minimum. Součástí aktualizace je i nová kalibrace adaptivního podvozku, který by měl nově lépe zvážit vůz a podle toho upravit světlou výšku.
• Pro přespání poslouží režim CyberTent. Ten upravuje odpružení tak, aby se vůz při zaparkování na nerovném povrchu zpět vyrovnal. To pomůže například v situaci, kdy Cybertruck poslouží k přespání a posádka v něm se bude chtít vyspat bez toho, aniž by padala na jednu stranu. Tento režim zajišťuje i to, že elektrické zásuvky zůstanou po celou dobu zapnuté.
Tesla Cybertruck vs Ford F-150 Lighting: https😐/youtube.com/watch?… :yes:
tohle snad umi kazdy drazsi auto, jenom v tesle to nazvou super musk psycho vec. Pritom to pouze ukazuje ze pustili na silnici nedotazenej kram a ladej to za pochodu
To vyrovnání pri stani na nerovném povrchu umí jeste kdo?
A kolik offroaďáků natož majitelů tohle trápí? Prostě si najedeš tak aby ses vyspal, takové místo jde najít nebo vytvořit i v kopci. Ano, občas je opruz kvůli tomu popojíždět, ale že bych kvůli tomu musel pořizovat Cybertruck... jinak řečeno, řešíš problém, který skoro neexistuje 😁
temer vsecko. Rovinu drzi moje stary SL a docili toho pouze podle zkrutu stabilizatoru ciste mechanicky. Nicmene vzduch u x5 a predpokladam stejnej u audi a klonu drzi rovinu taky. Dost by me prekvapilo kdyby to nedelal model X s airmaticem..
Muzes vysvetlit pripadne dat odkaz jak funguje tohle mechanicky?
Celkove nemyslíš spis funkci podelneho vyrovnání pri zatížení?
Celkove nemyslíš spis funkci podelneho vyrovnání pri zatížení?
ne normalne zstavis a i ta stara zehlicka zustane stat proste rovne, neni na tom nic slozityho podle myho pouze tak oleje a ty kosticky na stabilizatorech ono kdyz si to predstavis tak to muze fungovat pouze na principu stalyho tlaku oleje. Nicmene to ale ma i cidla naklonu schopny poustet olej kam ke treba. Mam pocit ze na netu bylo i video vymeny kola u hydractiv xantii, vyvesis kolo nad diru a nepotrebujes hever. Jak to ma vzduch nevim ma to cidel a akcelerometru az dost, nicmene opet stoji to rovne a to do druhyho dne. Jako jasne je to v ramci centimetru jsou to auta s nivelaci podvozku v ramci jednotek centimetru ne pul
metru
edit i u vzduchovy audi a6 musis pri vymene kol nastavit podvozek do vymeny kola a to ikdyz je auto chciply protoze jinak se to snazi vyveseny kolo posadit na zem a zvedas to jak vocas strasne vysoko.
edit ii😒br />https😐/www.autoevolution.com/…orts-128539.html
prvni fotka z prezentace gle s e magic body control je videt jak to vyvesuje kola aby to stalo rovne
tohle je presne co na tesle nesnasim, roky neco co funguje a tesla z toho u sebe udela reklamni ´bombu’. Se divim ze neni totez na konecne dostupny matrix u Y. Cekal jsem super sky tesla cyber vision nebo tak neco…
metru
edit i u vzduchovy audi a6 musis pri vymene kol nastavit podvozek do vymeny kola a to ikdyz je auto chciply protoze jinak se to snazi vyveseny kolo posadit na zem a zvedas to jak vocas strasne vysoko.
edit ii😒br />https😐/www.autoevolution.com/…orts-128539.html
prvni fotka z prezentace gle s e magic body control je videt jak to vyvesuje kola aby to stalo rovne
tohle je presne co na tesle nesnasim, roky neco co funguje a tesla z toho u sebe udela reklamni ´bombu’. Se divim ze neni totez na konecne dostupny matrix u Y. Cekal jsem super sky tesla cyber vision nebo tak neco…
Mozna jsi muj dotaz pochopil hako útok. Ja se ptam protoze ten system neznam.
Nivelace zadni nápravy je celkem běžná. Nivelaci pri stani jsem nepotkal, ale to rozhodne neni tvrzeni, ze neexistuje.
To co popisujes u A6 je podle me neco jineho.
Nivelace zadni nápravy je celkem běžná. Nivelaci pri stani jsem nepotkal, ale to rozhodne neni tvrzeni, ze neexistuje.
To co popisujes u A6 je podle me neco jineho.
nivo i predku mela xantia a od nich to ma roky mercedes, uz od velkyho piana na zadku, to mel i mamut. Pak ten system dosoupli na SL ale vcetne predku, oproti xantii to nemelo ale centralni zasobnik tlaku. Pak to pokracovalo vyvojem do ABC, ktery uz umelo uplne nahradit stabilizatory, takze stat rovne ale i dynamicky. E magic body control je dalsi evoluce. System kazdopadne existuje v ruznejch kombinacich kouli, pruzin (abc ma jeste maly pruzinky kvuli nejakejm vysokofrekvencnim kmytum) a hydrauliky a pripadne vzduchu v kde cem. Treba rs6 to ma jinak nez to ma ten super rrs s 4,4. Mimochodem uz prehistoricka 5er (tusim 31) mela nivelaci zadku vyrovnavani xenonu. Ale to je porad zadek, od ty zehlicky to maj i s predkem a umi to rovnat i mezinapravove. Vzduch to umi kazdopadne taky. Mimochodem sko to umi uz roky ze kdyz odevres dvere vyfoukne se bok abys z toho vypadl.. Minulej velkej rr to umel taky, jenze kdyz si to zaparkoval na parez a otevrel dvere tak si to na nej sedlo prahem (realnej pribeh..).
Nemyslel
sem to nejak osobne a promin jestli to tak vyznelo
Nemyslel
sem to nejak osobne a promin jestli to tak vyznelo
Autor opet předvedl jak hluboko lze klesnout.
U Cybertruck neni problem nezájem kupujících, ale pomalu se rozjíždějící vyroba.
U Cybertruck neni problem nezájem kupujících, ale pomalu se rozjíždějící vyroba.
Nikdo ten hnusný pekáč nechce, smiř se s tím.
Tady opravdu nejde o moji osobu.
Jde jen o to, ze autor pise o počtu prodeju s tím, ze jde o pocet zákazníků co vuz chteji.
Skutecnost je, ze jde o max pocet co Tesla dokaze vyrobit.
Totálně odlišná informace.
Jsou dve vysvětlení.
-Autor nezná skutecnost = amaterismus a silná neprofesionalita.
-autor zna skutecnost a pise zamerne dezinformací = na to uz slušná slova nemam..
S ohledem na to jake pan Samal pise clanky vsazim na moznost dve.
Ze ty tomu veris ukazuje jen neco o tobe. S tím ja nemam nic spolecneho.
Jde jen o to, ze autor pise o počtu prodeju s tím, ze jde o pocet zákazníků co vuz chteji.
Skutecnost je, ze jde o max pocet co Tesla dokaze vyrobit.
Totálně odlišná informace.
Jsou dve vysvětlení.
-Autor nezná skutecnost = amaterismus a silná neprofesionalita.
-autor zna skutecnost a pise zamerne dezinformací = na to uz slušná slova nemam..
S ohledem na to jake pan Samal pise clanky vsazim na moznost dve.
Ze ty tomu veris ukazuje jen neco o tobe. S tím ja nemam nic spolecneho.
Netušim jak to je, ale je to nový model a náběh výroby bych nevylučoval. Na druhou stranu, za cenu Cybertrucku má člověk v US americkej dream car s osmiválcem, plnou výbavou a i tak buď zbyde dost peněz nebo půjde o dost vymazlenou specifickaci, takže Cybertruck je v situaci Tesly S před X lety...tzn. nabízí high-tech auto v kategorii, v které se dá pořídit pro většinu lidí víc muziky za výrazně méně peněz. Tesla Y a 3 jsou dnes poměrně levné, tak se jim daří.
Tahle plechovka mí víc problémů než tebou zmiňovaný.
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
v testech rikaji ze auto nema lak, je to proste surovy nerez. To jsem fakt zvedav jak to bude vypadat za 8 let....
Jinak ty ostre hrany na predku jsou jako gilotina na stret s chodcem.... trosku bezohledne....
No uvidime jak to s tou karou dopadne 😄 me to pripada jako odporny nesmysl, ale tak at se zakaznici vyjadri....
Jinak ty ostre hrany na predku jsou jako gilotina na stret s chodcem.... trosku bezohledne....
No uvidime jak to s tou karou dopadne 😄 me to pripada jako odporny nesmysl, ale tak at se zakaznici vyjadri....
A od kdy je na nerez potřebný lak? Má to být aisi 304(1.4301). Znám spoustu použití tohoto materiálu, vždy bez laku a i po 20 letech prakticky stejné.
Asi tě to překvapí, ale i nerez koroduje. A Cyberrust není výjimkou.
No, v tomto prípade by som veľmi nediskutoval, hlavne ak nemáš o oceliach trochu viac vedomostí ako sú tie bežné laické. AISI304, alebo ešte trochu inak X5CrNi18-10 je oceľ zvlášť odolná voči korózii a poveternostným podmienkam, dobre sa leští a má výbornú zvariteľnosť, takže na daný účel je docela dosť vhodná. 😉
že se bude prodávat cca 250-500 tis. Cybetrucků ročně
https😐/insideevs.com/…ertrucks-yearly/
chybí jenom ždibínek, prodat cca 250-500 tis.
https😐/insideevs.com/…ertrucks-yearly/
chybí jenom ždibínek, prodat cca 250-500 tis.
https😐/autosalon.tv/novinky/nova-auta/komentar-az-male-dite-vam-naplno-ukaze-jak-moc-spatna-muze-byt-v-praxi-technologie-elektromobilu?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#…
😉
hlavně v ždímání prachů od investorů a vlád
https😐/www.tesla.com/…dyssey-in-prague