Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
barešák
Jako sory, pětiletý nebo šestileté auto, které za tři či dva roky ukončí záruku na baterii?
To je finanční sebevražda...
To je finanční sebevražda...
to samé, jako se spalovákem, kdy ti končí záruka na motor a převodovku ... risk může být zisk.
Uživatel_5828159
Kdo tady breci nad baterii a ja nevim co vsechno se vam muze pokazit na elektro aute. Tak schvalne? Nebyli to pravy petrolhedi co rikaji co neni na aute se nepokazi? Taky sem mel Mustanga a x desitek aut ale uz me to nebavi. Takze jedna lekce pro pripomenuti. Novy vw golf, zaruka tri roky, po dvou a pul roce odesla manualni prevodovka. S autem se jezdi normalne, dalnice do prace, do mesta na nakup a s detma. Odtah z dovoleny, nahradni auto a verdikt? Vw vime o tom, obcas to nekomu rupne ale svolavacku nemame. Oprava vcetne spojky, ktera to taky odnesla, cca 200tis kč. Mate stesti, kdybyste nemel zaruku tak nazdar.
často se zapomíná, že EV mají poměrně komplikovaný chladící systém, který obsahuje mnoho kompoment - čidla, 3 a 4 cestné ventily, aeroklapky, několik pump. U nových Tesel je vtipné, že když odejde powertrain pumpa, tak byť by se s tím dalo jet několik desítek kilometrů dokud to nedosáhne nějaké kritické teploty, tak se mnohem dříve přehřeje hlavní procesor (Ryzen) a auto se vypne.
Lubo
5 ročné auto bez záruky s pôvodnou kapacitou baterky 49 kWh za 630-650 tis. Kč, keď nové po facelifte so 60kWh stojí 1,04 mil Kč.
Za 400 - 500 tis podľa stavu by to hádam bolo fajn auto do mesta.
Za 400 - 500 tis podľa stavu by to hádam bolo fajn auto do mesta.
×
Sdílení komentáře
×
Například tento model:
https://www.sauto.cz/…en/id3/206916378 z roku 2021 s nájezdem 60 tisíc kilometrů a cenou půl milionu korun.
A takových je tam mnoho :yes: