Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeV Česku se začíná prodávat hypersport za 50 milionů. Showroom je v Čeladné
19 komentářů
m.z.
1
Stavbu jsem sledoval od samého počátku a hádal, co to tam bude? Tipoval jsem nějaký salónek pro venkovní akce, ale tohle mě teda dostalo...
Horký Rom
Nesledoval jsem nic, avšak původní zdroj textu pro tiskovou zprávu, doplňkové informace a fotografie naleznete, jako obvykle, v popisku zde:
https://www.automobili-pininfarina.com/…r-central-europe
či tady: https://www.automobili-pininfarina.com/battista
https://www.automobili-pininfarina.com/…r-central-europe
či tady: https://www.automobili-pininfarina.com/battista
Horký Hrom
Příspěvek podléhá schvalování.
iudex
Auto vyzerá fantasticky, vizuálne aj technikou. Dokonalý superšport s fascinujúcou až neuveriteľnou dynamikou. Napriek tomu sa mi natíska otázka, či existuje dostatočný trhový priestor pre takéto auto. Ak chcem vysoliť také brutálne peniaze za auto, tak by som mal trošku vnútorný problém dať to za úplne novú, vymyslenú a neosvedčenú značku. Proste pri takýchto ohromných prachoch by som chcel ísť na istotu, teda najmä Ferrari alebo Lamborghini a ak by som chcel byť super exotický, tak napr. Koenigseg. A druhá vec je, že je to elektro, neviem, či v superšporte chcem byť ochudobnený o ten zvukový prejav a charakter osem-, desať- či dvanásťvalca a nič nepočuť (príp. počuť len nejaký fejkový vesmírny zvuk z reprákov).
Ako prajem im dobré predaje, ale osobne som dosť skeptický, či si to niekto kúpi a či automobilka o tri roky nepôjde do konkurzu. ;-\
Ako prajem im dobré predaje, ale osobne som dosť skeptický, či si to niekto kúpi a či automobilka o tri roky nepôjde do konkurzu. ;-\
Nebojte sa, do konkurzu sa nedostane.
Problém je, že virtuálni faúšikovia EV ich svojím fandením nezachránia, to musia reálni kupujúci s reálnymi peniazmi. A o dostatočnom počte takýchto reálnych kupujúcich ja trochu pochybujem.
Ako pises, vyzera to paradne, ale realna hodnota ziadna. Takych start upov tu mame viac ako hub po dazdi a neprezije ani jeden. Rimac, polestar, lucid ... atd, vsetko mrtve zachranene peniazmi velkych korporatov a toto nebude vynimka. A pokial sa nemylim, aj na auto.cz bolo par clankov, ze tieto ev supersporty sa nepredavaju a tazko hladaju zakaznikov.
Mahindra není start-up. Je to největší výrobce traktorů na světě, vyrábí i klasická osobní auta nebo off-roady. A před pár lety koupili majoritní podíl v designovém studiu Pininfarina. No a teď se Indové a Italové vrhli na výrobu exkluzivních elektrických supersportů. A showroom bude v Čeladné. Když během několika let neprodají v Čeladné ani jeden supersport, můžou z toho udělat prodejnu maloktraktorů.
Ved o tom pisem, ze pinifarina je mrtvy startup co nemal okrem mena nic spolocne so starym navrharskym studiom a zachranili ho az peniaze velkej firmy
Přepokládám, že nějaké designéry tam přetáhli.
Ale jinak jo, je to prostě parazitování na jméně kdysi slavní značky.
Ale jinak jo, je to prostě parazitování na jméně kdysi slavní značky.
čínani už maj DeTomaso, tam se výroba plnuje taky několik let a prej údaljně letos na podzim, ale moc tomu nevěřím...
Tak na co další značka, ještě narozdíl od legendy DeTomaso totálně bez historie
Tak na co další značka, ještě narozdíl od legendy DeTomaso totálně bez historie
gil54
...Rodeo Drive, Oxford Street a pod., když utratit za káru 50 mega, tak jedině do Čeladné nebo alespoň do Bruntálu, tam akorát bacha na zubatý žáby.
kari.laz
Jak se ukázalo, "boháči" po baterkovývh exkluzivitách, natož supersportech netouží. Pár příznivců si to koupilo a zbytek prodejů vázne.
Poslouchat bzučení v supersportu? žádná gradace v každém zařazeném stupni.
Tento projekt vysaje firemní peníze a pak ho zaříznou
Poslouchat bzučení v supersportu? žádná gradace v každém zařazeném stupni.
Tento projekt vysaje firemní peníze a pak ho zaříznou