Elektromobilita
KANKUNEN
8
Konečně jsi na to přišel. Jeden pes byl chcíplý a další pes Apollo chčije na každý patník.
Přejít do diskuze
tobě dědku už hrabe odborně i lidsky podle toho co tady za hnůj po sobě necháváš a ještě máš tu drzost se navážet do lidí :no:
Má jich cca 20, podle plusování. Navíc si stále tvoří nové, což je vidět když je v diskusi 1 příspěvek, ale nezobrazí se. Jeden z nich je apoho, podle toho, že se vyblije pod každý jeho příspěvek.
Romáček přežije všechny tady.
A jeho klony také. Chcípaka mu blokli a už jede pod nickem elektrikar a Trofim Lisenko
A jeho klony také. Chcípaka mu blokli a už jede pod nickem elektrikar a Trofim Lisenko
Renault 5 E-Tech našel cestu k výrobním úsporám. Elektrická Pětka nadále směřuje ke startovní ceně 25 000 € i s dobrou výzbrojí a výbavou. Jedním z prostředků k dosažení tohoto cíle jsou nižší výrobní náklady. Podařilo se jich dosáhnout díky výraznému zkrácení výrobního času.
https😐/europe.autonews.com/…ction-time-slash?…
BEV je nejlepší pohon pro Alpinu :yes:
https😐/europe.autonews.com/…ction-time-slash?…
BEV je nejlepší pohon pro Alpinu :yes:
....tvoje další existence po ukončení výroby současného kupátka s normálním spalovacím motorem je tedy zcela zbytečná... 😲 :no:
P.S. Neexistuje absurdnější úkol pro zkratowůz, než sportovní či zábavná jízda! 😲 😒 :no: :no:
P.S. Neexistuje absurdnější úkol pro zkratowůz, než sportovní či zábavná jízda! 😲 😒 :no: :no:
Darmo mluvit. A hmotnost raději vůbec nekomentovat, když původní A110 s litrem měla 575 kg a s jednašestkou 635 kg.
A tady je snad na místě to slůvko "jen". 😄
A tady je snad na místě to slůvko "jen". 😄
Taky mám ten pocit, s velkou slávou vypustili A110 na trh (hmotnost jen 1109kg), dostalo se jí uznání, i když je to jen automat a teď tohle 😒 Elektriku s "půltunovou" baterkou ať si strčí za klobouk 😉
Měl jsem za to, že Alpine byl oživen proto, aby vyráběl auta pro zábavu se spalováky, zatímco Renault se zaměří více na EV, proto byly ukončeny varianty RS. Alpina 110 je krásné auto, které je mimo můj rozpočet, nicméně mu přeji, aby ještě chvíli vydrželo v nabídce. Čekal jsem spíše přidání menší a levnější Alpiny jako náhrada za Megan/Clio RS a ono zas EV.. 😁
Tak jasně, byla jiná doba, lehká konstrukce a auto nemuselo mít spoustu elektroniky 😉 Navíc ta původní Alpinka byla vážně prcek 😒]
Výňatek z článku pana Dragouna😒br />
https😐/www.auto.cz/…ne-alpiny-112458
"Uvnitř se spíše leželo, než sedělo, o tom svědčily i základní rozměry dvoudveřového kupátka s laminátovou karoserií: délka 3,85, šířka 1,45 a výška jen 1,13 m. Prázdné vozy vážily 544 kg, nejtěžší provedení připravená k jízdě pak až 850 kg." :yes:
Výňatek z článku pana Dragouna😒br />
https😐/www.auto.cz/…ne-alpiny-112458
"Uvnitř se spíše leželo, než sedělo, o tom svědčily i základní rozměry dvoudveřového kupátka s laminátovou karoserií: délka 3,85, šířka 1,45 a výška jen 1,13 m. Prázdné vozy vážily 544 kg, nejtěžší provedení připravená k jízdě pak až 850 kg." :yes:
Ares ten se postupně dal na demagogii. Na všechno mu stačí jedno slovo zkratovůz a jeden server AF. I Vito dokáže uznat, že na dálkové je diesel zatím bez konkurence.
U BEV si tak možná koupíte batch na kapotě. Možnosti rozlišení značek u BEV jsou kromě desingu hodně omezené, čím, kromě znáčku na kapotě, chce Alpina přesvědčit potencionální kupce?
Doufám, že si stihnu koupit A110, než jim to krachne. A jako že jim to krachne. Alpine není Porsche, které si může dovolit souběžně s 911 prodávat i elektrošrot.
Sporťák na elektřinu? V tom tvrzení je mnoho rozporů.
Sportovní zvuk? Lehký vůz? Manuální prevodovka? Dojezd? Top speed?
Sportovní zvuk? Lehký vůz? Manuální prevodovka? Dojezd? Top speed?