Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Peugeot e-308 – Výhody elektropohonu převažují

48 komentářů

Arese
...je hodně špatný vtip! 😒] :no:
okoloidúci
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
dodo24
Lebo to nezapadá do mriežky tvojho obmedzeného názoru? Predstav si, že niekomu to môže vyhovovať. Inak v čom ty vlastne jazdíš? Dosť ma to začalo zaujímať.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Karoq v manuálu a predokolce. Má to v profilu.
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
Byl někdy na srazu?
Arese
Až na to, že s Karoqem jezdí tak z 90 % moje drahá polovička. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Chudák
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
Paní Columbová.
Arese
Ano, ohodnotil ses docela výstižně! 😄
traveldrive
Iný názor je obmedzený názor? Si si istý?
dodo24
Nie, narážam na to, že nie je schopný akceptovať názor druhého a chodí sa pravidelne vygrcať pod články o EV. Na jednu stranu tvrdí, že ho to nezaujíma a na druhú tu má takmer vždy komentár.

Je to akoby som ja došiel pod članok o Bugatti pisat ako je elektromobilita uzasna a spalovak fuj. Oboje je znakom obmedzenosti.
Avatar - Anonym
Anonym
To víš, nějak se to musí nalejt ovcím do hlavy, metoda norimberských trychtýřů 😄
Samé výhody mají Ev, tak si je honem kupte, stejně vás k tomu v 2027 donutíme tím že dáme naftu a benál za 70 kč díky výplanému v pododbě emisní povolenek.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ta 308cka je zo dna na den skaredsia... otrasna zuvacka ... a interier este vacsi bordel... zlata octavia... alebo nejaka i30... kde su tie casy ked pezoty boli fakt pezotmi .... posledny pekny pezot je este predosla 508cka ... ta fakt uz ani nemala daleko k nemcom ... ale teraz tieto prisery opat padli kdesi na dno....
ptr078
Nie som cielovka, ale za tu cenu asi teslu 3, pohonny retazec je technicky uplne inde a pri tesle je miziva sanca, ze sa to da neskor pod cenu predat. S tymto uz rovno na srotovisko alebo vymena za basu piv
DonVito
https😐/www.sauto.cz/…ot/ion/206405160

Peugeot Ion, 67k EAT6
Ojeté, 2017, 16 393 km
299 000 Kč

Tenhle inzerat mnohem horsiho auta nejak popira "srotovisko".
😲

PS Ztratu hodnoty vzhledem k extremne rychlemu vyvoji v oblasti EV neni potreba zminovat...
Nebo Nebo
Je vidět, že jsi odborník na elektromobily, potřebuji vysvětlit jeden inzerát. Jaktoze je na prodej Nissan Leaf, 11 let starý a měněnou baterií?

https😐/www.sauto.cz/…n/leaf/206620884

Však to nedegraduje přeci, ne??? Já myslel, že 20 let v pohodě dá.
Jinak se na těch EV pomalu nic nevyvíjí, jen dvojnásobek dojezdu za 10 let? Nic moc...
DonVito
Myslel jsem, ze to, ze Leaf mel problem s pasivim termomanagementem se vi...

Asi tak k degradaci.
Baterie s dobrym termomanagementem degraduji velmi velmi pomalu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
No moc přehled nemáš. Tak info, leaf nemel prakticky žádný termomanagement. Takze výdrž baterie je ještě fajn na to, ze to baterku nijak nechladilo.
Avatar - Zetti
Zetti
Auto pro masochisty. Vic stalo nez jelo. Kolikrat asi baterka padla na dno a pak dostala slehu DC. Takhle malo nejezdim ani ja a to uz je co rict
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Opel Ampera kolem 300-400 000 Kč a funguje perfektně, mě by se líbil brácha Cadillac ELR
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Zase... muset žít dalších x let s interiérem Tesly je za trest. Ale zůstatková cena 308 je otázkou. A škoda, že jí Peugeot nedopřeje třeba 150 kW.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Teslu 3 oproti 308 to je vtip?
Z Tesly by se mi ráno uděllao zle už před autem auvnitř tuplem, motor a baterie je lepší, ale tím to končí
traveldrive
Tak motor a baterka sú zrovna veci o ktoré tu beží. Ale dizajn alebo ergonómia ovládania, to sú veci, ktoré sú podobne zásadné. Preto by som nedal prachy ani za Teslu, ani za Peugeot..
Ten Cadillac ELR vyzerá dosť dobre.
Avatar - Anonym
Anonym
"Je to znát zejména když měníte teplotu nastavenou ve voze. Po klepnutí na + či – je třeba přečkat možná půl, možná tři čtvrtě sekundy trvající animaci, než klepnete znova, abyste změnili teplotu o dalšího půl stupně. Pokud to neuděláte, systém další klepnutí nezaregistruje."
Tohle mi stačí, abych řekl Peugeotu NE! Nemá smysl se ani dívat do katalogu, ceníku, technických údajů.
K tomu i-Cockpit, který zakrývá přístroje, nepoužitelná odezva plynového pedálu a řízení v režimu Sport a určitě se několik dalších failů najde. Vážně bych chtěl vidět, kdo pracuje ve vývojovém týmu Peugeotu. Má tam alespoň jeden z vývojářů řidičský průkaz?
Nebyl by to až takový problém, kdyby šlo jen o Peugeot. Jenže tihle Frantíci v podstatě šéfují Citroenu, Opelu, Fiatu, Jeepu, Dodge, RAM, Alfě, Lancii ...
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Bohužel po ukončení FCA kdy měli kvalitní Uconnect rádia na QNX tak po spojení tam začali dávat levnej android s děsným ovládáním a nestabilním rozhraní
Avatar - xxc
xxc
To je presne toto, pol sekundy ludom vadi, ale ked odbocuju dolava a chcu trafit medzeru medzi autami, tak tam im pol, mozno tristvrte sekundy nevadi, kym sa auto pomaly pohne 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže za tu necelou sekundu se to zvýší o půl stupně. Když to budeš chtít zvýšit/snížit o pět stupňů, tak to máš skoro na 10 sekund a během toho musíš furt čumět do toho tabletu.
Avatar - xxc
xxc
a ked budem chciet zmenit teplotu z low to hi, tak to bude trvat 3 minuty 😄 nehovorim, ze je to dobre
Jaroslav Kurjak
@Anonym
Môžeš to spraviť hlasovým povedomia. A povedz mi, v akom vesmíre sa automatická klimatizácia mení o x stupňov? Ja ju mam stále nastavenú rovnako. Tajomstvo je, ze ti v kazdom počasí udržuje rovnakú teplotu.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Píšou jen pod EV.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Já přišel až teď 😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ved nie su ziadne...
DonVito
Muze napsat jen clovek, ktery nikdy v elektromobilu nejel...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Na to ze to má 150kw tak nic moc. Cena přemrštěná. Top speed jen 160. Zrychlení tragické. Spotřeba vysoká. A přívěs?.
.... Jen asi 500kg.
Freddka
V cem tohpe elektrovozitko muze konkurovat Tesle?

A v cem muze konkurovat Superbu? Nebo rocnimu Mercedesu C v zakladu?

Nechapu. Za 800 mozna.
Avatar - xxc
xxc
Tesle stieracmi a ostatnym autam vyhodou jazd na kratke trasy 😄
Freddka
Zpravy z Muska - sterace uz stiraji (update), svetla uz sviti (update konecne zapnul matrixy) :-!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Zapnuli, jen prý nefungují. Ale za 5 let určitě přijde update, stačí věřit.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Za tohle tak 600t.
Meky
Marek je divný.
Nevidí na icocpit a v 308 ma dosť miesta.

Ďalej som ani nečítal.
Už len toto sú také zjavne picoviny, že to nemá zmysel citát
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Celý test je naprostý blábol. Lituji neznalé co si test přečtou a třeba půjdou e308 koupit...
Ginger Kyriakos
Při porovnání ceny EV vychází tak nějak nejlip. Samo, že ten interier je eklhaft, ale dostanu naprosto.spolehlive, rychle a prostorne auto za míček. Kdo z vás to, přátelé, má?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jsi si jist tou spolehlivosti?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Pan Bednář zřejmě někde vysypal bednu po cestě a při psaní testu zbyla jen prázdná krabice 8-s

Výhody EV převažují?!?
1. Dojezd jen 300 km na auto nižší střední třídy je tristní a naprosto limitující - naopak převažuje nevýhoda EV
2. Cena nad 1,0 M pro auto nižší střední je tristní - naopak převažuje nevýhoda EV

A 4,5* a označení za nejlepší variantu P308?!? Jaké že jsou prodeje e-308?!? Mimochodem, 4,5* a mizerný posez, pomalý infotainment... neslýchané!!!
Avatar - Mikesus
Mikesus
Že je něco nejlepší,neznamená že je to též nejprodávanější. Nejlepší a nejkvalitnější uzeniny též nejsou nejprodávanější. To samé pečivo a další potraviny. To stejné můžeme říct o elektronice atd.
Arese
😒] 😒] 😒] Vymyslel sis opravdu "geniální" zdůvodnění zoufalých prodejů el. verze 308. Jenže příměr k uzeninám prémiové kvality tady opravdu kulhá na obě nohy! 😒] :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Můžeme to otočit, když je něco nedražší na trhu, neznamená to že je to taky nejlepší 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hele, a víš že jo?

Přitovnání EV k naprostým spotřebním věcem typu salám je vlastně trefné. Nc víc si EV nezaslouží 😒] :yes:
Nicméně obecně přirovnávat auto k salámu... :no: :no: :no: absolutně nemístné :-!