Testy
Nie som cielovka, ale za tu cenu asi teslu 3, pohonny retazec je technicky uplne inde a pri tesle je miziva sanca, ze sa to da neskor pod cenu predat. S tymto uz rovno na srotovisko alebo vymena za basu piv
https😐/www.sauto.cz/…ot/ion/206405160
Peugeot Ion, 67k EAT6
Ojeté, 2017, 16 393 km
299 000 Kč
Tenhle inzerat mnohem horsiho auta nejak popira "srotovisko".
😲
PS Ztratu hodnoty vzhledem k extremne rychlemu vyvoji v oblasti EV neni potreba zminovat...
Peugeot Ion, 67k EAT6
Ojeté, 2017, 16 393 km
299 000 Kč
Tenhle inzerat mnohem horsiho auta nejak popira "srotovisko".
😲
PS Ztratu hodnoty vzhledem k extremne rychlemu vyvoji v oblasti EV neni potreba zminovat...
Je vidět, že jsi odborník na elektromobily, potřebuji vysvětlit jeden inzerát. Jaktoze je na prodej Nissan Leaf, 11 let starý a měněnou baterií?
https😐/www.sauto.cz/…n/leaf/206620884
Však to nedegraduje přeci, ne??? Já myslel, že 20 let v pohodě dá.
Jinak se na těch EV pomalu nic nevyvíjí, jen dvojnásobek dojezdu za 10 let? Nic moc...
https😐/www.sauto.cz/…n/leaf/206620884
Však to nedegraduje přeci, ne??? Já myslel, že 20 let v pohodě dá.
Jinak se na těch EV pomalu nic nevyvíjí, jen dvojnásobek dojezdu za 10 let? Nic moc...
Myslel jsem, ze to, ze Leaf mel problem s pasivim termomanagementem se vi...
Asi tak k degradaci.
Baterie s dobrym termomanagementem degraduji velmi velmi pomalu.
Asi tak k degradaci.
Baterie s dobrym termomanagementem degraduji velmi velmi pomalu.
Auto pro masochisty. Vic stalo nez jelo. Kolikrat asi baterka padla na dno a pak dostala slehu DC. Takhle malo nejezdim ani ja a to uz je co rict
Zase... muset žít dalších x let s interiérem Tesly je za trest. Ale zůstatková cena 308 je otázkou. A škoda, že jí Peugeot nedopřeje třeba 150 kW.
Teslu 3 oproti 308 to je vtip?
Z Tesly by se mi ráno uděllao zle už před autem auvnitř tuplem, motor a baterie je lepší, ale tím to končí
Z Tesly by se mi ráno uděllao zle už před autem auvnitř tuplem, motor a baterie je lepší, ale tím to končí
"Je to znát zejména když měníte teplotu nastavenou ve voze. Po klepnutí na + či – je třeba přečkat možná půl, možná tři čtvrtě sekundy trvající animaci, než klepnete znova, abyste změnili teplotu o dalšího půl stupně. Pokud to neuděláte, systém další klepnutí nezaregistruje."
Tohle mi stačí, abych řekl Peugeotu NE! Nemá smysl se ani dívat do katalogu, ceníku, technických údajů.
K tomu i-Cockpit, který zakrývá přístroje, nepoužitelná odezva plynového pedálu a řízení v režimu Sport a určitě se několik dalších failů najde. Vážně bych chtěl vidět, kdo pracuje ve vývojovém týmu Peugeotu. Má tam alespoň jeden z vývojářů řidičský průkaz?
Nebyl by to až takový problém, kdyby šlo jen o Peugeot. Jenže tihle Frantíci v podstatě šéfují Citroenu, Opelu, Fiatu, Jeepu, Dodge, RAM, Alfě, Lancii ...
Tohle mi stačí, abych řekl Peugeotu NE! Nemá smysl se ani dívat do katalogu, ceníku, technických údajů.
K tomu i-Cockpit, který zakrývá přístroje, nepoužitelná odezva plynového pedálu a řízení v režimu Sport a určitě se několik dalších failů najde. Vážně bych chtěl vidět, kdo pracuje ve vývojovém týmu Peugeotu. Má tam alespoň jeden z vývojářů řidičský průkaz?
Nebyl by to až takový problém, kdyby šlo jen o Peugeot. Jenže tihle Frantíci v podstatě šéfují Citroenu, Opelu, Fiatu, Jeepu, Dodge, RAM, Alfě, Lancii ...
Bohužel po ukončení FCA kdy měli kvalitní Uconnect rádia na QNX tak po spojení tam začali dávat levnej android s děsným ovládáním a nestabilním rozhraní
To je presne toto, pol sekundy ludom vadi, ale ked odbocuju dolava a chcu trafit medzeru medzi autami, tak tam im pol, mozno tristvrte sekundy nevadi, kym sa auto pomaly pohne 😄
Jenže za tu necelou sekundu se to zvýší o půl stupně. Když to budeš chtít zvýšit/snížit o pět stupňů, tak to máš skoro na 10 sekund a během toho musíš furt čumět do toho tabletu.
a ked budem chciet zmenit teplotu z low to hi, tak to bude trvat 3 minuty 😄 nehovorim, ze je to dobre
Ved nie su ziadne...
Na to ze to má 150kw tak nic moc. Cena přemrštěná. Top speed jen 160. Zrychlení tragické. Spotřeba vysoká. A přívěs?.
.... Jen asi 500kg.
.... Jen asi 500kg.
V cem tohpe elektrovozitko muze konkurovat Tesle?
A v cem muze konkurovat Superbu? Nebo rocnimu Mercedesu C v zakladu?
Nechapu. Za 800 mozna.
A v cem muze konkurovat Superbu? Nebo rocnimu Mercedesu C v zakladu?
Nechapu. Za 800 mozna.
Marek je divný.
Nevidí na icocpit a v 308 ma dosť miesta.
Ďalej som ani nečítal.
Už len toto sú také zjavne picoviny, že to nemá zmysel citát
Nevidí na icocpit a v 308 ma dosť miesta.
Ďalej som ani nečítal.
Už len toto sú také zjavne picoviny, že to nemá zmysel citát
Při porovnání ceny EV vychází tak nějak nejlip. Samo, že ten interier je eklhaft, ale dostanu naprosto.spolehlive, rychle a prostorne auto za míček. Kdo z vás to, přátelé, má?
Pan Bednář zřejmě někde vysypal bednu po cestě a při psaní testu zbyla jen prázdná krabice 8-s
Výhody EV převažují?!?
1. Dojezd jen 300 km na auto nižší střední třídy je tristní a naprosto limitující - naopak převažuje nevýhoda EV
2. Cena nad 1,0 M pro auto nižší střední je tristní - naopak převažuje nevýhoda EV
A 4,5* a označení za nejlepší variantu P308?!? Jaké že jsou prodeje e-308?!? Mimochodem, 4,5* a mizerný posez, pomalý infotainment... neslýchané!!!
Výhody EV převažují?!?
1. Dojezd jen 300 km na auto nižší střední třídy je tristní a naprosto limitující - naopak převažuje nevýhoda EV
2. Cena nad 1,0 M pro auto nižší střední je tristní - naopak převažuje nevýhoda EV
A 4,5* a označení za nejlepší variantu P308?!? Jaké že jsou prodeje e-308?!? Mimochodem, 4,5* a mizerný posez, pomalý infotainment... neslýchané!!!
Že je něco nejlepší,neznamená že je to též nejprodávanější. Nejlepší a nejkvalitnější uzeniny též nejsou nejprodávanější. To samé pečivo a další potraviny. To stejné můžeme říct o elektronice atd.
😒] 😒] 😒] Vymyslel sis opravdu "geniální" zdůvodnění zoufalých prodejů el. verze 308. Jenže příměr k uzeninám prémiové kvality tady opravdu kulhá na obě nohy! 😒] :no:
Je to akoby som ja došiel pod članok o Bugatti pisat ako je elektromobilita uzasna a spalovak fuj. Oboje je znakom obmedzenosti.
Samé výhody mají Ev, tak si je honem kupte, stejně vás k tomu v 2027 donutíme tím že dáme naftu a benál za 70 kč díky výplanému v pododbě emisní povolenek.