Jedno se Stelantisu musí nechat. Místo škrtání paralelních produktu různých značek investuje do hodně pestreho portfolia. Tam kde by pan účetní (ať je mu zem lehká) škrtal, škrtal a škrtal, tam stelantis jede. Sama technika nic moc, variabilita platforem taky není velká, ale vznikají auta který by bez toho spojení nevznikly. :yes:
KANKUNEN
2
Pan účetní šetřil tak, že ani nezasel.
Mr.Murphy
1
tezko to srovnavat.... Ucetni Fiat zachranoval, kupoval Chrysler a zustala po nem auta jako Fiat 500, 4C a Giulia.... Ted naopak Fiat neni ten co kupuje, ale ten co byl prodan.... a misto vlastnich aut lepi loga na Pezoty.... ;-\ ale jak pises, kdyz clovek nezna ty okolnosti, vlastne to docela funguje.... 😉
Kazdopadne Ucetni tomu sefoval v uplne jine dobe, byt je to vlastne nedavno....
Arese
0
Nová Giulia je Účetního věčný pomník!! 😄 Škoda, že nenabídli i benzinový dvoulitr s manuálem a kombík Sportwagon, prodejní čísla mohla být někde úplně jinde... 😲
kubass11111
0
Pan účetní Fiat zachránil, ač to tak ze začátku nevypadlo udělal pro Fiat fakt hodně...
Stejsn
1
a momenty překvapení - že to ještě někdo vůbec řeší, v době internetu.
Ja Prvni 123
0
Ze se nestydi ti takhle napsat.
Unik... inkontinence?
Proste se rozhodli to uvolnit.
zlysoused
1
A pokud se elektrická verze s 44 kWh baterkou vleze do 600t, tak za mě super elektromobil do města a kratší trasy, který občas zvládne i trochu delší štreku.
MOJEJMENO
1
A druhé za 600, aby se dalo jet i jinam než jen po městě. A to se vyplatí... 😒] :yes:
Kazdopadne Ucetni tomu sefoval v uplne jine dobe, byt je to vlastne nedavno....