Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
7
Dobře přestane se prodávat auto do Lídela MG, ale zase se Evropské automobilky přestanou snažit. Stejně největší pohromou pro Evropské jsou odbory a nenažraní zaměstnanci. Platy zaměstnanců dodavatelských firem jsou na polovině.
Anonym
By si měli ujasnit, zda jejich chore mozky chtějí tu planetu zachraňovat a nebo nechtějí. Vždyť kdo jiný, než malý ekonomicky nevyznamny kontinent, že kterého si dělá *** i zaostalé ruzzko, by měl být tím spasitelem lidstva na cele planetě.
rohYpnol
Musím uznat, že EK a eurohujerská politika opravdu nezná mezí.
Každopádně je to skvělá zpráva. Lépe zabít elektromobilitu nešlo 😒] Eurohujerský zelený sen o dostupné EV mobilitě dostal KO, elektromobily evropských výrobců tímto krokem zdražují o desítky procent 😒] 😒]
Bohužel, nepřímý dopad bude i na spalováky. Nepochybně i tam jsou čínské díly, navíc automobilky EV mobilitu dotují z prodeje spalovákú...
Každopádně EU svými zákazy, příkazy, nařízeními, omezeními, dotacemi, sankcemi, cly, vytváří dokonalé prostředí pro totální prázdnotu. Green deal = návrat na stromy a do jeskyní mezi opice. Koneckonců jízdou jiný než opice nemůže podporovat současnou EU :-!
Každopádně je to skvělá zpráva. Lépe zabít elektromobilitu nešlo 😒] Eurohujerský zelený sen o dostupné EV mobilitě dostal KO, elektromobily evropských výrobců tímto krokem zdražují o desítky procent 😒] 😒]
Bohužel, nepřímý dopad bude i na spalováky. Nepochybně i tam jsou čínské díly, navíc automobilky EV mobilitu dotují z prodeje spalovákú...
Každopádně EU svými zákazy, příkazy, nařízeními, omezeními, dotacemi, sankcemi, cly, vytváří dokonalé prostředí pro totální prázdnotu. Green deal = návrat na stromy a do jeskyní mezi opice. Koneckonců jízdou jiný než opice nemůže podporovat současnou EU :-!
Germanec
To je boží, pokud EU nic nezavede tak je neschopná, když dá cla až 37% tak neví co chce. No hlavně ze čecháčci to vědí. To mne uklidňuje.
Hlavne se pak nesmime divit az prijde protiopatreni ze strany Ciny. Jsem zvedavy jake bude.
Vzdyt je to v poradku: v Cine budou jezdit cinska auta, v Evrope evropska a v Americe americka.
Jen ta ekologicka pozitiva omezeni jejich prepravy pres pul sveta!
Za me v poradku.
Jen ta ekologicka pozitiva omezeni jejich prepravy pres pul sveta!
Za me v poradku.
Ne ja myslim co nam Cina zdrazi nebo zkomplikuje prodej do EU. Tipoval bych baterky nebo neodymovy magnety 😃
Presne, vždy bude zle, nech spravia hocičo. Kiež by počúvali tamojších diskusným štamgastov, ktorí vedia všetko najlepšie.
arbitr
Svobodný trh bez barier, konkurence nutí firmy inovovat a zefektivňovat , náš zákazník = náš pán - to vše býval základ úspěšnosti kapitalistického hospodaření.
Dnes, při neschopnosti konkurovat, stačí zavést cla, kvóty a snkce !
Dnes, při neschopnosti konkurovat, stačí zavést cla, kvóty a snkce !
Arese
...velké daně na prodej všech zkratowozů a hybridů, aby se alespoň trochu narovnaly podmínky prodeje s utiskovanými a pronásledovanými čistě spalovacími vozy! 😲
ptr078
Ked geely capne na auto znacek volvo, uz sa nanho clo nevztahuje? Ci sa clua vsetky ev vyrobene v cine, cize aj bmw, mini, volvo etc
Milan Vítek
Příspěvek podléhá schvalování.
Lubo Vavrik
Tym v tom europarlamente netecie len prud zo zasuvky sam od seba, ale aj dobre kvape na karbid. Pri takomto cle mozeme zacat vyrabat 105-ky skodovky a to este bez radia.
JGL
Příspěvek podléhá schvalování.