Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 16v (88 kW) od října

Nabídka motorů pro Fiat Grande Punto se rozšíří o motor 1.4 16v T-Jet 16v (88 kW).
Zpět na článek
10. 7. 2007 11:13
neregistrovaný "Beaumont"
10. 7. 2007 11:39
neregistrovaný "Jan"
10. 7. 2007 14:20
neregistrovaný "Pate"
10. 7. 2007 11:40
neregistrovaný "Riman"
10. 7. 2007 13:35
neregistrovaný "Seremed"
10. 7. 2007 14:05
neregistrovaný "saco1"
10. 7. 2007 14:34
anonym
10. 7. 2007 15:35
anonym
10. 7. 2007 16:17
neregistrovaný "jadran"
10. 7. 2007 20:48
neregistrovaný "rOMIK"
11. 7. 2007 10:47
neregistrovaný "bzony"
11. 7. 2007 10:45
neregistrovaný "bzony"
11. 7. 2007 15:42
neregistrovaný "A1"
11. 7. 2007 08:52
neregistrovaný "malcolm"
10. 7. 2007 18:37
neregistrovaný "_Teddy_"
10. 7. 2007 19:23
anonym
10. 7. 2007 21:34
neregistrovaný "_Teddy_"
10. 7. 2007 22:07
neregistrovaný "Turbo"
11. 7. 2007 08:49
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 7. 2007 03:03
anonym
11. 7. 2007 08:56
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 7. 2007 21:32
neregistrovaný "Turbo"
11. 7. 2007 14:27
neregistrovaný "A2"
11. 7. 2007 15:39
neregistrovaný "MC Šaman"
11. 7. 2007 23:25
neregistrovaný "Milý stydlín"
12. 7. 2007 07:06
neregistrovaný "A2"
12. 7. 2007 10:24
neregistrovaný "A2"
neregistrovaný "Beaumont"
10. 7. 2007 11:13
Konečně!!
Dost silný benzínový motor je to jediné, co GP chybělo k dokonalosti. A na rozdíl od 1.9 JTD nebude tak zatěžovat přední nápravu. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jan"
10. 7. 2007 11:39
Honem!
Už aby tu byl! Jsem na něj moc zvězav. A nejenom na něj, ale taky na jeho cenu..380 000,- v Dynamicu? Co myslíte
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pate"
10. 7. 2007 14:20
Re: Honem!
Hmm, ta cena je opravdu velmi příjemná, lidová. A o tom je FIAT. Za rozumnou cenu hodně zábavy ...
Dynamicky konkurenční Fabia RS je cenou úplně někde jinde, a to ještě papá zkapalněnou rašelinu, osobně u sporťáčku přece jenom preferuju benzín. A za podvozek se prý Grande Punto taky nebude muset stydět, takže nechme se překvapit, snad to bude další důstojný nástupce Uno Turbo i.e.
neregistrovaný "Riman"
10. 7. 2007 11:40
RENESANCIA BENZÍNU?
Tak v posledných mesiacoch mám pocit, ze benzín konecne chytil druhý dych a zacína odpovedat na mohutný marketingový útok vznetových rachotákov. Ako vascina súdnych ludí v flame war diskusiách typu benzín vs. diesel argumentovala, turbodízle mozno porovnávat iba s turbobenzínmi. A to je opat dost jasná volba ;-) Aby 1,4 TSI dostala konecne Fabia...
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Seremed"
10. 7. 2007 13:35
Re: RENESANCIA BENZÍNU?
no Fábii nepomůže ani svěcená voda... :no:
10. 7. 2007 13:53
Re: RENESANCIA BENZÍNU?
srandisto >:-[]
neregistrovaný "saco1"
10. 7. 2007 14:05
Re: RENESANCIA BENZÍNU?
Veru, fabii pomôže len keď ju začnú vyrábať vo formáte 16:9 a nie 4:3 ako teraz. >:D >:D >:D
anonym
10. 7. 2007 14:34
Re: RENESANCIA BENZÍNU?
Tak to je presne >:D
Dalsia sa bude volat FAgila >:D (nic v zlom)
anonym
10. 7. 2007 15:35
Re: RENESANCIA BENZÍNU?
Tak jsem se dnes konečně zasmál... :-) To jsi trefil přesně!
neregistrovaný "jadran"
10. 7. 2007 16:17
Re: Proč sem taháte Fabii a svoje fobie?
Jasně, co si zase neulevit svému komplexu a neplivnout si na škodovku - nebylo by od věci, kdyby tady zřídili diskuzní koutek pro zakomplexovance, kteří do všech diskuzí zatáhnou škodovku, popřípadě volkswagen....takoví antiTDI....

Osobně jsem zvědav, jestli po Fiatu a VW do toho taky šlápne Honda a taky by mě zajímalo, jestli ty turba budou jezdit na směs s bioetanolem nebo dokonce na bioetaniol samotný?
neregistrovaný "rOMIK"
10. 7. 2007 20:48
Re: Proč sem taháte Fabii a svoje fobie?
Proč sem taháš Hondu, ta přece dosahuje slušných výkonů z benzinových motorů i bez turba dávno. Nemyslím si, že by se Honda pouštěla do přeplňování, protože Hondám šlo vždycky o vysoký výkon a ještě větší životnost. A větší životnost nedosáhneš přidávaním komponent jako jsou turba, či kompresory.
neregistrovaný "bzony"
11. 7. 2007 10:47
Re: Proč sem taháte Fabii a svoje fobie?
To BMW taky, ale ted je to same twin turbo... ;-)
anonym
10. 7. 2007 21:05
Re: Proč sem taháte Fabii a svoje fobie?
Honda mela 110KW u 1,6 už před 20 lety. A bez turba ;-)
neregistrovaný "bzony"
11. 7. 2007 10:45
Re: Proč sem taháte Fabii a svoje fobie?
Jo CRX. Ale proc uz to nedela? Ze by emise?
neregistrovaný "A1"
11. 7. 2007 15:42
Re: Proč sem taháte Fabii a svoje fobie?
Copa ještě 4:3, to by šlo, ale nová Fabia je 3:4, a to je horší.
neregistrovaný "malcolm"
11. 7. 2007 08:52
Re: Proč sem taháte Fabii a svoje fobie?
Výtečně vyjádřeno :yes: :yes: >:D
neregistrovaný "_Teddy_"
10. 7. 2007 18:37
blbost...
"...vysoký točivý moment i při nižších otáčkách a jeho konstantní průběh v celém otáčkovém spektru..."

Pan Láník (autor), nebudem tu rozoberat teoriu pracovneho cyklu spalovacieho motora, poviem to len strucne a jasne: u spalovacieho motora ani teoreticky nemoze byt priebeh krutiaceho momentu konstantny cez cele spektrum otacok. Bodka!
Rozbalit vlákno
8
anonym
10. 7. 2007 19:23
Re: blbost...
čistě laicky..jestliže máš 200Nm při 1700 ot./min a maximum točivého momentu je 206Nm...6Nm je dost ale myslim si že to za konstantní průběh lze označit..
neregistrovaný "_Teddy_"
10. 7. 2007 21:34
Re: blbost...
Ak pri 1700rpm mam 200Nm, a max.krutiaci moment je 206Nm, tak to znamena len tolko, ze ten maximalny krutiaci moment je dosahovany zrejme niekde pobliz (mozno 1800rpm, mozno 2000). Ale neznamena to, ze v celom spektre otacok (od minimalnych az po maximalne, napr.500-5000) mas konstantny krutiaci moment, lebo to jednoducho ani nie je mozne...
neregistrovaný "Turbo"
10. 7. 2007 22:07
Re: blbost...
Asi tym bolo myslene to, ze krivka krutiaceho mementu je dostatocne plocha v sirsom spektre otacok. Krivku motoru od fiatu som nevidel, ale napr. krivka 1.8T v Octavii Tour mala plochu krivku cca od 2000 do 3500 ot/min, prese rozpatie si nepamatam, ale urcite bolo dost siroke... Takze sa nechytajme kazdeho slova ako nejaki pravnici... medzi recou myslim, ze pojmy ako linearny priebeh, alebo plicha krivka krutaku su bezne zargony, takze aj 'konstatny priebeh' sa da pochopit aj ked to pocujem prvy krat... :-)
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 7. 2007 08:49
Re: blbost...
Ako to bolo myslene, to neviem. Drzim sa toho, ako to bolo napisane. Je mozne, ze ma plochu krivku v pomerne sirokom rozsahu otacok, ale nemoze mat konstantny krutak, a nemoze ho mat v celom spektre otacok (ani Octavia nema min. otacky 2000, a maximalne 3500)...
10. 7. 2007 23:33
Re: blbost...
muze byt konstantni v nejakem intervalu otacek, pokud se maximum elektronicky orizne
anonym
11. 7. 2007 03:03
Re: blbost...
si blby teoretik a cholericky detailista, moze byt konstantny, vzhladom na uzucke spektrum diesela sa da povedat, ze v celom spektre....
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 7. 2007 08:56
Re: blbost...
Vam ak niekto povie, ze 2*2 nie je 5 ale 4, tiez mu poviete ze je "detailista"? BTW, spominany motor (1.4 16v T-Jet) nie je diesel. Ale to je napokon jedno, ci benzinovy alebo dieselovy, krutiaci moment nemoze byt konstantny v celom spektre otacok. Rad sa na tuto temu porozpravam s niekym, kto sa veci rozumie, ale vy nim (pri vsetkej ucte) ocividne nie ste.

Nebudem reagovat na vase urazky, asi len tolko k tomu "teoretikovi": 15 rokov pracujem na vyvoji a testovani motorov. Ak budete mat niekedy cestu do Grazu, stavte sa v AVL. Ukazem vam (bez prehanania) jednu z najlepsich firiem na vyvoj motorov v Europe a mozete sa na tuto temu porozpravat so skutocnymi odbornikmi (ak teda mne uz neverite)...
neregistrovaný "Turbo"
11. 7. 2007 21:32
Re: blbost...
Aha tak potom uz rozumiem. Si profesionalne deformovany... Nemyslim to v zlom. Som rad, ze niekto od nas pracuje v takej spickovej firme. Tak nech sa Ti dari...

A hlavne vyvinte nieco co jazdi skoro na vzduch a ma vysoky vykon... - to bolo na odlahcenie
neregistrovaný "A2"
11. 7. 2007 14:27
Nm.
Tento motor má max. toč. moment zhruba ve spektru 2100-4300ot., takže křivka je plochá bez výkyvů, což z něho činí lepší alternativu než je naftový motor, spotřeba bude o něco vyšší, ale zvuk a průběh to vynahradí, nehledě na nižší kategorii pov. ručení (1.9 JTD).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MC Šaman"
11. 7. 2007 15:39
TURBO benzín vs. nafta
Konečně někdo uhodil hřebíček na hlavičku. :-)
srovnávat turbodiesel a normální benzín je úsměvné.
V tomto srovnání 1.4T-Jet jasně vítězí nad kterýmkoli stejnoobjemovým kadlikadle ať už od frantíků HDi nebo vohnoutí volksverzí ftříhrnku 1.4TDi.
Rozbalit vlákno
6
11. 7. 2007 21:19
Re: TURBO benzín vs. nafta
Asi rád zapomínáš viď, neboj připomenu. VW 1.4TSI 125kW, 240Nm, turbo+kompresor.
neregistrovaný "Milý stydlín"
11. 7. 2007 23:25
Re: TURBO benzín vs. nafta
Asi máš problémy s chápáním. Vážné problémy s chápáním. Přesto rád poučuješ >:D On srovnává všeobecně turbobenzín versus turbonaftu. Pokud tam vážně vidíš napsáno TSi, blouzníš. :no: >:-[]
12. 7. 2007 07:58
Re: TURBO benzín vs. nafta
Reagoval jsem na tvrzení "Konečně někdo uhodil hřebíček na hlavičku". VW už dělá maloobjemový turbobenzin nějakou chvíli. Takže tady jásat nad tím, že konečně někdo (tedy Fiat), udělal slušný motor proti naftě je trochu vedle.
Už ti svítá??
neregistrovaný "A2"
12. 7. 2007 07:06
Re: TURBO benzín vs. nafta
S takovým inteligentem je opravdu těžké se dohodnout. Kašleme ti na kompresor, tady stačí turbo.
12. 7. 2007 08:04
Re: TURBO benzín vs. nafta
Jistě, je libo jen turbo. Tak co třeba 1.4TSI 103kW, 220Nm. Jinak díky za poklonu >:-[] .
neregistrovaný "A2"
12. 7. 2007 10:24
Re: TURBO benzín vs. nafta
...a co 1.4TJet 110kw. Dobrý?