Testy
Myslel jsem, ze to, ze Leaf mel problem s pasivim termomanagementem se vi...
Asi tak k degradaci.
Baterie s dobrym termomanagementem degraduji velmi velmi pomalu.
Asi tak k degradaci.
Baterie s dobrym termomanagementem degraduji velmi velmi pomalu.
Lebo to nezapadá do mriežky tvojho obmedzeného názoru? Predstav si, že niekomu to môže vyhovovať. Inak v čom ty vlastne jazdíš? Dosť ma to začalo zaujímať.
No moc přehled nemáš. Tak info, leaf nemel prakticky žádný termomanagement. Takze výdrž baterie je ještě fajn na to, ze to baterku nijak nechladilo.
To víš, nějak se to musí nalejt ovcím do hlavy, metoda norimberských trychtýřů 😄
Samé výhody mají Ev, tak si je honem kupte, stejně vás k tomu v 2027 donutíme tím že dáme naftu a benál za 70 kč díky výplanému v pododbě emisní povolenek.
Samé výhody mají Ev, tak si je honem kupte, stejně vás k tomu v 2027 donutíme tím že dáme naftu a benál za 70 kč díky výplanému v pododbě emisní povolenek.
"Je to znát zejména když měníte teplotu nastavenou ve voze. Po klepnutí na + či – je třeba přečkat možná půl, možná tři čtvrtě sekundy trvající animaci, než klepnete znova, abyste změnili teplotu o dalšího půl stupně. Pokud to neuděláte, systém další klepnutí nezaregistruje."
Tohle mi stačí, abych řekl Peugeotu NE! Nemá smysl se ani dívat do katalogu, ceníku, technických údajů.
K tomu i-Cockpit, který zakrývá přístroje, nepoužitelná odezva plynového pedálu a řízení v režimu Sport a určitě se několik dalších failů najde. Vážně bych chtěl vidět, kdo pracuje ve vývojovém týmu Peugeotu. Má tam alespoň jeden z vývojářů řidičský průkaz?
Nebyl by to až takový problém, kdyby šlo jen o Peugeot. Jenže tihle Frantíci v podstatě šéfují Citroenu, Opelu, Fiatu, Jeepu, Dodge, RAM, Alfě, Lancii ...
Tohle mi stačí, abych řekl Peugeotu NE! Nemá smysl se ani dívat do katalogu, ceníku, technických údajů.
K tomu i-Cockpit, který zakrývá přístroje, nepoužitelná odezva plynového pedálu a řízení v režimu Sport a určitě se několik dalších failů najde. Vážně bych chtěl vidět, kdo pracuje ve vývojovém týmu Peugeotu. Má tam alespoň jeden z vývojářů řidičský průkaz?
Nebyl by to až takový problém, kdyby šlo jen o Peugeot. Jenže tihle Frantíci v podstatě šéfují Citroenu, Opelu, Fiatu, Jeepu, Dodge, RAM, Alfě, Lancii ...
Je vidět, že jsi odborník na elektromobily, potřebuji vysvětlit jeden inzerát. Jaktoze je na prodej Nissan Leaf, 11 let starý a měněnou baterií?
https😐/www.sauto.cz/…n/leaf/206620884
Však to nedegraduje přeci, ne??? Já myslel, že 20 let v pohodě dá.
Jinak se na těch EV pomalu nic nevyvíjí, jen dvojnásobek dojezdu za 10 let? Nic moc...
https😐/www.sauto.cz/…n/leaf/206620884
Však to nedegraduje přeci, ne??? Já myslel, že 20 let v pohodě dá.
Jinak se na těch EV pomalu nic nevyvíjí, jen dvojnásobek dojezdu za 10 let? Nic moc...
😒] 😒] 😒] Vymyslel sis opravdu "geniální" zdůvodnění zoufalých prodejů el. verze 308. Jenže příměr k uzeninám prémiové kvality tady opravdu kulhá na obě nohy! 😒] :no:
Auto pro masochisty. Vic stalo nez jelo. Kolikrat asi baterka padla na dno a pak dostala slehu DC. Takhle malo nejezdim ani ja a to uz je co rict
Zase... muset žít dalších x let s interiérem Tesly je za trest. Ale zůstatková cena 308 je otázkou. A škoda, že jí Peugeot nedopřeje třeba 150 kW.
Nie som cielovka, ale za tu cenu asi teslu 3, pohonny retazec je technicky uplne inde a pri tesle je miziva sanca, ze sa to da neskor pod cenu predat. S tymto uz rovno na srotovisko alebo vymena za basu piv
Pan Bednář zřejmě někde vysypal bednu po cestě a při psaní testu zbyla jen prázdná krabice 8-s
Výhody EV převažují?!?
1. Dojezd jen 300 km na auto nižší střední třídy je tristní a naprosto limitující - naopak převažuje nevýhoda EV
2. Cena nad 1,0 M pro auto nižší střední je tristní - naopak převažuje nevýhoda EV
A 4,5* a označení za nejlepší variantu P308?!? Jaké že jsou prodeje e-308?!? Mimochodem, 4,5* a mizerný posez, pomalý infotainment... neslýchané!!!
Výhody EV převažují?!?
1. Dojezd jen 300 km na auto nižší střední třídy je tristní a naprosto limitující - naopak převažuje nevýhoda EV
2. Cena nad 1,0 M pro auto nižší střední je tristní - naopak převažuje nevýhoda EV
A 4,5* a označení za nejlepší variantu P308?!? Jaké že jsou prodeje e-308?!? Mimochodem, 4,5* a mizerný posez, pomalý infotainment... neslýchané!!!
@Anonym
Môžeš to spraviť hlasovým povedomia. A povedz mi, v akom vesmíre sa automatická klimatizácia mení o x stupňov? Ja ju mam stále nastavenú rovnako. Tajomstvo je, ze ti v kazdom počasí udržuje rovnakú teplotu.
Môžeš to spraviť hlasovým povedomia. A povedz mi, v akom vesmíre sa automatická klimatizácia mení o x stupňov? Ja ju mam stále nastavenú rovnako. Tajomstvo je, ze ti v kazdom počasí udržuje rovnakú teplotu.
Marek je divný.
Nevidí na icocpit a v 308 ma dosť miesta.
Ďalej som ani nečítal.
Už len toto sú také zjavne picoviny, že to nemá zmysel citát
Nevidí na icocpit a v 308 ma dosť miesta.
Ďalej som ani nečítal.
Už len toto sú také zjavne picoviny, že to nemá zmysel citát
V cem tohpe elektrovozitko muze konkurovat Tesle?
A v cem muze konkurovat Superbu? Nebo rocnimu Mercedesu C v zakladu?
Nechapu. Za 800 mozna.
A v cem muze konkurovat Superbu? Nebo rocnimu Mercedesu C v zakladu?
Nechapu. Za 800 mozna.
Tak motor a baterka sú zrovna veci o ktoré tu beží. Ale dizajn alebo ergonómia ovládania, to sú veci, ktoré sú podobne zásadné. Preto by som nedal prachy ani za Teslu, ani za Peugeot..
Ten Cadillac ELR vyzerá dosť dobre.
Ten Cadillac ELR vyzerá dosť dobre.
Ta 308cka je zo dna na den skaredsia... otrasna zuvacka ... a interier este vacsi bordel... zlata octavia... alebo nejaka i30... kde su tie casy ked pezoty boli fakt pezotmi .... posledny pekny pezot je este predosla 508cka ... ta fakt uz ani nemala daleko k nemcom ... ale teraz tieto prisery opat padli kdesi na dno....
Jenže za tu necelou sekundu se to zvýší o půl stupně. Když to budeš chtít zvýšit/snížit o pět stupňů, tak to máš skoro na 10 sekund a během toho musíš furt čumět do toho tabletu.
Bohužel po ukončení FCA kdy měli kvalitní Uconnect rádia na QNX tak po spojení tam začali dávat levnej android s děsným ovládáním a nestabilním rozhraní
Teslu 3 oproti 308 to je vtip?
Z Tesly by se mi ráno uděllao zle už před autem auvnitř tuplem, motor a baterie je lepší, ale tím to končí
Z Tesly by se mi ráno uděllao zle už před autem auvnitř tuplem, motor a baterie je lepší, ale tím to končí
Hele, a víš že jo?
Přitovnání EV k naprostým spotřebním věcem typu salám je vlastně trefné. Nc víc si EV nezaslouží 😒] :yes:
Nicméně obecně přirovnávat auto k salámu... :no: :no: :no: absolutně nemístné :-!
Přitovnání EV k naprostým spotřebním věcem typu salám je vlastně trefné. Nc víc si EV nezaslouží 😒] :yes:
Nicméně obecně přirovnávat auto k salámu... :no: :no: :no: absolutně nemístné :-!
Nie, narážam na to, že nie je schopný akceptovať názor druhého a chodí sa pravidelne vygrcať pod články o EV. Na jednu stranu tvrdí, že ho to nezaujíma a na druhú tu má takmer vždy komentár.
Je to akoby som ja došiel pod članok o Bugatti pisat ako je elektromobilita uzasna a spalovak fuj. Oboje je znakom obmedzenosti.
Je to akoby som ja došiel pod članok o Bugatti pisat ako je elektromobilita uzasna a spalovak fuj. Oboje je znakom obmedzenosti.
Že je něco nejlepší,neznamená že je to též nejprodávanější. Nejlepší a nejkvalitnější uzeniny též nejsou nejprodávanější. To samé pečivo a další potraviny. To stejné můžeme říct o elektronice atd.
Celý test je naprostý blábol. Lituji neznalé co si test přečtou a třeba půjdou e308 koupit...
Při porovnání ceny EV vychází tak nějak nejlip. Samo, že ten interier je eklhaft, ale dostanu naprosto.spolehlive, rychle a prostorne auto za míček. Kdo z vás to, přátelé, má?
Zpravy z Muska - sterace uz stiraji (update), svetla uz sviti (update konecne zapnul matrixy) :-!
Na to ze to má 150kw tak nic moc. Cena přemrštěná. Top speed jen 160. Zrychlení tragické. Spotřeba vysoká. A přívěs?.
.... Jen asi 500kg.
.... Jen asi 500kg.
a ked budem chciet zmenit teplotu z low to hi, tak to bude trvat 3 minuty 😄 nehovorim, ze je to dobre
To je presne toto, pol sekundy ludom vadi, ale ked odbocuju dolava a chcu trafit medzeru medzi autami, tak tam im pol, mozno tristvrte sekundy nevadi, kym sa auto pomaly pohne 😄
Opel Ampera kolem 300-400 000 Kč a funguje perfektně, mě by se líbil brácha Cadillac ELR
Peugeot Ion, 67k EAT6
Ojeté, 2017, 16 393 km
299 000 Kč
Tenhle inzerat mnohem horsiho auta nejak popira "srotovisko".
😲
PS Ztratu hodnoty vzhledem k extremne rychlemu vyvoji v oblasti EV neni potreba zminovat...