Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Jde to ruku v ruce. Konec evropské automotive, konec autosalonů. Samozřejmě, když evropské automobilky vyráběji drahé EV na dootace, které zákaznici nechtějí a nemají o ně zájem. Tak proč by taky lidi chodili na nějaký autosalon? Aby se dívali na něco, co je nezajímá a nechtějí?
Konec evropskeho automotive?
To psali na AF?
Tady na acz pisou neco jineho😒br />https😐/www.auto.cz/…lionu-aut-152646
Automobilkám se v Česku zase daří.
😲
Nerozumim tomu. Je Cesko v Evrope?
😁
Asi jsi ten clanek prehledl. Nekoresponduje s tvoji apokalyptickou vizi Evropy...
To psali na AF?
Tady na acz pisou neco jineho😒br />https😐/www.auto.cz/…lionu-aut-152646
Automobilkám se v Česku zase daří.
😲
Nerozumim tomu. Je Cesko v Evrope?
😁
Asi jsi ten clanek prehledl. Nekoresponduje s tvoji apokalyptickou vizi Evropy...
Nic si z toho nedělej, ty nerozumíš více věcem! 😒] :no: V podstatě je mi záhadou, proč oxiduješ na tomto webu, když nenávidíš normální auta a jenom tady propaguješ elektrozkraty... 😲
Co je normální auto? To co má rucku nebo co nemá rucku? Co má automat nebo to co má manual?
Hele ono to tak ale neni. Jak pise dole Don, EV jsou sice prodejni propadak, ale spalovaci auta se prodavaji nad miru dobre. Automotive nahodou frci jako nikdy. Sice se vedeni EU snazi ICE auta znicit, ale trh tohle rozhodnuti soudruhu nejak bojkotuje 😃
Problém je, že automobilky nové ICE modely nevyvíjí, protože jednak neví co bude dál a zároveň musí rozdělit investiční prostředky na dvě fronty (ICE a EV). Pak logicky není co na autosalonech předvádět. Dále. Účast na autosalonech díky posledním trendům pozbývá smysl a jsou rovněž pro automobilky dost nákladnou záležitostí.
Pomohlo by, kdyby pořadatelé místo poplatkům za účast, za účast platili automobilkám.
Pomohlo by, kdyby pořadatelé místo poplatkům za účast, za účast platili automobilkám.
No ona taky popularita takovych vystav klesa a kdyz tam pak prijde jeste hrstka primitivu a prilepi se k necemu nebo vyleje bramboracku, tak automobilky takovou reklamu uplne nechteji. To nevis jestli nedorazi Greta s dalsima pomatencema a nebude tam delat vyrval
Bohuzel v dnesni debilni dobe neni mozny je zmlatit a vyhodit ven.
Bohuzel v dnesni debilni dobe neni mozny je zmlatit a vyhodit ven.
Barry Lyndon
už asi vážně nemají smysl, protože auto už je dneska holt víc běžná spotřební věc než předmět zábavy, touhy a statusová záležitost, takže proč by se měl někdo plahočit po megavýstavě, kterou za den ani neprojde.
Na druhou stranu takové ty menší lokální autosalony (ala to, co je v Praze Letňanech) mi pořád smysl dávají, protože nikde jinde si staticky neporovnáte třeba 10-15 aut obdobného typu různých výrobců bezprostředně po sobě. Takže když člověk vybírá aut👋auta a vůbec neví, vyplatí se imho na takovou akci vypravit (za daný čas toho vyzkouší zdaleka nejvíc). 😄
Na druhou stranu takové ty menší lokální autosalony (ala to, co je v Praze Letňanech) mi pořád smysl dávají, protože nikde jinde si staticky neporovnáte třeba 10-15 aut obdobného typu různých výrobců bezprostředně po sobě. Takže když člověk vybírá aut👋auta a vůbec neví, vyplatí se imho na takovou akci vypravit (za daný čas toho vyzkouší zdaleka nejvíc). 😄
kari.laz
Co by tam ukazovali? To mohou spojit s veletrhem domácích spotřebičů. Všechno krabice na jedno brdo. Na pohonu není moc co ukazovat, uvnitř všechno jak vykradená tržnice se zapomenutým tabletem. Na co by se tam chodili lidé koukat? Emoce 0. Na to jim stačí fotka na netu.
S tím netem máš svatou pravdu, když si člověk uvědomí, jaký mají automobilky možnosti prezentaca dneska a třeba 15 let zpátky....
Souhlas, bohužel to automotive dopracoval tam, kde je. Auta se stávají nezajímavými a to jak zvenčí, tak zevnitř. Není se ani na co těšit - design je čím dál tim víc nudnější a vnitřky oholenější - v podstatě jen volant s tabletem a 4 křesla. Holt místo designerů úřadují účetní :no:
Arese
...po kterých lidé skutečně touží, praskala by taková výstavní akce ve švech. Ale proč by se chodili koukat na odporné a drahé zkratowozy, ze kterých je normálním automobilovým fandům na zvracení?! 😲 😲 😲 :no:
P.S. Jaký to rozdíl proti výstavám veteránů a yong-timerů, které bývají pravidelně narvané k prasknutí! 😄 :yes:
P.S. Jaký to rozdíl proti výstavám veteránů a yong-timerů, které bývají pravidelně narvané k prasknutí! 😄 :yes:
Tak proto je na EVsalonech tak narváno k prasknutí. Tam se asi vystavují auta o které je zajem
Jen to není vidět na prodejích 😉 Takže to jsou vyhozené peníze oknem…
jasně, lidi to ze zvědavosti chodí očumovat a když vidí tu cenovku a dojezd, tak se rychle otočí na patě v duchu se začnou křižovat a zdrhaj radši domů leštit spalovací auto co jim stojí v garáži 😁
Těch lidí, co se na autosalonu rozhodli pro nakup nějakého auta taky budou miliony.
Prostě není o autosalonu takový zájem jako dřív. Dnes kdyz každý může mít auto, nemají lidi potřebu jezdit ocumovat. Taky nechodíš na výstavy si prohlížet rohlíky.
Prostě není o autosalonu takový zájem jako dřív. Dnes kdyz každý může mít auto, nemají lidi potřebu jezdit ocumovat. Taky nechodíš na výstavy si prohlížet rohlíky.
Tak auto není rohlík, to je celkem mimo příměr, ale na autosalonu ses mohl podívat, prolézt si a pak šel k dealerovi vyzkoušet a pak koupit 😉
Zas na druhou stranu je fakt, že si dneska vše projdeš na webu a YT - informace, testy, prezentace automobilek, před vybereš a pak jdeš k dealerovi... Mladý ani tam nepůjdou a jen zmáčknou "objednat" 😒]
Zas na druhou stranu je fakt, že si dneska vše projdeš na webu a YT - informace, testy, prezentace automobilek, před vybereš a pak jdeš k dealerovi... Mladý ani tam nepůjdou a jen zmáčknou "objednat" 😒]
Zase lžeš. Na kterém EV salonu bylo narváno?!?!?
Navíc píšeš úplný bullshit. Protože autosalon je vždycky skvělá příležitost, jak auta vzájemně porovnat, bezprostředně přesednout z jednoho do druhého a vyzkoušet si. A tahle zkušenost a příležitost je nenahraditelná.
Navíc píšeš úplný bullshit. Protože autosalon je vždycky skvělá příležitost, jak auta vzájemně porovnat, bezprostředně přesednout z jednoho do druhého a vyzkoušet si. A tahle zkušenost a příležitost je nenahraditelná.
V Praze, ale to je výstava fakt lokálního významu, bylo prekvapive dost lidi.
Rozhodne vic nez by se dalo očekávat podle prispevku tady.
Tak to nastesti je, diskuse na netu opravdu neodrazeji realitu zivota😀
Rozhodne vic nez by se dalo očekávat podle prispevku tady.
Tak to nastesti je, diskuse na netu opravdu neodrazeji realitu zivota😀
Aha, takže jen tvoje domněnky 😒] 😒] 😒]
Překvapivě dost lidí... 😒] 😒] 😒] 😒]
Tomu říkám argument... 😒] 😒] 😒] 😒]
To se ti povedlo 😒] 😒] 😒] :yes:
Překvapivě dost lidí... 😒] 😒] 😒] 😒]
Tomu říkám argument... 😒] 😒] 😒] 😒]
To se ti povedlo 😒] 😒] 😒] :yes:
Samozrejme, ze jde o me domněnky. Je to tak napsané.
Jestli mas jiny nazor a nebo cisla k navstevnosti tak o tom lze normalne diskutovat.
Ale jak jsem uvedl. Diskuse na netu neodráží skutečnost. Tezko si predstavit reakci cojsi predvedl v normálním životě.
I kdyz mozna nekde kde sídlí tva troll farma se tak lidi chovají. V ČR to ale normalni neni a za to jsem rad a miluju za to zem ve ktere ziju.
Jestli mas jiny nazor a nebo cisla k navstevnosti tak o tom lze normalne diskutovat.
Ale jak jsem uvedl. Diskuse na netu neodráží skutečnost. Tezko si predstavit reakci cojsi predvedl v normálním životě.
I kdyz mozna nekde kde sídlí tva troll farma se tak lidi chovají. V ČR to ale normalni neni a za to jsem rad a miluju za to zem ve ktere ziju.
Proč bych JÁ měl mít nějaká čísla v této věci??? To TY jsi přišel s tím hloupým argumentem jak o esalon byl zájem... JÁ MÁM ČÍSLY OBHAJOVAT TVŮJ ARGUMENT???
Jsi spadl z višně?!? :no: :no: :no:
Jsi spadl z višně?!? :no: :no: :no:
Kdo tak byl tak si muze udelat vlastni nazor.
Ja jako účastník muzu potvrdit, ze mnozstvi návštěvníků bylo prekvapive vysoke.
Ja jako účastník muzu potvrdit, ze mnozstvi návštěvníků bylo prekvapive vysoke.
Koncem dubna se konal tradiční autosalon v Bratislavě, který pravidelně navštíví téměř 200.000 fanoušků.
X
Pátý ročník jedné z nejvýznamnějších středoevropských událostí tohoto oboru navštívilo 23 042 návštěvníků z řad odborné i široké veřejnosti.
Ok, co tam máte za lží dál?!????? 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
X
Pátý ročník jedné z nejvýznamnějších středoevropských událostí tohoto oboru navštívilo 23 042 návštěvníků z řad odborné i široké veřejnosti.
Ok, co tam máte za lží dál?!????? 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hele ja ti nevim.
Tady pisou ze letošní ročník Bratislavskeho autosalonu byl zrušeny pro nezájem znacek😀
https😐/www.incheba.sk/…alon-sa-odklada/
Tady pisou ze letošní ročník Bratislavskeho autosalonu byl zrušeny pro nezájem znacek😀
https😐/www.incheba.sk/…alon-sa-odklada/
Nezájem značek
X
Zájem zákazníků a veřejnosti
...
Stále nic???? 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
A nezájem značek, proč? Třeba cena za pronájem???? Nic???? Stále nic????? 😒] 😒] 😒] 😒]
X
Zájem zákazníků a veřejnosti
...
Stále nic???? 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
A nezájem značek, proč? Třeba cena za pronájem???? Nic???? Stále nic????? 😒] 😒] 😒] 😒]
No ono tvůj údaj 200 000 návštěvníku je z roku 2018.
Kolik bylo loni?
Seznam značek v roce 2023 nebudí moc důvěru: AIXAM, ASTON MARTIN, BENTLEY, DONGFENG, FIAT, INEOS, ISUZU, IVECO, LAMBORGHINI, MCLAREN, MG, MITSUBISHI, NISSAN, PIAGGO a VOYAH
Trochu se mi nezda, ze by nebyl zajem znacek u autosalonu s návštěvnosti 200 tis lidi.
Kolik bylo loni?
Seznam značek v roce 2023 nebudí moc důvěru: AIXAM, ASTON MARTIN, BENTLEY, DONGFENG, FIAT, INEOS, ISUZU, IVECO, LAMBORGHINI, MCLAREN, MG, MITSUBISHI, NISSAN, PIAGGO a VOYAH
Trochu se mi nezda, ze by nebyl zajem znacek u autosalonu s návštěvnosti 200 tis lidi.
To máš blbý. Jsi opět jen k smíchu 😒] 😒] 😒]
Kolik teda bylo návštěvníků v roce 2023?
Si to najdi když tě to zajímá.
Takze klasicky troll.
Posledni snadno dohledatelny udaj o návštěvnosti v Bratislavě kde je uvedeno 200 tis je z roku 2018 ( to byl o výstavy jeste zajem a EV byla minorita )
Porovnavat udaj z roku 2018 a u esalonu z konce roku 2023 je tedy nesmysl.
O to vic, ze letošní Bratislavsky autosalon pro nezajem ani nebude.
Posledni snadno dohledatelny udaj o návštěvnosti v Bratislavě kde je uvedeno 200 tis je z roku 2018 ( to byl o výstavy jeste zajem a EV byla minorita )
Porovnavat udaj z roku 2018 a u esalonu z konce roku 2023 je tedy nesmysl.
O to vic, ze letošní Bratislavsky autosalon pro nezajem ani nebude.
pradeda777
Organizátoři se však nově odvolávají na „nejistoty spojené s automobilovým průmyslem a sníženou atraktivitu významných evropských výstav“.
3_diamanty
Omrknem uz aj v supermarkete tato saskaren prestava davat zmysel... k tomu je uz aj doba internetu... doba setrenia...atd... a netreba byt ani einstein aby cloveku doslo ( pekne to do seba zapada ) ze autosalony su uz mrtve
traveldrive
Ľudí už autá nezaujímajú. Nie je to to, čo chcú. Je to to, čo potrebujú. A musia s tým platiť to, čo nechcú.
1. Autá sú dnes hnusné. Česť výnimkám. Inak jedna vyškľabená obluda vedľa druhej.
2. Autá vyzerajú na jedno kopyto. Niektoré popierajú identitu značky - po prelepení loga môžu byť čímkoľvek. Zbytok popiera identitu modelov - všetky sú na jedno brďo a pochybujem, že všetky rozoznávajú aj šéfovia vo vedení značky.
3. Skoro všetko sú crossovery. Všetko na jedno kopyto. Vysoký podvozok, predný náhon, nízke gumy. Hromada plechu, minimum skla. Zvonka veľké zvnútra malé. Kto chce kombík, nedajbože sedan, MPV, alebo dokonca kupé či kabrio, asi pri výbere auta preplače deň.
4. Všetky autá sú plné asistentov, ktoré nikto nechce, a často ani neplnia funkciu, kvôli ktorej tam vraj sú. Sú tam , lebo musia, a musia tam byť, aj keď ich každý hneď po štarte vypína. A stále pribúdajú nové a nové. Na hlavu.
5. Matlacie displeje namiesto tlačidiel. Stále väčšie tablety, u niektorých aj namiesto späťákov, to je za trest.
6. Pohony. EV chce málokto, okrem toho veľa na výber nie je. Maloobjemový benzín, alebo (stále menej) maloobjemová nafta. Alebo hybrid, z ktorých opäť máloktorý plní očakávania.
7. Autá dnes nič nevydržia. Jednou vecou je programovaná životnosť. Druhou, že autá nie sú robené na jazdenie, ale na rozbitie. Každá malá kolízia znamená, že toho kopu rozbiješ. "Nárazníky" už bez poškodenia nezvládnu ani náraz pri 2 km/h. Ťukanec, a nárazník je na výmenu, svetlomet má ulomené úchyty, alebo prasknutý kryt, Mriežka polámaná, úchyt ventilátora na chladiči odlomený. Drobná kolízia s dôsledkom často v tisíckach Eur. Vraj kvôli bezpečnosti.
Dnes vyberať auto je za trest. Vytráca sa krása dizajnu, vytráca sa kvalita, vytráca sa praktičnosť.Šoférovanie už nie je lákadlom. Auto nie je investíciou, ale spotrebičom. Pri kúpe auta nevyberáš, čo tam chceš mať, ale kompromis, aby to, za čo vycáluješ nemálo peňazí, vyhovovalo tvojim potrebám aspoň trochu. Predražený kompromis z potreby. Autá za dobrú cenu, ktoré by nám robili radosť, už nie sú...
1. Autá sú dnes hnusné. Česť výnimkám. Inak jedna vyškľabená obluda vedľa druhej.
2. Autá vyzerajú na jedno kopyto. Niektoré popierajú identitu značky - po prelepení loga môžu byť čímkoľvek. Zbytok popiera identitu modelov - všetky sú na jedno brďo a pochybujem, že všetky rozoznávajú aj šéfovia vo vedení značky.
3. Skoro všetko sú crossovery. Všetko na jedno kopyto. Vysoký podvozok, predný náhon, nízke gumy. Hromada plechu, minimum skla. Zvonka veľké zvnútra malé. Kto chce kombík, nedajbože sedan, MPV, alebo dokonca kupé či kabrio, asi pri výbere auta preplače deň.
4. Všetky autá sú plné asistentov, ktoré nikto nechce, a často ani neplnia funkciu, kvôli ktorej tam vraj sú. Sú tam , lebo musia, a musia tam byť, aj keď ich každý hneď po štarte vypína. A stále pribúdajú nové a nové. Na hlavu.
5. Matlacie displeje namiesto tlačidiel. Stále väčšie tablety, u niektorých aj namiesto späťákov, to je za trest.
6. Pohony. EV chce málokto, okrem toho veľa na výber nie je. Maloobjemový benzín, alebo (stále menej) maloobjemová nafta. Alebo hybrid, z ktorých opäť máloktorý plní očakávania.
7. Autá dnes nič nevydržia. Jednou vecou je programovaná životnosť. Druhou, že autá nie sú robené na jazdenie, ale na rozbitie. Každá malá kolízia znamená, že toho kopu rozbiješ. "Nárazníky" už bez poškodenia nezvládnu ani náraz pri 2 km/h. Ťukanec, a nárazník je na výmenu, svetlomet má ulomené úchyty, alebo prasknutý kryt, Mriežka polámaná, úchyt ventilátora na chladiči odlomený. Drobná kolízia s dôsledkom často v tisíckach Eur. Vraj kvôli bezpečnosti.
Dnes vyberať auto je za trest. Vytráca sa krása dizajnu, vytráca sa kvalita, vytráca sa praktičnosť.Šoférovanie už nie je lákadlom. Auto nie je investíciou, ale spotrebičom. Pri kúpe auta nevyberáš, čo tam chceš mať, ale kompromis, aby to, za čo vycáluješ nemálo peňazí, vyhovovalo tvojim potrebám aspoň trochu. Predražený kompromis z potreby. Autá za dobrú cenu, ktoré by nám robili radosť, už nie sú...
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Výborně shrnuto! 😄 :yes: :yes: :yes:
Je to v podstatě tak, že dneska si při koupi nového auta zákazník vybírá mezi nutným zlem. Což přesně shrnuje titulek tvého příspěvku.
Bohužel je to přesně tak. Když si člověk jde dnes koupit nové auto, zjistí, že to, co by opravdu chtěl, se už dávno nenabízí. Tak se snaží vybrat aspoň to auto, které ho bude štvát relativně nejmíň... 😲 :no: :no: :no:
"Smysl autosalonů zkrátka ztratil význam."