Testy
Milá redakce ACZ,
tahle podoba diskuse je vážně průšvih.
1) nemožnost titulku
2) naprosté plýtvání místem na displayi
3) absence zobrazení chronologického řazení
4) naprosto nepřehledný graficky nerozlišený strom příspěvků, a s tím související
5) absolutně nevhodné zobrazování odsazením, kdy na displayi přenosného zařízení se cca od 5. úrovně příspěvku stává příspěvek nenapsatelý, needitovatelný, nečitelný.
6) Reakce na mail chodí i když jsem nezaškrtl že reakce chci.
Tohle fakt NE. Teď záleží, jestli vám na nás, pravidelných čtenářích a diskutujících záleží 😎
tahle podoba diskuse je vážně průšvih.
1) nemožnost titulku
2) naprosté plýtvání místem na displayi
3) absence zobrazení chronologického řazení
4) naprosto nepřehledný graficky nerozlišený strom příspěvků, a s tím související
5) absolutně nevhodné zobrazování odsazením, kdy na displayi přenosného zařízení se cca od 5. úrovně příspěvku stává příspěvek nenapsatelý, needitovatelný, nečitelný.
6) Reakce na mail chodí i když jsem nezaškrtl že reakce chci.
Tohle fakt NE. Teď záleží, jestli vám na nás, pravidelných čtenářích a diskutujících záleží 😎
@rohYpnol to sa opakuje pri kazdom novom dizajne, tu vidno ludi, ako sa boja noveho, lepsieho 😄
@xxc já se novému LEPŠÍMU rozhodně nebráním.
Ale vždy se bráním NOVÉMU HORŠÍMU.
A tvrdím stále, že starší diskuse než ta dnes již minulá byla mnohem přehlednější a lepší. I když design už byl obstarožní.
Ale tohle nové je opět horší, ale o pořádný kus. Není to jako z Wordu do T602, ale je to jako z Wordu 2024 do Notepadu 😁
Ale vždy se bráním NOVÉMU HORŠÍMU.
A tvrdím stále, že starší diskuse než ta dnes již minulá byla mnohem přehlednější a lepší. I když design už byl obstarožní.
Ale tohle nové je opět horší, ale o pořádný kus. Není to jako z Wordu do T602, ale je to jako z Wordu 2024 do Notepadu 😁
@rohYpnol Súhlas, mne to tiež ukazuje nejak blbo. Divné riadkovanie, veľké písmená, úzky priestor na text. Mám monitor 4k a tuto mi 3/4 stránky zaberá reklama, zvyšok rohypnolov príspevok.
Ale ok, idem radšej von, nebudem sedieť za počítačom.
Stránka 👎, motivácia chodiť menej na net 👍
Ale ok, idem radšej von, nebudem sedieť za počítačom.
Stránka 👎, motivácia chodiť menej na net 👍
@Lubo praveze reklama ziadna, vsetko pekne biele, vyhladene a konecne aj mobilna aplikacia asi funguje 😄
@Lubo
Já nemám reklamu žádnou. Jak píše xxc. Jen jednu uplne dole, která nevyskakuje nijak. To odradkovani je tedy zbytečně velké asi chtějí snížit délky příspěvků😊
Já nemám reklamu žádnou. Jak píše xxc. Jen jednu uplne dole, která nevyskakuje nijak. To odradkovani je tedy zbytečně velké asi chtějí snížit délky příspěvků😊
@Mikesus asi to nemajú odladené na rôznych prehliadačoch. Mne to vyskakuje a prekrýva diskusiu každú chvíľu.
Upozornenia na príspevok ti chodia do emailu aj keď nezaškrtneš upozornenie?
Pozerám, že funkcia hate list je deaktivovaná tiež.
Úmysel s novým layoutom dobrý, ale prevedenie na macOS Safari a iOS Safari 👎👎
Upozornenia na príspevok ti chodia do emailu aj keď nezaškrtneš upozornenie?
Pozerám, že funkcia hate list je deaktivovaná tiež.
Úmysel s novým layoutom dobrý, ale prevedenie na macOS Safari a iOS Safari 👎👎
@Lubo
Mám to přes mobilní chrome zatím. A ne, upozornění nechodí. Zkusím u tohoto to pustit. Snad to nezůstane už pořád.
Edit😒br /> No ono to není ani v tom chromu žádná sláva. Ale zase pri editaci koukám, že tam ten layout není úplně spatnej. Jen klávesnice překrývá tlačítka. A jestli budeme pokračovat dál ve stromu, za chvilku to bude sloupec o iednom slově
Mám to přes mobilní chrome zatím. A ne, upozornění nechodí. Zkusím u tohoto to pustit. Snad to nezůstane už pořád.
Edit😒br /> No ono to není ani v tom chromu žádná sláva. Ale zase pri editaci koukám, že tam ten layout není úplně spatnej. Jen klávesnice překrývá tlačítka. A jestli budeme pokračovat dál ve stromu, za chvilku to bude sloupec o iednom slově
@Lubo
Reklama je nad diskusí a pod diskusi, tj. 2x a nikoliv 1x. Pak nejvíc otravné poupup okna přes diskusi každou chvíli (ale to už bylo i dříve).
Upozornění chodí i při nezaškrtnutí.
Chrome+Android
Reklama je nad diskusí a pod diskusi, tj. 2x a nikoliv 1x. Pak nejvíc otravné poupup okna přes diskusi každou chvíli (ale to už bylo i dříve).
Upozornění chodí i při nezaškrtnutí.
Chrome+Android
@rohYpnol
Mne ty upozornění nechodí, kdyz nemám zaskrtlo. Chrome na androidu. Divné. Uvidím, jeslti vůbec přijdou na zaskrtnuti. A to samé s tou reklamou, mám jen jednu dole a žádnou vyskakovaci
Mne ty upozornění nechodí, kdyz nemám zaskrtlo. Chrome na androidu. Divné. Uvidím, jeslti vůbec přijdou na zaskrtnuti. A to samé s tou reklamou, mám jen jednu dole a žádnou vyskakovaci
@Mikesus ja mám jednu reklamu po 1. príspevku a dole vyskakovacie - na mobile. Navyše teraz je okno na písanie zúžené na 1,5 cm a príspevok na 1 cm.
Na kompe 27” monitor sú 3/4 stránky reklamy a zvyšok jeden príspevok.
Novinkám aj redakcii držím palce, ale toto fakt nevyšlo.
Na kompe 27” monitor sú 3/4 stránky reklamy a zvyšok jeden príspevok.
Novinkám aj redakcii držím palce, ale toto fakt nevyšlo.
@Lubo
Asi záleží na nastavení. Na jednom PC nemám skoro žiadnu reklamu, na druhom je reklamnými oknami poprerušovaná aj diskusia. Riadky sú stále kratšie, viac rozťahané, písmo väčšie, všetko je jeden neprehľadný guláš.
A ešte tie debilné hlášky "Příspěvek podléhá schvalování" - na čo je to dobré, keď to nikto neschvaľuje a svieti to tam furt?
Asi záleží na nastavení. Na jednom PC nemám skoro žiadnu reklamu, na druhom je reklamnými oknami poprerušovaná aj diskusia. Riadky sú stále kratšie, viac rozťahané, písmo väčšie, všetko je jeden neprehľadný guláš.
A ešte tie debilné hlášky "Příspěvek podléhá schvalování" - na čo je to dobré, keď to nikto neschvaľuje a svieti to tam furt?
Ono se to mění, já to včera zastihl těsně po spuštění, už to torchu funguje, ale nic to neměná na tom, že diskuze je příšerně nepřehledná... zatím zůstává MACZ původní.... @traveldrive
@Ozzman
Mňa najviac štve, že na vlastný obsah stránky sa využíva asi 1/4 šírky plochy, aj z toho uberajú menšie reklamy. Zväčšením písma a roztiahnutím riadkov v diskusiách sa to ešte viac pokazilo. No čo, nájdem si na čítanie iný server. Možno si zaplatím sme a aspoň budem čítať solídnejšie články o autách.
Mňa najviac štve, že na vlastný obsah stránky sa využíva asi 1/4 šírky plochy, aj z toho uberajú menšie reklamy. Zväčšením písma a roztiahnutím riadkov v diskusiách sa to ešte viac pokazilo. No čo, nájdem si na čítanie iný server. Možno si zaplatím sme a aspoň budem čítať solídnejšie články o autách.
@traveldrive Stojí to tu za prd 😐 mne místní komunita z části ale chybět bude... z části ne, ale tý se redakce určitě nezbaví....myslím trolly a tak
Už vidím toho chudáčka litrového, jak s obsazeným Kamiqem cloumá, až mu po čelní kapotě stéká benzinový pot !!!!
@rovipo litr bohatě stačí, 200 jede a stovku má za 10s..... 1.5 TSI je spíše pro náročnější. Nevím kde se pořád bere ten nesmyslný názor že litr s tím nepojede, nebo že se to utahá. Zrovna koncernový litr je jeden z nejlepších benzínu co na trhu dnes máme. .....naložme atmosferický dvoulitr a ejhle, také nám to jede hůř, ....no to je teda záhada.
Chodit sem pisat ( cez mobil ) uz zacina byt peklo.... pritom to povodne rozhranie malo nejaky problem ze skoncilo? Alebo zase su zmeny ( a je jedno ze to bude horsie ) v style .. ukol znel jasne . Casom si takto aj tych vernych sami vyzeniete.. uz len cakam kedy sa zacne platit aj za registraciu ( ktora je podmienkou na diskutovanie ) ... a potom bye bye ... a s panom bohom...
Doplnim test o realne fakty, ktore autor nespomina, alebo len okrajovo.
V prvom rade motor. Benzin v meste uz dnes nema co robit. Je hanba, ze vw nema co ponuknut. 1.0 tsi bez hybridizacie v roku 2024 je vysmech.
V druhom rade spracovanie. Kamiq, podobne ako ine vw, je spracovany uplne otrasne. Obzvlast vo velkych horucavavh je potrebne sa pripravit nampukanie a praskanie interieru. Napojon, staci zatlacit na plasty v kabine a vrzganie a praskanie je ocividne. Ako je mozne, ze skodka - byvaly etalon posobi tak uboho?? Ved uz aj cinania su spracovani lepsie.
V tretom rade priestor. Rozdiel oproti scala je uplne nimimalny. Kto chce sediet vyssie, ide do yarisu cross.
No a cena… v slusnej vybave a s autóatom hravo dosiahne cena 30k€. Wtf?
Za tie prachy mam corollu cross s 2.0 hybridom.
A nebude mi pod zadkom nic vrzgat.
V prvom rade motor. Benzin v meste uz dnes nema co robit. Je hanba, ze vw nema co ponuknut. 1.0 tsi bez hybridizacie v roku 2024 je vysmech.
V druhom rade spracovanie. Kamiq, podobne ako ine vw, je spracovany uplne otrasne. Obzvlast vo velkych horucavavh je potrebne sa pripravit nampukanie a praskanie interieru. Napojon, staci zatlacit na plasty v kabine a vrzganie a praskanie je ocividne. Ako je mozne, ze skodka - byvaly etalon posobi tak uboho?? Ved uz aj cinania su spracovani lepsie.
V tretom rade priestor. Rozdiel oproti scala je uplne nimimalny. Kto chce sediet vyssie, ide do yarisu cross.
No a cena… v slusnej vybave a s autóatom hravo dosiahne cena 30k€. Wtf?
Za tie prachy mam corollu cross s 2.0 hybridom.
A nebude mi pod zadkom nic vrzgat.
@Meky A preco by mal niekto tlacit na plasty? Kto ma pocit, ze vrzga Skoda, nech si vyskusa Renault 😄 S motorom suhlasim, ale tak co ponuknu, ked ine nemaju a ludia im to aj tak kupuju.
@xxc
na plasty sa tlaci preto, aby sa overila kvalita spracovania.
Pokial mi plast vrzga uz v klimatizovanje predajni, co asi tak bude robit, ked bude vonku +40 a -20°C???
No vrzgat.
na plasty sa tlaci preto, aby sa overila kvalita spracovania.
Pokial mi plast vrzga uz v klimatizovanje predajni, co asi tak bude robit, ked bude vonku +40 a -20°C???
No vrzgat.
@Meky Praveze nie, pri zatlaceni vrzga kde co, ale pri jazde nic. Preto je to take zvlastne, takto testovat kvalitu. Presne toto bolo v Renaulte, podla teplot vsetko reagovalo inac. Pri inych autach som sa s tym nestretol.
@xxc
Skodovice vrzgaju pri dotyku a aj pri jazde.
Toyoty pri dotyku nevrzga a nevrzga ani pri jazde.
V kazdom pripade - vrzganie pri aute za cenu cez 25 000 € a bezne okolo 30 k€ je u mna neakceptovatelne.
Zial, vrzga uz aj VW, aj ked menej ak skodovice.
O renolte neviem, neskusal som.
Skodovice vrzgaju pri dotyku a aj pri jazde.
Toyoty pri dotyku nevrzga a nevrzga ani pri jazde.
V kazdom pripade - vrzganie pri aute za cenu cez 25 000 € a bezne okolo 30 k€ je u mna neakceptovatelne.
Zial, vrzga uz aj VW, aj ked menej ak skodovice.
O renolte neviem, neskusal som.
@Meky
Čo to pletieš prosím ťa, aký výsmech. Normálny bežný základ.
Corolla Cross začína niekde na 31,5 s hybridom 1,8, dvojliter ešte o dva litre vyššie. Majú na to nejakú akciu, takže 1200 dole, ale zas treba porovnávať podobné výbavy, nie"slušnú výbavu" jedného auta so základom druhého... Slušná výbava v Corolle Cross ťahá jej cenu k štyridsiatke.
Čo to pletieš prosím ťa, aký výsmech. Normálny bežný základ.
Corolla Cross začína niekde na 31,5 s hybridom 1,8, dvojliter ešte o dva litre vyššie. Majú na to nejakú akciu, takže 1200 dole, ale zas treba porovnávať podobné výbavy, nie"slušnú výbavu" jedného auta so základom druhého... Slušná výbava v Corolle Cross ťahá jej cenu k štyridsiatke.
@traveldrive
porovnavam realne ceny, nie cennikove.
Dobre vybaveny Kamiq s 1.5 tsi DSG je na cca 29 000 €
Corolla Cross s 2,0 hybridom je za cca 31 000 €.
Pritom medzi tymi autami je obrovsky rozdiel - od technologie, cez spracovanie, cez spotrebu, vykon, spolahlivost, priestor, zostatkovu hodnotu..
porovnavam realne ceny, nie cennikove.
Dobre vybaveny Kamiq s 1.5 tsi DSG je na cca 29 000 €
Corolla Cross s 2,0 hybridom je za cca 31 000 €.
Pritom medzi tymi autami je obrovsky rozdiel - od technologie, cez spracovanie, cez spotrebu, vykon, spolahlivost, priestor, zostatkovu hodnotu..
@Meky jaký obrovský rozdíl?? Kamiq je úžasně spolehlivý, spotřebou téměř stejný a na dálnici při vyšší rychlosti dokonce úspornější. To je pořád dělat z Toyoty boha a ze Škodovky plechovku, proberte se. A to zpracování u Toyoty teda žádná sláva, ten téměř devadesátkový interiér je opravdu moc TOP včetně divno designu zvenčí a CVT co Vám pořád konstantně hučí a žere výkon motoru.... Bez baterky by to auto bylo o ničem. No Kamiqu stačí klasická technologie, která je FUNKČNÍ. Pozdravujte v hospodě.
@Tomáš Hromádka
Kamiq rozhodne nie je zlé auto. Vlastne je to veľmi dobré auto.
Má však svoje problémy.
Predovšetkým priestorov je na tom horšie ako Corolla Cross - hlavne vzadu je rozdiel veľmi veľký, Cross je výrazne pohodlnejší.
V meste žerie veľa (logicky - nie je to hybrid).
No a vŕzga, puká - kvlaita spracovania je nízka.
A za to všetko pýtajú cenu ako za Cross.
Kamiq rozhodne nie je zlé auto. Vlastne je to veľmi dobré auto.
Má však svoje problémy.
Predovšetkým priestorov je na tom horšie ako Corolla Cross - hlavne vzadu je rozdiel veľmi veľký, Cross je výrazne pohodlnejší.
V meste žerie veľa (logicky - nie je to hybrid).
No a vŕzga, puká - kvlaita spracovania je nízka.
A za to všetko pýtajú cenu ako za Cross.
@Meky s 1.5 TSI ve vyšší výbavě v automatu nové za cca 25.000e přímý konkurent je ale Yaris Cross pokud se nepletu. Corolla Cross je konkurent Karoqa, pak se bavme o prostoru. A vrzání se samozřejmě nekoná, to je zase mýtus...
A pokud to budeme srovnávat s Yarisem, musíme dát do Kamiqa 1.0 TSI, tam je srovnatelné zrychlení až na maximálku, kde litr vítězí.
Tam se dostáváme klidně na 22.000 éček.
A pokud to budeme srovnávat s Yarisem, musíme dát do Kamiqa 1.0 TSI, tam je srovnatelné zrychlení až na maximálku, kde litr vítězí.
Tam se dostáváme klidně na 22.000 éček.
@Tomáš Hromádka
Dovolil by som si nesuhlasit, proti Kamiqu nemam nic, naopak podla mna je v pohode aj s litrom - vykonovo urcite.
Co mna odradilo od kupy je nemoznost hybridu a kombinacia s automatom je trochu moc zlozita z pohladu techniky - pre dlhodobe vlastnictvo, na operak bez problemu.
Dizajn interieru ma Yaris prijemne obly, strukturovany a primerane konzervativny. Ma slusne materialy, spracovanie (nic svetoborne to zase nie je) a hlavne ukazkovu ergonomiu - ked je ukazkou 90interieru mechanicke ovladanie 2zonovej klimy tak ano prosím. Kamiq je na tom trochu horsie, ale nevadil by mi, interier aj sedacky ma na danu triedu OK. Yaris ma stredovy airbag na oboch prednych sedadlach, co Kamiq nema.
Posudzovat Hybrid bez bateriek je trochu onicom, e-CVT nie je CVT a baterka je vyrazna sucast kazdeho hybridneho systemu, dynamicky je +- zrovnatelny s Kamiqom a hluk zalezi od toho ako sa kto nauci s hybridom jazdit. Kamiq je lepsie odhlucneny a dajme tomu, ze aj pohonny retazec bude obcas kultivovanejsi, ale nie vzdy, pretoze hybrid jazdi casto na elektriku kde bude zakonite tichsi.
V com je Yaris urcite lepsi je riadenie a jeho talent v zakrutach, velmi dobre zataca, podvozok je tuhsi a vdaka tomu lepsie spaja vodica s vozovkou, v tomto smere je rozdiel oproti Kamiqu skutocne velky. Kamiq ma typicky mulica povahu, vsetko robi v poriadku, ale nema v sebe nadsenie.
Ked to zhrnieme, Toyota lepsie jazdi a je spolahlivejsia z dlhodobeho pohladu + ma vyrazne lepsiu spotrebu, nevyhodou je horsie aero odhlucnenie a pre niekoho tuhsi podvozok.
Dovolil by som si nesuhlasit, proti Kamiqu nemam nic, naopak podla mna je v pohode aj s litrom - vykonovo urcite.
Co mna odradilo od kupy je nemoznost hybridu a kombinacia s automatom je trochu moc zlozita z pohladu techniky - pre dlhodobe vlastnictvo, na operak bez problemu.
Dizajn interieru ma Yaris prijemne obly, strukturovany a primerane konzervativny. Ma slusne materialy, spracovanie (nic svetoborne to zase nie je) a hlavne ukazkovu ergonomiu - ked je ukazkou 90interieru mechanicke ovladanie 2zonovej klimy tak ano prosím. Kamiq je na tom trochu horsie, ale nevadil by mi, interier aj sedacky ma na danu triedu OK. Yaris ma stredovy airbag na oboch prednych sedadlach, co Kamiq nema.
Posudzovat Hybrid bez bateriek je trochu onicom, e-CVT nie je CVT a baterka je vyrazna sucast kazdeho hybridneho systemu, dynamicky je +- zrovnatelny s Kamiqom a hluk zalezi od toho ako sa kto nauci s hybridom jazdit. Kamiq je lepsie odhlucneny a dajme tomu, ze aj pohonny retazec bude obcas kultivovanejsi, ale nie vzdy, pretoze hybrid jazdi casto na elektriku kde bude zakonite tichsi.
V com je Yaris urcite lepsi je riadenie a jeho talent v zakrutach, velmi dobre zataca, podvozok je tuhsi a vdaka tomu lepsie spaja vodica s vozovkou, v tomto smere je rozdiel oproti Kamiqu skutocne velky. Kamiq ma typicky mulica povahu, vsetko robi v poriadku, ale nema v sebe nadsenie.
Ked to zhrnieme, Toyota lepsie jazdi a je spolahlivejsia z dlhodobeho pohladu + ma vyrazne lepsiu spotrebu, nevyhodou je horsie aero odhlucnenie a pre niekoho tuhsi podvozok.
@lamal zase ne, Kamiq je ergonomický až až, včetně skvělého výhledu, který z něj máte... V litru je to jedno z nejvíc tichých aut. Věřim že bude sedět líp Kamiq, je tím vyhlašený, jeho agilita je na crossover velmi dobrá a vy dkonce tvrdíte jak Yaris je oproti tomu v zatáčkách formule.... taková totální blbost
Nemůžu s Vámi souhlasit skoro v ničem.
Více méně ve všem co ste napsal, vítězí Kamiq.
Ale klidně bych si Toyotu koupil, Toyota je opravdu hodně dobrá, o tom netřeba diskutovat. Ale když bude na výběr, tak bez váhání Škodovku, resp. VW.
Nemůžu s Vámi souhlasit skoro v ničem.
Více méně ve všem co ste napsal, vítězí Kamiq.
Ale klidně bych si Toyotu koupil, Toyota je opravdu hodně dobrá, o tom netřeba diskutovat. Ale když bude na výběr, tak bez váhání Škodovku, resp. VW.
@Tomáš Hromádka
Pisem na zaklade vlastnych skusenosti s obomi autami, nepisem recou katalogu a marketingovych žvástov.
Vyhlad ma snad kazdy Crossover, co je to za argument pre Kamiqa ?
Kamiq nie je nicim vyhlaseny, je vo vsetkom dobry, ale nie vyhlaseny.
Nazor nikomu neberiem, kazdy nech utrati svoje peniaze za to co je mu blizke.
Pisem na zaklade vlastnych skusenosti s obomi autami, nepisem recou katalogu a marketingovych žvástov.
Vyhlad ma snad kazdy Crossover, co je to za argument pre Kamiqa ?
Kamiq nie je nicim vyhlaseny, je vo vsetkom dobry, ale nie vyhlaseny.
Nazor nikomu neberiem, kazdy nech utrati svoje peniaze za to co je mu blizke.
@lamal Vyhlášený v odborné veřejnosti. A výhled má ukázkový, na základě nízko položené přístrojové desky a navazující přední kapoty není problém vidět 2 metry před sebe. Opak toho je třeba Nissan Juke.
Já Vám píši na základě člověka co dělá v automotive od roku 2008 a to velmi aktivně a nadšenecky.
Já Vám píši na základě člověka co dělá v automotive od roku 2008 a to velmi aktivně a nadšenecky.
@Tomáš Hromádka
Tesim sa, ze Skodovka ma nadseneho zamestnanca 😄
Vyhlad a vyssi posed je vysadou vsetkych crossoverov a to sa v Kamiqu nesedi tak vysoko oproti Fabii.
Ja sa o automotive aktivne zaujimam od roku 2009, nepotrebujem pri tom makat na linke v automobilke 😄
Tesim sa, ze Skodovka ma nadseneho zamestnanca 😄
Vyhlad a vyssi posed je vysadou vsetkych crossoverov a to sa v Kamiqu nesedi tak vysoko oproti Fabii.
Ja sa o automotive aktivne zaujimam od roku 2009, nepotrebujem pri tom makat na linke v automobilke 😄
@lamal pojmul ste příklad s Jukem? Všude výhled stejný není, ale to pokud se pohybujete takto zkušeně vautech, tak to jistě dobře víte😊)
...a v tom případě moc nechápu co to tady říkáte.
...a v tom případě moc nechápu co to tady říkáte.
@Tomáš Hromádka
Juke je nove auto, konkurencia pre Kamiq ?
Vytahujete jediny model crossoveru, ktory zalozil kategoriu v EU, stary 15 rokov. To dost svedci o tom ako koncernaci vasho razenia hladaju zufale argumenty pre obhajenie svojej chorobnej modly.
Juke je nove auto, konkurencia pre Kamiq ?
Vytahujete jediny model crossoveru, ktory zalozil kategoriu v EU, stary 15 rokov. To dost svedci o tom ako koncernaci vasho razenia hladaju zufale argumenty pre obhajenie svojej chorobnej modly.
@lamal nebo jen v rychlosti příklad pro snadné pochopení😊 Někdo to pochopí jako příklad v kontextu věci někdo ne. ....Fakt tu mám rozepisovat spousty modelů, začít tu povídání o ergonomii a výhledu?? Víte kolik by to dalo práce??
@Tomáš Hromádka
jediny kto to potrebuje ste vy, ja to nepotrebujem, mam vlastne nazory. Adorant koncernu furt melie to iste dokola s pochybnimi argumentami, kto by dookola cital skodovacky vyplach ?
jediny kto to potrebuje ste vy, ja to nepotrebujem, mam vlastne nazory. Adorant koncernu furt melie to iste dokola s pochybnimi argumentami, kto by dookola cital skodovacky vyplach ?
@lamal tak ty argumenty vyvraťte a nekopejte okolo sebe😉 zdraví zaměstatnacec z linky 😁
@Tomáš Hromádka Pochybne argumenty nema zmysel vyvracat 😄 Bohuzial tym Skodovke skodite, po takejto diskusii moj odpor k znacke zbytocne rastie, som rad ze som si ziadnu nekupil.
@Meky 30.000 euro??? ani náhodou....... Vy se tady oháníte reálnýma cenama a pak sem dáte tu ceníkovou.... už radši nic nepište
@Tomáš Hromádka
ale ano.
Prave to riesim - vratane cenovych ponuk. Kamiq 1,5 DSG v akcii je 27681 €. Zlava nic moc, mozno dorovnanie. Takze min 27000 €.
Zaroven ponuka na Corollu Cross 2,0 (!), teda vyrazne lepsie auto a cena 30000 €..
ale ano.
Prave to riesim - vratane cenovych ponuk. Kamiq 1,5 DSG v akcii je 27681 €. Zlava nic moc, mozno dorovnanie. Takze min 27000 €.
Zaroven ponuka na Corollu Cross 2,0 (!), teda vyrazne lepsie auto a cena 30000 €..
@Meky
"Doplním o fakty" a začneš tím, o čem si myslíš, že by mělo být. To jsi se shodil hned v prvním odstavci.
Škoda hybrid nemá, Toyota ano a vybere si zákazník, co mu vyhovuje lépe.
Ad ceny: nechť redakce porovnává ceníkové ceny. V diskuzi bych čekal zkušenosti s dosaženými slevami.
"Doplním o fakty" a začneš tím, o čem si myslíš, že by mělo být. To jsi se shodil hned v prvním odstavci.
Škoda hybrid nemá, Toyota ano a vybere si zákazník, co mu vyhovuje lépe.
Ad ceny: nechť redakce porovnává ceníkové ceny. V diskuzi bych čekal zkušenosti s dosaženými slevami.
@Meky Bohužel jsi nepochopil, že nehybridizované motory jsou pro řadu zákazníků právě největší předností koncernu VW. A Scala/Kamiq k tomu přidává ještě poctivou mechanickou P brzdu!
@Arese
Platilo tak 10r do zadu, dnes je to ine, mat 1,5ku/2.0/2.5 atmosfericke motory v elektrike je skor vyhoda. Elektricka cast je spolahlivejsia, nez mechanicky chulostive riesenia koncernu v podobe priameho vstrekovania, agresivneho egr, turba a suchych spojek.
Platilo tak 10r do zadu, dnes je to ine, mat 1,5ku/2.0/2.5 atmosfericke motory v elektrike je skor vyhoda. Elektricka cast je spolahlivejsia, nez mechanicky chulostive riesenia koncernu v podobe priameho vstrekovania, agresivneho egr, turba a suchych spojek.
@lamal zase říkáte nesmyly. 10 let dozadu byli naopak TSI nic moc, od roku cca 2015 verze s řemenem je to nej co můžete mít co do spolehlivosti. Zkuste říct že Japonský přímovstřik benzín na tom bude stejně. ....Ani náhodou, a nepřímovstřik, který pozvolna končí i u Japonců už není moc téma. Nic z toho co píšete neplatí až na suchou spojku do 250Nm kroutícího momentu, pak je již mokrá. A i tam Vám řeknou lidé, kteří prověřují auta, mechanici, správci vozových parku a pod. respektive automotive komutina, že suchá spojka není žádný problém, když už tak zmiňujte mechatroniku, to je jiná, když se pokazí ale nestává se moc😊) Když se tu máte za takového odborníka, tak nepište nesmysly.
Co ta nová tříválcová 1,5 od Toyoty? 😊) Chcete třeba tvrdit, že je spolehlivostí jako TSI?? Teď chci slyšet tu odpověď odborníka!
Co ta nová tříválcová 1,5 od Toyoty? 😊) Chcete třeba tvrdit, že je spolehlivostí jako TSI?? Teď chci slyšet tu odpověď odborníka!
Súdruhovia však urobili na ľudí oblb. Aby to vyzeralo, že vzadu je dosť miesta, tak sa predné sedadlá nedajú posunúť dosť dozadu.
P.S. Stačilo by 5 cm a bolo by to omnoho lepšie 😉
P.S. Stačilo by 5 cm a bolo by to omnoho lepšie 😉
Naprostá katastrofa.... pro mě poslední kapka....
Od zítřka nepiju… dnes ještě mohu.